quote:Op maandag 27 februari 2012 01:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk dat de armgymnastiek aan het begin het vernieuwende was, grazzz. Alleen is dat vergeleken met wat Eric Saade vorig jaar deed nogal magertjes![]()
Ze had het zelf ontworpen toch?quote:Op maandag 27 februari 2012 01:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze heeft daar blijkbaar zelf voor gekozen he
Echt? Want ik heb toch echt op het publiek gelet en het gejuich was toch echt ongeveer net zo hard als dat van Joan. Maarja, in the eye of the beholder...quote:Op zondag 26 februari 2012 23:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
De zaal reageerde echt lauw bij het optreden van die Ivan, ook het applaus was matig, er werd zelfs boe-geroepen.
En dan komt die nep rapper ff 10 punten uitdelen, echt
Jaaaquote:Op maandag 27 februari 2012 09:04 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhh en wat ook nog leuk is om te vertellen...
Vlak voordat we de studiozaal in mochten stond iedereen dus in een ruimte te wachten tot je naar binnen mocht. Zo'n omroeper ging dan vragen 'waarrrrr zijn de fans van Tim!?' en dan hoorde je een clubje juichen. En dat met andere deelnemers ook. En toen 'waarrrrr zijn de fans van Joan???' en wij heel hard gillen en jubelen.
En pal daarna 'waarrrrr zijn de fans van Raffaela???', en toen bleef het stil en hoorde je in de verte van de zaal ergens een 'bhooooooeeee'. De publieksfluffer: "oh... nou die komen dan nog zeker".
quote:Op maandag 27 februari 2012 09:04 schreef Greys het volgende:
Vlak voordat we de studiozaal in mochten stond iedereen dus in een ruimte te wachten tot je naar binnen mocht. Zo'n omroeper ging dan vragen 'waarrrrr zijn de fans van Tim!?' en dan hoorde je een clubje juichen. En dat met andere deelnemers ook. En toen 'waarrrrr zijn de fans van Joan???' en wij heel hard gillen en jubelen.
En pal daarna 'waarrrrr zijn de fans van Raffaela???', en toen bleef het stil en hoorde je in de verte van de zaal ergens een 'bhooooooeeee'. De publieksfluffer: "oh... nou die komen dan nog zeker".
quote:Op maandag 27 februari 2012 09:04 schreef Greys het volgende:
Een groot deel van ons vond het fragmentje van Joan bij voorbaat al het leukst jaquote:Op maandag 27 februari 2012 09:16 schreef livelink het volgende:
Maar waren jullie op voorhand dan al fan van Joan? Nog voordat jullie de liedjes hadden gehoord?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik echt puur voor het liedje met de meeste kans ging. Het maakt me echt niet uit wie dat zong. Als Raffaella dat had gezongen, zou ik op haar gestemd hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |