Echt he... als je al weet dat je niet heel populair bent moet je je toch niet als een hoer van de Wallen gaan kledenquote:
De zaal reageerde echt lauw bij het optreden van die Ivan, ook het applaus was matig, er werd zelfs boe-geroepen.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon na die 10 punten van onze besneden koekenbakker nog eens 5 stemmen voor Joan tegenaan gegooid
Ik was vorig jaar bij een muziekquiz gewoon (geen ESF) de enige die dit kendequote:
Echt? Op tv kwam het bij mij iig wel over alsof de zaal Ivan wel leuk vond en meedeed...quote:Op zondag 26 februari 2012 23:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
De zaal reageerde echt lauw bij het optreden van die Ivan, ook het applaus was matig, er werd zelfs boe-geroepen.
En dan komt die nep rapper ff 10 punten uitdelen, echt
Dat maakt zijn actie nog dommerquote:Op zondag 26 februari 2012 23:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
De zaal reageerde echt lauw bij het optreden van die Ivan, ook het applaus was matig, er werd zelfs boe-geroepen.
het slechtste was die vijf 'oudere' vrouwen die acapella zongen.. ik kom even niet op de naamquote:Op zondag 26 februari 2012 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Oh god Willeke... dat was toch ook echt een van de slechtsten die we ooit hebben gestuurd... opgewarmd oud lijk in een zwarte galajurk met een panische glimlach...
Miss Einstein of zo?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:44 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
het slechtste was die vijf 'oudere' vrouwen die acapella zongen.. ik kom even niet op de naam
'Boe' roepen?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
waar kijken julliequote:Op zondag 26 februari 2012 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Als we dan toch een knuffelmarrokkaan nodig hebben... geef mij dan maar Yes-R
De Eerste Keer... deze blijft zoooo leuk![]()
![]()
Mrs Einstein..... die vond ik echt geweldigquote:Op zondag 26 februari 2012 23:44 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
het slechtste was die vijf 'oudere' vrouwen die acapella zongen.. ik kom even niet op de naam
Best24 themakanaalquote:
Welnee, iedereen zat met elkaar te praten en wachten tot het over was. Zelfs bij Raffaëlla ging men meer uit z'n plaat.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
Echt? Op tv kwam het bij mij iig wel over alsof de zaal Ivan wel leuk vond en meedeed...
Kan ik me niet heel goed herinneren, was nog iets te jong.quote:
Wie zwaaiden er dan met die lampjes?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, iedereen zat met elkaar te praten en wachten tot het over was. Zelfs bij Raffaëlla ging men meer uit z'n plaat.
Ik begin me met m'n 30 jaar gewoon oud te voelen hier! Zeker nu de late twintiger Yvonne ook terug is.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kan ik me niet heel goed herinneren, was nog iets te jong.
Het beste liedje heeft gewoon gewonnenquote:
Dat moestquote:Op zondag 26 februari 2012 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie zwaaiden er dan met die lampjes?
Waarom verbaast me dat dan weer nietquote:
The Voice, Nocturne, ik heb die nummers van Ierland e.d. toen nog op cdsingles gekocht!quote:
Hehe ja. Maar die vierde headline klopt geen bal van, heb er zelfs de NOS nog over gemaild vandaag. Verder niet relevant natuurlijk.quote:
Zeldzaam mooi voor eurovisie.quote:
Dat kan toch gewoon niet... met Sieneke zeiden we toch niet "Draaiorgel naar Oslo"quote:
Al 38 keer.quote:
Ik van deze act ook helemaal niks...quote:Op zondag 26 februari 2012 23:50 schreef alors het volgende:
Hier kan ik me dan weer helemaal niks van herinneren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |