hahah daar staat me ook nog wel iets van bij, vast in herhaling want toen was ik nog wel heul jong anders...quote:Op zondag 26 februari 2012 23:33 schreef Strani het volgende:
Ik herinner me nog dat Ruth in Bananasplit of iets dergelijks voor de gek gehouden werd met iemand die haar liedje in het Engels zong
ja dat waren meer nummers van de jaren 90 ofzo... niet van deze tijd.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:33 schreef TheVulture het volgende:
De liedjes van Kim en Tim waren echt niet Songfestivalwaardig meer... de rest kon ik wel mee leven als finalevulling
ja ik was ook zo nijdig dat ik ook nog drie keer op Joan gestemd hebquote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img Op zondag 26 februari 2012 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon na die 10 punten van onze besneden koekenbakker nog eens 5 stemmen voor Joan tegenaan gegooid
Wat mij betreft ook, ik vind het ook echt een mooi nummerquote:Op zondag 26 februari 2012 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Beste performance ever van een Nederlandse kandidaat... daar kon ook Edsilia niet aan tippen
Pearl was ook bagger.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:33 schreef TheVulture het volgende:
De liedjes van Kim en Tim waren echt niet Songfestivalwaardig meer... de rest kon ik wel mee leven als finalevulling
Wat een vákvrouw. Heerlijk nummer, nog steeds.quote:
Ik denk dat dit 'm is:quote:Op zondag 26 februari 2012 23:34 schreef alors het volgende:
[..]
hahah daar staat me ook nog wel iets van bij, vast in herhaling want toen was ik nog wel heul jong anders...
Als je dat toch vergelijkt met Ivan.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:35 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wat een vákvrouw. Heerlijk nummer, nog steeds.
Het kan toch niet zo zijn dat Tims numemr beter was dan al die andere inzendingen? Man, man, man wat was dat slecht zeg!quote:Op zondag 26 februari 2012 23:33 schreef TheVulture het volgende:
WElk jaar zitten jullie nu?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:37 schreef TheVulture het volgende:
Dat publiek zometeen
Ierland dacht hiermee totaal niet te kunnen winnen... en dat wilden ze eigenlijk ook helemaal niet want ze waren bijna failliet
Mooi dat publiek jaquote:Op zondag 26 februari 2012 23:37 schreef TheVulture het volgende:
Dat publiek zometeen
Ierland dacht hiermee totaal niet te kunnen winnen... en dat wilden ze eigenlijk ook helemaal niet want ze waren bijna failliet
1994quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |