quote:Op zondag 26 februari 2012 23:09 schreef UltraR het volgende:
Top: mogelijkheid tot gratis stemmen.
Tip: tja, hoe bouw ik dit in een tip... uhm, niveau mag wel wat hoger? Het is niet te verdedigen dat Miss Brandi Russell met Drug of Oblivion het heeft moeten afleggen tegen deze meuk.
Dit ook zeker jaquote:Op zondag 26 februari 2012 23:41 schreef grazz het volgende:
Ik ga er later nog wel ff goed over nadenken, maar ik vond de show echt TOP! Heerlijk om naar te kijken, spannend, mooi decor, licht etc. Top top
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:09 schreef UltraR het volgende:
Top: mogelijkheid tot gratis stemmen.
Tip: tja, hoe bouw ik dit in een tip... uhm, niveau mag wel wat hoger? Het is niet te verdedigen dat Miss Brandi Russell met Drug of Oblivion het heeft moeten afleggen tegen deze meuk.
Carlo was zo'n beetje het enige deskundige jurylidquote:Op maandag 27 februari 2012 14:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Amen
Ik heb de uitzending niet gezien (boycot), maar heb desondanks ook nog wel wat tips:
- Haal het NSF / ESF onmiddellijk weg bij een doelgroepenomroep. Drie jaar TROS was meer dan genoeg. Net als de overdosis sport op TV geldt bij het NSF / ESF: van iedereen, voor iedereen. Kortom: terug naar de NOS.
- MEER nummers en een grotere opzet van het geheel. Terug naar de opzet zoals in 2004, met voorrondes en uiteindelijk een finale.
- Weg met vakjury's en zeker met mensen die er de ballen verstand van hebben. Ik ben geen TV-kok in Life & Cooking, dus zit Carlo Boszhard niet 'deskundig' te zijn in de vakjury van het NSF.
- Houd je aan de afgesproken procedure! Is er een open inschrijving waaraan iedereen kan meedoen? Prima, maar dan blijft dat ook zo en wordt de boel niet gegijzeld door een producer die artiesten uit zijn eigen stal naar voren schuift.
Nou, dan is het triest gesteld met ons als natie, vind je ook niet? Dat een grappige tv-presentator de grootste deskundigheid bezit op het gebied van muziek. Benieuwd wie volgend jaar het opperhoofd van de vakjury is: Erwin Kroll, ofzo? Weet de ballen van muziek, maar weet des te meer over de weerssituatie in Wenen*. In Wenen? Ja, want daar is het ESF volgend jaar.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:35 schreef roos85 het volgende:
Carlo was zo'n beetje het enige deskundige jurylid![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |