quote:Op maandag 20 februari 2012 08:53 schreef Greys het volgende:
Joan komt dinsdagavond hier kletsen met ons.
Zullen we daar een apart topic voor maken waar jullie dan je vragen kunnen stellen dinsdagavond?
De kans dat wij het beste liedje in een genre hebben, lijkt me bijzonder klein. Van alle nummers die naar de finale gaan zijn er misschien wel 10 uptempo. Daar kun je gerust bij zitten met Raffaela.quote:Op maandag 20 februari 2012 08:58 schreef TheVulture het volgende:
De kunst is om het beste liedje in een genre te hebben, anders wordt je weggeblazen door een ander:
Het lied van Raffaela is goed maar het gevaar is dat het wordt overschaduwd door andere uptempo songs van landen die daar veel meer spektakel van kunnen maken dan wij (Oekraine, mogelijk Zweden). Tim zou hetzelfde lot kunnen treffen
Ja, maar dan juist klopt het niet in dit gevalquote:Op maandag 20 februari 2012 14:21 schreef alors het volgende:
ze passen het ook aan aan het geld wat mensen erop zetten.
Dat vrees ik dus ookquote:Op maandag 20 februari 2012 08:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat de jury een statement zal maken (maar ik heb er maar een sprankje hoop op)
De kunst is om het beste liedje in een genre te hebben, anders wordt je weggeblazen door een ander:
Het lied van Raffaela is goed maar het gevaar is dat het wordt overschaduwd door andere uptempo songs van landen die daar veel meer spektakel van kunnen maken dan wij (Oekraine, mogelijk Zweden). Tim zou hetzelfde lot kunnen treffen
De ballads van Kim en Pearl lijken me te zwak om te kunnen concurreren met andere ballads in de competitie... hetzelfde geldt voor het midtempolied van Ivan...
Blijft over Joan, die met haar authentieke presentatie en stemgeluid sowieso al opvalt en dan ook nog eens een liedje heeft waarmee ze uiterst charmant naar voren komt!
Als we echt kans willen maken moeten we dus voor Joan kiezen!
Kweeniequote:Op maandag 20 februari 2012 16:04 schreef grazz het volgende:
Heb het gister bekeken. Zei die producer ook niet iets als dat Joans liedje het meest songfestival is? Wat we dus NIET moeten doen. Maar misschien valt het wel heel erg mee.
Kroatië en Italië zijn alvast vrij traditioneelquote:Op maandag 20 februari 2012 16:40 schreef Greys het volgende:
[..]
KweenieWant hij zei iets over dat het 't meest 'traditioneel' is.
En met alle toestanden en herrie van de laatste jaren heb je ook wel weer kan dat 'traditioneel' dit jaar juist weer WEL gaat scoren, omdat iedereen met hippe toestanden komt
Misschien juist WEL doen, een pompeus, echt Songfestivalliedje. Maar je weet het toch niet, ik heb sowieso elk jaar precies op de verkeerde gegokt.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:04 schreef grazz het volgende:
Heb het gister bekeken. Zei die producer ook niet iets als dat Joans liedje het meest songfestival is? Wat we dus NIET moeten doen. Maar misschien valt het wel heel erg mee.
Cyprus en Noorwegen zitten toch allebei in onze halve finale?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 06:40 schreef BottledNight het volgende:
Tot nu toe zijn er nog maar 2 liedjes die een goede show gaan neerzetten, Cyprus en Noorwegen. De rest is nog vrij ingetogen en er zijn ook vrij veel ballads.
Raffaëla zou er tot nu toe uit kunnen springen!
Zelf vind ik het liedje wat ik gehoord heb van Joan het leukste klinken maar ik denk dat Raffaëla beter gaat scoren omdat het totaal iets anders is dan dat wij ook ingestuurd hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |