Ze hielden het vast jaquote:Op maandag 27 februari 2012 12:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tamboerijn en klein gitaartjeMin of meer
Als in dat de titel eigenlijk 'You and I' moet zijn?quote:Op maandag 27 februari 2012 11:39 schreef padlarf het volgende:
Haar Engelse uitspraak mag ze nog wel even aan werken
Vergeet niet de trommel en gitaar (denk ik) meisjes op de achtergrond.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat voel ik dan weer helemaal niet, dan wordt het voor mij haast een gimmick...én de kleding én de gitaar én een kampvuur én de beentjes... nee
Over achtergrond gesproken, zat jij in het publiek ergens in de achtergrond of ben je nog ergens te zien?quote:Op maandag 27 februari 2012 12:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vergeet niet de trommel en gitaar (denk ik) meisjes op de achtergrond.
Jij begrijpt er niks van, want dan kunnen ze niet zo dansen. En het zijn dansmeisjes, met een attribuut. En omdat het een gezinsprogramma is, was de trommel en gitaar de veiligste keuze.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze hielden het vast jaDat vond ik wel slecht, laat ze dan echt spelen.
Ik heb nog niet gekeken. Maar ik heb twee of drie foto's voorbij zien komen en daar sta ik niet op.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over achtergrond gesproken, zat jij in het publiek ergens in de achtergrond of ben je nog ergens te zien?
Het is maar goed dat je je fiets al weer wat vaker van stal trekt!quote:Op maandag 27 februari 2012 12:47 schreef Dirkh het volgende:
En dat is maar goed ook, wat Yvonne riep dat ik mijn buik in moest houden.
Op het songfestival is het ook altijd playback qua instrumentenquote:Op maandag 27 februari 2012 12:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze hielden het vast jaDat vond ik wel slecht, laat ze dan echt spelen.
Goede vraag! Ik zal haar vanavond ff aan het werk zetten.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:47 schreef yvonne het volgende:
Waar is onze groepsfoto in de hal gebleven?
Moet er niet gewoon ook een man komen die als iets verkleed is en dat ze dan samen spelen en flirten enzo?quote:Op maandag 27 februari 2012 11:29 schreef ranja het volgende:
Ik vind dat ze bij de organisatie moeten afdwingen dat ze net zo aangekondigd wordt als gister, dus als
meisje dat over haar eerste liefde zingt.
Als ze dan opkomt in indianenpak en begint te zingen dat zij 5 en hij 3 was (of andersom) en ze op straat speelden smelt de helft van de kijkers/luisteraars al
Nahhhhh, dan is het straks echt een toneeltstukjequote:Op maandag 27 februari 2012 12:58 schreef Steve het volgende:
[..]
Moet er niet gewoon ook een man komen die als iets verkleed is en dat ze dan samen spelen en flirten enzo?.
zoiets tussen kinderen in een soort vintagemanier op een groot ledscherm erachter zou wel leuk zijn. Verkleed als indiaantjes, dat legt dan ook de link met de tooi enzo.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:58 schreef Steve het volgende:
[..]
Moet er niet gewoon ook een man komen die als iets verkleed is en dat ze dan samen spelen en flirten enzo?.
Ik vond de Toppers wel leukquote:Op maandag 27 februari 2012 13:08 schreef cptmarco het volgende:
ik ben volgens mij nog nooit zo enthousiast geweest over onze inzending...
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:31 schreef Greys het volgende:
En vervloek je me nog om het feit dat ik Marga () vroeg of ze met je op de foto wilde Dirk?
Waar is die foto???
En dat Marga heel hard FOK! riep en wij allemaal juichen![]()
Wat leuk zegquote:Op maandag 27 februari 2012 13:59 schreef Greys het volgende:
Ja, we zijn haar op een persdag in Zaandam tegengekomen (Persdag Sieneke) en buiten tijd mee gekletst en sigaretje gerookt. Verteld van FOK enzo. Ze vond het allemaal geweldig
Hahaha, wat geweldig.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:59 schreef Greys het volgende:
Ja, we zijn haar op een persdag in Zaandam tegengekomen (Persdag Sieneke) en buiten tijd mee gekletst en sigaretje gerookt. Verteld van FOK enzo. Ze vond het allemaal geweldig
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:10 schreef TheVulture het volgende:
Mijn collega's hier hadden het ook allemaal over 'De indiaan en De hoer'
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:10 schreef TheVulture het volgende:
Als we niet racistisch zijn hadden we massaal Bavi AAN moeten SMSen.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:31 schreef Watchingyou het volgende:
Die outfit is bedoeld om aan te geven : "NL. discrimineert niet".![]()
Er kon alleen geen Echte Indiaanse zangeres gevonden worden.![]()
...toch vreemd in zo'n multicul. land als Nederland.
Zelfs een mevrouw van 70 waar ik vandaag wasquote:Op maandag 27 februari 2012 14:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap het wel dat het je daar aan doet denkenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:44 schreef Eimhear het volgende:
Wat een toffe inzending is dit! Eindelijk eens niet de zoveelste boy of girl next door (of erger nog, de zoveelste zingende Volendammer). Het doet me in de verte denken aan de Portugese inzending van een paar jaar terug, Flor de Lís... Maar dat kan aan mij liggen. Eindelijk weer n's een act om hardop aan te moedigen!
Ohw jaquote:Op maandag 27 februari 2012 14:44 schreef roos85 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe meneer Verlinden gaat reageren vanavond.
Zoiets dus :quote:Op maandag 27 februari 2012 09:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, wij zeiden al dat het dan misschien zo'n mooi bandje om haar voorhoofd moet worden met 1 veer ofzo
Die kalkoen strandde ook in de voorrondes.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:45 schreef JamFlava het volgende:
Maar een kalkoen kwam heel ver (een paar jaar terug), dus waarom een indiaan niet?
Dan vind ik het weer zo'n 'hipheid' iets worden, nee doe voor mij dan maar die tooiquote:
quote:Joan Franka verklaart indianentooi
AMSTERDAM - Joan Franka heeft maandagmiddag op de redactie van De Telegraaf uitgelegd waarom ze zondag haar liedje You And Me zong met een indianentooi op haar hoofd.
"You And Me gaat over mijn eerste jeugdliefde. Ik was zes en we speelden samen indiaantje. Die tooi staat voor mij symbool voor het verleden dat ik altijd met mij meedraag", vertelde Joan tijdens de livechat.
Joan, sinds zondag beter bekend als Indiana Joan, heeft veel kritiek gekregen op haar outfit. Maar daar trekt ze zich niets van aan. "Bij mij is dat sowieso een veelbesproken onderwerp. Dat vind ik niet erg, daar kan ik mee leven. Die tooi vind ik zelf echt heel mooi."
Ja bij VOH liep ze toch ook al in hippie jurken met meters stofquote:
Dit is voor jou vast het 1ste Songfest. dat je meemaaktquote:Op maandag 27 februari 2012 14:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Als we niet racistisch zijn hadden we massaal Bavi AAN moeten SMSen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |