quote:Op maandag 27 februari 2012 14:10 schreef TheVulture het volgende:
Mijn collega's hier hadden het ook allemaal over 'De indiaan en De hoer'
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:10 schreef TheVulture het volgende:
Als we niet racistisch zijn hadden we massaal Bavi AAN moeten SMSen.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:31 schreef Watchingyou het volgende:
Die outfit is bedoeld om aan te geven : "NL. discrimineert niet".![]()
Er kon alleen geen Echte Indiaanse zangeres gevonden worden.![]()
...toch vreemd in zo'n multicul. land als Nederland.
Zelfs een mevrouw van 70 waar ik vandaag wasquote:Op maandag 27 februari 2012 14:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap het wel dat het je daar aan doet denkenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:44 schreef Eimhear het volgende:
Wat een toffe inzending is dit! Eindelijk eens niet de zoveelste boy of girl next door (of erger nog, de zoveelste zingende Volendammer). Het doet me in de verte denken aan de Portugese inzending van een paar jaar terug, Flor de Lís... Maar dat kan aan mij liggen. Eindelijk weer n's een act om hardop aan te moedigen!
Ohw jaquote:Op maandag 27 februari 2012 14:44 schreef roos85 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe meneer Verlinden gaat reageren vanavond.
Zoiets dus :quote:Op maandag 27 februari 2012 09:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, wij zeiden al dat het dan misschien zo'n mooi bandje om haar voorhoofd moet worden met 1 veer ofzo
Die kalkoen strandde ook in de voorrondes.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:45 schreef JamFlava het volgende:
Maar een kalkoen kwam heel ver (een paar jaar terug), dus waarom een indiaan niet?
Dan vind ik het weer zo'n 'hipheid' iets worden, nee doe voor mij dan maar die tooiquote:
quote:Joan Franka verklaart indianentooi
AMSTERDAM - Joan Franka heeft maandagmiddag op de redactie van De Telegraaf uitgelegd waarom ze zondag haar liedje You And Me zong met een indianentooi op haar hoofd.
"You And Me gaat over mijn eerste jeugdliefde. Ik was zes en we speelden samen indiaantje. Die tooi staat voor mij symbool voor het verleden dat ik altijd met mij meedraag", vertelde Joan tijdens de livechat.
Joan, sinds zondag beter bekend als Indiana Joan, heeft veel kritiek gekregen op haar outfit. Maar daar trekt ze zich niets van aan. "Bij mij is dat sowieso een veelbesproken onderwerp. Dat vind ik niet erg, daar kan ik mee leven. Die tooi vind ik zelf echt heel mooi."
Ja bij VOH liep ze toch ook al in hippie jurken met meters stofquote:
Dit is voor jou vast het 1ste Songfest. dat je meemaaktquote:Op maandag 27 februari 2012 14:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Als we niet racistisch zijn hadden we massaal Bavi AAN moeten SMSen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |