Ze hielden het vast jaquote:Op maandag 27 februari 2012 12:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tamboerijn en klein gitaartjeMin of meer
Als in dat de titel eigenlijk 'You and I' moet zijn?quote:Op maandag 27 februari 2012 11:39 schreef padlarf het volgende:
Haar Engelse uitspraak mag ze nog wel even aan werken
Vergeet niet de trommel en gitaar (denk ik) meisjes op de achtergrond.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat voel ik dan weer helemaal niet, dan wordt het voor mij haast een gimmick...én de kleding én de gitaar én een kampvuur én de beentjes... nee
Over achtergrond gesproken, zat jij in het publiek ergens in de achtergrond of ben je nog ergens te zien?quote:Op maandag 27 februari 2012 12:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vergeet niet de trommel en gitaar (denk ik) meisjes op de achtergrond.
Jij begrijpt er niks van, want dan kunnen ze niet zo dansen. En het zijn dansmeisjes, met een attribuut. En omdat het een gezinsprogramma is, was de trommel en gitaar de veiligste keuze.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze hielden het vast jaDat vond ik wel slecht, laat ze dan echt spelen.
Ik heb nog niet gekeken. Maar ik heb twee of drie foto's voorbij zien komen en daar sta ik niet op.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over achtergrond gesproken, zat jij in het publiek ergens in de achtergrond of ben je nog ergens te zien?
Het is maar goed dat je je fiets al weer wat vaker van stal trekt!quote:Op maandag 27 februari 2012 12:47 schreef Dirkh het volgende:
En dat is maar goed ook, wat Yvonne riep dat ik mijn buik in moest houden.
Op het songfestival is het ook altijd playback qua instrumentenquote:Op maandag 27 februari 2012 12:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze hielden het vast jaDat vond ik wel slecht, laat ze dan echt spelen.
Goede vraag! Ik zal haar vanavond ff aan het werk zetten.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:47 schreef yvonne het volgende:
Waar is onze groepsfoto in de hal gebleven?
Moet er niet gewoon ook een man komen die als iets verkleed is en dat ze dan samen spelen en flirten enzo?quote:Op maandag 27 februari 2012 11:29 schreef ranja het volgende:
Ik vind dat ze bij de organisatie moeten afdwingen dat ze net zo aangekondigd wordt als gister, dus als
meisje dat over haar eerste liefde zingt.
Als ze dan opkomt in indianenpak en begint te zingen dat zij 5 en hij 3 was (of andersom) en ze op straat speelden smelt de helft van de kijkers/luisteraars al
Nahhhhh, dan is het straks echt een toneeltstukjequote:Op maandag 27 februari 2012 12:58 schreef Steve het volgende:
[..]
Moet er niet gewoon ook een man komen die als iets verkleed is en dat ze dan samen spelen en flirten enzo?.
zoiets tussen kinderen in een soort vintagemanier op een groot ledscherm erachter zou wel leuk zijn. Verkleed als indiaantjes, dat legt dan ook de link met de tooi enzo.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:58 schreef Steve het volgende:
[..]
Moet er niet gewoon ook een man komen die als iets verkleed is en dat ze dan samen spelen en flirten enzo?.
Ik vond de Toppers wel leukquote:Op maandag 27 februari 2012 13:08 schreef cptmarco het volgende:
ik ben volgens mij nog nooit zo enthousiast geweest over onze inzending...
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:31 schreef Greys het volgende:
En vervloek je me nog om het feit dat ik Marga () vroeg of ze met je op de foto wilde Dirk?
Waar is die foto???
En dat Marga heel hard FOK! riep en wij allemaal juichen![]()
Wat leuk zegquote:Op maandag 27 februari 2012 13:59 schreef Greys het volgende:
Ja, we zijn haar op een persdag in Zaandam tegengekomen (Persdag Sieneke) en buiten tijd mee gekletst en sigaretje gerookt. Verteld van FOK enzo. Ze vond het allemaal geweldig
Hahaha, wat geweldig.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:59 schreef Greys het volgende:
Ja, we zijn haar op een persdag in Zaandam tegengekomen (Persdag Sieneke) en buiten tijd mee gekletst en sigaretje gerookt. Verteld van FOK enzo. Ze vond het allemaal geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |