Ja vond ik ook.. was toen echt zo teleurgesteld, heb nog steeds het idee dat mensen die het songfestival een lachertje vinden gewoon massaal hadden gebeld toen om te trollen.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een aanfluiting was dat toch.
Bedankt dat je mijn punt even illustreertquote:Op maandag 27 februari 2012 16:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Antistemmen waren dat, net als toen Voetbal insite de televizierring won. Mensen die het leuk vinden (en terecht) om af te rekenen met de schijnheiligheid van het songfestival/televizierring.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:17 schreef CommanderKeen het volgende:
Thanks Muis006. Ik heb hier geen YouTube dus kan het niet posten. Hard Rock Hallelujah is natuurlijk een heel ander liedje, maar iedereen kende het en had er wel een mening over. En dan gaan de mensen die het leuk vinden erop stemmen en zo win je het Songfestival.
Nee joh, is nog steeds een leuk mens die Marga. Maar de foto's zijn mislukt, veel te bewogen, donker en je kan niet eens zien dat wij het zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:31 schreef Greys het volgende:
En vervloek je me nog om het feit dat ik Marga () vroeg of ze met je op de foto wilde Dirk?
Waar is die foto???
En dat Marga heel hard FOK! riep en wij allemaal juichen![]()
Aparte liedje...quote:Op maandag 27 februari 2012 16:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet niet of het per se anti-stemmen zijn. Ik denk dat bijvoorbeeld mensen die op Voetbal International hebben gestemd dat ook echt wel op zijn minst een aardig programma vonden. Het is meer dat mensen die favoriet zijn van de outsider of underdog gemotiveerder zijn om daarop te stemmen dan wanneer ze de grote favoriet "wel leuk" zouden vinden, inderdaad vanuit de gedachte om de gevestigde orde zo eens een hak te zetten.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:20 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Antistemmen waren dat, net als toen Voetbal insite de televizierring won. Mensen die het leuk vinden (en terecht) om af te rekenen met de schijnheiligheid van het songfestival/televizierring.
Joan gaat het daarom ook goed doen, maar pas als zij de halve finale doorkomt.
Ja, dat gaat erg ver. Hoe durft ze.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
OMG. Denkt ze nu ook al dat ze een Beyoncé is
?
Bedoel je niet Joan-fan?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij moet toch wel 's land's grootste Songfestival-fan zijn
Ik vind dat ze er een prima lijf voor heeft, maar ja... doe dan zo'n open truitje óf die kousen, alhoewel die kousen gewoon helemaal nietquote:Op maandag 27 februari 2012 15:48 schreef Rosa_blanca het volgende:
oh en trouwens, ietwat gemeen, maar ik vind die borstjes van Raffaella ook absoluut niet sexy ..
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:35 schreef ato het volgende:
Dag lieve fokkers en Joan fans gefeliciteerd. Joan kwam idd leuk over op mij in de studio en tv. Goeie keuze, ik zat naast het vak van jullie en kon de energie en liefde voor Joan voelen en ruiken.
Ik was in eerste instantie voor Rafaelle. maar wat viel dat tegen. Pearl was mijn favoriet.
Maar joan klasse hoor en nr 1) nu in de I Tunes.
Ik geloof wel in een plaatsje in de finale..
oke ik ben een vrouw die op mannen valt, maar DIT noem je dan nog sexy!quote:Op maandag 27 februari 2012 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Raffaella dit wilde kopiëren:
[ afbeelding ]
Ik zie geen verschil met dat van Raffaella, behalve kleurstelling. Alleen heeft Beyonce een mooi gezicht en Raffaella heeft dat minder. Beyonce draagt altijd al strakke korte pakjes, die al sexy genoeg zijn, ik vind dit niks op een podium, maar dat is een kwestie van smaak.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:53 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
oke ik ben een vrouw die op mannen valt, maar DIT noem je dan nog sexy!
Wat leuk, ik voel bijna tot hier hoe blij ze met de winst isquote:
Als dat zo is, dan hadden ze Raffaela wel laten winnen, hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:17 schreef Rosa_blanca het volgende:
[..]
Ja vond ik ook.. was toen echt zo teleurgesteld, heb nog steeds het idee dat mensen die het songfestival een lachertje vinden gewoon massaal hadden gebeld toen om te trollen.
Bij Beyonce zie je haar navel niet, dat maakt het wel wat minder ordi vind ik.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil met dat van Raffaella, behalve kleurstelling. Alleen heeft Beyonce een mooi gezicht en Raffaella heeft dat minder. Beyonce draagt altijd al strakke korte pakjes, die al sexy genoeg zijn, ik vind dit niks op een podium, maar dat is een kwestie van smaak.
Lordi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |