Nee, dat was niet leuk.quote:
Daar kan ik dan wel weer om lachen.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vond We are the Winners of Eurovision erger.
Ja, nu je het zegt, dat maakt het net wat minder iddquote:Op maandag 27 februari 2012 17:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bij Beyonce zie je haar navel niet, dat maakt het wel wat minder ordi vind ik.
Die staat nog op mijn telefoon ook.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vond We are the Winners of Eurovision erger.
Dat nummer uit Portugal was toen ook mijn favoriet, het doet er idd wel een beetje aan denken. Ik ben toch wel blij dat Joan heeft gewonnen. Ik hou wel van die kleine liedjes. Net als die van Zwitserland afgelopen jaar vond ik wel iets liefs hebben.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:44 schreef Eimhear het volgende:
Wat een toffe inzending is dit! Eindelijk eens niet de zoveelste boy of girl next door (of erger nog, de zoveelste zingende Volendammer). Het doet me in de verte denken aan de Portugese inzending van een paar jaar terug, Flor de Lís... Maar dat kan aan mij liggen. Eindelijk weer n's een act om hardop aan te moedigen!
Ik vind Flor de Lis véél mooier gezongen.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:44 schreef Eimhear het volgende:
Wat een toffe inzending is dit! Eindelijk eens niet de zoveelste boy of girl next door (of erger nog, de zoveelste zingende Volendammer). Het doet me in de verte denken aan de Portugese inzending van een paar jaar terug, Flor de Lís... Maar dat kan aan mij liggen. Eindelijk weer n's een act om hardop aan te moedigen!
Ze ging eerder de Lil Kim kant op.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Raffaella dit wilde kopiëren:
[ afbeelding ]
Zuur wijf is het ook, zijn er al fragmenten te vinden?quote:Op maandag 27 februari 2012 17:33 schreef Greys het volgende:
Wat ik wel de grootste giller vind is Raffaela die dan na afloop zure kritiek heeft op de tekst van het liedje van Joan, dat dan nergens over zou gaan. Ja, de tekst van Raffa was een waar gedicht met diepgang wilde ze zeggen ofzo...?![]()
Had het over de "europese gemeenschap" en Lordi in 2006 hè, natuurlijk niet over Joan!quote:Op maandag 27 februari 2012 17:03 schreef miep63 het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan hadden ze Raffaela wel laten winnen, hoor.
Heeft ze dat letterlijk gezegd of dat weer een pareltje van de Telegraaf?quote:Op maandag 27 februari 2012 17:33 schreef Greys het volgende:
Wat ik wel de grootste giller vind is Raffaela die dan na afloop zure kritiek heeft op de tekst van het liedje van Joan, dat dan nergens over zou gaan. Ja, de tekst van Raffa was een waar gedicht met diepgang wilde ze zeggen ofzo...?![]()
Ik las al tietje ipv liedje, maar d'r tietje zie je idd ookquote:Op maandag 27 februari 2012 17:36 schreef Goodbye het volgende:
Heb net even d´r liedje op youtube bekeken, my god, van voren is het nog veel erger dan van de zijkant!
Ja, een push upje had geen kwaad gekund.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las al tietje ipv liedje, maar d'r tietje zie je idd ook
Dan zat je vlak naast iedereen.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:42 schreef ato het volgende:
Greys ik was benieuwd wie jij was, ik zat de vlak naast je!
Dat zei ze in de camera, dat hoorden diverse mensen die na het NSF nog op de live stream door keken waar Kees Tol ging interviewenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft ze dat letterlijk gezegd of dat weer een pareltje van de Telegraaf?
Als het wel zo is, njah... zowel haar lied als outfit was diepgang idd
Oh leukquote:Op maandag 27 februari 2012 17:42 schreef ato het volgende:
Greys ik was benieuwd wie jij was, ik zat de vlak naast je!
Jemig. En dan 20 keer over chocola brullen in een refreinquote:Op maandag 27 februari 2012 17:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zei ze in de camera, dat hoorden diverse mensen die na het NSF nog op de live stream door keken waar Kees Tol ging interviewen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |