Gewoon net 1 maatje kleiner, dan is hij echt nog HEUL opvallendquote:Op maandag 27 februari 2012 19:06 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik vind het zo zonde dat die tooi zo erg afleid. Ze heeft een mooi gezicht en dat zie je daardoor niet.
Die bets staan ook pas net open hequote:Op maandag 27 februari 2012 19:11 schreef MisterO het volgende:
Op goksites wordt Nederland als laatste gepolst1/100
quote:
dat dus.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Gewoon dat hele ding op haar hoofd óf net iets kleiner, maar niet dit.
eeens ja.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:11 schreef Zjummie het volgende:
[..]
Dit dus. Het ligt er te dik bovenop. Te aanstellerig. Te "kijk ons eens ronddansen met een tamboerijn". Hetzelfde zag je bij de Floppers, met die dikke met die draaitafel op d'r buik.
Serieus, die indiaan komt nog enigszins authentiek over, die huppelkutten eromheen absoluut niet.
Diezelfde sites die Ivan volledig onderaan plaatsten? Die vervolgens bijna won?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:11 schreef MisterO het volgende:
Op goksites wordt Nederland als laatste gepolst1/100
Jan Smit een betere presentator noemen dan Yolanthequote:Op maandag 27 februari 2012 19:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zeiknicht over de uitzending van gisteren:
http://www.gay.nl/article/21113//Duelleren_maar_niet_tot_de_dood
Je bent gay of je bent het niet denk ik dan maarquote:Op maandag 27 februari 2012 19:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jan Smit een betere presentator noemen dan Yolanthe
Nou ik zou inderdaad Jan mijn bed niet uittrappen... en dan hoeft ie niks te presenterenquote:Op maandag 27 februari 2012 19:20 schreef alors het volgende:
[..]
Je bent gay of je bent het niet denk ik dan maar
Hij moest zelfs lachen toen we spontaan het eurovisietune begonnen te zingenquote:Op maandag 27 februari 2012 19:20 schreef Goodbye het volgende:
In Jans defence, hij keek ten minste ook nog vriendelijk toen de camera´s niet draaiden. Die Yolanthe was toch een zuurpruim!
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik zou inderdaad Jan mijn bed niet uittrappen... en dan hoeft ie niks te presenteren
Cee's blogsquote:Op maandag 27 februari 2012 19:46 schreef Greys het volgende:
Iedereen de leuke blog van Cee over gisteravond al gelezen?
http://www.zonnigendroog.nl/?p=226
Nou,... hij is rijk hoor !quote:Op maandag 27 februari 2012 19:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou! Hij komt m'n huis niet eens in, laat staan mijn bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |