Nog niet eens... die meisjes hebben de instrumenten vast... veel leuker dan 3 van die meisjes die er statisch achter staanquote:Op maandag 27 februari 2012 19:01 schreef roos85 het volgende:
Over die meisjes heeft Carlo wel een punt..
Ja maar ballads winnen nog wel steeds op het ESF...quote:Op maandag 27 februari 2012 18:54 schreef TheVulture het volgende:
Carlo Boszhard bij Boulevard zit zometeen af te geven op Joan d'r tooi en d'r backings... nee ga jij lekker zitten soppen op de 431e gezapige powerballad die Pearl in Eurovisieland staat te zingen
Naaaaah, dat hoort er gewoon bijquote:Op maandag 27 februari 2012 19:01 schreef roos85 het volgende:
Over die meisjes heeft Carlo wel een punt..
Ik vind het een poppenkast, het wordt teveel zo... die tooi, die jurk, dat gitaartje, die meisjes, dat filmpje op de achtergrond.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nog niet eens... die meisjes hebben de instrumenten vast... veel leuker dan 3 van die meisjes die er statisch achter staan
Pearl is absoluut een betere zangeres, maar ik vond het liedje zo saai, het bleef niet hangen en hetzelfde had ik eigenlijk met Ivan. De liedjes waren best aardig, maar met best aardig win je de oorlog ook niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar ballads winnen nog wel steeds op het ESF...
Ik vond Carlo wel vermakelijk gisterEn ik vind Pearl ook 10 keer beter zingen dan Joan, maar of het scoort op ESF, dat denk ik niet... maar dat weet ik van Joan ook niet.
Goeie ballads wel... dat lied van Pearl was echt niet bijzonderquote:Op maandag 27 februari 2012 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar ballads winnen nog wel steeds op het ESF...
Idd, een balad moet je bij de ballen pakken en dat deed dit niet... de climax kwam naar mijn smaak veel te laat.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Goeie ballads wel... dat lied van Pearl was echt niet bijzonder
ja inderdaad, die zogenaamde vakjury met Ali B en Carlo snappen het gewoon niet.. .door die tooi valt ze juist op! Houden zo!!!quote:Op maandag 27 februari 2012 19:05 schreef PG18 het volgende:
Waarom wilt iedereen die tooi weg? Dan wordt het weer zo'n saaie kut act waar we de laatste plaats mee halenHoe gekker, hoe beter. Het gaat niet alleen om het zingen, maar om de act. Waarom zien ze dat nou niet in? Vooral die "fack-jury" die denken dat ze ergens verstand van hebben.
Ik vind het zo zonde dat die tooi zo erg afleid. Ze heeft een mooi gezicht en dat zie je daardoor niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:05 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
ja inderdaad, die zogenaamde vakjury met Ali B en Carlo snappen het gewoon niet.. .door die tooi valt ze juist op! Houden zo!!!
Ik ook, dat was ook een aardig nummerquote:Op maandag 27 februari 2012 19:06 schreef TheVulture het volgende:
Het lied van Ivan vond ik nog veel beter dan die ballad van Pearl trouwens
Ik vond het juist mooi dat die meisjes er zo bij kwamen... het kreeg daardoor nog meer een kampvuur-settingquote:Op maandag 27 februari 2012 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het een poppenkast, het wordt teveel zo... die tooi, die jurk, dat gitaartje, die meisjes, dat filmpje op de achtergrond.
ja je hebt gelijk dat het misschien teveel van haar gezicht bedekt.. misschien een ietsje kleinere tooi dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:06 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik vind het zo zonde dat die tooi zo erg afleid. Ze heeft een mooi gezicht en dat zie je daardoor niet.
Ja, of gewoon een, om maar even in die termen te blijven, Pocahontas hoofdband met veer.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:08 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk dat het misschien teveel van haar gezicht bedekt.. misschien een ietsje kleinere tooi dan?
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:08 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk dat het misschien teveel van haar gezicht bedekt.. misschien een ietsje kleinere tooi dan?
Dit dus. Het ligt er te dik bovenop. Te aanstellerig. Te "kijk ons eens ronddansen met een tamboerijn". Hetzelfde zag je bij de Floppers, met die dikke met die draaitafel op d'r buik.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het een poppenkast, het wordt teveel zo... die tooi, die jurk, dat gitaartje, die meisjes, dat filmpje op de achtergrond.
Gewoon net 1 maatje kleiner, dan is hij echt nog HEUL opvallendquote:Op maandag 27 februari 2012 19:06 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik vind het zo zonde dat die tooi zo erg afleid. Ze heeft een mooi gezicht en dat zie je daardoor niet.
Die bets staan ook pas net open hequote:Op maandag 27 februari 2012 19:11 schreef MisterO het volgende:
Op goksites wordt Nederland als laatste gepolst1/100
quote:
dat dus.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Gewoon dat hele ding op haar hoofd óf net iets kleiner, maar niet dit.
eeens ja.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:11 schreef Zjummie het volgende:
[..]
Dit dus. Het ligt er te dik bovenop. Te aanstellerig. Te "kijk ons eens ronddansen met een tamboerijn". Hetzelfde zag je bij de Floppers, met die dikke met die draaitafel op d'r buik.
Serieus, die indiaan komt nog enigszins authentiek over, die huppelkutten eromheen absoluut niet.
Diezelfde sites die Ivan volledig onderaan plaatsten? Die vervolgens bijna won?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:11 schreef MisterO het volgende:
Op goksites wordt Nederland als laatste gepolst1/100
Jan Smit een betere presentator noemen dan Yolanthequote:Op maandag 27 februari 2012 19:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zeiknicht over de uitzending van gisteren:
http://www.gay.nl/article/21113//Duelleren_maar_niet_tot_de_dood
Je bent gay of je bent het niet denk ik dan maarquote:Op maandag 27 februari 2012 19:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jan Smit een betere presentator noemen dan Yolanthe
Nou ik zou inderdaad Jan mijn bed niet uittrappen... en dan hoeft ie niks te presenterenquote:Op maandag 27 februari 2012 19:20 schreef alors het volgende:
[..]
Je bent gay of je bent het niet denk ik dan maar
Hij moest zelfs lachen toen we spontaan het eurovisietune begonnen te zingenquote:Op maandag 27 februari 2012 19:20 schreef Goodbye het volgende:
In Jans defence, hij keek ten minste ook nog vriendelijk toen de camera´s niet draaiden. Die Yolanthe was toch een zuurpruim!
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik zou inderdaad Jan mijn bed niet uittrappen... en dan hoeft ie niks te presenteren
Cee's blogsquote:Op maandag 27 februari 2012 19:46 schreef Greys het volgende:
Iedereen de leuke blog van Cee over gisteravond al gelezen?
http://www.zonnigendroog.nl/?p=226
Nou,... hij is rijk hoor !quote:Op maandag 27 februari 2012 19:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou! Hij komt m'n huis niet eens in, laat staan mijn bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |