abonnement Unibet Coolblue
pi_88845997

Het klaag-, praat en vraagtopic voor medewerkers van TNT Post.
Alle postbodes, postbezorgers, pakketchauffeurs, dames van de klantenservice, de medewerkers van de kantoren en alle andere TNT'ers zijn van harte welkom!
Klanten kunnen hier al hun vragen stellen over het versturen van poststukken!


Vorige topics: 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 |
....
67 | 71


Salaristabel:

Uitbetalingen:


Handige linkjes voor klanten:
Consumenten:
TNT Post voor Thuis Posttarieven Juist adresseren Verhuisservice Bewaarservice Postzegeluitgiftekalender
Zakelijke klanten:
TNT Zakelijk

Veel gebruikte afkortingen en termen: HAH = Huis aan Huis HSM = HuisNummerSorteermachine Lola = Los en Laad ruimte VOS = Vroege Ochtend Sorteering

Overige linkjes: Over TNT Post TPG en klagen IntranetMail-Thuis voor TNT'ers

Mensen die hier vaak langskomen
ultra_ivo, Ivo, werkzaam in VBG Maastricht Token_W, werkzaam in Den Haag, Chroomstraat xxiessiexx, Isabeau, werkzaam in het Westland Peterselieman, werkzaam in VBG Leeuwarden Jojoortje, werkzaam ergens in Twente Bloemhof, Gerwin, werkzaam in Hasselt Viper86, werkzaam in VBG Sneek JMT, werkzaam in Amstelveen (ZO) ries, werkzaam in VBG Den Bosch silliegirl, werkzaam op Zuid-Beveland MissSpooky, werkzaam in Kerkrade Armageddon, werkzaam in Den Haag, Waldorpstraat seventhseagulll, werkzaam in Den Haag, Fahrenheitstraat Beaudelaire, werkzaam in Emmen, Weerdingestraat sbientje, werkzaam in Breda Dionysiou, Dion, werkzaam in Alkmaar-Noord en Heiloo geeMc, Leon, werkzaam in Enschede Rigtersbleek rub3n, Ruben, werkzaam in Kampen dutch-mamma, werkzaam in Flevoland Bartjes Bart, werkzaam in Arnhem Hazenkamp Taneli, Danny, werkzaam in Diemen

De OP is hier te vinden.
pi_88848279
Er is iets mis gegaan met de enters in de OP? :P
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_88849942
Ach, las ik daar iets over "maar" 11 tassen? Had er zelf nog maar liefst 5 meer..
Alhoewel, heb 2 wijken, voor beide wijken stonden er al 4 tassen per wijk, met Gammafolders, AHbonus én nog een advert van cleanfully.nl in een envelopje.. Al zaten die niet helemaal vol... telkens een tas met 3 bundels... kon eik best 4 of mss ook wel zelfs 5 bundels van gemaakt worden dus eigenlijk toch nog altijd 12-14 tassen sowieso gehad...
Toen kwam even later pas eindelijk de post erbij.... ook 2x4 tassen vol... 3x herladen tegen normaal amper 1x, en stapte pas tegen 18:00 me woning weer binnen, ruim een uur later dan anders... fijn... not.... ben benieuwd hoe ze t straks met de kerst gaan doen.. pas om of na 14:30 uberhaupt eindelijk kunnen beginnen dan? Ammehoela... :r
Pomtiedomtiedom...
pi_88852128
Aargh wie heeft de door mij ooit helemaal netjes gemaakte OP kapot gemaakt? :'( :'( :'(
pi_88853620
Gisteren was het rustig, maar vandaag wordt het echt druk volgens mij.
pi_88859682
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 08:48 schreef xxiessiexx het volgende:
Aargh wie heeft de door mij ooit helemaal netjes gemaakte OP kapot gemaakt? :'( :'( :'(
hij staat zo op de wiki!
pi_88859877
Welke is het nou?
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_88860249
Oh hier? :W
Noot noot.
pi_88861823
Staken is een zwaktebod

Ga op een andere manier actievoeren dan op deze manier het publiek ermee te duperen, 1 dag is nog wel uit te houden maar volgende week 2 dagen is echt a-sociaal.
pi_88863120
Had ik gisteravond nog een discussie over met vaste TNT-mensen, dat ik het a-sociaal en schandalig vind dat de zaterdagwerkers waarschijnlijk de dupe hiervan gaan worden door de hoeveelheid post die er op de 27e zal zijn. Kreeg ik stomme en onzinnige reacties terug dat hun baan op de tocht staat en dergelijk en dat dat erger is dan dat zaterdagwerkers eens (!) veel post krijgen. Wat de neuk heeft dat er mee te maken dat je dan maar de zaterdagwerkers gaat duperen. Neem verantwoording voor je eigen gedrag en had gewoon andere dagen gekozen zodat je zelf de gevolgen van zo'n staking meedraagt :r
Enig idee wie die dagen heeft uitgekozen? De vakvond?
pi_88863217
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 14:52 schreef Smeich het volgende:
Enig idee wie die dagen heeft uitgekozen? De vakvond?
Uiteraard de vakbond, die hebben toch niks met jongeren (zaterdagwerkers dus).
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_88863326
Precies, mijn intentie met de vraag ja... lijkt me duidelijk.
pi_88864387
nog eens 2 dagen niet bestellen a-sociaal?
Wacht nog maar even dan wordt er door de mooie nieuwe plannen nog maar 3 keer per week post bezorgd, das zeker niet erg ?

Ik ben ook zaterdagwerker, tsja het is gewoon niet anders, is het zo'n ramp om een zaterdag later thuis te komen als je idd weet hoeveel banen er op de tocht staan.
Er is altijd wel iemand de "dupe" met een staking (ook de klant) maar laten we wel wezen, het wordt er niet beter op,als we niets doen gaat dat alleen maar sneller.
Dus kop op en de schouders eronder zaterdag :-) tis net zo goed ons baantje dat gaat verdwijnen.
pi_88864534
Ik werk dan niet meer als zaterdagwerker (overmorgen mijn laatste dag) dus ik ben er zelf niet de dupe van. Maar ja, ik vind dat dus wel asociaal zoals ik al heb aangegeven ja, de staking op zichzelf beschouwd inderdaad niet. Dat dat een nog grotere eye-opener mag worden.
pi_88864737
Ach iedereen heeft toch wel door dat het vak postbode over zijn houdbaarheidsdatum heen is?
Die stakingen zijn gewoon een laatste stuiptrekking die er niks aan zal veranderen.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_88866418
snap niet echt wat het probleem is, met kerst gaat het net zo druk worden.
pi_88876968
quote:
7s.gif Op donderdag 18 november 2010 15:36 schreef Jesse_ het volgende:
Ach iedereen heeft toch wel door dat het vak postbode over zijn houdbaarheidsdatum heen is?
Die stakingen zijn gewoon een laatste stuiptrekking die er niks aan zal veranderen.
Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens. Dat post onder druk van liberalisering en oneerlijke concurrentie moet reorganiseren, dat hebben de bonden en de meeste postbodes echt wel door. Waar tegen wordt geprotesteerd is dat fulltime postbodes (de meesten al redelijk op leeftijd) worden weggebonjourd omdat er zogenaamd minder werk is, terwijl er hele volksstammen aan parttime bezorgers woden aangenomen, je struikelt over (Poolse) uitzendkrachten, en er heel veel werk wordt uitbesteedt. Veel van de overcomplete postbodes zouden makkelijk herplaatst kunnen worden bij pakketservice, waar ze juist dankzij de komst van Internet gouden tijden beleven.

Maar TNT wil dat simpelweg niet. En daar wordt tegen geprotesteerd.

Ook is de staking goed om zowel de politiek als het publiek nu eens te wijzen op de nadelige gevolgen van de liberalisering. Uitgeklede service, verschraling van arbeidsvoorwaarden, en lagere prijzen zitten er voor de particulier ook niet in. Niet direct, en ook niet indirect. De postzegels zijn niet goedkoper, en een abonnement op de Veronicagids is ook niet goedkoper nu DHLhet bezorgt ipv de TNT.

Ondertussen rent de kwaliteit achteruit nu steeds meer mensen met vakkennis het bedrijf verlaten, en zit onze CEO te jammeren bij Buitenhof dat hij staatsteun wil, terwijl er nog steeds miljoenen winst worden gemaakt.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_88878915
Ik had om half 8 nog een college van de pakketdienst aan de deur O+ Heb nog nooit meegemaakt dat ze zo laat op de avond nog langskomen.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_88905568
Misschien ligt het aan mij, maar kan iemand mij vertellen waarom de nieuw op te richten auto-unit de naam eMotion heeft? Rijden ze met electrische auto's? Barsten hun chauffeurs regelmatig in tranen uit?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_88905659
Vandaag het wekelijkse werkoverleg. De leiding gaf aan dat ze erg blij waren met de staking, en de hoge opkomst aldaar. Is dit nu een staaltje van omgekeerde psychologie?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_88905788
emotion staa voor de tranen van de postbodes die in de leugens aan pers en vakbonden om het aantal laag te houden een baan bij de autounit zijn beloofd maar vervolgens niet door de solicatie komen of van 6 sochtends tot 7 savonds plus uren reistijd moeten werken
pi_88906146
Succes met de stakingen, ik steun de TNTers.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 19 november 2010 @ 17:27:33 #25
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_88909480
Redelijk druk dagje. Kon pas om 11:45 de straat op en was tegen 16:00 klaar. Kwam ook omdat ik een zooi aangetekenden mee moest slepen.
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')