Als die er al gaan komen moet 't icm verlaging. Daarvoor moet een flink budget beschikbaar komen en dat is er op dit moment nietquote:
e46 3-wat? en welke pic / link wil je erbij hebben ?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:25 schreef mitchelll0181 het volgende:
Zet mij ook bij de 3 series :p e46
quote:Op woensdag 15 september 2010 23:25 schreef mitchelll0181 het volgende:
Zet mij ook bij de 3 series :p e46
Oh verhip, je mag mij ook wel vermelden met een e46 320d . Nog even zonder pic .quote:Op donderdag 16 september 2010 08:30 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
e46 3-wat? en welke pic / link wil je erbij hebben ?
Ik kan er zo een kopen... een 730... ik twijfel nog, want het is wel een groot dingquote:Op donderdag 16 september 2010 09:06 schreef Mikkie het volgende:
Overigens mis ik wel een goede E38-pic in de OP
[ afbeelding ]
Wow stoer kan jij er zo 1 kopen ik kan ook een 750 kopen... maar wat moet je ermee want je betaalt je scheel elke maand. Ja het zal ongetwijfeld lekker rijden, maar mensen kijken je dan echt aan alsof je een crimineel bent.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan er zo een kopen... een 730... ik twijfel nog, want het is wel een groot ding
ik bedoel ermee te zeggen dat er mij eentje werd aangeboden.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:57 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Wow stoer kan jij er zo 1 kopen ik kan ook een 750 kopen... maar wat moet je ermee want je betaalt je scheel elke maand. Ja het zal ongetwijfeld lekker rijden, maar mensen kijken je dan echt aan alsof je een crimineel bent.
Dat doen ze ook al als je in een 5 rijdt.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:57 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Wow stoer kan jij er zo 1 kopen ik kan ook een 750 kopen... maar wat moet je ermee want je betaalt je scheel elke maand. Ja het zal ongetwijfeld lekker rijden, maar mensen kijken je dan echt aan alsof je een crimineel bent.
1200, goedkoopste op autotrader is 1750.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:37 schreef YoshiBignose het volgende:
Was niet bijdehand bedoelt hoor hihihi hoeveel moet je er voor neertellen? Volgens mij zijn die dingen qua aankoopprijs niet zo hoog, maar als je dan toch zo'n ding koopt zou ik wel een V12 zoeken
ik ben niet zo thuis in de wereld van de 7... geen idee...quote:
tsjah die dingen zuipen inderdaad als geen anderquote:Op donderdag 16 september 2010 12:45 schreef piekartz87 het volgende:
een 750? je hebt een grote brandstof opslagplaats in de tuin?
De Pajero die SC had haalde met gemak 1:7. Als je het gaspedaal tot op de bodem intrapte (waarmee je snelheid plm. 130 km/h werd) tot 1:5.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
tsjah die dingen zuipen inderdaad als geen ander
1200 voor een post-95 model v12 kan alleen bij Jet Carsquote:Op donderdag 16 september 2010 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
1200, goedkoopste op autotrader is 1750.
met een 750 ben je blij met 1 op 5quote:Op donderdag 16 september 2010 13:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
De Pajero die SC had haalde met gemak 1:7. Als je het gaspedaal tot op de bodem intrapte (waarmee je snelheid plm. 130 km/h werd) tot 1:5.
730 zei ik dan ookquote:Op donderdag 16 september 2010 13:10 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
1200 voor een post-95 model v12 kan alleen bij Jet Cars
Maar dan ga je wel vlotter dan 130 km/h.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
met een 750 ben je blij met 1 op 5
Heb je je ingelezen over wat het betekent om een Maserati te bezitten en rijdend te houden?quote:Op donderdag 16 september 2010 11:56 schreef SingleCoil het volgende:
Zoiets ja, een 4.24V Quattroporte. [ afbeelding ]
Waarbij?quote:Op donderdag 16 september 2010 08:52 schreef rival het volgende:
En weer een stapje dichterbij
[ afbeelding ]
Circuitrijden (DNRT)quote:
Kooi is los gekocht, monteren doen we zelf.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:30 schreef daNpy het volgende:
Cool
Waar/wie heeft de kooi erin gezet?
Bizarre verbruiksscijfers. Ik heb een tijdje in een (toen, 1999) nieuwe 540i gereden.Hoe ik die ook mishandelde, het gemiddelde gebruik kwam niet boven de 1:8, alleen als je plankend met 250 naar Munchen ging werd het 1:7. Als ik normaal lekker door reed 1:9.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:38 schreef piekartz87 het volgende:
wij haalden met de 735 met een beetje gassen al 1 op 4
Is voor de DNRT geen dubbele flankbescherming verplicht?quote:Op donderdag 16 september 2010 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
Kooi is los gekocht, monteren doen we zelf.
op de foto zit ie nog niet helemaal vast maar ik kon niet wachten met plaatje schieten
de kooi is fia goedgekeurd.... dus ging er vanuit dat het goed was...quote:Op donderdag 16 september 2010 16:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Is voor de DNRT geen dubbele flankbescherming verplicht?
Nou ja, hij heeft het wel over beetje gassen . 1600 KG met zo'n 6 cilinder 12 klepperquote:Op donderdag 16 september 2010 16:17 schreef SingleCoil het volgende:
jou ontgaat niets, zie ik al. Ik geloof dan ook niet dat een begin-90 3.5 liter twee keer zoveel brandstof gebruikt als een 99 4.4 liter.
Ik ben zowiezoo jaloers op je om je Z4, dus niet verder inwrijven aub..quote:
Polsterung INDIVIDUAL TEILLEDER WN/CARAMEL (LPCR)quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:47 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik ben zowiezoo jaloers op je om je Z4, dus niet verder inwrijven aub..
Zal ik de optielijst van mijn auto posten?quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:58 schreef k_man het volgende:
[..]
Polsterung INDIVIDUAL TEILLEDER WN/CARAMEL (LPCR)
423 FUSSMATTEN IN VELOURS
438 EDELHOLZAUSFUEHRUNG
telaat.. nouja, veel is het eigenlijk ook niet, maar heb er handmatig extra's bij toegevoegd, zoals zwarte A, B en C Stijlen, E46 interieur verlichting en hout accentenquote:Op vrijdag 17 september 2010 02:32 schreef k_man het volgende:
Nee. Dit zijn alleen de drie items die aangeven hoe mn interieur er uit ziet.
Photoshop FTW.quote:Op vrijdag 17 september 2010 07:39 schreef SingleCoil het volgende:
Ik vind de eerste trouwens leuker.
Staat geen extra vermelding van in reglement. dus fia goedgekeurde kooi is oke.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:42 schreef daNpy het volgende:
Sorry
Ben zelf ook een trackautootje aan het bouwen Maar geen BMW.
de 3.5 is volgens mij nog de M30... die werd al sinds de jaren 70 gemaakt hequote:Op donderdag 16 september 2010 16:17 schreef SingleCoil het volgende:
jou ontgaat niets, zie ik al. Ik geloof dan ook niet dat een begin-90 3.5 liter twee keer zoveel brandstof gebruikt als een 99 4.4 liter.
Ok. Dan heb ik een tip voor jequote:Op vrijdag 17 september 2010 08:15 schreef rival het volgende:
[..]
Staat geen extra vermelding van in reglement. dus fia goedgekeurde kooi is oke.
86 tot 92, de 3.5. Wat eigenlijk meer een 3.4 is.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:20 schreef rival het volgende:
[..]
de 3.5 is volgens mij nog de M30... die werd al sinds de jaren 70 gemaakt he
de M30 bouwen ze al vanaf 76. weliswaar pas later de 3.5 (3430cc) maar de techniek is vrijwel hetzelfde....quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:10 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
86 tot 92, de 3.5. Wat eigenlijk meer een 3.4 is.
Maak een kruis of 2 buizen in de flankenquote:
Dit is makkelijker in en uit stappen, de auto blijft apk waardig en ook op de weg rijden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maak een kruis of 2 buizen in de flanken
de kooi zit er in voor de veiligheid. en omdat het moet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:41 schreef daNpy het volgende:
Zit die kooi erin voor je veiligheid, of voor de mooi?
Voor de APK maakt het sowieso geen bal uit, rolkooien staan daarin niet beschreven
(mijne heeft 2 buizen, en daar komt ook gewoon kenteken op )
bedankt voor de tip iig, maar ik ga er nu even niks aan veranderen.quote:
schroefkooi.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:15 schreef daNpy het volgende:
Maar is het nou een las of schroefkooi, want de zijkanten lijken geschroefd terwijl de rest gelast is?
Ook zou ik de bodem wat beter voorbereiden al op de foto, dikkere ondersteuning voor de kooi. it ziet er maar fragiel uit vind ik. Maar dit zal wel weer een mosterd-na-de-maaltjid tip zijn
De oer M3 een "lelijke 4 pitter" noemenquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:19 schreef Turquaz52 het volgende:
Iemand M3 E30 kopen??!!
http://cgi.ebay.de/BMW-E3(...)&hash=item1e5c9a8ca7
gvd, die lelijke 4 pitters kosten al gauw 16-18.000, deze is een koopje
Ja sorry, een 2.3 16v is niet echt asjemenou.. Prefereer een S50 boven S14..quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De oer M3 een "lelijke 4 pitter" noemen
God, we hebben met een echte liefhebber te maken
Aub:quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:25 schreef SingleCoil het volgende:
Dieses Angebot () wurde entfernt oder der Artikel ist nicht verfügbar.
Joh, een veel nieuwere motor vergelijken met waar het allemaal mee begonnen is.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja sorry, een 2.3 16v is niet echt asjemenou.. Prefereer een S50 boven S14..
[..]
Aub:
[ afbeelding ]
(excuses voor formaat)
Tja, is een leuk en aardig blok.. maar dannog gimme tha inline-six.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Joh, een veel nieuwere motor vergelijken met waar het allemaal mee begonnen is.
Inkoppertje, maar zonder S14 geen S50.
6 cilinder is pas overrated...quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:33 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Tja, is een leuk en aardig blok.. maar dannog gimme tha inline-six.
236 pk uit een 4 cilinder persen is wel "leuk en aardig" jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:33 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Tja, is een leuk en aardig blok.. maar dannog gimme tha inline-six.
doen jullie een wedstrijdje wie de domste opmerkingen kan posten?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:55 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
6 cilinder is pas overrated...
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
doen jullie een wedstrijdje wie de domste opmerkingen kan posten?
Of wat dacht je van 1500 uit een M10quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
236 pk uit een 4 cilinder persen is wel "leuk en aardig" ja
240PK uit een 2.0 16v als we zo gaan bekijken.. (F20C) of 180PK uit een 1.8 16v (B18)..quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
236 pk uit een 4 cilinder persen is wel "leuk en aardig" ja
rival of wie dan ook had leren interieur in die kleur te koop, maar die was voor een Coupequote:Op zaterdag 18 september 2010 12:50 schreef Lausteen het volgende:
*E30 316i rijder meldt
Wat jij wil is safrangelb, cremeweiss is wat lichter van kleur.
Succes met bij elkaar zoeken! Denk dat zo'n compleet interieur in goede staat nog aardig wat gaat kosten..
veelquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:14 schreef YoshiBignose het volgende:
Hoeveel heeft het je totaal al gekost?
Jaa, maar ik wil alles zelf doen..quote:Op zondag 19 september 2010 12:36 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat was de aanschafwaarde dan? Had je niet beter gewoon een 325i kunnen zoeken dan, die zijn er zat met leer.
Wel ok!quote:Op zondag 19 september 2010 21:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Hallo, wat vinden jullie van mijn nieuwe BMW vriend wilde er vanaf en het reed zo lekker . De winterbanden moeten er nog wel vanaf, deze velgen beginnen weg te rotten. De originele 13 inch spaak zijn mooier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 20 september 2010 11:09 schreef piekartz87 het volgende:
erg mooi ding. dus je bent er toch wel een beetje verlieft op geworden?
Vind je het gek?quote:Op maandag 20 september 2010 11:18 schreef Alicey het volgende:
Collega's vragen dus aan me waar ik die auto gestolen heb.
Nee, dat niet.quote:
Hahahaha pfff ff schrappen vind je mischien nog meer kleurenquote:Op maandag 20 september 2010 11:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Collega : Haha! Hij is zwart, maar ik zie allemaal blauw er onder!
Ik : Volgens het kentekenbewijs is-ie rood.
Het blauw zit er vrij goed op, dus daar ga ik niet in schrappen.quote:Op maandag 20 september 2010 17:56 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Hahahaha pfff ff schrappen vind je mischien nog meer kleuren
Wat voor blok?quote:Op zondag 19 september 2010 21:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Hallo, wat vinden jullie van mijn nieuwe BMW vriend wilde er vanaf en het reed zo lekker . De winterbanden moeten er nog wel vanaf, deze velgen beginnen weg te rotten. De originele 13 inch spaak zijn mooier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het leven van die E36 zal ongeveer zo zijn gegaanquote:Op maandag 20 september 2010 18:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het blauw zit er vrij goed op, dus daar ga ik niet in schrappen.
320/6 (als ik het goed heb de M20B20). 1250 euro's, ongeveer een ton op de teller en gastank erin. Is op zich geen geld toch? Kreeg er nog een extra carburateur bij, remblokjes, remschoenen (voor de trommels achter) en wat andere zooi. Grootste gevaar is natuurlijk het roest, van de buitenkant bijna niks, van onder weet ik het niet.quote:Op maandag 20 september 2010 22:21 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat voor blok?
Wat heb je er voor moeten neerleggen?
Ach je hoeft iig niet bang te zijn voor roestquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:29 schreef Alicey het volgende:
Ah, kijk, dat verklaart waar die kersenrode kleur vandaan komt.
Haha nee inderdaad, dat zou wel heel raar moeten lopen dan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:11 schreef rival het volgende:
Ach je hoeft iig niet bang te zijn voor roest
Als de thermostaat niet open gaat, dan zou de meter toch helemaal niet in het midden blijven staan, ook niet met verwarming open? En er zou dan toch ook geen koeling via de radiator zijn?quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:35 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik denk eerder thermostaat Dat ie niet open gaat
Dat doet het niet. Het gaat hooguit langer goed. Vanochtend was het water aan het koken toen ik aan kwam.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:27 schreef SingleCoil het volgende:
Ik hou het eerder op lucht in het circuit, en vervolgens oververhitting en overkoken. Als er een luchtbel in het circuit blijft hangen circuleert de boel wel maar niet optimaal. Daardoor koelt het water niet optimaal. Dat verklaart waarom de boel prima werkt zolang je de verwarming open hebt
Dat laatste is ook na te gaan door een krant o.i.d. onder de auto te leggen.quote:Ik denk dat de oplossing toch zit in nog beter ontluchten, een keer of 4-5. Als dat gedaan is, ermee rijden maar van het koopkpunt weg blijven. Als het koelwater niveau dan nog zakt kan het niet aan het overkoken liggen en moet er dus een lek in het systeem zitten.
Hij zou dan niet koelen nee, maar blijft ie dan keurig netjes 90* graden of wordt ie alleen maar warmer?quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als de thermostaat niet open gaat, dan zou de meter toch helemaal niet in het midden blijven staan, ook niet met verwarming open? En er zou dan toch ook geen koeling via de radiator zijn?
Hij blijft een poosje op 83 (midden zeg maar), maar gaat op een gegeven moment omhoog kruipen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:38 schreef Turquaz52 het volgende:
Hij zou dan niet koelen nee, maar blijft ie dan keurig netjes 90* graden of wordt ie alleen maar warmer?
Het zijn bekende problemen met E34 en E36, idd..quote:Want mijn 318i M43 motor raakte al sinds de eerste dag dat ik hem had al overhit als ie te lang stationair draaide, de 518i (M43) E34 van een maat van me raakte ook vaak overhit als ie te lang stationair draaide, en idemdito voor de 316i M43 e36 van een ander maat van me..
Ik zou ook denken dat het na een aantal keer proberen toch wel minimaal 1 keer goed zou moeten gaan. Ik zal er eens een krant o.i.d. onder leggen. Hopen dat er dan iets te vinden is, dat het niet bijv. op een of andere manier in de motor terecht komt en via de uitlaat er uit komt..quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:40 schreef rival het volgende:
ik ben bang dat je ergens lek hebt....
ontluchten doe je 1 keer.. niet 4 of 5 keer....
Is dat trouwens op een of andere manier te relateren aan het probleem dat we met de viscokoppeling hebben gehad? Of is het sowieso stom toeval dat we eerst problemen hebben met de viscokoppeling en na die verholpen te hebben hier direct tegenaan lopen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:40 schreef rival het volgende:
ik ben bang dat je ergens lek hebt....
ontluchten doe je 1 keer.. niet 4 of 5 keer....
Nou ieder zo zijn eigen gewoonte, maar ik mag blij zijn dat ik een witte auto hebquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:00 schreef Alicey het volgende:
Overigens heerlijk om in een zwarte auto die de hele dag in de zon heeft gestaan met de verwarming op max. te rijden.
Daar hebben ze toch airco voor? Of open ramen?quote:Op woensdag 22 september 2010 00:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nou ieder zo zijn eigen gewoonte, maar ik mag blij zijn dat ik een witte auto heb
Veel hitte wekt slaap bij mij op.. Ongeacht tijd..
Yep, maar ben blij dat ik dan nog een witte auto heb ipv een zwarte..quote:Op woensdag 22 september 2010 00:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch airco voor? Of open ramen?
Hitte houd ik op zich wel van, maar met die verwarming er bij wordt het wel een beetje gortig.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nou ieder zo zijn eigen gewoonte, maar ik mag blij zijn dat ik een witte auto heb
Veel hitte wekt slaap bij mij op.. Ongeacht tijd..
Hier wordt het vandaag 22 graden. Zullen we ruilen voor een dagje?quote:Op woensdag 22 september 2010 00:11 schreef SingleCoil het volgende:
Net van de lunch-thai naar het kantoor gelopen, een meter of 300...het is hier 390C...ben gekookt.
ik gok dat je er met de visco niet op tijd bij was, waardoor de auto overhit is geraakt en er iets stuk is gegaan...quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is dat trouwens op een of andere manier te relateren aan het probleem dat we met de viscokoppeling hebben gehad? Of is het sowieso stom toeval dat we eerst problemen hebben met de viscokoppeling en na die verholpen te hebben hier direct tegenaan lopen?
ik kijk regelmatig naar mijn temp meterquote:Op woensdag 22 september 2010 01:16 schreef Turquaz52 het volgende:
Zowiezoo bij mij altijd voetverwarming aan uit preventie dat me auto niet warm kan draaien (je weet maar nooit) & ramen voor beide altijd open
Dat zou wel kunnen. Ik weet niet hoe lang hij al in het rood stond toen SC langs de A12 strandde, maar hij was wel blij dat de motor het nog deed nadat hij weer was afgekoeld en voorzien van nieuwe koelvloeistof..quote:Op woensdag 22 september 2010 08:27 schreef rival het volgende:
ik gok dat je er met de visco niet op tijd bij was, waardoor de auto overhit is geraakt en er iets stuk is gegaan...
Op een gegeven moment hoor je het ook, hoewel ik niet zeker weet of dat bij een auto zonder airco ook het geval is.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:28 schreef rival het volgende:
ik kijk regelmatig naar mijn temp meter
Tof ding.quote:Op zondag 19 september 2010 21:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Hallo, wat vinden jullie van mijn nieuwe BMW vriend wilde er vanaf en het reed zo lekker . De winterbanden moeten er nog wel vanaf, deze velgen beginnen weg te rotten. De originele 13 inch spaak zijn mooier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tis een 320 rizzeau.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:23 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Tof ding.
Leuke Alpina-striping
Wat voor blok ligt erin?
Tnx voor de tip, daar moet ik nog even in duiken inderdaad. Invoer is ongeveer een maand geleden gebeurd, dus ik moet nog even uitzoeken hoe dat nou precies zit en hoe veel het me kan opleveren. Punt is ook dat je voor een taxatiewaarde met Xray ook weer iemand moet zoeken die toegang heeft. En eerlijk gezegd, met een auto van negen jaar oud, verwacht ik niet dat er heel veel verschil zit tussen taxatiewaarde en de waarde die ik via autotelex heb berekend. Maar ik ga er zeker nog even naar kijkenquote:Op woensdag 22 september 2010 09:16 schreef Maharbal het volgende:
Mikkie: ik bedenk me net iets. Hoe lang geleden is het eigenlijk dat je je auto hebt ingevoerd (en dus BPM hebt moeten afdragen). Ik weet niet of het je veel scheelt...maar misschien is het de moeite om even een bezwaar tegen de aanslag BPM in te dienen met het verzoek toch een andere waardering te hanteren (mits binnen 6 weken uiteraard).
Tenzij 't je 5 euro oplevert ofzo
Nope, ik ga er zo onder kruipen.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:47 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat klopt, een 320/6. Er was ook een 320 en een 320i (beide 4 cilinder). Doet je 525i het al/nog rizzo?
Duh, stom ja had ik moeten weten.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:56 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Nope, ik ga er zo onder kruipen.
En wellicht zitten de remmen weer vast (ik hoop van niet)
Leuk zo'n projectauto, maar soms heb je er gewoon even geen zin meer in.
Edit: @ Haarbal, er ligt een M10 in.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(E21)
Ik ga met het OV naar m'n werk en ik woon midden in de drukste winkelstraat van Groningen, waar je dus geen auto kwijt kunt...tenzij je miljoenen kwijt wilt zijn aan parkeergarages .quote:Op woensdag 22 september 2010 10:44 schreef piekartz87 het volgende:
waar ga je dan in rijden? of heb je niet perse een auto nodig?
Nee er ligt een M20B20 in, het is geen 4 cilinderquote:Op woensdag 22 september 2010 09:56 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Nope, ik ga er zo onder kruipen.
En wellicht zitten de remmen weer vast (ik hoop van niet)
Leuk zo'n projectauto, maar soms heb je er gewoon even geen zin meer in.
Edit: @ Haarbal, er ligt een M10 in.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(E21)
Op zulke momenten ben ik zo blij dat ik niet in het centrum woon hèquote:Op woensdag 22 september 2010 11:04 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik ga met het OV naar m'n werk en ik woon midden in de drukste winkelstraat van Groningen, waar je dus geen auto kwijt kunt...tenzij je miljoenen kwijt wilt zijn aan parkeergarages .
Je piept wel anders als je niet eens uit je parkeervak komtquote:Op woensdag 22 september 2010 11:30 schreef YoshiBignose het volgende:
In de winter ga ik crossen in de E21 hoor, zomerbandjes blijven erop, profiel is bijna al weg dus perfect
Kun je weer aangeduwd worden idd.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:43 schreef Maharbal het volgende:
Je piept wel anders als je niet eens uit je parkeervak komt
Stallen bij Jos (Nebu).quote:Op woensdag 22 september 2010 12:49 schreef piekartz87 het volgende:
waar ga jeje auto laten als je die gaat schorsen dan?
Nice, cruisen.quote:
nou ja anders winterbanden eronder dan, kan je ook wel mee spelen.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je piept wel anders als je niet eens uit je parkeervak komt
Nooit gedaan idd. Zou niet eens weten wat ik moet doen om hem te laten starten.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:58 schreef SingleCoil het volgende:
Je kunt de bovenbuurman mss wel vragen om te helpen 'm uit het parkeervak de duwen en dan aan te duwen. Maar ik neem aan dat je nog nooit een aangeduwde auto hebt laten starten? Mss dan maar beter niet experimenteren en hopen dat het goed weer blijft
Een zoektocht met Google laat idd zien dat er meer problemen mee zijn... Helaas heb ik er geen ervaring mee, dus ik zou zo niet weten waar je moet zoeken of wat je kunt proberen..quote:Op donderdag 23 september 2010 09:41 schreef xaban06 het volgende:
Trouwen, ik ben niet de enige zie ik:
http://www.bmwportal.nl/post174298.html
Misschien dat er ergens een adertje of contactje enigszins versleten is of net niet helemaal goed vast zit?quote:Op donderdag 23 september 2010 09:49 schreef xaban06 het volgende:
Ik moet wel zeggen. Ik heb een aantal kabels gister losgetrokken en weer aangesloten vanwege het ruis. Nu is het dus erger geworden
Dat is te hopenquote:Op donderdag 23 september 2010 09:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien dat er ergens een adertje of contactje enigszins versleten is of net niet helemaal goed vast zit?
Waar zit jij dan? Hier is het om 20.00 toch wel behoorlijk donker..quote:Op donderdag 23 september 2010 11:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat is te hopen
Vanavond misschien even kijken, als er nog voldoende daglicht is om 20.00.
Gewoon in Nederland, maar ik let nooit op hoelaat het donker wordtquote:Op donderdag 23 september 2010 11:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waar zit jij dan? Hier is het om 20.00 toch wel behoorlijk donker..
Sterkte dan maar.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Gewoon in Nederland, maar ik let nooit op hoelaat het donker wordt
waarom is die keuring zo duur?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:48 schreef Turquaz52 het volgende:
Auto bijna 'APK' ready
Nu nog ruitensproeiers en de front ff vastzetten met schroefjes die er horen ipv geimproviseerde schroeven/tie-wraps
Ook moet ik mijn spatborden achter om laten rollen & uitlijnen..
150 euro keuring
100 euro omrollen
100 uitlijnen
Kut bmw
Een BMW wat een hele discussie hier was (neppe, halve, geen BMW).quote:Op donderdag 23 september 2010 13:12 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat voor auto had Saban ook alweer?
Naar huidige maatstaven welquote:
Waar is dat voor 35? Zo'n adresje kan ik misschien nog wel gebruikenquote:Op donderdag 23 september 2010 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
waarom is die keuring zo duur?
waarom rol je niet zelf om? gratis!
uitlijnen hier voor 35
bmw
Amsterdam, dan doet mijn maatje dennis het.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar is dat voor 35? Zo'n adresje kan ik misschien nog wel gebruiken
'APK' - apkquote:Op donderdag 23 september 2010 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
waarom is die keuring zo duur?
waarom rol je niet zelf om? gratis!
uitlijnen hier voor 35
bmw
uitrollen gewoon een buis tussen je wiel en de wielkast en maar rollenquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
'APK' - apk
Ik ga niet zelf klooien die risico ga ik niet nemen dus laat ik hem doen door colorshop hier in Venlo/Blerick, samen met het uitlijnen..
Betaal liever te veel met garantie dan te weinig dat er iets mis gaat en kweenie whats next..
Auto kan lager / velgen en banden kunnen groter / combinatie ervan. Anders komen je banden tegen het randje aan de onderkant/achterkant van je wielkasten.quote:
Wat maharbal zegt.quote:
Ja stuur zit in de 316, hij kan er nog ff mee doorquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:21 schreef Maharbal het volgende:
Overigens helemaal vergeten Rival:
Ik neem aan dat het stuurtje is aangekomen haha? Is 't wat?
Mooiquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ja stuur zit in de 316, hij kan er nog ff mee door
Alleen voor zeker? Voor en achter voor 35 is wel erg goedkoop...quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:45 schreef Maharbal het volgende:
Heh, uitlijnen is in Leeuwarden overal rond dat bedrag. Ik kon toentertijd in Leeuwarden voor ¤50 euro uitlijnen bij Profile, en die hebben gewoon allemaal moderne apparatuur en shit.
Ik heb het uiteindelijk ook voor ¤35 gedaan bij een andere zaak.
Daar ga ik ook vanuitquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:56 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Alleen voor zeker? Voor en achter voor 35 is wel erg goedkoop...
Alles is toen uitgelijnd. Kreeg er ook netjes een rapportje bij en die kerel schijnt wel goed te zijn in z'n werk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:56 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Alleen voor zeker? Voor en achter voor 35 is wel erg goedkoop...
Jaaa, daar dacht ik vandaag ook aan.. maar ik wil hem direct laten uitkloppenquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:09 schreef rival het volgende:
[..]
uitrollen gewoon een buis tussen je wiel en de wielkast en maar rollen
quote:
Ik rijd nu anders ook op 15" hoorquote:
Like whutquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:24 schreef k_man het volgende:
Wanneer kwam die Fok! BMW meeting nou eigenlijk?
En na de apk weer versleten banden er onder?? Ik ga binnenkort ook 15" banden erondr gooien ivm winterquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:59 schreef Turquaz52 het volgende:
Rij nu op lelijke 15 inchers
Maandag APK
Nee, na de APK weer mijn 18 inch banden er onder gooien waar hij wat meer is versleten aan de binnenkant dan dan over de hele opervlakte..quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
En na de apk weer versleten banden er onder?? Ik ga binnenkort ook 15" banden erondr gooien ivm winter
Regel 't maarquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Welke datum? Waar? Wat gaan we doen? Etc.
Hah, mijn piemel alleen is al 15"! .quote:
Profiel is er inderdaad gewoon voor niets, en versleten banden zijn afkeur gewoon om mensen te pesten .quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee, na de APK weer mijn 18 inch banden er onder gooien waar hij wat meer is versleten aan de binnenkant dan dan over de hele opervlakte..
Versleten is hij niet, maar wel afkeur
Dan mag hetquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:58 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik rij op 13" haha, onder de E21.
Nog nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
Nou ja ik moet zeggen, het rijdt eigenlijk stukken lekkerder.quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:18 schreef Xtr3mE het volgende:
Vandaag wintershoeisel gehaald, Pirelli Sottozero's
Zat nog ca. 2mm op de huidige bandenIk heb geen zin om winterbanden te kopen voor m'n E46 maar het is wel verstandig denk ik. Ik hoop dat de E21 een beetje tegen de kou kan, want daar heb ik wel winterbanden voor met goed profiel dus die zal me de winter door moeten lozen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facts don't care about your feelings
quote:Wanneer kan ik het beste mijn winterbanden monteren ?
Als stelregel kunt u aanhouden : als de "R" in de maand zit.
Same here M'n huidige achterbanden kwamen net de APK door en ik merk dat ik al minder hard door de bocht durf dan voorheen Denk dat ik vlak voor het echt koud wordt, een nieuw setje RE050's achterop gooi!quote:Niet dat ik hierna gekeken heb, maar mijn zomerbanden waren écht aan vervanging toe, vooral met het huidige regenweer voelt de achterkant echt wel 'minder veilig' aan.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:18 schreef Xtr3mE het volgende:
Vandaag wintershoeisel gehaald, Pirelli Sottozero's
Zat nog ca. 2mm op de huidige bandenNog 2mm op de zomer- of op de winterbanden? En wat heb je nou betaald per band?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Hoe duur is het? Ik zou het fixen. Misschien heb je 'm een keer nodig en dan sla je je voor je kop dat je 'm niet gerepareerd hebt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:27 schreef Turquaz52 het volgende:
Zal ik mijn ABS sensor dan fixxen en MET ABS de winter doorrijden, of zonder?
Kost hooguit een paar tientjes en aangezien hij zelf vrij handig is.....hierop besparen is de moeite niet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe duur is het? Ik zou het fixen. Misschien heb je 'm een keer nodig en dan sla je je voor je kop dat je 'm niet gerepareerd hebt.
Leve Marktplaats en eBay .quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:12 schreef Xtr3mE het volgende:
nog 2 mm op de huidige zomerbanden ofc.
Ik heb de winterset 2e hands gekocht (4x 8 mm) ZGAN dus. voor 300,-
nieuwprijs is 173 per band...
Ik moet bijna huilen.....quote:Op zondag 26 september 2010 15:29 schreef k_man het volgende:
Zocht hier nog iemand een dikke, vette getunede E39?
Er stierf net een stukje van me.quote:Op zondag 26 september 2010 15:29 schreef k_man het volgende:
Zocht hier nog iemand een dikke, vette getunede E39?
He's on firequote:Op zondag 26 september 2010 15:29 schreef k_man het volgende:
Zocht hier nog iemand een dikke, vette getunede E39?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
Auw.quote:Op zondag 26 september 2010 15:29 schreef k_man het volgende:
Zocht hier nog iemand een dikke, vette getunede E39?
quote:Op zondag 26 september 2010 22:47 schreef Turquaz52 het volgende:
screenshot iemand? ik kan niet op mp..
Het is zeker wel verstandig! Met mijn Potenza RE50A ben ik enkele keren uit de bocht geraakt afgelopen winter.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:31 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Nou ja ik moet zeggen, het rijdt eigenlijk stukken lekkerder.
18" 225/255
of
13" 185/185
Geen last van spoorvorming en bijna geen afwijking. Het rijdt stukken rustiger... maar ja het oog wil ook wat
[..]
Ik heb geen zin om winterbanden te kopen voor m'n E46 maar het is wel verstandig denk ik. Ik hoop dat de E21 een beetje tegen de kou kan, want daar heb ik wel winterbanden voor met goed profiel dus die zal me de winter door moeten lozen.
Moet je vaker sporten (krachttraining).quote:Op maandag 27 september 2010 09:03 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja i know, ik was ook gecrashed vorige winter kheb alleen geen zin om die banden weer helemaal te verwisselen. Die 18 inch 255 dingen zijn loodzwaar
Uurtje werk maar, tochquote:Op maandag 27 september 2010 09:03 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja i know, ik was ook gecrashed vorige winter kheb alleen geen zin om die banden weer helemaal te verwisselen. Die 18 inch 255 dingen zijn loodzwaar
Dan moet je vooral niets doen en hopen dat het deze winter niet fout gaatquote:Op maandag 27 september 2010 09:03 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja i know, ik was ook gecrashed vorige winter kheb alleen geen zin om die banden weer helemaal te verwisselen. Die 18 inch 255 dingen zijn loodzwaar
Het wordt wel frisser ja. Ik ging gistermiddag nog erg fanatiek in t-shirt naar m'n werk en binnen was het goed te doen, maar toen ik eind van de avond naar buiten liep was het toch frisser dan ik gepland had . Je kon je adem weer 'zien' in de lucht enzo, dat was toch even balen. Winter is coming.quote:Op maandag 27 september 2010 10:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik ga wel een winterslaap houden heb gvd helemaal geen zin in die kou. Pff had vanochtend al het gevoel dat het winter aan het worden is.
Een E39 ook nog esquote:Op zondag 26 september 2010 23:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inclusief authentieke folder
Afzichtelijk inderdaad, maar er is wel geld in gestoken. Kijk dat interieur... zal wat gekost hebben!
Is dat zelf te doen, of liever laten doen? Door de dealer, of kan iedere garage dat wel?quote:Op maandag 27 september 2010 12:36 schreef tha_rizzo het volgende:
Laat je kat eens schoonmaken/vervangen.
Ik zou er bij de garage naar laten kijken.quote:Op maandag 27 september 2010 15:57 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Is dat zelf te doen, of liever laten doen? Door de dealer, of kan iedere garage dat wel?
Kosten?
Oh ja, de auto heeft ~ 12-15 maanden stil gestaan, kan dat er iets mee te maken hebben?
Ik lees dat de EGR ook vol roet kan zitten en het daardoor komt...
Turquaz, kom eens een keer langs om een en ander schoon te maken, jij hebt verstand van auto's zie ik
Ayip etdin, waarom niet? Maare ik kom niet langs bij jou, als je wilt dat ik kijk naar je auto kom je maar hier heenquote:Op maandag 27 september 2010 15:57 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Is dat zelf te doen, of liever laten doen? Door de dealer, of kan iedere garage dat wel?
Kosten?
Oh ja, de auto heeft ~ 12-15 maanden stil gestaan, kan dat er iets mee te maken hebben?
Ik lees dat de EGR ook vol roet kan zitten en het daardoor komt...
Turquaz, kom eens een keer langs om een en ander schoon te maken, jij hebt verstand van auto's zie ik
Waar woon je ergens?quote:Op maandag 27 september 2010 17:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ayip etdin, waarom niet? Maare ik kom niet langs bij jou, als je wilt dat ik kijk naar je auto kom je maar hier heen
Venloquote:
Dit weekend al? Deze winter bedoel je . Da's een voordeel ja, maar mên wat zou ik het gemak van een auto gaan missen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:29 schreef Maharbal het volgende:
Ach, bijkomend voordeel is dat 'ie dit weekend niet in de pekel hoeft.
Haha, yep even een verspreking (vertyping?).quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dit weekend al? Deze winter bedoel je . Da's een voordeel ja, maar mên wat zou ik het gemak van een auto gaan missen.
Ik zet Housewarming voor je BMW-vriendenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Haha, yep even een verspreking (vertyping?).
Het gemak van een auto tsjah, dat heb ik op dit moment niet echt. Ik woon letterlijk MIDDEN in het centrum van Groningen, in de drukste winkelstraat en heb alles, maar dan ook alles op kruipafstand. Ik ga voorlopig met het OV naar m'n werk omdat ik nog een OV jaarkaart heb, maar wel reiskostenvergoeding krijg. Ik rijd 20/30 km per week gewoon om even in die auto te rijden, en die auto staat op 15/20 min lopen van mijn huis...
Lastige keuze, maar ik heb even geen zin in dat APK gedoe etc. Het ontwijken van pekel is dan inderdaad een bijkomend voordeel.
In deze straat woon ik dus: http://maps.google.nl/map(...)raat,+Groningen&z=15
Blijft een waanzinnig mooi model..als ik ooit m'n handen op een 323 kan leggen..quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:56 schreef YoshiBignose het volgende:
Nu met iets mooiere velgen (ze mogen wel wat schoner ) en alpina logootje erop
[ afbeelding ]
...dan kom je bij mij langs een 323i had ik ook wel gewild, die dubbele uitlaat is echt cool maar ze zijn gewoon stukken duurder dan de overige types. Gelukkig heb ik nog wel de enige andere 6 cilinderquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:54 schreef Charged het volgende:
[..]
Blijft een waanzinnig mooi model..als ik ooit m'n handen op een 323 kan leggen..
Mja, dat is ook weer waar. Ik heb geen OV, woon net buiten het centrum dus de auto voor de deur en werk ligt enkele tientallen km's verderop. Bovendien moet ik voor m'n scriptie ook regelmatig op pad en dan is het OV ruk. Een auto is dan gewoon heerlijk om te hebben, maak er dan ook daadwerkelijk functioneel gebruik van.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Haha, yep even een verspreking (vertyping?).
Het gemak van een auto tsjah, dat heb ik op dit moment niet echt. Ik woon letterlijk MIDDEN in het centrum van Groningen, in de drukste winkelstraat en heb alles, maar dan ook alles op kruipafstand. Ik ga voorlopig met het OV naar m'n werk omdat ik nog een OV jaarkaart heb, maar wel reiskostenvergoeding krijg. Ik rijd 20/30 km per week gewoon om even in die auto te rijden, en die auto staat op 15/20 min lopen van mijn huis...
Lastige keuze, maar ik heb even geen zin in dat APK gedoe etc. Het ontwijken van pekel is dan inderdaad een bijkomend voordeel.
In deze straat woon ik dus: http://maps.google.nl/map(...)raat,+Groningen&z=15
OH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:11 schreef Charged het volgende:
Teruggravend in de tijd vervloek ik het moment dat ik er 1 afgeslagen heb....zal rond '92 geweest zijn...werkte toendertijd bij een autoschade herstelbedrijf en ze hadden een economisch totall loss binnen gekregen met lichte voorschade...de baas vroeg nog aan me of ik em niet wilde kopen..ben toen voor een '80-er toyota corolla gt gegaan...damn....
Huh, wat bedoel je? :pquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:45 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik zet Housewarming voor je BMW-vrienden
Ik woon aan het andere uiteinde .quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Jezus dat is echt perfect, voor de huishoudelijke benodigdheden naar de Euroland en voor je kleding naar de C&A.
Ik lees pas net wat ik heb getyptquote:Op woensdag 29 september 2010 08:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Huh, wat bedoel je? :p
[..]
Ik woon aan het andere uiteinde .
En ik was uberhaupt vergeten dat daar een C&A zit. De bijenkort zit dichterbij voor mij
Als je in Grunn bent mag je best bellen/mailen hoor, biertjes staan er vaak welquote:Op woensdag 29 september 2010 08:54 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik lees pas net wat ik heb getypt
Ik bedoelde dat ik stemde voor een houswarming voor je BMW-freunden
quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:24 schreef k_man het volgende:
Wanneer kwam die Fok! BMW meeting nou eigenlijk?
Eén en één is twee...quote:Op woensdag 29 september 2010 08:54 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik lees pas net wat ik heb getypt
Ik bedoelde dat ik stemde voor een houswarming voor je BMW-freunden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |