quote:
Ik wil van die oldscool bmw 315 badge achterop
quote:
No Offence, maar eens 6, altijd 6

Neem geen genoegen meer met 115PKtjes

(125 dan door je voorbumper & spoilert

)
quote:
Op woensdag 22 september 2010 08:29 schreef x3ro het volgende:Ik weet niet precies wat ik nou van die gouden M velgen moet vinden

Op de foto's ziet de kleur dr netjes bij het wit uit, maar ergens in mijn hoofd hoor ik constant "Subaru, Subaru, Subaru"

Staat het allemaal op een wat lager pitje of kunnen we voor de winter nog een leuke update verwachten?

Tja, veel mensen zeggen wel van: hmm... Subaru?
maar het is gewoon dat goude, zwarte, gif groene, baby blauwe, knal rode, roze en paarse velgen echt mooi staan onder een witte auto.. Zoals je zegt, op de foto's ziet de kleur er netjes bij het witte uit maar je blijf hangen @ subaru

Komt goed.. alles went
Leuke is dat ik de auto in deze dagen weer op steelies zet, kweet niet waarom maar vind dat een heel stuk lekkerder rijden..
En voor in de winter moet ik mijn complete front binnen gekregen hebben wat bestaat uit: Carbon spatborden, carbon motorkap een M3 bumper. Achterbumper word van SRS Tec:
![]()
Met de E46 M3 CSL diffuser er in geïntegreerd :
![]()
Ook moet ik dan de S/C tot die tijd hebben, maar ik vind hem motorisch nu ff goed dus zet er toch niet zo'n haast achter, uiterlijk verdient nu ook wel wat aandacht