Hij bouwt ook veel druk op.. De koppakking ligt er zowiezo uit, daar ben ik vrijwel zeker van..quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:12 schreef hardcore-gabberr het volgende:
ik denk dat je het probleem bij je thermostaat moet zoeken. dit regelt de temparatuur immers
Thanks Nerdmans, tof om te horen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:56 schreef Nerdmans het volgende:
Ik snap niet dat mensen er zoveel moeite instoppen om de boel hier af te gaan zeiken.
Lijkt me dat TS met veel liefde inzet en beschikbare middelen bezig is met zijn passie.
Daar is weinig mis mee.
Lekker makkelijk om projecten er langs te leggen waar een budget van 30k achter zit.
Ik zeg goed bezig met de beamer and keep it up!
Mijn autostyling smaak is niet veel anders dan elk ander OEM+ persoon.. ik hou alleen van extreme verlaging en BBS velgen..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:37 schreef jitzzzze het volgende:
Ik moet zeggen dat ik geen fan van je autostyling ben, maar het wel leuk vind om te zien hoe je ermee bezig bent. Om toch met een beperkt budget en ruimte er iets van te maken vind ik wel bewonderenswaardig.
Dat is waar, ik ben meer van 'alleen' OEM.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Mijn autostyling smaak is niet veel anders dan elk ander OEM+ persoon.. ik hou alleen van extreme verlaging en BBS velgen..
You're welcome.quote:En thanks voor je bewondering, stel ik op prijs..x
idee voor de clio? Sell it.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:01 schreef invine het volgende:
Turqie doe is een idee maken voor mijn autoniet dat ik het ga uitvoeren maar wil zien wat jij in gedachten zou hebben
Dat is echt mijn smaak. Alleen het hoeft niet perse grote wielen te hebben, als het maar de wielkasten vult..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:04 schreef Fer het volgende:
Hier in Amsterdam rijdt een E39 rond in de style van Turq. Wit, zwart dak, extreem laag, grote wielen, maar dan heel netjes gedaan. Echt sweet.
Williams motor er in lepelen, mooie subtiele 16/17 inch Scenic velgen er onder en mooi verlagen.quote:
RS motor past ookquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Williams motor er in lepelen, mooie subtiele 16/17 inch Scenic velgen er onder en mooi verlagen.x
Hehe ja zoiets had ik ook als idee alleen gaat dat hem nooit worden denk ikquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Williams motor er in lepelen, mooie subtiele 16/17 inch Scenic velgen er onder en mooi verlagen.x
Waar een wil is is een weg, zie mijn topics aan als voorbeeld, gewoon doen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:02 schreef invine het volgende:
[..]
Hehe ja zoiets had ik ook als idee alleen gaat dat hem nooit worden denk ikdie 17 inch zou ik zo van de wagen van mijn ouders kunnen schroeven maar denk niet dat mijn ouders dat gaan waarderen
Haha ja had er wel zoveel voor over maar nu is mijn geld ook echt opquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waar een wil is is een weg, zie mijn topics aan als voorbeeld, gewoon doen.
Jij had toch 900 euro over voor een koppakking change? Dan heb je vast wel de helft over voor een setje velgen en voor een meiertje of 2 een verlagingsset (vast/schroefset)..
RS motor kan ook zoals blup dat zegt.. Heb je een echte wolf in schaaps kleren.. Net als mijn Golf![]()
Skip na 1:50 als je de actie wilt zien:
En de BMW:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |