Wel 2 M20 blokken in 1..quote:Op woensdag 25 april 2012 21:41 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Het is en blijft 1 motorblok. Het is niet zo dat er letterlijk 2 M50 blokken in zitten
Klopt, maar wat als de kale blok van een 6 pitter meer weegt als dat van een 12 pitter?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:14 schreef jitzzzze het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk, een V12 is toch de helft meer cilinders dan een V6? Dus dan heb je toch twee keer de helft van het gewicht![]()
ok. Ik lieg, heb het maar uit me duim gezogen.quote:Op donderdag 26 april 2012 08:23 schreef jitzzzze het volgende:
Nog steeds heb je de helt meer cilinders die dus voor een toename van het gewicht zorgen van twee keer de helft.
aha, zie je welquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ok. Ik lieg, heb het maar uit me duim gezogen.
quote:
Ik zie er ook edit staan nadat ik had gepost..quote:
Was de PI vergeten zag ikquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:09 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik zie er ook edit staan nadat ik had gepost..![]()
Jaaa.... Jaaa.....quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Was de PI vergeten zag ikMaar bedoelde het wel zo
1. Jij meldt je speciaal aan om hier te posten.. Beetje ziek/zielig vind je niet?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:08 schreef Mikecoupe het volgende:
V12 triple turbo SC parelmoerwit ,hahahahahahahahhahaha je hebt mijn dag weer helemaal goed gemaakt.
Ben jij niet dat zelfde ventje met een beetje teveel fantasie die ook Bimmerportal poste?
Je praat veel maar je hebt nog geen 1 BMW laten zien met een turbo.
Droeftoeterquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:03 schreef Mikecoupe het volgende:
Mijn neefje van 14 vertelde me over dit belachelijke topic op dit scholieren forum.
Je bent gewoon van elk auto forum afgetrapt omdat je alleen maar wijze praat had en niks presteerde .En hier probeer je dapper te doen maar je bent door iedereen uitgelachen op de echte forums.
Btw die van mij zit met 4,6sec op de 100 en is geen sloop golfje maar een echte auto en geen sjonnie mobiel,en nee het is geen BMW
Droom lekker verder ventje ,ik heb mijn lol hier weer gehad op dit kinder forum.
lool.. hahahahaha 4.6 sec op 100, wijkte de km teller af of begon je stopwatch bij -7sec?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:03 schreef Mikecoupe het volgende:
Mijn neefje van 14 vertelde me over dit belachelijke topic op dit scholieren forum.
Je bent gewoon van elk auto forum afgetrapt omdat je alleen maar wijze praat had en niks presteerde .En hier probeer je dapper te doen maar je bent door iedereen uitgelachen op de echte forums.
Btw die van mij zit met 4,6sec op de 100 en is geen sloop golfje maar een echte auto en geen sjonnie mobiel,en nee het is geen BMW
Droom lekker verder ventje ,ik heb mijn lol hier weer gehad op dit kinder forum.
Triest figuur, zit ook een verschil in budget in. Ben toevallig op de hoogte van de kosten van die E36 gezien Daytona ook op extreme machines zit. Vertrek maar weer snel van het 'kinder forum' want van toegevoegde waarde ben je hier dus alles behalve.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:33 schreef Mikecoupe het volgende:
Die gasten op Bimmerportal weten en kunnen helemaal echt helemaal niks zeg je? ,zet jezelf niet zo voor lul man.
Maar ik ben blij dat je je toch op een kinder forum belangrijk voelt.
Dit zijn pas BMW met vermogen en geen 325i swapje in een 318i:)
325i cabrio turbo:
http://www.bimmerportal.n(...)=e36+turbo&start=390
M3 E36 Turbo:
http://www.bimmerportal.nl/forum/viewtopic.php?f=75&t=8149
Fijn.. Blijf je dan nu weer weg?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:03 schreef Mikecoupe het volgende:
Blablablabla
Dat zeg ik niet, dat is wat JIJ zegt. Ik zeg alleen dat er van die idioten op zitten die kijken naar de exterieur van mijn auto ipv een swap wat destijds door een jongen van 18 is uitgevoerd. In plaats van beetje respect te tonen voor het werk, moeite en arbeid wat een jongen van 18 jaar heeft gedaan om een 318i om te bouwen naar een 'echte' BMW met een 6 pitter en 200PK zitten ze daar mij met de grond een te maken en mij te bashen omdat zij er niet uit ziet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:33 schreef Mikecoupe het volgende:
Die gasten op Bimmerportal weten en kunnen helemaal echt helemaal niks zeg je? ,zet jezelf niet zo voor lul man.
Maar ik ben blij dat je je toch op een kinder forum belangrijk voelt.
Dit zijn pas BMW met vermogen en geen 325i swapje in een 318i:)
325i cabrio turbo:
http://www.bimmerportal.n(...)=e36+turbo&start=390
M3 E36 Turbo:
http://www.bimmerportal.nl/forum/viewtopic.php?f=75&t=8149
Warm je maar alvast op, er komt nog een part 5 als het zo doorgaat..quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Goeie TT ja, die had ik verzonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Hij bouwt ook veel druk op.. De koppakking ligt er zowiezo uit, daar ben ik vrijwel zeker van..quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:12 schreef hardcore-gabberr het volgende:
ik denk dat je het probleem bij je thermostaat moet zoeken. dit regelt de temparatuur immers
Thanks Nerdmans, tof om te horen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:56 schreef Nerdmans het volgende:
Ik snap niet dat mensen er zoveel moeite instoppen om de boel hier af te gaan zeiken.
Lijkt me dat TS met veel liefde inzet en beschikbare middelen bezig is met zijn passie.
Daar is weinig mis mee.
Lekker makkelijk om projecten er langs te leggen waar een budget van 30k achter zit.
Ik zeg goed bezig met de beamer and keep it up!
Mijn autostyling smaak is niet veel anders dan elk ander OEM+ persoon.. ik hou alleen van extreme verlaging en BBS velgen..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:37 schreef jitzzzze het volgende:
Ik moet zeggen dat ik geen fan van je autostyling ben, maar het wel leuk vind om te zien hoe je ermee bezig bent. Om toch met een beperkt budget en ruimte er iets van te maken vind ik wel bewonderenswaardig.
Dat is waar, ik ben meer van 'alleen' OEM.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Mijn autostyling smaak is niet veel anders dan elk ander OEM+ persoon.. ik hou alleen van extreme verlaging en BBS velgen..
You're welcome.quote:En thanks voor je bewondering, stel ik op prijs..x
idee voor de clio? Sell it.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:01 schreef invine het volgende:
Turqie doe is een idee maken voor mijn autoniet dat ik het ga uitvoeren maar wil zien wat jij in gedachten zou hebben
Dat is echt mijn smaak. Alleen het hoeft niet perse grote wielen te hebben, als het maar de wielkasten vult..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:04 schreef Fer het volgende:
Hier in Amsterdam rijdt een E39 rond in de style van Turq. Wit, zwart dak, extreem laag, grote wielen, maar dan heel netjes gedaan. Echt sweet.
Williams motor er in lepelen, mooie subtiele 16/17 inch Scenic velgen er onder en mooi verlagen.quote:
RS motor past ookquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Williams motor er in lepelen, mooie subtiele 16/17 inch Scenic velgen er onder en mooi verlagen.x
Hehe ja zoiets had ik ook als idee alleen gaat dat hem nooit worden denk ikquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Williams motor er in lepelen, mooie subtiele 16/17 inch Scenic velgen er onder en mooi verlagen.x
Waar een wil is is een weg, zie mijn topics aan als voorbeeld, gewoon doen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:02 schreef invine het volgende:
[..]
Hehe ja zoiets had ik ook als idee alleen gaat dat hem nooit worden denk ikdie 17 inch zou ik zo van de wagen van mijn ouders kunnen schroeven maar denk niet dat mijn ouders dat gaan waarderen
Haha ja had er wel zoveel voor over maar nu is mijn geld ook echt opquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waar een wil is is een weg, zie mijn topics aan als voorbeeld, gewoon doen.
Jij had toch 900 euro over voor een koppakking change? Dan heb je vast wel de helft over voor een setje velgen en voor een meiertje of 2 een verlagingsset (vast/schroefset)..
RS motor kan ook zoals blup dat zegt.. Heb je een echte wolf in schaaps kleren.. Net als mijn Golf![]()
Skip na 1:50 als je de actie wilt zien:
En de BMW:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |