Nou ja, hij heeft het wel over beetje gassenquote:Op donderdag 16 september 2010 16:17 schreef SingleCoil het volgende:
jou ontgaat niets, zie ik al. Ik geloof dan ook niet dat een begin-90 3.5 liter twee keer zoveel brandstof gebruikt als een 99 4.4 liter.
Ik ben zowiezoo jaloers op je om je Z4, dus niet verder inwrijven aub..quote:
Polsterung INDIVIDUAL TEILLEDER WN/CARAMEL (LPCR)quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:47 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik ben zowiezoo jaloers op je om je Z4, dus niet verder inwrijven aub..![]()
Zal ik de optielijst van mijn auto posten?quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:58 schreef k_man het volgende:
[..]
Polsterung INDIVIDUAL TEILLEDER WN/CARAMEL (LPCR)
423 FUSSMATTEN IN VELOURS
438 EDELHOLZAUSFUEHRUNG
telaat.. nouja, veel is het eigenlijk ook niet, maar heb er handmatig extra's bij toegevoegd, zoals zwarte A, B en C Stijlen, E46 interieur verlichting en hout accentenquote:Op vrijdag 17 september 2010 02:32 schreef k_man het volgende:
Nee. Dit zijn alleen de drie items die aangeven hoe mn interieur er uit ziet.
Photoshop FTW.quote:Op vrijdag 17 september 2010 07:39 schreef SingleCoil het volgende:
Ik vind de eerste trouwens leuker.
Staat geen extra vermelding van in reglement. dus fia goedgekeurde kooi is oke.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:42 schreef daNpy het volgende:
Sorry
Ben zelf ook een trackautootje aan het bouwenMaar geen BMW.
de 3.5 is volgens mij nog de M30... die werd al sinds de jaren 70 gemaakt hequote:Op donderdag 16 september 2010 16:17 schreef SingleCoil het volgende:
jou ontgaat niets, zie ik al. Ik geloof dan ook niet dat een begin-90 3.5 liter twee keer zoveel brandstof gebruikt als een 99 4.4 liter.
Ok. Dan heb ik een tip voor jequote:Op vrijdag 17 september 2010 08:15 schreef rival het volgende:
[..]
Staat geen extra vermelding van in reglement. dus fia goedgekeurde kooi is oke.
86 tot 92, de 3.5. Wat eigenlijk meer een 3.4 is.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:20 schreef rival het volgende:
[..]
de 3.5 is volgens mij nog de M30... die werd al sinds de jaren 70 gemaakt he
de M30 bouwen ze al vanaf 76. weliswaar pas later de 3.5 (3430cc) maar de techniek is vrijwel hetzelfde....quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:10 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
86 tot 92, de 3.5. Wat eigenlijk meer een 3.4 is.
Maak een kruis of 2 buizen in de flankenquote:
Dit is makkelijker in en uit stappen, de auto blijft apk waardig en ook op de weg rijden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maak een kruis of 2 buizen in de flanken
de kooi zit er in voor de veiligheid. en omdat het moet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:41 schreef daNpy het volgende:
Zit die kooi erin voor je veiligheid, of voor de mooi?
Voor de APK maakt het sowieso geen bal uit, rolkooien staan daarin niet beschreven
(mijne heeft 2 buizen, en daar komt ook gewoon kenteken op)
bedankt voor de tip iig, maar ik ga er nu even niks aan veranderen.quote:
schroefkooi.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:15 schreef daNpy het volgende:
Maar is het nou een las of schroefkooi, want de zijkanten lijken geschroefd terwijl de rest gelast is?
Ook zou ik de bodem wat beter voorbereiden al op de foto, dikkere ondersteuning voor de kooi. it ziet er maar fragiel uit vind ik. Maar dit zal wel weer een mosterd-na-de-maaltjid tip zijn
De oer M3 een "lelijke 4 pitter" noemenquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:19 schreef Turquaz52 het volgende:
Iemand M3 E30 kopen??!!
http://cgi.ebay.de/BMW-E3(...)&hash=item1e5c9a8ca7
gvd, die lelijke 4 pitters kosten al gauw 16-18.000, deze is een koopje
Ja sorry, een 2.3 16v is niet echt asjemenou.. Prefereer een S50 boven S14..quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De oer M3 een "lelijke 4 pitter" noemen![]()
God, we hebben met een echte liefhebber te maken
Aub:quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:25 schreef SingleCoil het volgende:
Dieses Angebot () wurde entfernt oder der Artikel ist nicht verfügbar.
Joh, een veel nieuwere motor vergelijken met waar het allemaal mee begonnen is.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja sorry, een 2.3 16v is niet echt asjemenou.. Prefereer een S50 boven S14..![]()
[..]
Aub:
[ afbeelding ]
(excuses voor formaat)
Tja, is een leuk en aardig blok.. maar dannog gimme tha inline-six.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Joh, een veel nieuwere motor vergelijken met waar het allemaal mee begonnen is.
Inkoppertje, maar zonder S14 geen S50.
6 cilinder is pas overrated...quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:33 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Tja, is een leuk en aardig blok.. maar dannog gimme tha inline-six.
236 pk uit een 4 cilinder persen is wel "leuk en aardig" jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:33 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Tja, is een leuk en aardig blok.. maar dannog gimme tha inline-six.
doen jullie een wedstrijdje wie de domste opmerkingen kan posten?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:55 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
6 cilinder is pas overrated...
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
doen jullie een wedstrijdje wie de domste opmerkingen kan posten?
Of wat dacht je van 1500 uit een M10quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
236 pk uit een 4 cilinder persen is wel "leuk en aardig" ja
240PK uit een 2.0 16v als we zo gaan bekijken.. (F20C) of 180PK uit een 1.8 16v (B18)..quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
236 pk uit een 4 cilinder persen is wel "leuk en aardig" ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |