Nope, ik ga er zo onder kruipen.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:47 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat klopt, een 320/6. Er was ook een 320 en een 320i (beide 4 cilinder). Doet je 525i het al/nog rizzo?
Duh, stom ja had ik moeten weten.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:56 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Nope, ik ga er zo onder kruipen.
En wellicht zitten de remmen weer vast(ik hoop van niet)
Leuk zo'n projectauto, maar soms heb je er gewoon even geen zin meer in.
Edit: @ Haarbal, er ligt een M10 in.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(E21)
Ik ga met het OV naar m'n werk en ik woon midden in de drukste winkelstraat van Groningen, waar je dus geen auto kwijt kunt...tenzij je miljoenen kwijt wilt zijn aan parkeergaragesquote:Op woensdag 22 september 2010 10:44 schreef piekartz87 het volgende:
waar ga je dan in rijden? of heb je niet perse een auto nodig?
Nee er ligt een M20B20 in, het is geen 4 cilinderquote:Op woensdag 22 september 2010 09:56 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Nope, ik ga er zo onder kruipen.
En wellicht zitten de remmen weer vast(ik hoop van niet)
Leuk zo'n projectauto, maar soms heb je er gewoon even geen zin meer in.
Edit: @ Haarbal, er ligt een M10 in.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(E21)
Op zulke momenten ben ik zo blij dat ik niet in het centrum woon hèquote:Op woensdag 22 september 2010 11:04 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik ga met het OV naar m'n werk en ik woon midden in de drukste winkelstraat van Groningen, waar je dus geen auto kwijt kunt...tenzij je miljoenen kwijt wilt zijn aan parkeergarages.
Je piept wel anders als je niet eens uit je parkeervak komtquote:Op woensdag 22 september 2010 11:30 schreef YoshiBignose het volgende:
In de winter ga ik crossen in de E21 hoor, zomerbandjes blijven erop, profiel is bijna al weg dus perfect
Kun je weer aangeduwd worden idd.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:43 schreef Maharbal het volgende:
Je piept wel anders als je niet eens uit je parkeervak komt
Stallen bij Jos (Nebu).quote:Op woensdag 22 september 2010 12:49 schreef piekartz87 het volgende:
waar ga jeje auto laten als je die gaat schorsen dan?
Nice, cruisen.quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 11:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je piept wel anders als je niet eens uit je parkeervak komt
Nooit gedaan idd. Zou niet eens weten wat ik moet doen om hem te laten starten.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:58 schreef SingleCoil het volgende:
Je kunt de bovenbuurman mss wel vragen om te helpen 'm uit het parkeervak de duwen en dan aan te duwen. Maar ik neem aan dat je nog nooit een aangeduwde auto hebt laten starten? Mss dan maar beter niet experimenteren en hopen dat het goed weer blijft
Een zoektocht met Google laat idd zien dat er meer problemen mee zijn... Helaas heb ik er geen ervaring mee, dus ik zou zo niet weten waar je moet zoeken of wat je kunt proberen..quote:Op donderdag 23 september 2010 09:41 schreef xaban06 het volgende:
Trouwen, ik ben niet de enige zie ik:
http://www.bmwportal.nl/post174298.html
Misschien dat er ergens een adertje of contactje enigszins versleten is of net niet helemaal goed vast zit?quote:Op donderdag 23 september 2010 09:49 schreef xaban06 het volgende:
Ik moet wel zeggen. Ik heb een aantal kabels gister losgetrokken en weer aangesloten vanwege het ruis. Nu is het dus erger geworden
Dat is te hopenquote:Op donderdag 23 september 2010 09:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien dat er ergens een adertje of contactje enigszins versleten is of net niet helemaal goed vast zit?
Waar zit jij dan? Hier is het om 20.00 toch wel behoorlijk donker..quote:Op donderdag 23 september 2010 11:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat is te hopen
Vanavond misschien even kijken, als er nog voldoende daglicht is om 20.00.
Gewoon in Nederland, maar ik let nooit op hoelaat het donker wordtquote:Op donderdag 23 september 2010 11:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waar zit jij dan? Hier is het om 20.00 toch wel behoorlijk donker..
Sterkte dan maar.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Gewoon in Nederland, maar ik let nooit op hoelaat het donker wordt
waarom is die keuring zo duur?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:48 schreef Turquaz52 het volgende:
Auto bijna 'APK' ready![]()
Nu nog ruitensproeiers en de front ff vastzetten met schroefjes die er horen ipv geimproviseerde schroeven/tie-wraps![]()
Ook moet ik mijn spatborden achter om laten rollen & uitlijnen..![]()
150 euro keuring
100 euro omrollen
100 uitlijnen
Kut bmw
Een BMW wat een hele discussie hier was (neppe, halve, geen BMW).quote:Op donderdag 23 september 2010 13:12 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat voor auto had Saban ook alweer?
Waar is dat voor 35? Zo'n adresje kan ik misschien nog wel gebruikenquote:Op donderdag 23 september 2010 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
waarom is die keuring zo duur?
waarom rol je niet zelf om? gratis!
uitlijnen hier voor 35
bmw![]()
Amsterdam, dan doet mijn maatje dennis het.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar is dat voor 35? Zo'n adresje kan ik misschien nog wel gebruiken
'APK' - apkquote:Op donderdag 23 september 2010 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
waarom is die keuring zo duur?
waarom rol je niet zelf om? gratis!
uitlijnen hier voor 35
bmw![]()
uitrollen gewoon een buis tussen je wiel en de wielkast en maar rollenquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
'APK' - apk![]()
Ik ga niet zelf klooiendie risico ga ik niet nemen dus laat ik hem doen door colorshop hier in Venlo/Blerick, samen met het uitlijnen..
Betaal liever te veel met garantie dan te weinig dat er iets mis gaat en kweenie whats next..
Auto kan lager / velgen en banden kunnen groter / combinatie ervan. Anders komen je banden tegen het randje aan de onderkant/achterkant van je wielkasten.quote:
Wat maharbal zegt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |