rival of wie dan ook had leren interieur in die kleur te koop, maar die was voor een Coupequote:Op zaterdag 18 september 2010 12:50 schreef Lausteen het volgende:
*E30 316i rijder meldt
Wat jij wil is safrangelb, cremeweiss is wat lichter van kleur.
Succes met bij elkaar zoeken! Denk dat zo'n compleet interieur in goede staat nog aardig wat gaat kosten..
veelquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:14 schreef YoshiBignose het volgende:
Hoeveel heeft het je totaal al gekost?
Jaa, maar ik wil alles zelf doen..quote:Op zondag 19 september 2010 12:36 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat was de aanschafwaarde dan? Had je niet beter gewoon een 325i kunnen zoeken dan, die zijn er zat met leer.
Wel ok!quote:Op zondag 19 september 2010 21:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Hallo, wat vinden jullie van mijn nieuwe BMWvriend wilde er vanaf en het reed zo lekker
. De winterbanden moeten er nog wel vanaf, deze velgen beginnen weg te rotten. De originele 13 inch spaak zijn mooier
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 20 september 2010 11:09 schreef piekartz87 het volgende:
erg mooi ding. dus je bent er toch wel een beetje verlieft op geworden?
Vind je het gek?quote:Op maandag 20 september 2010 11:18 schreef Alicey het volgende:
Collega's vragen dus aan me waar ik die auto gestolen heb.
Nee, dat niet.quote:
Hahahaha pfff ff schrappen vind je mischien nog meer kleurenquote:Op maandag 20 september 2010 11:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Collega : Haha! Hij is zwart, maar ik zie allemaal blauw er onder!![]()
Ik : Volgens het kentekenbewijs is-ie rood.
Het blauw zit er vrij goed op, dus daar ga ik niet in schrappen.quote:Op maandag 20 september 2010 17:56 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Hahahaha pfff ff schrappen vind je mischien nog meer kleuren
Wat voor blok?quote:Op zondag 19 september 2010 21:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Hallo, wat vinden jullie van mijn nieuwe BMWvriend wilde er vanaf en het reed zo lekker
. De winterbanden moeten er nog wel vanaf, deze velgen beginnen weg te rotten. De originele 13 inch spaak zijn mooier
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het leven van die E36 zal ongeveer zo zijn gegaanquote:Op maandag 20 september 2010 18:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het blauw zit er vrij goed op, dus daar ga ik niet in schrappen.
320/6 (als ik het goed heb de M20B20). 1250 euro's, ongeveer een ton op de teller en gastank erin. Is op zich geen geld toch? Kreeg er nog een extra carburateur bij, remblokjes, remschoenen (voor de trommels achter) en wat andere zooi. Grootste gevaar is natuurlijk het roest, van de buitenkant bijna niks, van onder weet ik het niet.quote:Op maandag 20 september 2010 22:21 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat voor blok?
Wat heb je er voor moeten neerleggen?
Ach je hoeft iig niet bang te zijn voor roestquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:29 schreef Alicey het volgende:
Ah, kijk, dat verklaart waar die kersenrode kleur vandaan komt.
Haha nee inderdaad, dat zou wel heel raar moeten lopen dan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:11 schreef rival het volgende:
Ach je hoeft iig niet bang te zijn voor roest
Als de thermostaat niet open gaat, dan zou de meter toch helemaal niet in het midden blijven staan, ook niet met verwarming open?quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:35 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik denk eerder thermostaatDat ie niet open gaat
Dat doet het niet. Het gaat hooguit langer goed. Vanochtend was het water aan het koken toen ik aan kwam.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:27 schreef SingleCoil het volgende:
Ik hou het eerder op lucht in het circuit, en vervolgens oververhitting en overkoken. Als er een luchtbel in het circuit blijft hangen circuleert de boel wel maar niet optimaal. Daardoor koelt het water niet optimaal. Dat verklaart waarom de boel prima werkt zolang je de verwarming open hebt
Dat laatste is ook na te gaan door een krant o.i.d. onder de auto te leggen.quote:Ik denk dat de oplossing toch zit in nog beter ontluchten, een keer of 4-5. Als dat gedaan is, ermee rijden maar van het koopkpunt weg blijven. Als het koelwater niveau dan nog zakt kan het niet aan het overkoken liggen en moet er dus een lek in het systeem zitten.
Hij zou dan niet koelen nee, maar blijft ie dan keurig netjes 90* graden of wordt ie alleen maar warmer?quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als de thermostaat niet open gaat, dan zou de meter toch helemaal niet in het midden blijven staan, ook niet met verwarming open?En er zou dan toch ook geen koeling via de radiator zijn?
Hij blijft een poosje op 83 (midden zeg maar), maar gaat op een gegeven moment omhoog kruipen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:38 schreef Turquaz52 het volgende:
Hij zou dan niet koelen nee, maar blijft ie dan keurig netjes 90* graden of wordt ie alleen maar warmer?
Het zijn bekende problemen met E34 en E36, idd..quote:Want mijn 318i M43 motor raakte al sinds de eerste dag dat ik hem had al overhit als ie te lang stationair draaide, de 518i (M43) E34 van een maat van me raakte ook vaak overhit als ie te lang stationair draaide, en idemdito voor de 316i M43 e36 van een ander maat van me..
Ik zou ook denken dat het na een aantal keer proberen toch wel minimaal 1 keer goed zou moeten gaan. Ik zal er eens een krant o.i.d. onder leggen. Hopen dat er dan iets te vinden is, dat het niet bijv. op een of andere manier in de motor terecht komt en via de uitlaat er uit komt..quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:40 schreef rival het volgende:
ik ben bang dat je ergens lek hebt....
ontluchten doe je 1 keer.. niet 4 of 5 keer....
Is dat trouwens op een of andere manier te relateren aan het probleem dat we met de viscokoppeling hebben gehad? Of is het sowieso stom toeval dat we eerst problemen hebben met de viscokoppeling en na die verholpen te hebben hier direct tegenaan lopen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:40 schreef rival het volgende:
ik ben bang dat je ergens lek hebt....
ontluchten doe je 1 keer.. niet 4 of 5 keer....
Nou ieder zo zijn eigen gewoonte, maar ik mag blij zijn dat ik een witte auto hebquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:00 schreef Alicey het volgende:
Overigens heerlijk om in een zwarte auto die de hele dag in de zon heeft gestaan met de verwarming op max. te rijden.
Daar hebben ze toch airco voor? Of open ramen?quote:Op woensdag 22 september 2010 00:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nou ieder zo zijn eigen gewoonte, maar ik mag blij zijn dat ik een witte auto heb![]()
Veel hitte wekt slaap bij mij op.. Ongeacht tijd..
Yep, maar ben blij dat ik dan nog een witte auto heb ipv een zwarte..quote:Op woensdag 22 september 2010 00:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch airco voor? Of open ramen?
Hitte houd ik op zich wel van, maar met die verwarming er bij wordt het wel een beetje gortig.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nou ieder zo zijn eigen gewoonte, maar ik mag blij zijn dat ik een witte auto heb![]()
Veel hitte wekt slaap bij mij op.. Ongeacht tijd..
Hier wordt het vandaag 22 graden. Zullen we ruilen voor een dagje?quote:Op woensdag 22 september 2010 00:11 schreef SingleCoil het volgende:
Net van de lunch-thai naar het kantoor gelopen, een meter of 300...het is hier 390C...ben gekookt.
ik gok dat je er met de visco niet op tijd bij was, waardoor de auto overhit is geraakt en er iets stuk is gegaan...quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is dat trouwens op een of andere manier te relateren aan het probleem dat we met de viscokoppeling hebben gehad? Of is het sowieso stom toeval dat we eerst problemen hebben met de viscokoppeling en na die verholpen te hebben hier direct tegenaan lopen?
ik kijk regelmatig naar mijn temp meterquote:Op woensdag 22 september 2010 01:16 schreef Turquaz52 het volgende:
Zowiezoo bij mij altijd voetverwarming aan uit preventie dat me auto niet warm kan draaien (je weet maar nooit) & ramen voor beide altijd open
Dat zou wel kunnen. Ik weet niet hoe lang hij al in het rood stond toen SC langs de A12 strandde, maar hij was wel blij dat de motor het nog deed nadat hij weer was afgekoeld en voorzien van nieuwe koelvloeistof..quote:Op woensdag 22 september 2010 08:27 schreef rival het volgende:
ik gok dat je er met de visco niet op tijd bij was, waardoor de auto overhit is geraakt en er iets stuk is gegaan...
Op een gegeven moment hoor je het ook, hoewel ik niet zeker weet of dat bij een auto zonder airco ook het geval is.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:28 schreef rival het volgende:
ik kijk regelmatig naar mijn temp meter
Tof ding.quote:Op zondag 19 september 2010 21:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Hallo, wat vinden jullie van mijn nieuwe BMWvriend wilde er vanaf en het reed zo lekker
. De winterbanden moeten er nog wel vanaf, deze velgen beginnen weg te rotten. De originele 13 inch spaak zijn mooier
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tis een 320 rizzeau.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:23 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Tof ding.
Leuke Alpina-striping
Wat voor blok ligt erin?
Tnx voor de tip, daar moet ik nog even in duiken inderdaad. Invoer is ongeveer een maand geleden gebeurd, dus ik moet nog even uitzoeken hoe dat nou precies zit en hoe veel het me kan opleveren. Punt is ook dat je voor een taxatiewaarde met Xray ook weer iemand moet zoeken die toegang heeft. En eerlijk gezegd, met een auto van negen jaar oud, verwacht ik niet dat er heel veel verschil zit tussen taxatiewaarde en de waarde die ik via autotelex heb berekend. Maar ik ga er zeker nog even naar kijkenquote:Op woensdag 22 september 2010 09:16 schreef Maharbal het volgende:
Mikkie: ik bedenk me net iets. Hoe lang geleden is het eigenlijk dat je je auto hebt ingevoerd (en dus BPM hebt moeten afdragen). Ik weet niet of het je veel scheelt...maar misschien is het de moeite om even een bezwaar tegen de aanslag BPM in te dienen met het verzoek toch een andere waardering te hanteren (mits binnen 6 weken uiteraard).
Tenzij 't je 5 euro oplevert ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |