rival of wie dan ook had leren interieur in die kleur te koop, maar die was voor een Coupequote:Op zaterdag 18 september 2010 12:50 schreef Lausteen het volgende:
*E30 316i rijder meldt
Wat jij wil is safrangelb, cremeweiss is wat lichter van kleur.
Succes met bij elkaar zoeken! Denk dat zo'n compleet interieur in goede staat nog aardig wat gaat kosten..
veelquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:14 schreef YoshiBignose het volgende:
Hoeveel heeft het je totaal al gekost?
Jaa, maar ik wil alles zelf doen..quote:Op zondag 19 september 2010 12:36 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat was de aanschafwaarde dan? Had je niet beter gewoon een 325i kunnen zoeken dan, die zijn er zat met leer.
Wel ok!quote:Op zondag 19 september 2010 21:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Hallo, wat vinden jullie van mijn nieuwe BMWvriend wilde er vanaf en het reed zo lekker
. De winterbanden moeten er nog wel vanaf, deze velgen beginnen weg te rotten. De originele 13 inch spaak zijn mooier
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 20 september 2010 11:09 schreef piekartz87 het volgende:
erg mooi ding. dus je bent er toch wel een beetje verlieft op geworden?
Vind je het gek?quote:Op maandag 20 september 2010 11:18 schreef Alicey het volgende:
Collega's vragen dus aan me waar ik die auto gestolen heb.
Nee, dat niet.quote:
Hahahaha pfff ff schrappen vind je mischien nog meer kleurenquote:Op maandag 20 september 2010 11:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Collega : Haha! Hij is zwart, maar ik zie allemaal blauw er onder!![]()
Ik : Volgens het kentekenbewijs is-ie rood.
Het blauw zit er vrij goed op, dus daar ga ik niet in schrappen.quote:Op maandag 20 september 2010 17:56 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Hahahaha pfff ff schrappen vind je mischien nog meer kleuren
Wat voor blok?quote:Op zondag 19 september 2010 21:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Hallo, wat vinden jullie van mijn nieuwe BMWvriend wilde er vanaf en het reed zo lekker
. De winterbanden moeten er nog wel vanaf, deze velgen beginnen weg te rotten. De originele 13 inch spaak zijn mooier
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het leven van die E36 zal ongeveer zo zijn gegaanquote:Op maandag 20 september 2010 18:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het blauw zit er vrij goed op, dus daar ga ik niet in schrappen.
320/6 (als ik het goed heb de M20B20). 1250 euro's, ongeveer een ton op de teller en gastank erin. Is op zich geen geld toch? Kreeg er nog een extra carburateur bij, remblokjes, remschoenen (voor de trommels achter) en wat andere zooi. Grootste gevaar is natuurlijk het roest, van de buitenkant bijna niks, van onder weet ik het niet.quote:Op maandag 20 september 2010 22:21 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat voor blok?
Wat heb je er voor moeten neerleggen?
Ach je hoeft iig niet bang te zijn voor roestquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:29 schreef Alicey het volgende:
Ah, kijk, dat verklaart waar die kersenrode kleur vandaan komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |