Ja stuur zit in de 316, hij kan er nog ff mee doorquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:21 schreef Maharbal het volgende:
Overigens helemaal vergeten Rival:
Ik neem aan dat het stuurtje is aangekomen haha? Is 't wat?
Mooiquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ja stuur zit in de 316, hij kan er nog ff mee door
Alleen voor zeker? Voor en achter voor 35 is wel erg goedkoop...quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:45 schreef Maharbal het volgende:
Heh, uitlijnen is in Leeuwarden overal rond dat bedrag. Ik kon toentertijd in Leeuwarden voor ¤50 euro uitlijnen bij Profile, en die hebben gewoon allemaal moderne apparatuur en shit.
Ik heb het uiteindelijk ook voor ¤35 gedaan bij een andere zaak.
Daar ga ik ook vanuitquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:56 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Alleen voor zeker? Voor en achter voor 35 is wel erg goedkoop...
Alles is toen uitgelijnd. Kreeg er ook netjes een rapportje bij en die kerel schijnt wel goed te zijn in z'n werk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:56 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Alleen voor zeker? Voor en achter voor 35 is wel erg goedkoop...
Jaaa, daar dacht ik vandaag ook aan.. maar ik wil hem direct laten uitkloppenquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:09 schreef rival het volgende:
[..]
uitrollen gewoon een buis tussen je wiel en de wielkast en maar rollen
Like whutquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:24 schreef k_man het volgende:
Wanneer kwam die Fok! BMW meeting nou eigenlijk?
En na de apk weer versleten banden er onder?? Ik ga binnenkort ook 15" banden erondr gooien ivm winterquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:59 schreef Turquaz52 het volgende:
Rij nu op lelijke 15 inchers![]()
Maandag APK
Nee, na de APK weer mijn 18 inch banden er onder gooien waar hij wat meer is versleten aan de binnenkant dan dan over de hele opervlakte..quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
En na de apk weer versleten banden er onder?? Ik ga binnenkort ook 15" banden erondr gooien ivm winter
Regel 't maarquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Welke datum? Waar? Wat gaan we doen? Etc.
Hah, mijn piemel alleen is al 15"!quote:
Profiel is er inderdaad gewoon voor niets, en versleten banden zijn afkeur gewoon om mensen te pestenquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee, na de APK weer mijn 18 inch banden er onder gooien waar hij wat meer is versleten aan de binnenkant dan dan over de hele opervlakte..
Versleten is hij niet, maar wel afkeur
Dan mag hetquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:58 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik rij op 13" haha, onder de E21.
Nog nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
Nou ja ik moet zeggen, het rijdt eigenlijk stukken lekkerder.quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:18 schreef Xtr3mE het volgende:
Vandaag wintershoeisel gehaald, Pirelli Sottozero's![]()
Zat nog ca. 2mm op de huidige bandenIk heb geen zin om winterbanden te kopen voor m'n E46 maar het is wel verstandig denk ik. Ik hoop dat de E21 een beetje tegen de kou kan, want daar heb ik wel winterbanden voor met goed profiel dus die zal me de winter door moeten lozen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facts don't care about your feelings
quote:Wanneer kan ik het beste mijn winterbanden monteren ?
Als stelregel kunt u aanhouden : als de "R" in de maand zit.
Same herequote:Niet dat ik hierna gekeken heb, maar mijn zomerbanden waren écht aan vervanging toe, vooral met het huidige regenweer voelt de achterkant echt wel 'minder veilig' aan.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:18 schreef Xtr3mE het volgende:
Vandaag wintershoeisel gehaald, Pirelli Sottozero's![]()
Zat nog ca. 2mm op de huidige bandenNog 2mm op de zomer- of op de winterbanden? En wat heb je nou betaald per band?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Hoe duur is het? Ik zou het fixen. Misschien heb je 'm een keer nodig en dan sla je je voor je kop dat je 'm niet gerepareerd hebt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:27 schreef Turquaz52 het volgende:
Zal ik mijn ABS sensor dan fixxen en MET ABS de winter doorrijden, of zonder?
Kost hooguit een paar tientjes en aangezien hij zelf vrij handig is.....hierop besparen is de moeite niet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe duur is het? Ik zou het fixen. Misschien heb je 'm een keer nodig en dan sla je je voor je kop dat je 'm niet gerepareerd hebt.
Leve Marktplaats en eBayquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:12 schreef Xtr3mE het volgende:
nog 2 mm op de huidige zomerbanden ofc.
Ik heb de winterset 2e hands gekocht (4x 8 mm) ZGAN dus. voor 300,-
nieuwprijs is 173 per band...
Ik moet bijna huilen.....quote:Op zondag 26 september 2010 15:29 schreef k_man het volgende:
Zocht hier nog iemand een dikke, vette getunede E39?
Er stierf net een stukje van me.quote:Op zondag 26 september 2010 15:29 schreef k_man het volgende:
He's on firequote:Op zondag 26 september 2010 15:29 schreef k_man het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
Auw.quote:Op zondag 26 september 2010 15:29 schreef k_man het volgende:
quote:Op zondag 26 september 2010 22:47 schreef Turquaz52 het volgende:
screenshot iemand? ik kan niet op mp..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |