abonnement Unibet Coolblue
pi_85776110


Het klaag-, praat en vraagtopic voor medewerkers van TNT Post.

Alle postbodes, postbezorgers, pakketchauffeurs, dames van de klantenservice, de medewerkers van de kantoren en alle andere TNT'ers zijn van harte welkom!

Klanten kunnen hier al hun vragen stellen over het versturen van poststukken!





Vorige topics:
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 |
42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 |
52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 |
62 | 63 | 64 | 65 | 66 |



Salaristabel:



Uitbetalingen:





Handige linkjes voor klanten:

Consumenten:
TNT Post voor Thuis
Posttarieven
Juist adresseren
Verhuisservice
Bewaarservice
Postzegeluitgiftekalender

Zakelijke klanten:
TNT Zakelijk



Veel gebruikte afkortingen en termen:
HAH = Huis aan Huis
HSM = HuisNummerSorteermachine
Lola = Los en Laad ruimte
VOS = Vroege Ochtend Sorteering



Overige linkjes:
Over TNT Post
TPG en klagen
IntranetMail-Thuis voor TNT'ers



Mensen die hier vaak langskomen

ultra_ivo, Ivo, werkzaam in VBG Maastricht
Token_W, werkzaam in Den Haag, Chroomstraat
xxiessiexx, Isabeau, werkzaam in het Westland
Peterselieman, werkzaam in VBG Leeuwarden
Jojoortje, werkzaam ergens in Twente
Bloemhof, Gerwin, werkzaam in Hasselt
Viper86, werkzaam in VBG Sneek
JMT, werkzaam in Amstelveen (ZO)
Sapphira, werkzaam in Leiden
ries, werkzaam in VBG Den Bosch
silliegirl, werkzaam op Zuid-Beveland
MissSpooky, werkzaam in Kerkrade
Armageddon, werkzaam in Den Haag, Waldorpstraat
seventhseagulll, werkzaam in Den Haag, Fahrenheitstraat
Beaudelaire, werkzaam in Emmen, Weerdingestraat
sbientje, werkzaam in Breda
Dionysiou, Dion, werkzaam in Alkmaar-Noord en Heiloo
geeMc, Leon, werkzaam in Enschede Rigtersbleek
rub3n, Ruben, werkzaam in Kampen
dutch-mamma, werkzaam in Flevoland
Bartjes Bart, werkzaam in Arnhem Hazenkamp




De OP is hier te vinden.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_85776137
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:02 schreef rub3n het volgende:

[..]

Er werd laatst bij ons op kantoor ook een beetje geklaagd door een paar mensen van de oude garde.
Dat mensen allemaal zeiken maar er niemand was die mee is geweest naar de acties in Brussel, of Amsterdam bijvoorbeeld.

Deze acties zijn dan ook VEEL te laat denk ik.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_85776768
Sepo :7
pi_85778209
goeie TT :P

Ik kom vandaag op een depot omdat er twee tassen vergeten waren er na toe te brengen ik die dingen ff gebracht. De postbezorgers daar gelijk tegen mij klagen. Blijkt dat een of andere handige harrie de post gewoon op de container buiten het depot neer heeft gezet in de regen 8)7 8)7
pi_85778279
nou ja :') dat is ook lekker dan!

Ik had vandaag wel een fijne dienst. aantal wijken voorbereid en eentje gelopen. Was weer een heel miniwijkje en er was ook weinig post.. Had er nog een opdeelstukje bijgehad, totaal ongeveer een uur bezig geweest
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:40:47 #6
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_85778329
Ik was vandaag ook weer snel klaar, nu weer lekker weekend en dan maandag weer beginnen.
pi_85778967
Morgen mijn 1 na laatste zaterdag :o
Noot noot.
pi_85788708
Helemaal geen zin om morgen te werken :')
pi_85790124
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 22:25 schreef xxiessiexx het volgende:
Helemaal geen zin om morgen te werken :')
ik wel :@ erg eigenlijk haha
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_85793898
Niet echt bepaald zin in. Maar als ik eenmaal uit bed ben komt dat vanzelf.

Mijn dag bestaat morgen uit:

8255 K voorbereiden
8256 RST voorbereiden (eigen wijk, buitengebied)

8256 A + BC inverdienen met de drie andere chauffeurs. Laatste zaterdag! *O* Overigens hoop ik dat als ik er kom, dat deze niet hoeft te worden gedaan haha. Scheelt me weer een uurtje.

8:30 - 14:30 (hopelijk)
pi_85803614
Chill dagje. :+
Noot noot.
pi_85806146
Hier ook een chill dagje, lekker vrij geweest 8-) . Mocht ook wel na in de afgelopen 3 weken 17 dagen hebben gewerkt.
pi_85806759
Van 6.30 tot 13.30 gewerkt...Had vandaag de dienst van iemand die met vakantie was, waarvan ik al zwaar hoopte dattie met vakantie was :P Hij heeft echt übertoffe wijken namelijk. Het lopen van de wijken ging dan ook uitmuntend, maar eer dat ik telkens een wijk in kon :') Ik moest eerst drie wijken voorbereiden, nou bij de tweede wijk kon ik al een half uur wachten tot er een kast vrij was. Kwam ik terug van m'n eerste bestelling, is m'n volgende wijk die ik moet wegbrengen nog niet klaar. Ik wachten, na een kwartier kon ik er mee aan de slag...alleen was de HAH uit de tas gehaald door iemand anders :') Weer een kwartier later kon ik die dan eindelijk wegbrengen. Kom ik terug voor m'n derde bestelwijk, zijn ze op t sorteercentrum een wijk vergeten klaar te maken _O- Of ik dat even wilde doen.
Ik hád om 12.00 uur klaar kunnen zijn :')
pi_85808081
Best een drukke dag nog vandaag. Hoop zooi van Netwerk VSP, die alle wijken waarvoor ze geen bezorgers hebben lekker bij ons dumpen. Dus flink veel Ziggokrantjes en dikke Villa D'artes, plus nog hele stapels Golf Magazine (alleen voor de chiquere wijken, althans). Een van onze depots stond nog steeds blank van de hoosbuien van donderdag, trouwens.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 28 augustus 2010 @ 16:06:09 #15
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_85808334
Het regent hier nu al weer, maar mijn wijk heb ik onder droge omstandigheden kunnen lopen. Eerder vandaag trouwens wel na geworden toen ik na het voorbereiden van kantoor naar huis fietste.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_85809328
Oef, ik was goed en wel een uur bezig met mijn wijk toen ik de auto toch ff aan de kant heb gezet. Het regende joh! Ik kon echt niks meer zien. En hard onweren, ik zag de boel inslaan 50 meter bij mij vandaan in 't veld. Best mooi gezicht. Ik schok alleen wel van het lawaai!

pi_85809346
Maar goed dat het rustig is, ik rijd beetje over de lijntjes haha.
pi_85809663
Ik heb hard gewerkt zeg.. Vier wijken voorbereid en drie gelopen. Van kwart over 1 tot kwart voor 5 op straat geweest, kwam steeds bekenden tegen haha, schoot dus niet op..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_85809853
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 16:55 schreef rub3n het volgende:
Oef, ik was goed en wel een uur bezig met mijn wijk toen ik de auto toch ff aan de kant heb gezet. Het regende joh! Ik kon echt niks meer zien. En hard onweren, ik zag de boel inslaan 50 meter bij mij vandaan in 't veld. Best mooi gezicht. Ik schok alleen wel van het lawaai!

Lijkt me wel wat, lekker door de regen crossen met chille muziek op de achtergrond...maar nee, ik loop gewoon door de stromende regen met mensen on me geen die opmerkingen maken als 'zo, je hebt wel een goeie dag uitgekozen'...niet eerlijk :P

Maargoed, tis weer weekend en volgende week weer gewoon alleen op de zaterdag werken :)
pi_85810793
Ach, de mensen maken altijd van die cliché opmerkingen. Niet normaal.
pi_85812098
Het was weer helemaal niks vandaag,
Eerst ruim een uur te laat, vervolgens dat goed moeten maken door 9 wijken voor te bereiden en nog 2 weg te lopen, op zich geen probleem, zo extreem druk was het niet, maar dat HAH inpakken. 3 maal (AH/C1000 en Kruidvat) maar dat kruidvat was zo ontzettend zwaar. Er pasten slechts 7 bundels in een grijze tas en die woog meteen zo'n 7 a 8 kilo (20 stuks). Gelukkig was het aan het einde van de dag op dus wel zonder die baggerzooi gelopen, maar dat spul is echt funest voor je rug. Voor sommige wijken heb je ruim 500 stuks nodig, zit je meteen met 30 kg HAH in je maag.
pi_85812756
Volgende week zaterdag hier ook 3 stuks HAH :'( Gaat echt nergens over.
pi_85812973
Ik heb de regen wel gehad :')

Precies op het stuk zonder carports in de buurt een enorme stortbui. Was binnen 10 seconden helemaal doorweekt.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_85813056
Bij ons te weinig HAH waardoor er dus niet met dubbel hoefde te worden gelopen :) ik had sowieso alleen ah, die krantformaat dunne folders zijn niet echt fijn..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_85813071
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 19:17 schreef xxiessiexx het volgende:
Volgende week zaterdag hier ook 3 stuks HAH :'( Gaat echt nergens over.
Ook de makelaar erbij?Wij wel..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')