abonnement Unibet Coolblue
pi_85596405

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.

quote:
Voorgaande topics:
LI
XLV - XLIV - XLIII - XLII - XLI - XL - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.

Er is ook een topic beschikbaar in CUL :9
Culinaire toppers van IKEA
quote:
TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.

Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-
De voorwaarden bij IKEA Delft kunnen afwijken.

Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:
IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:
Zondags- en speciale openingstijden
Bij een zondagsopening is IKEA open van 10-17 uur.

18 oktober
IKEA Amsterdam*, Breda, Delft*, Duiven, Haarlem, Utrecht

25 oktober
IKEA Amsterdam*, Delft*, Duiven, Eindhoven, Heerlen, Hengelo

1 november
IKEA Amersfoort, Amsterdam*, Breda, Delft*, Groningen, Utrecht

8 november
IKEA Amsterdam*, Delft*, Eindhoven

15 november
IKEA Amsterdam*, Delft*

22 november
IKEA Amsterdam*, Delft*, Eindhoven
* van 10-18 uur open

quote:
Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!

• IKEA Amsterdam: JC-Rags
• IKEA Barendrecht: kalinho
• IKEA Breda: :'(
• IKEA Delft: Snarf
• IKEA Duiven: WebForce
• IKEA Eindhoven: :'(
• IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
• IKEA Heerlen: TimC
• IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
• IKEA Utrecht: Memento-Mori
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten ;)
Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2010 08:58:16 ]
pi_85596415
Laatste post uit vorige topic:

quote:
Op zondag 22 augustus 2010 23:28 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Normaal niet als er 1x een zakje schroeven mist...
Het was wel de complete zak schroefjes van 1 hele PAX kast (heb er 4). Zonder die zak had ik gewoon niet verder gekund en had ik alles nooit kunnen voltooien.
pi_85596555
Ik heb wel eens een paar schroeven gemist. Gebeld naar de klantenservice: "Oh, dan verbind ik je even door naar de schroefjes en moertjes afdeling." Ik dacht echt "WTF... d'r is een afdeling voor?" Maar de volgende dag lagen ze al in de brievenbus.

Voor de Paxen. Zodra ik verhuisd ben wil ik daar ook een combinatie in samenstellen. Liefst zo hoog mogelijk natuurlijk. Maar hoeveel extra plafondhoogte heb je nodig om 'm rechtop te kunnen kantelen? In de gids hier staat telkens 1 cm extra voor scharnierdeuren en 4 cm extra voor schuifdeuren.
pi_85596611
Mijn plafond is 260cm hoog en de PAXkasten zijn maximaal 235 cm en de plafond had van mij niet lager gehoeven bij het kantelen/rechtopzetten. Denk aan de hoek onderin en de hoek bovenin bij het rechtop zetten, dat maakt het geheel langer dan ie is als ie eenmaal rechtopstaat.
pi_85596698
Heeft het overigens nut om een IKEA Galant Ladeblok proberen te verkopen op V&A? Ik vraag me af hoeveel FOK!kers zijn met een Galant buro. De meesten zullen een goedkopere simpelere burootje hebben lijkt me?
pi_85597066
Afgelopen vrijdag een mooie Malm inclusief achterwand met uitrijdende nachtkastjes gekocht in de kleur eiken. *O*
Ook nog 2 nieuwe matrassen erbij, lattenbodems de we hadden waren nog goed.

deze:

en


Alleen deze 120+ kilotjes omhoog sjouwen naar de 4de verdieping was wat minder leuk.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_85598391
WIj hebben de pax kast rechtop in elkaar gezet. Anders had hij nooit rechtop gezet kunnen worden.
pi_85599065
Wat doe ik BTW fout bij de homeplanner met PAX?? ik word echt gestoord ervan, dan snapt ie de muren niet en dan zet ie kasten neer waar ik niet donkerbruin van kan kiezen enz. enz.. wat een drame programma is dat he!
pi_85603769
Mijn vriendin kwam er ook niet uit via internet, maar als je eenmaal daar bent in 1 van de IKEA filialen (in mijn geval Delft) lukt het veel beter zegt ze? Ik heb er zelf geen aandacht aan geschonken.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2010 13:07:15 ]
pi_85643735
Ik heb een MALM kast in de woonkamer staan: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70103349 met daarop een aquarium van 50 kilo en dat houdt de kast makkelijk.

Nu gaan we een nieuw aquarium aanschaffen en die weegt 180 kilogram in totaal. Mijn vraag is of deze malmkast dit gewicht kan dragen? Ik kan namelijk nergens de draagkracht van deze kast vinden.
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2010 @ 10:32:29 #11
240917 Mula
pi_85679637
Zijn de family-aanbiedingen voor de komende tijd al bekend? Ik wil een nieuw bed en matras kopen en vraag me af of die binnenkort nog in de aanbieding zijn.
pi_85681419
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:20 schreef claessens85 het volgende:
Ik heb een MALM kast in de woonkamer staan: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70103349 met daarop een aquarium van 50 kilo en dat houdt de kast makkelijk.

Nu gaan we een nieuw aquarium aanschaffen en die weegt 180 kilogram in totaal. Mijn vraag is of deze malmkast dit gewicht kan dragen? Ik kan namelijk nergens de draagkracht van deze kast vinden.
Heeft IKEA geen gratis nummer voor dit soort vragen?

Bartjebart en Snarf reageren helaas niet meer in de IKEA-reeks. Misschien komen ze nog langs.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 13:11:40 #13
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_85685491
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:22 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Heeft IKEA geen gratis nummer voor dit soort vragen?

Bartjebart en Snarf reageren helaas niet meer in de IKEA-reeks. Misschien komen ze nog langs.
Is het ooit bij je opgekomen dat Bartjebart en ikzelf ook een leven buiten IKEA hebben, en dit topic pas 2 dagen oud is?

Ik zal het dadelijk proberen op te zoeken als ik weer naar de blauwe doos mag.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_85687218
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:11 schreef Snarf het volgende:

[..]

Is het ooit bij je opgekomen dat Bartjebart en ikzelf ook een leven buiten IKEA hebben, en dit topic pas 2 dagen oud is?

Ik zal het dadelijk proberen op te zoeken als ik weer naar de blauwe doos mag.
_O_
pi_85688179
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:11 schreef Snarf het volgende:

[..]

Is het ooit bij je opgekomen dat Bartjebart en ikzelf ook een leven buiten IKEA hebben, en dit topic pas 2 dagen oud is?

Ik zal het dadelijk proberen op te zoeken als ik weer naar de blauwe doos mag.
De tyfus zeg. Jouw reactie is wel heel erg verzuurd terwijl ik het goed bedoel. Voelde je je aangevallen of kan je niet begrijpend lezen of zo?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2010 14:15:32 ]
pi_85689097
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 09:01 schreef SolidasRock het volgende:
Mijn plafond is 260cm hoog en de PAXkasten zijn maximaal 235 cm en de plafond had van mij niet lager gehoeven bij het kantelen/rechtopzetten. Denk aan de hoek onderin en de hoek bovenin bij het rechtop zetten, dat maakt het geheel langer dan ie is als ie eenmaal rechtopstaat.
Ik heb mijn kast met hulp van iemand anders staande in elkaar gezet.. De kast is iets van 236 hoog en mijn plafond ongeveer 239.. Die draai had ik dus nooit kunnen maken!

Was even een klusje, maar het is wel gelukt :)

quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:32 schreef Mula het volgende:
Zijn de family-aanbiedingen voor de komende tijd al bekend? Ik wil een nieuw bed en matras kopen en vraag me af of die binnenkort nog in de aanbieding zijn.
Dat zou ook voor mij een erg welkome aanbieding zijn zeg! :D
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:10:14 #17
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_85690479
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:00 schreef Pollewoppie het volgende:
Wat doe ik BTW fout bij de homeplanner met PAX?? ik word echt gestoord ervan, dan snapt ie de muren niet en dan zet ie kasten neer waar ik niet donkerbruin van kan kiezen enz. enz.. wat een drame programma is dat he!
De papieren koophulp (lijst met alle onderdelen die er te krijgen zijn) werkt waarschijnlijk makkelijker. Deze koophulp vind je achterin de catalogus en ook in de winkel zelf in de buurt van de PAXkasten. Kwestie van aankruisen wat je wilt hebben en dat lijstje aan een verkoper geven.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:12:07 #18
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_85690559
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:20 schreef claessens85 het volgende:
Ik heb een MALM kast in de woonkamer staan: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70103349 met daarop een aquarium van 50 kilo en dat houdt de kast makkelijk.

Nu gaan we een nieuw aquarium aanschaffen en die weegt 180 kilogram in totaal. Mijn vraag is of deze malmkast dit gewicht kan dragen? Ik kan namelijk nergens de draagkracht van deze kast vinden.
Ik hoop dus vanmiddag het antwoord te kunnen geven.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:13:10 #19
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_85690611
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:32 schreef Mula het volgende:
Zijn de family-aanbiedingen voor de komende tijd al bekend? Ik wil een nieuw bed en matras kopen en vraag me af of die binnenkort nog in de aanbieding zijn.
Family-aanbiedingen worden naar mijn beste weten vrij kort voor de nieuwe maand gekozen. We kunnen ze dus niet ver van te voren voorspellen.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:32:10 #20
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_85691306
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:20 schreef claessens85 het volgende:
Ik heb een MALM kast in de woonkamer staan: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70103349 met daarop een aquarium van 50 kilo en dat houdt de kast makkelijk.

Nu gaan we een nieuw aquarium aanschaffen en die weegt 180 kilogram in totaal. Mijn vraag is of deze malmkast dit gewicht kan dragen? Ik kan namelijk nergens de draagkracht van deze kast vinden.
Op ons intranet vind ik een maximale belasting van 75 kg. Niet doen dus als je vissies je lief zijn.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_85693611
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:32 schreef Snarf het volgende:

[..]

Op ons intranet vind ik een maximale belasting van 75 kg. Niet doen dus als je vissies je lief zijn.
Ietsjes meer kan hij nog hebben (ik heb er zelf vaak genoeg opgezeten) maar 180 kilo is ook echt zwaar, ZWAAR! Niet doen dus.
pi_85693636
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 22:55 schreef MissHobje het volgende:
Èn hier de update matras:
Vanmiddag mijn verhaal uitgelegd bij de klantenservice ( had maar 6 wachtende voor me *O* ) enne er werd flink overlegd tussen 2 kantoortjes en de foto's druk bekeken :o! maar de eind oplossing is dat ik het matras mag terug brengen en een nieuwe mag aanschaffen, is ie duurder betaal ik dat uiteraard bij, is ie goedkoper krijg ik dat als tegoed, een super oplossing, bleek dat ze wel iets vaker met dit matras wat gedoe hebben gehad kreeg ik te horen.
Ben echt blij dat het zo kan worden opgelost dus met een week of 3 kan ik weer super lekker slapen O+ hulde dus!
Just love Ikea _O_
Ik ben blij dat het allemaal netjes is afgehandeld! ;)
pi_85693682
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:13 schreef Snarf het volgende:

[..]

Family-aanbiedingen worden naar mijn beste weten vrij kort voor de nieuwe maand gekozen. We kunnen ze dus niet ver van te voren voorspellen.
Klopt.
pi_85694156
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:00 schreef Pollewoppie het volgende:
Wat doe ik BTW fout bij de homeplanner met PAX?? ik word echt gestoord ervan, dan snapt ie de muren niet en dan zet ie kasten neer waar ik niet donkerbruin van kan kiezen enz. enz.. wat een drame programma is dat he!
De homeplanner is een ouder programma en niet echt gebruiksvriendelijk.
Gebruik de pax-planner: http://www.ikea.com/nl/nl(...)om/tools/planner_pax
WIl je om bepaalde redenen toch de homeplanner gebruiken, stel dan niet exact de kamermaten in, maar neem ze iets ruimer. Het programma wil nog wel eens moeilijk doen als je op de cm gaat werken.
Voor echte nauwkeurige 3d tekeningen moet je echt een ander programma gebruiken.
De pax-planner doet het werk dat je wilt. Het belangrijkste qua afmetingen van de ruimte is dat je minimaal 238 cm hebt aan ruimte tussen vloer en plafond. Je moet dan je pax kast wel staand opbouwen. Voor de breedte geldt dat je minimaal de breedte moet hebben als de afmeting van de kast.
met scharnierende deuren is de kast 60cm diep, met schuifdeuren max 66cm, zonder deuren 58cm.
pi_85698159
Als ik maar een paar cm extra plafondhoogt heb, dan kan een pax. Mits je hem staande monteert.

Morgen naar Snarfs blauwe doos (maar dan een andere) koophulpjes scoren en lijstjes voorbereiden. Als je afhankelijk bent van anderen voor het vervoer vraagt dat wat extra planning. De bezorgservice vind ik nogal duur.
pi_85698392
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:28 schreef Fixers het volgende:
Als ik maar een paar cm extra plafondhoogt heb, dan kan een pax. Mits je hem staande monteert.

Morgen naar Snarfs blauwe doos (maar dan een andere) koophulpjes scoren en lijstjes voorbereiden. Als je afhankelijk bent van anderen voor het vervoer vraagt dat wat extra planning. De bezorgservice vind ik nogal duur.
Ja een paar cm meer dan 236cm is voldoende, staande opbouwen is dan de enige mogelijkheid omdat je anders de kast niet meer kunt draaien. De diagonaal van de kastbreedte is de benodigde hoogte. wanneer je hem liggend wilt opbouwen en wilt kantelen.

Nog een extra mededeling. Grote kans dat de IKEA vestiging geen koophulpen en/of brocures meer heeft op dit moment. Dit komt omdat IKEA eind augustus overgaat naar het nieuwe catalogus-jaar en daardoor nieuwe koophulpen krijgen. Helaas is er vaak een periode tijdens deze omschakeling dat er even geen koophulpen zijn. In Barendrecht is dat op dit moment in ieder geval zo.
pi_85698802
Hoelang duurt dat koophulpen gat? Naar verwachting kan ik volgende maand gaan inrichten. We hebben al aardig wat gezien bij ikea.

Of wordt het nog echt 2 weken wachten tot de nieuwe catalogus er is?
pi_85699691
weet iemand hoe ik aan de oude catalogus kan komen (die van 2010) of is er gewoon geen mogelijkheid meer toe
pi_85700068
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:48 schreef Fixers het volgende:
Hoelang duurt dat koophulpen gat? Naar verwachting kan ik volgende maand gaan inrichten. We hebben al aardig wat gezien bij ikea.

Of wordt het nog echt 2 weken wachten tot de nieuwe catalogus er is?
De pax serie is gewoon beschikbaar, dus je kunt probleemloos je kast uitzoeken en/of halen bij een vestiging.
Probeer de pax-planner op de website, daar staat in principe de gehele serie op. Nadat je hem samengesteld hebt ga je naar een vestiging. Laat je hem checken door een medewerker, OF je doet dit hele verhaal in de vestiging zelf. Na afloop krijg je van de medewerker een bon met een waslijst aan onderdelen en de locaties waar ze in het magazijn te verzamelen zijn. Let op, mits voorradig! De kast bestaat uit verschillende losse onderdelen. Soms kan het zijn dat een enkel onderdeel er niet is. Voor een lade of plank is dat niet zo erg, maar voor een basiselement (de kast zonder inrichting en deuren) wordt het lastig de kast thuis op te bouwen. Daarom is het online oriënteren een goede optie omdat je dan direct de voorraden van jouw voorkeur kunt checken in de winkel naar keuze. Zo ga je niet voor niets naar de IKEA.

De catalogus wordt vanaf 6 september verspreid. en vanaf 18 september kun je hem online bestellen, wanneer je hem niet hebt ontvangen.
Wanneer de koophulpen en brochures er weer zijn verschilt per winkel. Hier kan ik helaas weinig over zeggen. Behalve dat je je er niet van moet laten weerhouden om een pax kast te kopen. Het is niet zo dat die koophulp noodzakelijk is. De losse onderdelen staan er met hun artikelnummers in vermeld, meer niet!

Succes!
pi_85700496
Het gaat niet alleen om een pax, daar wilde ik vooral weten of ik rekening moest houden met extra plafond hoogte. Maar ook een woonkamer inrichting. Een ektorp bank bijvoorbeeld. Maar die staat niet volledig in de gids en online vind ik 't ook niet heel duidelijk hoe je daar een combi van samenstelt.

Als de tundra koophulpen er maar zijn. Daar kan ik het vast wel mee redden tot de nieuwe gids er is. :P
pi_85702491
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:11 schreef Snarf het volgende:

[..]

Is het ooit bij je opgekomen dat Bartjebart en ikzelf ook een leven buiten IKEA hebben, en dit topic pas 2 dagen oud is?

Ik zal het dadelijk proberen op te zoeken als ik weer naar de blauwe doos mag.
En dat we dit allemaal in vrije tijd doen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_85702734
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:48 schreef Fixers het volgende:
Hoelang duurt dat koophulpen gat? Naar verwachting kan ik volgende maand gaan inrichten. We hebben al aardig wat gezien bij ikea.

Of wordt het nog echt 2 weken wachten tot de nieuwe catalogus er is?
In Hengelo hebben we veel koophulpen al in de winkel.

Maar koophulpen kunnen niet aanwezig zijn omdat ze bijvoorbeeld artikelen bevatten die met verkeerde prijs gedrukt zijn, omdat de drukker nog niet voldoende gedrukt heeft, omdat de koophulp nog niet vrijgegeven is vanuit Zweden (wat maatvoerigen/teksten betreft) of omdat de vestiging ze simpelweg niet op tijd besteld heeft.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_85702802
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:11 schreef hecoson het volgende:
weet iemand hoe ik aan de oude catalogus kan komen (die van 2010) of is er gewoon geen mogelijkheid meer toe
Je zult denk ik iemand in je omgeving moeten vragen of zij er nog 1 hebben liggen. De IKEA winkels hebben geen catalogi meer liggen omdat de geldigheidsdatum van deze catalogi verstreken is (1 augustus). Vanaf 6 september krijg je een catalogus thuis!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_85703506
quote:
Onze 66-urige winkelweek
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag 10:00 - 21:00 uur.
Zaterdag 9:00 - 20:00 uur (IKEA Delft is vanaf 1 september geopend van 10:00 tot 20:00 uur)

En dan zijn we ook nog regelmatig geopend op zondagen. We zijn dan geopend van 11:00 - 18:00 uur. IKEA Amsterdam en IKEA Delft zijn geopend van 10:00 tot 18:00 uur

Dit zijn de zondagsopeningen voor de komende tijd:
29 augustus
IKEA Amsterdam, Delft, Heerlen, Hengelo

5 september
IKEA Amsterdam, Breda, Delft, Groningen, Utrecht

12 september
IKEA Amsterdam, Delft

19 september
IKEA Amsterdam, Delft

26 september
IKEA Amersfoort, Amsterdam, Breda, Delft, Eindhoven, Haarlem, Heerlen

3 oktober
IKEA Amsterdam, Delft, Eindhoven, Groningen, Utrecht

10 oktober
IKEA Amsterdam, Delft

17 oktober
IKEA Amersfoort, Amsterdam, Breda, Delft, Duiven, Utrecht

Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_85704190
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:24 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En dat we dit allemaal in vrije tijd doen...
Jeetje zeg. Begin jij nou ook al. Ik constateerde alleen maar dat jullie de afgelopen dagen niet hebben deel genomen aan het mieuwe topic en dat we nu ff niets meer aan jullie konden vragen en dat jullie hopelijk nog wel in het IKEA-reeks langs zouden komen. God zeg... Zal nooit meer wat over jou of andere IKEA-personeel schrijven... 8)7
pi_85705230
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:07 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Jeetje zeg. Begin jij nou ook al. Ik constateerde alleen maar dat jullie de afgelopen dagen niet hebben deel genomen aan het mieuwe topic en dat we nu ff niets meer aan jullie konden vragen en dat jullie hopelijk nog wel in het IKEA-reeks langs zouden komen. God zeg... Zal nooit meer wat over jou of andere IKEA-personeel schrijven... 8)7
Ow gut... :{ ik zei alleen dat we dit in onze vrije tijd doen... En tja, dan kan het gebeuren dat we 2 daagjes eens iets niet zeggen... Verder zijn er ook zaken die we eerst op het werk moeten nakijken... Dus er is een kans dat je niet binnen 5 minuten een antwoord hebt :D
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_85716563
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:11 schreef hecoson het volgende:
weet iemand hoe ik aan de oude catalogus kan komen (die van 2010) of is er gewoon geen mogelijkheid meer toe
Digitaal nog wel!
http://static.onlinecatalogue.ikea.com/2010/ikea_catalogue/NL/

Maar let op, prijzen zijn niet altijd meer correct.
pi_85747065
Vraagje voor de ikea medewerkers.. Heb ik België een leuke en lekker zittende stoel gevonden die gewoon in de winkel stond aangegeven als 'Nieuw'. Nu zit ik op de site te kijken en zie ik 'm alleen staan onder tijdelijke aanbiedingen in België en niet in Nederland.
Is er een kans dat hij definitief in het assortiment komt (in België of Nederland??)
Het gaat om de Persby stoelen. Artikelnummer 501.977.55 (Rood) 401.940.01 (Wit)
pi_85748617
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:32 schreef Rimketje het volgende:
Vraagje voor de ikea medewerkers.. Heb ik België een leuke en lekker zittende stoel gevonden die gewoon in de winkel stond aangegeven als 'Nieuw'. Nu zit ik op de site te kijken en zie ik 'm alleen staan onder tijdelijke aanbiedingen in België en niet in Nederland.
Is er een kans dat hij definitief in het assortiment komt (in België of Nederland??)
Het gaat om de Persby stoelen. Artikelnummer 501.977.55 (Rood) 401.940.01 (Wit)
PERSBY is tijdelijk assortiment. In zoverre... het is een soort vrije keuze assortiment. Ieder land cq. iedere vestiging kan in principe zelf bepalen of zij dit assortiment EXTRA in kopen om naast het normale assortiment te voeren. Vaak wordt dit assortiment gebruikt omdat het artikelen biedt dat niet in het normale assortiment van IKEA zit, maar waar wel veel naar gevraagd wordt in de winkel of bijvoorbeeld om een aanbieding mee te creeeren.
Het nadeel van deze artikelen is dat het om een soort partijverkoop gaat. Vaak kunnen we als winkel maximaal 1x een bestelling doen en daarna is internationaal de voorraad op...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_85759749
Ik wil even kwijt dat de Ikea medewerkers in dit topic uitstekende service verlenen. Mèn, gister bij Ikea breda geweest en de schoolvakanties zijn hier blijkbaar nog niet om. }:| Ik zou het na een dag werken in die chaos niet meer op kunnen brengen om dan nog vrolijk hier mee te posten over mijn werk.

De meeste koophulpen die ik zocht zijn gevonden. Blijkbaar nog niet van de drukker want het waren allemaal fotokopieën. Alleen van de Pax en de Tundra series waren ze er nog niet. Juist die laatste heb ik eigenlijk het eerste nodig. Is die niet ergens online te vinden? Ik ben alleen een laminaat leg instructie filmpje tegen gekomen via google op de ikea site.
pi_85760887
Vraag: ik heb 1 week geleden PAX kast gekocht tijdens de PAX-actie. Ik zou een pasje met tegoed thuis gestuurd krijgen naar aanleiding van de totale prijs van de paxkastsamenstelling. Hoe lang duurt zoiets?
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:47:42 #42
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_85763656
Hallo,

Ik ga volgende maand verhuizen dus ik ben me helemaal aan het orienteren in het ikea wereldje :D

Ik hoop dat jullie mij kunnen verderhelpen met enkele vragen:

1/
In Ikea BE kan je een bestelwagen huren (type Renault Kangoo). Dit is voordeliger dan het laten brengen.
Op de site van Ikea NL kon ik daar niets over terugvinden. Wordt dit in NL niet aangeboden, of kijk ik er gewoon naast op de site ?

2/
Ik heb me aangemeld voor de Ikea Family Card. Kan ik dan sneller de nieuwe catalogus bekomen?
Ik wil ook wel weten of er in de maand september een slaapkamer in aanbieding komt zoals eerder al gevraagd in dit topic :) Is hier al meer nieuws over? Wat zijn de aanbiedingen voor september?

3/
Ik heb interesse in de malm slaapkamer reeks. In de koophulp zie ik bij de onderdelen het bedframe staan, en op de afbeelding zie ik daar dat het bedrame een hoofdeind heeft. Echter zie ik het hoofdeind ook apart vermeld bij de onderdelen. Ik bedoel dan niet het hoofdeinde dat je kan uitschuiven, maar de simpele plank (140x5x124cm) Hoe zit dit? Moet ik dit hoofdeind ook meerekenen of is dit een speciaal hoofdeind ter vervanging van het standaard hoofdeind?

4/
Nog een vraag over de malm slaapkamer reeks. Het nachtkastje van deze reeks heeft een lage lade en erboven zo'n u vorm om boeken etc in te leggen. Ik vind die u vorm maar niks (lees ook geen boeken in bed ofzo), maar verder vind ik het wel mooi. Kan ik het nachtkastje monteren zonder die u vorm, of kan dat niet? Ik gok dat er dan 2 gaten in de rechtopstaande plank zijn ofzo, kan ik die eventueel netjes opvullen met van die afdicht dopjes of gaat het er dan lelijk uitzien?

Alvast bedankt voor de antwoorden! :)
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:42:23 #43
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_85765327
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:47 schreef Jack. het volgende:
Hallo,

Ik ga volgende maand verhuizen dus ik ben me helemaal aan het orienteren in het ikea wereldje :D

Ik hoop dat jullie mij kunnen verderhelpen met enkele vragen:

1/
In Ikea BE kan je een bestelwagen huren (type Renault Kangoo). Dit is voordeliger dan het laten brengen.
Op de site van Ikea NL kon ik daar niets over terugvinden. Wordt dit in NL niet aangeboden, of kijk ik er gewoon naast op de site ?

2/
Ik heb me aangemeld voor de Ikea Family Card. Kan ik dan sneller de nieuwe catalogus bekomen?
Ik wil ook wel weten of er in de maand september een slaapkamer in aanbieding komt zoals eerder al gevraagd in dit topic :) Is hier al meer nieuws over? Wat zijn de aanbiedingen voor september?

3/
Ik heb interesse in de malm slaapkamer reeks. In de koophulp zie ik bij de onderdelen het bedframe staan, en op de afbeelding zie ik daar dat het bedrame een hoofdeind heeft. Echter zie ik het hoofdeind ook apart vermeld bij de onderdelen. Ik bedoel dan niet het hoofdeinde dat je kan uitschuiven, maar de simpele plank (140x5x124cm) Hoe zit dit? Moet ik dit hoofdeind ook meerekenen of is dit een speciaal hoofdeind ter vervanging van het standaard hoofdeind?

4/
Nog een vraag over de malm slaapkamer reeks. Het nachtkastje van deze reeks heeft een lage lade en erboven zo'n u vorm om boeken etc in te leggen. Ik vind die u vorm maar niks (lees ook geen boeken in bed ofzo), maar verder vind ik het wel mooi. Kan ik het nachtkastje monteren zonder die u vorm, of kan dat niet? Ik gok dat er dan 2 gaten in de rechtopstaande plank zijn ofzo, kan ik die eventueel netjes opvullen met van die afdicht dopjes of gaat het er dan lelijk uitzien?

Alvast bedankt voor de antwoorden! :)
1. Wij verhuren geen busjes in Nederland. Wel aanhangers tegen uitermate schappelijke prijzen.

2. Het hebben van een Family-kaart helpt je niet bij het eerder verkrijgen van een catalogus, die worden in het gehele land in dezelfde periode onder alle huishoudens verspreid. Over aanbiedingen van September kan ik nog niets zeggen aangezien ik daar nog niets vanaf weet.

3. in combinatie met andere MALM producten kun je met het extra hoofdeinde een "wand" maken van MALM in dezelfde kleur. Bij het bed zit een lagere maat hoofdeinde zodat je in ieder geval kunt slapen als je een MALM bed koopt :)

4. wat je zegt klopt. de u hoe je niet te monteren maar dan zit je met vier gaatjes ter grootte van een deuveltje. afdichten moet geen probleem zijn, al worden die dopjes niet meegeleverd. zelf even vragen bij de klantenservice dus of scoren bij een bouwmarkt.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:54:46 #44
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_85765832
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 06:49 schreef Fixers het volgende:
Ik wil even kwijt dat de Ikea medewerkers in dit topic uitstekende service verlenen. Mèn, gister bij Ikea breda geweest en de schoolvakanties zijn hier blijkbaar nog niet om. }:| Ik zou het na een dag werken in die chaos niet meer op kunnen brengen om dan nog vrolijk hier mee te posten over mijn werk.

De meeste koophulpen die ik zocht zijn gevonden. Blijkbaar nog niet van de drukker want het waren allemaal fotokopieën. Alleen van de Pax en de Tundra series waren ze er nog niet. Juist die laatste heb ik eigenlijk het eerste nodig. Is die niet ergens online te vinden? Ik ben alleen een laminaat leg instructie filmpje tegen gekomen via google op de ikea site.
Naar wat ben je precies op zoek? Assortiment? Mogelijke accesoires? Er staat helaas ook geen koophulp op ons intranet!
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_85766124
Onze 236 pax staat in een ruimte van 237,5 ziet er wel heel mooi clean uit. De eerste zat half in elkaar toen ik dacht dat gaat niet werken zo liggen. Alleen vinden ze bij de ikea dat ik de kast echt aan de muur moet vastzetten ivm kantel gevaar :D
live your fears, fear your live
pi_85767810
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:54 schreef Snarf het volgende:

[..]

Naar wat ben je precies op zoek? Assortiment? Mogelijke accesoires? Er staat helaas ook geen koophulp op ons intranet!
De pax kom ik wel uit met de planner. Maar voor het tundra laminaat wil ik graag weten hoeveel pakken ik nodig heb (zaagverlies berekenen). Welke ondervloer er nodig is, en hoeveel, en wat ik dan nog meer aan klein materiaal moet hebben.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:41:16 #47
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_85769622
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:50 schreef Fixers het volgende:

[..]

De pax kom ik wel uit met de planner. Maar voor het tundra laminaat wil ik graag weten hoeveel pakken ik nodig heb (zaagverlies berekenen). Welke ondervloer er nodig is, en hoeveel, en wat ik dan nog meer aan klein materiaal moet hebben.
Ik moet je het antwoord schuldig blijven. Zal zaterdag even kijken of we in Delft al/nog koophulpen hebben, en zo ja deze proberen in te scannen.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:58:33 #48
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_85770355
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:42 schreef Snarf het volgende:

[..]

1. Wij verhuren geen busjes in Nederland. Wel aanhangers tegen uitermate schappelijke prijzen.

2. Het hebben van een Family-kaart helpt je niet bij het eerder verkrijgen van een catalogus, die worden in het gehele land in dezelfde periode onder alle huishoudens verspreid. Over aanbiedingen van September kan ik nog niets zeggen aangezien ik daar nog niets vanaf weet.

3. in combinatie met andere MALM producten kun je met het extra hoofdeinde een "wand" maken van MALM in dezelfde kleur. Bij het bed zit een lagere maat hoofdeinde zodat je in ieder geval kunt slapen als je een MALM bed koopt :)

4. wat je zegt klopt. de u hoe je niet te monteren maar dan zit je met vier gaatjes ter grootte van een deuveltje. afdichten moet geen probleem zijn, al worden die dopjes niet meegeleverd. zelf even vragen bij de klantenservice dus of scoren bij een bouwmarkt.
Bedankt voor de snelle reactie!

Nog een domme vraag :@
Als je een bed hebt met middenbalk (160cm) en 2 lattenbodems (want die gaan max tot 140cm blijkbaar), kan je dan gewoon een 2pers matras erop leggen, of moet je dan 2x80cm erop leggen? Maw zit er iets in de weg in het midden, of kan je de volledige vlakte (160x200) benutten in 1x ?

Op welke basis wordt beslist (in de koophulp bij aanbevolen combinaties) dat je beter geen sultan fagang matras combineert met een sultan lodingen lattenbodem? Ik wilde die 2 namenlijk wel combineren :@
  † In Memoriam † vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:12:34 #49
240917 Mula
pi_85770887
Jack, je kan gewoon een matras van 160x200 kopen. Je merkt niks van die balk in het midden!
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:19:44 #50
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_85771156
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:12 schreef Mula het volgende:
Jack, je kan gewoon een matras van 160x200 kopen. Je merkt niks van die balk in het midden!
Ok bedankt, ik dacht ik vraag het maar even voor ik straks met een grote matras zit die ik er niet op kan leggen :D

Iemand die nog kan zeggen of ik fagang matras met lodingen lattenbodem kan combineren of is dat heiligschennis?
pi_85773822
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 08:53 schreef SolidasRock het volgende:
Vraag: ik heb 1 week geleden PAX kast gekocht tijdens de PAX-actie. Ik zou een pasje met tegoed thuis gestuurd krijgen naar aanleiding van de totale prijs van de paxkastsamenstelling. Hoe lang duurt zoiets?
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:41 schreef Snarf het volgende:

[..]

Ik moet je het antwoord schuldig blijven. Zal zaterdag even kijken of we in Delft al/nog koophulpen hebben, en zo ja deze proberen in te scannen.
Ja hoi, ik stelde ook een vraag? :)

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2010 15:30:55 ]
pi_85775561
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:41 schreef Snarf het volgende:

[..]

Ik moet je het antwoord schuldig blijven. Zal zaterdag even kijken of we in Delft al/nog koophulpen hebben, en zo ja deze proberen in te scannen.
Oh dat is echt tof! _O_ Zeg, weten ze bij ikea eigenlijk dat jullie hier zo actief posten als medewerker zijnde, of doe je dit echt geheel belangeloos?
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:56:53 #53
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_85777000
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:15 schreef Fixers het volgende:

[..]

Oh dat is echt tof! _O_ Zeg, weten ze bij ikea eigenlijk dat jullie hier zo actief posten als medewerker zijnde, of doe je dit echt geheel belangeloos?
Dat laatste. Ze zouden bij IKEA eens moeten weten dat ik "Snarf" als nickname heb :')
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_85780695
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:47 schreef Jack. het volgende:
Hallo,

Ik ga volgende maand verhuizen dus ik ben me helemaal aan het orienteren in het ikea wereldje :D

Ik hoop dat jullie mij kunnen verderhelpen met enkele vragen:

1/
In Ikea BE kan je een bestelwagen huren (type Renault Kangoo). Dit is voordeliger dan het laten brengen.
Op de site van Ikea NL kon ik daar niets over terugvinden. Wordt dit in NL niet aangeboden, of kijk ik er gewoon naast op de site ?

2/
Ik heb me aangemeld voor de Ikea Family Card. Kan ik dan sneller de nieuwe catalogus bekomen?
Ik wil ook wel weten of er in de maand september een slaapkamer in aanbieding komt zoals eerder al gevraagd in dit topic :) Is hier al meer nieuws over? Wat zijn de aanbiedingen voor september?

3/
Ik heb interesse in de malm slaapkamer reeks. In de koophulp zie ik bij de onderdelen het bedframe staan, en op de afbeelding zie ik daar dat het bedrame een hoofdeind heeft. Echter zie ik het hoofdeind ook apart vermeld bij de onderdelen. Ik bedoel dan niet het hoofdeinde dat je kan uitschuiven, maar de simpele plank (140x5x124cm) Hoe zit dit? Moet ik dit hoofdeind ook meerekenen of is dit een speciaal hoofdeind ter vervanging van het standaard hoofdeind?

4/
Nog een vraag over de malm slaapkamer reeks. Het nachtkastje van deze reeks heeft een lage lade en erboven zo'n u vorm om boeken etc in te leggen. Ik vind die u vorm maar niks (lees ook geen boeken in bed ofzo), maar verder vind ik het wel mooi. Kan ik het nachtkastje monteren zonder die u vorm, of kan dat niet? Ik gok dat er dan 2 gaten in de rechtopstaande plank zijn ofzo, kan ik die eventueel netjes opvullen met van die afdicht dopjes of gaat het er dan lelijk uitzien?

Alvast bedankt voor de antwoorden! :)
Bij IKEA Heerlen kun je wel een bestelwagen huren, weet niet of je daar enigszins in de buurt woont?
Alleen mogelijk met family-kaart, vanaf 7.50 per uur.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 19:29:32 #55
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_85781422
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:56 schreef Snarf het volgende:

[..]

Dat laatste. Ze zouden bij IKEA eens moeten weten dat ik "Snarf" als nickname heb :')
Dat moet je als een gek een kloon gaan aanmaken voor je gebagger ;)

Is er eigenlijk al bekend wanneer de nieuwe catalogus verspreid gaat worden? Normaal toch altijd in augustus? of ben ik gewoon ongeduldig? ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 19:36:31 #56
3185 Adelante
To let it go now
pi_85781633
Vanaf 6 september :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 19:48:27 #57
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_85781990
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 19:03 schreef Royyy het volgende:

[..]

Bij IKEA Heerlen kun je wel een bestelwagen huren, weet niet of je daar enigszins in de buurt woont?
Alleen mogelijk met family-kaart, vanaf 7.50 per uur.
Ik zit op een half uur rijden van Breda, dus Heerlen is redelijk uit de richting dan.
Aan 7,50 euro per uur kan ik het beter laten leveren uit Breda ;)
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 19:59:07 #58
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_85782373
tvp, huis inrichten *)
pi_85782398
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 08:53 schreef SolidasRock het volgende:
Vraag: ik heb 1 week geleden PAX kast gekocht tijdens de PAX-actie. Ik zou een pasje met tegoed thuis gestuurd krijgen naar aanleiding van de totale prijs van de paxkastsamenstelling. Hoe lang duurt zoiets?
Volgens de actievoorwaarden (op www.ikea.nl/paxactie) staat dat je deze half september per post toegestuurd krijgt...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_85782442
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:47 schreef Jack. het volgende:
Hallo,

3/
Ik heb interesse in de malm slaapkamer reeks. In de koophulp zie ik bij de onderdelen het bedframe staan, en op de afbeelding zie ik daar dat het bedrame een hoofdeind heeft. Echter zie ik het hoofdeind ook apart vermeld bij de onderdelen. Ik bedoel dan niet het hoofdeinde dat je kan uitschuiven, maar de simpele plank (140x5x124cm) Hoe zit dit? Moet ik dit hoofdeind ook meerekenen of is dit een speciaal hoofdeind ter vervanging van het standaard hoofdeind?
Dat andere hoofdeind combineer je bijvoorbeeld met een boxspring.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_85782461
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 19:03 schreef Royyy het volgende:

[..]

Bij IKEA Heerlen kun je wel een bestelwagen huren, weet niet of je daar enigszins in de buurt woont?
Alleen mogelijk met family-kaart, vanaf 7.50 per uur.
Belachelijk goedkope service! ^O^
(betaal je wel de benzinekosten?)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 20:04:28 #62
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_85782554
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 20:01 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Belachelijk goedkope service! ^O^
(betaal je wel de benzinekosten?)
In Ikea Wilrijk is het dezelfde prijs volgens mij (met family card).
Je krijgt een volle tank mee, en je levert hem met volle tank weer af, dus benzine betaal je wel zelf.
Je moet ook iets van 200 euro borg betalen denk ik.
pi_85782716
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:58 schreef Jack. het volgende:

[..]

Bedankt voor de snelle reactie!

Nog een domme vraag :@
Als je een bed hebt met middenbalk (160cm) en 2 lattenbodems (want die gaan max tot 140cm blijkbaar), kan je dan gewoon een 2pers matras erop leggen, of moet je dan 2x80cm erop leggen? Maw zit er iets in de weg in het midden, of kan je de volledige vlakte (160x200) benutten in 1x ?

Op welke basis wordt beslist (in de koophulp bij aanbevolen combinaties) dat je beter geen sultan fagang matras combineert met een sultan lodingen lattenbodem? Ik wilde die 2 namenlijk wel combineren :@
Euhm... Geen idee. Volgens mij moet dat gewoon kunnen!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 21:01:41 #64
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_85784874
Ok, zal het voor de zekerheid nog wel een keer navragen in de winkel als ik alles ga halen.

Dan nog twee laatste vraagjes voorlopig :)

1/
Bij Ikea BE vind ik deze uitvoering van malm (ik heb het dan over de kleur):
http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/S79849882
Eikenfineer dus.
Bij Ikea NL vind ik deze niet op de site, die kan ik dan niet in NL krijgen ?
Ik zie wel het nachtkastje in deze kleur, maar niet het bedframe, dus ik hoop op een foutje op de site ?

2/
Wat kost het om te laten leveren vanuit Breda naar Kalmthout (BE) als ik dit neem (even los van de kleuren dan):
- 1x Malm bedframe 160x200 (link)
- 2x Malm nachtkastje (link)
- 1x Malm 4 ladenkast (link)
- 2x Sultan Lodingen lattenbodem 80x200 (link)
- 1x Sultan Fagang matras 160x200 (link)
- 1x zelf samengestelde Pax kleerkast 200x236 met
------- 1x Pax malm schuifdeurpaar (link)
------- 7x pax plank (link)
------- 1x garderobekastelement (link)
------- 1x broekhanger (link)
------- 2x garderobekastelement (link)
------- 1x kledingroede (link)
------- 1x pax plank (link)

Of kan ik dit beter in de winkel zelf gaan vragen? :) Kalmthout ligt overigens binnen de max 25km voorbij de grens regel. Maakt het een verschil als ik de kleine stukken zoals nachttafeltjes, ladekast, de indeling van de pax kleerkast, lattenbodem, zelf vervoer, of kan ik het dan net zo goed als 1 partij laten leveren ?
Als ik alle gewichten correct heb opgeteld dan kom ik op een totaalgewicht van 427,7 kg.
pi_85785184
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 21:01 schreef Jack. het volgende:
Ok, zal het voor de zekerheid nog wel een keer navragen in de winkel als ik alles ga halen.

Dan nog twee laatste vraagjes voorlopig :)

1/
Bij Ikea BE vind ik deze uitvoering van malm (ik heb het dan over de kleur):
http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/S79849882
Eikenfineer dus.
Bij Ikea NL vind ik deze niet op de site, die kan ik dan niet in NL krijgen ?
Ik zie wel het nachtkastje in deze kleur, maar niet het bedframe, dus ik hoop op een foutje op de site ?

2/
Wat kost het om te laten leveren vanuit Breda naar Kalmthout (BE) als ik dit neem (even los van de kleuren dan):
- 1x Malm bedframe 160x200 (link)
- 2x Malm nachtkastje (link)
- 1x Malm 4 ladenkast (link)
- 2x Sultan Lodingen lattenbodem 80x200 (link)
- 1x Sultan Fagang matras 160x200 (link)
- 1x zelf samengestelde Pax kleerkast 200x236 met
------- 1x Pax malm schuifdeurpaar (link)
------- 7x pax plank (link)
------- 1x garderobekastelement (link)
------- 1x broekhanger (link)
------- 2x garderobekastelement (link)
------- 1x kledingroede (link)
------- 1x pax plank (link)

Of kan ik dit beter in de winkel zelf gaan vragen? :) Kalmthout ligt overigens binnen de max 25km voorbij de grens regel. Maakt het een verschil als ik de kleine stukken zoals nachttafeltjes, ladekast, de indeling van de pax kleerkast, lattenbodem, zelf vervoer, of kan ik het dan net zo goed als 1 partij laten leveren ?
Als ik alle gewichten correct heb opgeteld dan kom ik op een totaalgewicht van 427,7 kg.
1. Eikenfineer is in Nederland uit het assortiment en vervangen voor licht eiken (alsof er een soort white-wash overheen zit)

2. In de OP staat een link naar een folder met de transporttarieven. Als je per product op de IKEA site klikt op "artikelnummer & verpakkingsmaat" dan krijg je ook het gewicht per artikel. Dit tel je bij elkaar en dan kijken binnen welke tariefgroep je valt.
Volgens mij is het tot 50 kilo 29.- / 50-100kg. 39.- / 100 - 300kg. 59.- / 300 - 500kg. 79.- / Tot elke 200kg meer = + 20.-
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 21:15:20 #66
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_85785357
Dan zou het 79 euro zijn. Is die prijs enkel afhankelijk van het gewicht en niet van de afstand?

Dan zal ik alles wel in Ikea BE moeten halen vrees ik, aangezien ik wel die eikenfineer wil hebben, maar in BE is oa de pax kleerkast een heel stuk duurder :(
pi_85785568
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 21:15 schreef Jack. het volgende:
Dan zou het 79 euro zijn. Is die prijs enkel afhankelijk van het gewicht en niet van de afstand?

Dan zal ik alles wel in Ikea BE moeten halen vrees ik, aangezien ik wel die eikenfineer wil hebben, maar in BE is oa de pax kleerkast een heel stuk duurder :(
Prijs thuistransport is op basis van gewicht inderdaad... afstand maakt niet uit..

Wel moet je denk ik afvragen of je het er nog op wilt gokken dat IKEA BE dit nog lang verkoopt. Ik ga er vanuit dat zij ook binnenkort overgaan naar deze nieuwe kleur, en dan kun je je gekochte niet meer uitbreiden...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_85785587
ik weet niet wat voor auto je zelf hebt.
Maar de pax kast kon bij ons gewoon in de auto
(volvo s80 en ook in de skoda octavia)
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 21:26:33 #69
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_85785799
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 21:21 schreef ferrari_rood het volgende:
ik weet niet wat voor auto je zelf hebt.
Maar de pax kast kon bij ons gewoon in de auto
(volvo s80 en ook in de skoda octavia)
Ford Focus 4 deurs



Erg onhandige auto qua opslagruimte. Ik kan de achterzetels neerklappen, maar dan zit er nog een stuk carrosserie tussen waardoor ik geen rechthoekige opening heb. 1 doos zou evt kunnen (maar geen 2m36 lang denk ik) en dan houdt het al op.

Dat eikenfineer vond ik toch wel het mooiste, zonde dat ze dat uit het assortiment halen!
Op korte termijn plan ik ook geen uitbreiding, dus ik denk niet dat ik daar rekening mee moet houden.
Die lichtere uitvoering kan binnen een jaar of 2 ook uit het assortiment verdwijnen. Misschien dat ik nog wel eerst een keertje ter plaatse ga vergelijken, want het maakt wel een verschil in de totaalprijs wanneer ik alles in NL kan halen.
pi_85785886
aanhangertje huren?
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 21:30:45 #71
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_85785967
geen trekhaak helaas :)
En ook geen vrienden die er een hebben (nadeel van firmawagens ofzo)
pi_85786103
Dan wordt het idd wel lastig.
Wij wonen erg dicht bij de ikea. Vervoers problemen hebben wij dus niet zo heel erg. Past het niet dan maar een stukje met de kofferbak open.
pi_85790836
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 19:59 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens de actievoorwaarden (op www.ikea.nl/paxactie) staat dat je deze half september per post toegestuurd krijgt...
Ah, dan heb ik daaroverheen gelezen. Bedankt voor je antwoord :)
pi_85791141
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 21:15 schreef Jack. het volgende:
Dan zou het 79 euro zijn. Is die prijs enkel afhankelijk van het gewicht en niet van de afstand?

Dan zal ik alles wel in Ikea BE moeten halen vrees ik, aangezien ik wel die eikenfineer wil hebben, maar in BE is oa de pax kleerkast een heel stuk duurder :(
Vorige week was er een PAX-actie. Dat hield in dat je bij een bepaald bedrag een tegoedpasje kreeg. Maar je kon ook voor 39 euro de PAX-kast thuisbezorgd krijgen ondanks aantal en gewicht (dat heb ik ook gedaan) uitgezonderd etagekosten. Nu geldt die actie niet meer. Ik weet niet hoe dat in BE zit en of zo een actie binnenkort weer gaat plaatsvinden. Daar kan misschien een willekeurige IKEA-medewerker, geheel belangloos en in hun vrije tijd ( :P ;) ) antwoord op geven?
pi_85792561
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 23:14 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Vorige week was er een PAX-actie. Dat hield in dat je bij een bepaald bedrag een tegoedpasje kreeg. Maar je kon ook voor 39 euro de PAX-kast thuisbezorgd krijgen ondanks aantal en gewicht (dat heb ik ook gedaan) uitgezonderd etagekosten. Nu geldt die actie niet meer. Ik weet niet hoe dat in BE zit en of zo een actie binnenkort weer gaat plaatsvinden. Daar kan misschien een willekeurige IKEA-medewerker, geheel belangloos en in hun vrije tijd ( :P ;) ) antwoord op geven?
Die thuistransportactie gold alleen in Delluft ;)

Maar buiten dat we voor IKEA Nederland al amper weten welke acties/aanbiedingen er komend jaar komen is het voor IKEA Belgie al helemaal onbekend...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_85793097
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 23:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die thuistransportactie gold alleen in Delluft ;)

Maar buiten dat we voor IKEA Nederland al amper weten welke acties/aanbiedingen er komend jaar komen is het voor IKEA Belgie al helemaal onbekend...
Aha, dat wist ik niet. Dat niet elke IKEA hetzelfde is. Ik las al iets over dat Delft bepaalde dingen goedkoperder verkocht maar ik dacht dat dat was om van hun te grote voorraad af te komen en dat dat vanzelf gelijk wordt getrokken met andere IKEA filialen.
pi_85795708
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 23:58 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Aha, dat wist ik niet. Dat niet elke IKEA hetzelfde is. Ik las al iets over dat Delft bepaalde dingen goedkoperder verkocht maar ik dacht dat dat was om van hun te grote voorraad af te komen en dat dat vanzelf gelijk wordt getrokken met andere IKEA filialen.
IKEA Delft is het IKEA Concept Center van Inter IKEA Systems. Als beheerder van het IKEA concept zijn zij op verschillende manieren aan het uitzoeken hoe we het concept kunnen uitbouwen en verdiepen.
Door verschillende tests kijken ze dus wat er mogelijk is. En soms wordt zoiets eerst verdiept voordat het internationaal gaat en sommige tests worden gelijk uitgerold.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 10:30:48 #78
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_85800654
Als ik nu bij een Ikea in het noorden van NL een onderdeel van de pax kast in aanbieding zie staan, kan ik dan ook alles daar bestellen en laten leveren? Geldt dan nog steeds die max 25km over de grens regel? Of gaan ze dan zeggen dat ze zo ver niet leveren? :)
Ik dacht dat ik ergens zo'n garderobekastsysteem van pax (enkel de kast dus) in aanbieding had gezien bij een van de Ikea's in NL.
pi_85800733
Van de week naar IKEA Breda geweest om een mooie dressoir/kast uit te zoeken.. uiteindelijk geslaagd in een mooie 6-lade kast van ongeveer een meter hoog (naam ff kwijt :P ). Bij thuis komst blijkt de lat uit stap 1 al finaal door midden gebroken te zijn, terwijl deze er op zijn kant in lag. De doos zag er perfect uit, de rest van het materiaal had ook geen beschadigingen dus wij vermoeden dat deze er al kapot is ingegaan.. erg trieste zaak.. contact met de klantenafdeling gehad en die zeggen wel dat we de lat om kunnen ruilen maar om daar weer voor naar breda te gaan.. (even 200 km rijden..). De kast staat nu wel in elkaar maar met die kapotte lat erin dus.. zonde
pi_85801375
Malm misscien? Idd balen joh!

Even een vraaagje aan de medewerkers van ikea haha :)
De godmorgen serie, kan je die ook zondere wasbak kopen? Ik wil namelijk heel graag die kast, maar wij krijgen een wasbak van gemeente :( ahaha


Zit op de ipad dus kan de afbeelding even niet laten zien, hier de link
http://www.ikea.com/PIAimages/0109302_PE263455_S4.JPG
~ Bonito La Risa ~
pi_85807104
Maandag word ons nieuwe matras bezorgd!!!!!! kan niet wachten! eindelijk weer eens lekker slapen!
pi_85807499
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 11:19 schreef Mixende_match het volgende:
Malm misscien? Idd balen joh!

Even een vraaagje aan de medewerkers van ikea haha :)
De godmorgen serie, kan je die ook zondere wasbak kopen? Ik wil namelijk heel graag die kast, maar wij krijgen een wasbak van gemeente :( ahaha


Zit op de ipad dus kan de afbeelding even niet laten zien, hier de link
http://www.ikea.com/PIAimages/0109302_PE263455_S4.JPG
Ja, de wasbak en de kast zijn altijd apart :)
pi_85812836
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 11:19 schreef Mixende_match het volgende:
Malm misscien? Idd balen joh!

Even een vraaagje aan de medewerkers van ikea haha :)
De godmorgen serie, kan je die ook zondere wasbak kopen? Ik wil namelijk heel graag die kast, maar wij krijgen een wasbak van gemeente :( ahaha


Zit op de ipad dus kan de afbeelding even niet laten zien, hier de link
http://www.ikea.com/PIAimages/0109302_PE263455_S4.JPG
Hoop dat die er oppast dan...


Waarom koop je zelf geen wasbak? zo extreem duur zijn ze nou ook weer niet, en wie weet wil de gemeente je tegemoet komen? ieder de helft?
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 22:10:17 #84
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_85818295
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:50 schreef Fixers het volgende:

[..]

De pax kom ik wel uit met de planner. Maar voor het tundra laminaat wil ik graag weten hoeveel pakken ik nodig heb (zaagverlies berekenen). Welke ondervloer er nodig is, en hoeveel, en wat ik dan nog meer aan klein materiaal moet hebben.
Helaas hadden wij geen koophulpen meer, Fixers.
Wat ik je wel aan kan raden is "gewoon" een aantal pakken laminaat extra mee te nemen; je kan ze immers toch terugbrengen binnen 90 dagen. Voor het leggen is de FIXA legset (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/12622600) handig, wellicht twee kopen als je met z'n tweeën aan de leg gaat. Ook plintjes kun je ruim inslaan onder het terugbreng-motto. Ik hoop dat dit helpt.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 22:17:20 #85
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_85818501
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 10:30 schreef Jack. het volgende:
Als ik nu bij een Ikea in het noorden van NL een onderdeel van de pax kast in aanbieding zie staan, kan ik dan ook alles daar bestellen en laten leveren? Geldt dan nog steeds die max 25km over de grens regel? Of gaan ze dan zeggen dat ze zo ver niet leveren? :)
Ik dacht dat ik ergens zo'n garderobekastsysteem van pax (enkel de kast dus) in aanbieding had gezien bij een van de Ikea's in NL.
Normaliter rijdt de betreffende transporteur maar één keer in de vier weken naar bestemmingen buiten het reguliere bezorggebied. ("Regio 4" heet dat bij ons in Delft.)
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_85818697
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 22:10 schreef Snarf het volgende:

[..]

Helaas hadden wij geen koophulpen meer, Fixers.
Wat ik je wel aan kan raden is "gewoon" een aantal pakken laminaat extra mee te nemen; je kan ze immers toch terugbrengen binnen 90 dagen. Voor het leggen is de FIXA legset (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/12622600) handig, wellicht twee kopen als je met z'n tweeën aan de leg gaat. Ook plintjes kun je ruim inslaan onder het terugbreng-motto. Ik hoop dat dit helpt.
Dat moet wel lukken dan. Ik heb ook net te horen gekregen (nou ja gistermiddag) dat het nog zeker een volle week, mogelijk zelfs twee duurt voor we de sleutel krijgen. Tegen die tijd zullen er vast wel weer koophulpen zijn.

Maar erg bedankt voor het kijken. ^O^
  zondag 29 augustus 2010 @ 10:27:47 #87
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_85826221
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 22:17 schreef Snarf het volgende:

[..]

Normaliter rijdt de betreffende transporteur maar één keer in de vier weken naar bestemmingen buiten het reguliere bezorggebied. ("Regio 4" heet dat bij ons in Delft.)
Ow, dan hoop ik maar dat die ene keer ergens eind september valt. Ik vermoed dat ik ook wel buiten het reguliere gebied voor Ikea Breda zal vallen. Ik verhuis het laatste weekend van september, maar ik wacht wel nog even op de nieuwe catalogus en prijzen alvorens te bestellen, dus dan kan 4 weken wel eens een probleem vormen. Dan maar een weekje ofzo op de bank slapen ;)
pi_85826551
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 19:20 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Hoop dat die er oppast dan...


Waarom koop je zelf geen wasbak? zo extreem duur zijn ze nou ook weer niet, en wie weet wil de gemeente je tegemoet komen? ieder de helft?
Nee niet zozeer om het geld. Maar we hbben al met de gemeente gepraat. (ti's nieuwbouw) en ze laten hem gewoon plaatsen. Wat betekend dat wij het er weer uit moeten slopen, en moeten 'bewaren' totdat wij er uit gaan. :? Beetje raar dusja.

Maar op de site staat dattie Inc. Wasbak is (oa in de prijs) maar in de winkel zelf kan je dus alleen die kast kopen :)
~ Bonito La Risa ~
pi_85829021
Ik heb twee vraagjes met betrekking tot de bezorgservice, wie weet dat één van de medewerkers hier er een antwoord op kan geven?

1. Ik wil mijn aankopen laten bezorgen op mijn kamer (deze zit op de 2e verdieping) en hiervoor wil ik de bezorgkosten en de etagekosten betalen. Maar is dit uberhaupt wel mogelijk? Want het is namelijk zo dat het een studentenkamer is en geen flat. Dus ik heb 2 voordeuren (voordeur huis en voordeur studentenkamer). Ik vraag me af of IKEA dit wel doet, nu ik van de week bij een ander bedrijf de mededeling kreeg dat dit 'binnenshuis' vervoer is en dat ze daar niet aan doen (ook niet als ik er gewoon de etagekosten voor wilde betalen).
Het probleem is namelijk ook dat als de bezorgers het niet naar boven kunnen brengen, het niet eens in de gang past (de deur gaat open en dan is daarachter na twee meter een trap zegmaar).

2. Hoe lang van te voren kan/moet ik iets bestellen om het op een bepaalde datum te laten bezorgen? Ik ga naar IKEA Delft en ik wil het in Leiden ontvangen. Ik snap dat ze de spullen niet weken van te voren al aannemen om te bezorgen, maar ik wil ook niet daar staan straks en dat het is van 'mevrouw, de eerstvolgende mogelijkheid is niet aanstaande donderdag, maar die donderdag erna pas'.

Ik ben benieuwd :P
pi_85841826
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 10:52 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Nee niet zozeer om het geld. Maar we hbben al met de gemeente gepraat. (ti's nieuwbouw) en ze laten hem gewoon plaatsen. Wat betekend dat wij het er weer uit moeten slopen, en moeten 'bewaren' totdat wij er uit gaan. :? Beetje raar dusja.

Maar op de site staat dattie Inc. Wasbak is (oa in de prijs) maar in de winkel zelf kan je dus alleen die kast kopen :)
Je hebt met ambtenaren gesproken?

Ik zou proberen om het aan degene die het er daadwerkelijk in gaat zetten, te vragen!
pi_85848143
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:07 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Jeetje zeg. Begin jij nou ook al. Ik constateerde alleen maar dat jullie de afgelopen dagen niet hebben deel genomen aan het mieuwe topic en dat we nu ff niets meer aan jullie konden vragen en dat jullie hopelijk nog wel in het IKEA-reeks langs zouden komen. God zeg... Zal nooit meer wat over jou of andere IKEA-personeel schrijven... 8)7
Wil jij stoppen met dat gejengel in K&W?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_85852963
Die nieuwe keukenplaner :(:(:( wat een dramatisch slechte software zeg!

resultaat is btw wel erg mooi... maar enorm gebruikersonvriendelijk!
pi_85862181
Hebben ze die mooie aluminium poten voor onder de bedden uit de collectie gehaald.. -O- En wat is daar voor in plaats gekomen.. Landelijke houten pootjes... BLEEEHHH! :(
Net nu ik volgende week een bed wil gaan kopen.. Waarom hebben ze daar nou niet net even een paar weken mee gewacht..
  maandag 30 augustus 2010 @ 10:59:52 #94
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_85864802
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 12:45 schreef Vanite het volgende:
Ik heb twee vraagjes met betrekking tot de bezorgservice, wie weet dat één van de medewerkers hier er een antwoord op kan geven?

1. Ik wil mijn aankopen laten bezorgen op mijn kamer (deze zit op de 2e verdieping) en hiervoor wil ik de bezorgkosten en de etagekosten betalen. Maar is dit uberhaupt wel mogelijk? Want het is namelijk zo dat het een studentenkamer is en geen flat. Dus ik heb 2 voordeuren (voordeur huis en voordeur studentenkamer). Ik vraag me af of IKEA dit wel doet, nu ik van de week bij een ander bedrijf de mededeling kreeg dat dit 'binnenshuis' vervoer is en dat ze daar niet aan doen (ook niet als ik er gewoon de etagekosten voor wilde betalen).
Het probleem is namelijk ook dat als de bezorgers het niet naar boven kunnen brengen, het niet eens in de gang past (de deur gaat open en dan is daarachter na twee meter een trap zegmaar).

2. Hoe lang van te voren kan/moet ik iets bestellen om het op een bepaalde datum te laten bezorgen? Ik ga naar IKEA Delft en ik wil het in Leiden ontvangen. Ik snap dat ze de spullen niet weken van te voren al aannemen om te bezorgen, maar ik wil ook niet daar staan straks en dat het is van 'mevrouw, de eerstvolgende mogelijkheid is niet aanstaande donderdag, maar die donderdag erna pas'.

Ik ben benieuwd :P
1. Had ik ook, en de beste lui hebben mijn 2 meter PAX van 236 hoog gewoon op mijn kamer gezet. Mits de ruimte vrij is van obstakels en gewoon begaanbaar (voorwaarde bezorgservice, zie folder of internet) wordt bezorgd tot op de plaats waar het moet staan.

2. Spullen die op voorraad zijn worden bezorgd "binnen een aantal dagen". Een week later dan je wilt hebben kan ik me dus niet voorstellen, zeker nu de vakanties eindigen in de regio en het hopelijk wat rustiger wordt in de winkel. PM me eens een lijstje wat je nodig hebt, dan zoek ik uit hoe en wat met bestellen.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_85885142
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:24 schreef Pollewoppie het volgende:
Die nieuwe keukenplaner :(:(:( wat een dramatisch slechte software zeg!

resultaat is btw wel erg mooi... maar enorm gebruikersonvriendelijk!
jah ik vind hem ook vervelend werken, maar in 3d kan je de meubels beter verplaatsen dan in 2d ;)
verder idd mooi resultaat
~ Bonito La Risa ~
pi_85887783
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 10:59 schreef Snarf het volgende:

[..]

1. Had ik ook, en de beste lui hebben mijn 2 meter PAX van 236 hoog gewoon op mijn kamer gezet. Mits de ruimte vrij is van obstakels en gewoon begaanbaar (voorwaarde bezorgservice, zie folder of internet) wordt bezorgd tot op de plaats waar het moet staan.

2. Spullen die op voorraad zijn worden bezorgd "binnen een aantal dagen". Een week later dan je wilt hebben kan ik me dus niet voorstellen, zeker nu de vakanties eindigen in de regio en het hopelijk wat rustiger wordt in de winkel. PM me eens een lijstje wat je nodig hebt, dan zoek ik uit hoe en wat met bestellen.
Ahh geweldig! Ik heb je net een PM gestuurd. Dus als je tijd heb... Ik ben benieuwd ;) ik heb wel onverwachts al eerder de sleutel gekregen van mn kamer dus ik ga woensdag al naar de IKEA. Maar dat ze het naar boven brengen ben ik echt heel blij mee!
pi_85889735
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:30 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

jah ik vind hem ook vervelend werken, maar in 3d kan je de meubels beter verplaatsen dan in 2d ;)
verder idd mooi resultaat
ja maar sinds gisteren kan ik ineens geen opties meer kiezen rechts! dus geen fronten of kookplaat enz

btw vandaag mijn nieuwe matras binnen gekregen!!! dus vroeg naar bed vanavond!
  maandag 30 augustus 2010 @ 23:45:09 #98
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_85894703
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:10 schreef Pollewoppie het volgende:

[..]

ja maar sinds gisteren kan ik ineens geen opties meer kiezen rechts! dus geen fronten of kookplaat enz

btw vandaag mijn nieuwe matras binnen gekregen!!! dus vroeg naar bed vanavond!
Opnieuw je design laden doet wonderen, heb het zelf thuis ook al ondervonden :(
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  maandag 30 augustus 2010 @ 23:49:14 #99
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_85894886
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:35 schreef Vanite het volgende:

[..]

Ahh geweldig! Ik heb je net een PM gestuurd. Dus als je tijd heb... Ik ben benieuwd ;) ik heb wel onverwachts al eerder de sleutel gekregen van mn kamer dus ik ga woensdag al naar de IKEA. Maar dat ze het naar boven brengen ben ik echt heel blij mee!
PM terug!
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  maandag 30 augustus 2010 @ 23:55:46 #100
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_85895184
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 09:05 schreef rioohhh het volgende:
Hebben ze die mooie aluminium poten voor onder de bedden uit de collectie gehaald.. -O- En wat is daar voor in plaats gekomen.. Landelijke houten pootjes... BLEEEHHH! :(
Net nu ik volgende week een bed wil gaan kopen.. Waarom hebben ze daar nou niet net even een paar weken mee gewacht..
Bedoel je niet gewoon deze? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10075660
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 08:08:37 #101
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_85900065
Iedereen trouwens de nieuwe ikea-gids op de iPhone gedownload?
De NL gids is nu ook beschikbaar :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_85900270
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:55 schreef Snarf het volgende:

[..]

Bedoel je niet gewoon deze? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10075660
Nee, er waren hele mooie aluminium poten.. bestel nummer 601.213.63 ;)

ff plaatje gezocht.. de rechter..
pi_85903618
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 08:30 schreef rioohhh het volgende:

[..]

Nee, er waren hele mooie aluminium poten.. bestel nummer 601.213.63 ;)

ff plaatje gezocht.. de rechter..
[ afbeelding ]
Wij hadden die rechter gekocht, 1 setje was maar op voorraad en niemand die ons vertelde dat deze uit de collectie gehaald zouden worden. Gelukkig konden via de magazijnman in Amsterdam nog een doosje regelen...pfff
Maar het is inderdaad jammer, dit zijn de meest stabiele poten!
pi_85916988
Ik ben op zoek naar een kleine garderobekast, maar wel met laadjes, het probleem is dat deze niet breder mag zijn dan 95 centimer. Volgens mij heeft ikea hier niks voor of wel?
pi_85918736
Jawel toch?

Pax kast met laatjes eronder?
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:52:24 #106
3185 Adelante
To let it go now
pi_85920663
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 08:30 schreef rioohhh het volgende:

[..]

Nee, er waren hele mooie aluminium poten.. bestel nummer 601.213.63 ;)

ff plaatje gezocht.. de rechter..
[ afbeelding ]
In Hengelo kun je er nog 30 ophalen :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:37:44 #107
3185 Adelante
To let it go now
pi_85927295


http://www.ikea.com/ms/nl_NL/elkedagisanders/index.html

Kan heel leuk uitpakken, hoewel ik de promofilmpjes al vrij duf vind :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_85929244
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:37 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

http://www.ikea.com/ms/nl_NL/elkedagisanders/index.html

Kan heel leuk uitpakken, hoewel ik de promofilmpjes al vrij duf vind :P
Ik vind het eerste filmpje "nieuw" wel grappig!
En het promofilmpje "bekvam" is ook leuk gevonden!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_85930233
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:52 schreef Adelante het volgende:

[..]

In Hengelo kun je er nog 30 ophalen :')
Echt?? Weet iemand of t mogelijk is om die dingen via Ikea A'dam te bestellen? Of moet ik ze echt daar dan ophalen.. Beetje te ver uit mijn richting namelijk :(
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:38:23 #110
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_85930506
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:33 schreef rioohhh het volgende:

[..]

Echt?? Weet iemand of t mogelijk is om die dingen via Ikea A'dam te bestellen? Of moet ik ze echt daar dan ophalen.. Beetje te ver uit mijn richting namelijk :(
Er wordt onderling tussen winkels niet getransporteerd. Als je ze wilt hebben zal je echt naar Hengelooo moeten.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:41:13 #111
3185 Adelante
To let it go now
pi_85930669
Of bartjebart lief aankijken en tien euro toestoppen :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_85930930
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:41 schreef Adelante het volgende:
Of bartjebart lief aankijken en tien euro toestoppen :P
:D pakketje ervan maken :P
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_85944749
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 18:52 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Je hebt met ambtenaren gesproken?

Ik zou proberen om het aan degene die het er daadwerkelijk in gaat zetten, te vragen!
quote:
Inderdaad wordt standaard een wastafel geplaatst. De kopers krijgen naar alle waarschijnlijkheid de mogelijkheid om bij een sanitairleverancier naar eigen smaak sanitair uit te zoeken (er moet dan wel een meerprijs voor worden betaald!). Hierover worden jullie binnen enkele weken geïnformeerd.
Wil je echter zelf sanitair plaatsen, dan kan dit alleen na de oplevering van de woning. In dit geval worden de standaard spullen tijdens de bouw geplaatst. (De wastafel weglaten is dus geen optie).

Sorry, ik zie zojuist dat jullie de woning gaan huren. In dit geval wordt dus het standaard sanitair geplaatst en deze kun je na de sleutelontvangst zelf vervangen.
Als je de huur van de woning weer opzegt, dan kun je de standaard wastafel terugplaatsen.

Met vriendelijke groet
Goed Wonen Zederik
beetje jammer, heb ook gebeld, maar krijg ik precies het zelfde te horen. En ach, we blijven er waarshcijnlijk maar 5 jaartjes ongeveer. Dus ik ga of de Godmorgen kopen, en zelf een plank er opmaken. (zag op site dat ze open zijn ivm wastafel.) of ik ga Lillangen kopen (budget vriendelijk, alleen niet in hoogglans :( )

quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 08:08 schreef E.T. het volgende:
Iedereen trouwens de nieuwe ikea-gids op de iPhone gedownload?
De NL gids is nu ook beschikbaar :)
jaaah heb hem ook *O*
is echt handig.

quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:30 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

jah ik vind hem ook vervelend werken, maar in 3d kan je de meubels beter verplaatsen dan in 2d ;)
verder idd mooi resultaat
resultaat:


~ Bonito La Risa ~
pi_85969368
Ik ben vandaag weer met wat rotzooi thuis gekomen van de ikea :P

Pax kast, 201cm hoog met deur en schanieren die als kledingkast moet gaan dienen, en een Stall kapstok, en nog wat klein grut :P
  woensdag 1 september 2010 @ 23:50:37 #115
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_85970993
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:33 schreef Mixende_match het volgende:
resultaat:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Cool zo'n anti-zwaartekrachttafel. Hebben wij die in het assortiment? >:)
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_85971695
Heeft iemand ervaring met de Keuken "tegels" zoals hoe moeten ze worden bevestigd, en kunnen ze achter een inductie kookplaat?
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_85972661
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:50 schreef Snarf het volgende:

[..]

Cool zo'n anti-zwaartekrachttafel. Hebben wij die in het assortiment? >:)
Ja hoor! De Bloft Zwoven...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 2 september 2010 @ 01:55:24 #118
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_85973939
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:08 schreef SV-tje het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Keuken "tegels" zoals hoe moeten ze worden bevestigd, en kunnen ze achter een inductie kookplaat?
Ik neem aan dat je het over ons FASTBO assortiment hebt. Deze kunnen worden opgehangen met de IMPERATIV wandlijst (beetje gedoe, het paneel past volgensmij "ruim" in de lijst waardoor deze alsnog moet worden vastgezet om schuiven te voorkomen) of worden vastgekit, dat veel gemakkelijker is. Ze kunnen op maat worden gezaagd. Aangezien een inductiekookplaat weinig last heeft van stralingswarmte (ontsnappende warmte, eventueel door vlammen) kunnen deze platen achter een inductiekookplaat, ja.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_85979168


Wat is dat voor tool dat hier rood omcirkelt is? :@ Ik moet een kast in elkaar zetten en ik moet hiermee een gat maken voor de schroef als ik het goed heb. Maar volgens mij heb ik alleen niet zo'n ding :')
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_85979708
Dat is uiteraard een priem..
pi_85979818
ik was er al achter gekomen :@ ik mis deze in het assortiment, tijd om er maar 1 te halen dan :')
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_85983658
Het kan ook prima zonder priem hoor ;)

Pak je schroefje geef er een klap op met een hamer en dan heb je ook een mooi gaatje om je schroef in te janken.
pi_85983997
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:50 schreef Snarf het volgende:

[..]

Cool zo'n anti-zwaartekrachttafel. Hebben wij die in het assortiment? >:)
ja dat doet die planner van jullie niet. :N Onderstel van de Torsby. haha
die gaan we kopen, mooie tafel O+, alleen jammer dat de poten iets te glimmend zijn..

en dat je hem niet kan uitschuiven
~ Bonito La Risa ~
pi_85986830
Ik kwam erachter dat ze gisteren waren vergeten om mijn kapstok af te rekenen! Dat is goed geld verdienen voor 1299.
pi_85990564
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:41 schreef 1299 het volgende:
Het kan ook prima zonder priem hoor ;)

Pak je schroefje geef er een klap op met een hamer en dan heb je ook een mooi gaatje om je schroef in te janken.
Was niet goed te doen, wel geprobeerd overigens. En zo duur was die ook weer niet :9
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_86006772
die reclamecampagne :')

http://www.ikea.com/ms/nl_NL/elkedagisanders/index.html
commercial van 1 september _O-
pi_86006850
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:
die reclamecampagne :')

http://www.ikea.com/ms/nl_NL/elkedagisanders/index.html
commercial van 1 september _O-
Ik vind em leuk gevonden _O-
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_86011240
Die van 4 September vind ik cool,


zo reageer ik ook meestal (zoals die gast dan he ;) )
pi_86044566
De gids is binnen! Ektorp is in prijs verlaagd. *O*

Als ik een 2-zits met gekoppelde chaise-longue wil. Kan ik de dan meenemen of moet deze bezorgd worden?
pi_86045807
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 23:00 schreef Fixers het volgende:
De gids is binnen! Ektorp is in prijs verlaagd. *O*

Als ik een 2-zits met gekoppelde chaise-longue wil. Kan ik de dan meenemen of moet deze bezorgd worden?
De echte?! :{ Das zeg maar 3 dagen te vroeg :{

Maar bedoel je deze? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S39873831
Normaal gesproken worden deze uit voorraad verkocht. Via voorraad informatie kun je zien of je IKEA vestiging deze op voorraad heeft.
Je kunt de bank thuis laten bezorgen, dit kost 39.- euro...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_86052721
Ja de echte. Sterker nog hij moet donderdag al bezorgd zijn want de Ikea gids lag gisterochtend vroeg ónder mijn ochtendkrant. Ik heb mijn gids dus eerder dan dat de koophulpen online staan.
  zaterdag 4 september 2010 @ 10:38:48 #132
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_86054275
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 06:31 schreef Fixers het volgende:
Ja de echte. Sterker nog hij moet donderdag al bezorgd zijn want de Ikea gids lag gisterochtend vroeg ónder mijn ochtendkrant. Ik heb mijn gids dus eerder dan dat de koophulpen online staan.
Zou je zo vriendelijk willen zijn om mij je postcode te PM'men? Een catalogus te laat krijgen is natuurlijk klote, maar je catalogus te vroeg krijgen is ook niet helemaal de bedoeling i.v.m. prijswijzigingen etc. Die gegevens (nou ja eik alleen je postcode dus) speel ik dan door aan Marketing.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_86054320
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 10:38 schreef Snarf het volgende:

[..]

Zou je zo vriendelijk willen zijn om mij je postcode te PM'men? Een catalogus te laat krijgen is natuurlijk klote, maar je catalogus te vroeg krijgen is ook niet helemaal de bedoeling i.v.m. prijswijzigingen etc. Die gegevens (nou ja eik alleen je postcode dus) speel ik dan door aan Marketing.
ik had m gister ook al bij de post :o
pi_86058520
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 10:38 schreef Snarf het volgende:

[..]

Zou je zo vriendelijk willen zijn om mij je postcode te PM'men? Een catalogus te laat krijgen is natuurlijk klote, maar je catalogus te vroeg krijgen is ook niet helemaal de bedoeling i.v.m. prijswijzigingen etc. Die gegevens (nou ja eik alleen je postcode dus) speel ik dan door aan Marketing.
Je hebt PM. Laat je weten of er nog iets bijzonders uitkomt?

Klopt het dat de pdf koophulpen dan ook pas met officiele verspreiddatum van de catalogus online gaan. Ik krijg nui nog bij allemaal een foutmelding.
  FOK!fotograaf zaterdag 4 september 2010 @ 21:28:22 #135
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_86071459
Er is een poot van mijn (net uitgepakte) salontafel (Lack) kapot. Grote diepe deuk erin, alsof er een puntvormig pakket op is gevallen. Het is zeker weten niet bij vervoer gebeurd. Moet ik nu het hele pakket meenemen naar de ikea, of alleen de kapotte poot? (ik hoop dat laatste, want ik heb nu geen auto meer om het te vervoeren).
pi_86078447
OK dus de bekende openingstijden van IKEA in Nederland zijn al een aantal jaren als volgt: ma t/m vr 10 - 21 uur, en zaterdag een uurtje eerder open en dicht: 9 - 20 uur. So far so good.

Nu heeft IKEA Delft - in hun voortdurende conceptuele experimenteerzucht - iets veranderd aan de zaterdag, maar wat precies? Achterin de catalogus 2011 staat Delft apart vermeld met "maandag t/m zaterdag 10-21 uur", dus de zaterdag gelijkgetrokken met ma-vr, 6 dagen per week dezelfde tijden. Fair enough.

Maar op de site staat meerdere keren "zaterdag 10-20 uur", alsof ze alleen de begintijd hebben gelijkgetrokken naar 10 uur, maar de zaterdagavondsluiting op 20 uur hebben gehouden. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze dat eerste uur op zaterdagochtend zouden schrappen zonder hem er 's avonds bij te plakken, maar zo staat het er dus wel. Foutje op de site? Of toch in de catalogus?
  zondag 5 september 2010 @ 08:31:29 #137
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_86081698
Ik sprak gister nog iemand die de nieuwe catalogus al binnenheeft :)

Lijkt er op dat ze toch al wel begonnen zijn met verspreiden.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 5 september 2010 @ 08:37:11 #138
3185 Adelante
To let it go now
pi_86081736
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 21:28 schreef Chemiu het volgende:
Er is een poot van mijn (net uitgepakte) salontafel (Lack) kapot. Grote diepe deuk erin, alsof er een puntvormig pakket op is gevallen. Het is zeker weten niet bij vervoer gebeurd. Moet ik nu het hele pakket meenemen naar de ikea, of alleen de kapotte poot? (ik hoop dat laatste, want ik heb nu geen auto meer om het te vervoeren).
Poot + kassabon is voldoende :)
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 5 september 2010 @ 10:05:27 #139
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_86082318
quote:
Op zondag 5 september 2010 01:13 schreef elimgarak het volgende:
OK dus de bekende openingstijden van IKEA in Nederland zijn al een aantal jaren als volgt: ma t/m vr 10 - 21 uur, en zaterdag een uurtje eerder open en dicht: 9 - 20 uur. So far so good.

Nu heeft IKEA Delft - in hun voortdurende conceptuele experimenteerzucht - iets veranderd aan de zaterdag, maar wat precies? Achterin de catalogus 2011 staat Delft apart vermeld met "maandag t/m zaterdag 10-21 uur", dus de zaterdag gelijkgetrokken met ma-vr, 6 dagen per week dezelfde tijden. Fair enough.

Maar op de site staat meerdere keren "zaterdag 10-20 uur", alsof ze alleen de begintijd hebben gelijkgetrokken naar 10 uur, maar de zaterdagavondsluiting op 20 uur hebben gehouden. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze dat eerste uur op zaterdagochtend zouden schrappen zonder hem er 's avonds bij te plakken, maar zo staat het er dus wel. Foutje op de site? Of toch in de catalogus?
IKEA Delft is voortaan op zaterdag van 10:00 tot 20:00 open.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  FOK!fotograaf zondag 5 september 2010 @ 11:07:43 #140
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_86083266
quote:
Op zondag 5 september 2010 08:37 schreef Adelante het volgende:

[..]

Poot + kassabon is voldoende :)
Ok dankje :). Vandaag of morgen even langsgaan dus.
pi_86085393
Ik heb ruim anderhalf jaar geleden het hoofdeind 'Manger' gekocht, maar die is inmiddels uit het assortiment. Kan ik toevallig (via de klantenservice?) nog wel aan de bijpassende montageschroefjes ed. komen? :)
pi_86085461
quote:
Op zondag 5 september 2010 10:05 schreef Snarf het volgende:

[..]

IKEA Delft is voortaan op zaterdag van 10:00 tot 20:00 open.
Dus het staat verkeerd in de catalogus. Dat is lastiger te herstellen dan de website...

Enig idee hoe dat zo erin gekomen is? Je typt toch niet zomaar "Delft: maandag t/m zaterdag" als het niet de bedoeling is om de zaterdag helemaal gelijk te trekken met doordeweeks. Was er een plan om op zaterdag tot 21u te gaan dat op het laatste moment niet doorgegaan is?
pi_86088381
Leuke reclamecampagne!

Ik heb nog een vraagje voor mensen die de Melodi hanglamp hebben (deze http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00037980 ). Toen ik in mijn appartementje trok hingen deze al aan het plafond, maar ik zou liever een stoffen kap hebben. Nu heb ik een heel hoog plafond en ben ik niet in het bezit van een ladder, dus ik hoopte stiekem dat het mogelijk zou zijn de kap van de Melodi los te halen van de pendel (zonder hem van het plafond te hoeven schroeven)....weet iemand of dit mogelijk is of ben ik nu heel onhandig bezig? :@
  zondag 5 september 2010 @ 20:59:25 #144
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_86101525
quote:
Op zondag 5 september 2010 12:39 schreef elimgarak het volgende:

[..]

Dus het staat verkeerd in de catalogus. Dat is lastiger te herstellen dan de website...

Enig idee hoe dat zo erin gekomen is? Je typt toch niet zomaar "Delft: maandag t/m zaterdag" als het niet de bedoeling is om de zaterdag helemaal gelijk te trekken met doordeweeks. Was er een plan om op zaterdag tot 21u te gaan dat op het laatste moment niet doorgegaan is?
Het belangrijkste dat ik ervan heb meegekregen is dat IKEA Delft als test alle openingstijden gelijk gaat trekken, dus zaterdag om 10 uur open. Klanten zijn nog steeds welkom voor een ontbijtje om 9 uur, maar om 10 uur opent de winkel pas. Dit extra uurtje in de ochtend gaat er hopelijk voor zorgen dat we minder "nee" aan klanten hoeven te verkopen omdat er meer voorraad in de winkel en het magazijn kan worden gebracht.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  zondag 5 september 2010 @ 23:44:38 #145
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_86111254
Had vandaag een :{ Gisteren een la gekocht voor de pax kast en toen ik vanavond de doos openmaakte om de la in elkaar te zetten, was het zakje met schroeven open en ontbraken er een aantal onderdelen. Op de la konden we zien dat hij al eens in elkaar gezet was, bij nader inzien was de doos ook opnieuw ingepakt.
Worden retour artikelen rechtstreeks terug in de winkel gezet als het lijkt of deze niet open zijn geweest :?

Nu maar ruilen als ik weer een keer in de buurt van Breda ben, das het voordeel van Ikea, je hebt even de tijd om te ruilen en dat kan ook zonder bon (la heb ik namelijk cadeau gekregen van mijn ouders, dus heb geen bonnetje)
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_86111760
Heeft iemand ervaring met de kivik bank? Op de plaatjes ziet hij er fantastisch uit. En bezorgt ikea amsterdam ook in de avond?
pi_86112072
ik zit te kijken naar een tv meubel achtig iets en toen kwam ik eigenlijk uit op framsta en toebehoren.



en zat een beetje te stoeien met de planner en daar kwam t bovenstaande uit.
nu heb ik vanmiddag even met een medewerker zitten kletsen en die vertelde dat het framsta frame tegen de muur gemonteerd moet worden en het kasje er onder moet plaatsen. het frame rust dan op t kastje en die zitten niet aan elkaar vast.

de medewerker wist het niet zeker en zoals ik het gemonteerd zag in de voorbeeld kamers had ik niet het idee dat ze aan de muur vast zaten. nu mijn vraag aan de medewerkers:

is dit daadwerkelijk zo, het frame aan de muur en het kastje er los onder? is er een manier om de "onderkast" aan de panelen te bevestigen? ik heb het idee om dit als een soort roomdivider te gaan gebruiken en ik heb geen zin dat mn tv naar beneden komt vliegen..

die onderkast is een besta, is daar een wandmontage mogelijkheid voor?

als die mogelijkheid er is zou ik t allemaal eventueel tegen een plaat MDF aan kunnen schroeven voor extra stevigheid.

het is of dit of zelf iets in elkaar schroeven van MDF, alleen is dit iets sneller klaar :)
suck my asshole taco bender
  maandag 6 september 2010 @ 01:14:48 #148
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_86113914
Iets zowaar geinigs van het meest trieste stukje FOK!:
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_86113959
quote:
Op maandag 6 september 2010 00:01 schreef kadeya het volgende:
Heeft iemand ervaring met de kivik bank? Op de plaatjes ziet hij er fantastisch uit. En bezorgt ikea amsterdam ook in de avond?
KIVIK zit net sinds april in het assortiment. Heel veel ervaring kun je nog niet echt verwachten gok ik ;)

IKEA laat voor zover ik weet tot 19:00 uur bezorgen. En bij ons vindt sneltransport altijd 's avonds plaats, hoe dat in Amsterdam is weet ik niet zeker.
Edit; in de transportfolder op internet wordt helemaal niet gesproken over uiterlijke bezorgtijden en het sneltransport...

[ Bericht 7% gewijzigd door Bartjebart op 06-09-2010 01:25:18 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_86114214
quote:
Op zondag 5 september 2010 23:44 schreef SV-tje het volgende:
Had vandaag een :{ Gisteren een la gekocht voor de pax kast en toen ik vanavond de doos openmaakte om de la in elkaar te zetten, was het zakje met schroeven open en ontbraken er een aantal onderdelen. Op de la konden we zien dat hij al eens in elkaar gezet was, bij nader inzien was de doos ook opnieuw ingepakt.
Worden retour artikelen rechtstreeks terug in de winkel gezet als het lijkt of deze niet open zijn geweest :?


Ja... Meestal wel inderdaad...

[ Bericht 1% gewijzigd door Bartjebart op 06-09-2010 01:33:16 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_86114351
quote:
Op zondag 5 september 2010 14:14 schreef BouliBouli het volgende:
Leuke reclamecampagne!

Ik heb nog een vraagje voor mensen die de Melodi hanglamp hebben (deze http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00037980 ). Toen ik in mijn appartementje trok hingen deze al aan het plafond, maar ik zou liever een stoffen kap hebben. Nu heb ik een heel hoog plafond en ben ik niet in het bezit van een ladder, dus ik hoopte stiekem dat het mogelijk zou zijn de kap van de Melodi los te halen van de pendel (zonder hem van het plafond te hoeven schroeven)....weet iemand of dit mogelijk is of ben ik nu heel onhandig bezig? :@
Volgens mij moet dat gewoon kunnen...
Meestal zit er een kunststof ring rond de fitting die ervoor zorgt dat de kap "vast" zit... Als je de lichtbron uit de fitting hebt gehaald kun je de ring die rond de fitting zit losdraaien, de kap zal dan ook loskomen. Op deze manier kun je ook de nieuwe kap vastdraaien...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_86114677
Ik koop nog wel eens IKEA spullen op een rommelmarkt/in een kringloopwinkel/van een particulier die inmiddels uit de collectie zijn. Is er ook een mogelijkheid (site of zo) om die spullen nog op te zoeken?
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_86114966
quote:
Op maandag 6 september 2010 01:47 schreef trovey het volgende:
Ik koop nog wel eens IKEA spullen op een rommelmarkt/in een kringloopwinkel/van een particulier die inmiddels uit de collectie zijn. Is er ook een mogelijkheid (site of zo) om die spullen nog op te zoeken?
Wat wil je opgezocht hebben dan??

Als er een naam of artikelnummer bekend is, dan kunnen we vaak nog artikelen die een paar jaar uit het assortiment zijn op zoeken...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_86115221
quote:
Op maandag 6 september 2010 02:02 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat wil je opgezocht hebben dan??

Als er een naam of artikelnummer bekend is, dan kunnen we vaak nog artikelen die een paar jaar uit het assortiment zijn op zoeken...
Artikelnummers heb ik wel gezien Betreft voornamelijk lampen), ik zal ze deze week eens even verzamelen dan laat ik ze even weten. Gewoon interesse hoe oud spullen zijn, wat ze oorspronkelijk gekost hebben etc. of met andere woorden nieuwsgierigheid. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_86115284
quote:
Op maandag 6 september 2010 02:21 schreef trovey het volgende:

[..]

Artikelnummers heb ik wel gezien Betreft voornamelijk lampen), ik zal ze deze week eens even verzamelen dan laat ik ze even weten. Gewoon interesse hoe oud spullen zijn, wat ze oorspronkelijk gekost hebben etc. of met andere woorden nieuwsgierigheid. :P
Nja dat laatste kunnen wij niet opzoeken. En we kunnen natuurlijk ook niet bepalen hoe oud je artikel is. Meestal worden artikelen meerdere jaren verkocht... We verkopen op dit moment dezelfde producten zelfs al 22 jaar (wielen voor bureaustoelen)...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_86115407
quote:
Op maandag 6 september 2010 02:27 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nja dat laatste kunnen wij niet opzoeken. En we kunnen natuurlijk ook niet bepalen hoe oud je artikel is. Meestal worden artikelen meerdere jaren verkocht... We verkopen op dit moment dezelfde producten zelfs al 22 jaar (wielen voor bureaustoelen)...
Welke info je dan ook hebt is welkom. ;) Alvast bedankt. :* Ik zal zo snel mogelijk hier de artikelnummers plaatsen.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 6 september 2010 @ 10:47:55 #157
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_86119123
Hi! Ik heb laatst een bredviken wastafel gehaald bij de koopjeshoek. Alleen bij de ontbrak die stoppers, waarbij je dus de afvoer kan blocken zodat het water niet wegloopt. Is er een mogelijkheid om deze ergens apart te krijgen/bestellen?
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_86119275
kun je in die nieuwe keukenplanner geen inbouw combi/ spoelbak/fornuis etc meer kiezen?

:S
pi_86119398
Gisteren bij Ikea Delft geweest,

heb toch nog wat bijzonders gespot op het parkeerterrein:




Ook zag ik dat je nu eindelijk met je karretje het parkeerterrein opkan, vind ik reuze handig, soms kwam ik daar in m'n eentje naartoe, tjsa, ga dan maar eens met een kar vol óf heen en weer lopen, of bij de laadzone neerzetten, naar je auto rennen, en hopen dat je spullen er nog staan...
pi_86119402
quote:
Op maandag 6 september 2010 10:55 schreef G-NiLES het volgende:
kun je in die nieuwe keukenplanner geen inbouw combi/ spoelbak/fornuis etc meer kiezen?

:S
de opties zijn op het moment overleden... in de Ikea zelf ook... is een mega bug in het programma (alhoewel heel het programma is een grote bug maar daar gelaten)
pi_86119682
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:00 schreef Pollewoppie het volgende:

[..]

de opties zijn op het moment overleden... in de Ikea zelf ook... is een mega bug in het programma (alhoewel heel het programma is een grote bug maar daar gelaten)
Dus hoe gaan ze het dan plannen voor mij in de winkel? was van plan om vanavond even te gaan checken :)
pi_86122039
Weet er iemand hoe die dingen noemen die je in een gat steekt zodat je de schroef kunt vastzetten?
pi_86122297
quote:
Op maandag 6 september 2010 12:21 schreef bpi het volgende:
Weet er iemand hoe die dingen noemen die je in een gat steekt zodat je de schroef kunt vastzetten?
Pluggen?
pi_86122544
http://www.ikea.com/ms/nl(...)geplan_M90053923.pdf

Met het nummer 110630.

Ik heb het gevonden. Het noemt cam and dowel. Nu nog de nederlandstalige naam vinden.

[ Bericht 18% gewijzigd door bpi op 06-09-2010 12:51:19 ]
pi_86124630
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:08 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Dus hoe gaan ze het dan plannen voor mij in de winkel? was van plan om vanavond even te gaan checken :)
Nou... niet?!
Sowieso plant IKEA geen keuken voor je. Je ontwerpt zelf je eigen keuken en neemt deze tekening mee naar de winkel waar deze met je doorgesproken zal gaan worden. Dus ontwerp de keuken zonder apparatuur. En bespreek met de medewerker in de winkel welke apparaten je erin wilt hebben, dan kunnen ze daar rekening mee houden in je bestelling.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_86124916
quote:
Op maandag 6 september 2010 13:37 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nou... niet?!
Sowieso plant IKEA geen keuken voor je. Je ontwerpt zelf je eigen keuken en neemt deze tekening mee naar de winkel waar deze met je doorgesproken zal gaan worden. Dus ontwerp de keuken zonder apparatuur. En bespreek met de medewerker in de winkel welke apparaten je erin wilt hebben, dan kunnen ze daar rekening mee houden in je bestelling.
Dat begrijp ik ook nog wel... maar dan is mijn vraag nog precies hetzelfde.. als het in de winkel ook niet werkt, hoe gaan ze mn keuken dan plannen?
pi_86125180
quote:
Op maandag 6 september 2010 13:44 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Dat begrijp ik ook nog wel... maar dan is mijn vraag nog precies hetzelfde.. als het in de winkel ook niet werkt, hoe gaan ze mn keuken dan plannen?
Het antwoord is heel simpel: niet.. wat niet in het programma staat kan helaas niet gepland worden. Niet door jou en niet door een IKEA medewerker...
Dus plan wel de benodigde kasten en spreek dan met een medewerker door wat erin moet komen...

Maar wat versta je eigenlijk onder je "keuken plannen"?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_86125916
quote:
Op maandag 6 september 2010 13:50 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dus plan wel de benodigde kasten en spreek dan met een medewerker door wat erin moet komen...

:Y

quote:
Op maandag 6 september 2010 13:50 schreef Bartjebart het volgende:

[..]


Maar wat versta je eigenlijk onder je "keuken plannen"?
Dat ik aangeef wat de maten zijn, wat erin moet komen, en waar de kastjes moeten komen. En dat zij dan tekenen/uitrekenen/meedenken ;)

Er zitten nogal wat aparte hoekjes en koofjes in mn keuken waar ik advies bij nodig heb.
pi_86126024
quote:
Op maandag 6 september 2010 14:11 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

:Y
[..]

Dat ik aangeef wat de maten zijn, wat erin moet komen, en waar de kastjes moeten komen. En dat zij dan tekenen/uitrekenen/meedenken ;)

Er zitten nogal wat aparte hoekjes en koofjes in mn keuken waar ik advies bij nodig heb.
Nou in dat geval was m'n eerste antwoord toch best duidelijk... Wij plannen geen keuken voor je. Het is echt de bedoeling dat je met een keukenontwerp naar de winkel komt, en dat we dan met je meekijken of je ontwerp haalbaar is. Die hoeken en koven kunnen we dan ook met je bespreken.
Maar wellicht is het wel handig een inmeetbezoek aan te vragen in dit geval?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_86126119
quote:
Op maandag 6 september 2010 14:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nou in dat geval was m'n eerste antwoord toch best duidelijk... Wij plannen geen keuken voor je. Het is echt de bedoeling dat je met een keukenontwerp naar de winkel komt, en dat we dan met je meekijken of je ontwerp haalbaar is. Die hoeken en koven kunnen we dan ook met je bespreken.
Maar wellicht is het wel handig een inmeetbezoek aan te vragen in dit geval?
Ja, je antwoord is wel duidelijk. Maar ik vroeg me gewoon af hoe jullie (blijkbaar:P) dat dan inplannen. Hebben jullie catalogusje met maten van gasfornuizen, spoelbakken etc? Want dat moet ook allemaal maar passen dan...

Ik wil idd een inmeetbezoek, maar ik weet wel vrijwel alle maten. Er zal wrsch één kast moeten worden verzaagd om te passen rond een koof... Kunnen ze daar ook in meewerken?
pi_86126440
quote:
Op maandag 6 september 2010 14:17 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Ja, je antwoord is wel duidelijk. Maar ik vroeg me gewoon af hoe jullie (blijkbaar:P) dat dan inplannen. Hebben jullie catalogusje met maten van gasfornuizen, spoelbakken etc? Want dat moet ook allemaal maar passen dan...

Ik wil idd een inmeetbezoek, maar ik weet wel vrijwel alle maten. Er zal wrsch één kast moeten worden verzaagd om te passen rond een koof... Kunnen ze daar ook in meewerken?

Ow er zijn keukencatalogi in de winkel als het goed is en koophulpen met alle apparaten. Dus daar moet je je niet druk over maken.. Dat komt wel goed.

Volgens de afspraken met IKEA mag een montagebedrijf niet zomaar kasten etc inkorten helaas. Dat heeft te maken met de garantie...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_86128392
*O*
We hebben gisteren de Torsby tafel gekocht :)
Viel wat groter uit dan verwacht, maar hij is mooooi :*

ennnn in de koopjeshoek:
voor 2,50 inc. lampje. (2stks)

ennn


voor 22.- inc. lamp.

Echt supertoevallig. Deze 3 was ik eigenlijk van plan om te kopen haha *O*
~ Bonito La Risa ~
pi_86130037
quote:
Op maandag 6 september 2010 14:27 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ow er zijn keukencatalogi in de winkel als het goed is en koophulpen met alle apparaten. Dus daar moet je je niet druk over maken.. Dat komt wel goed.

Volgens de afspraken met IKEA mag een montagebedrijf niet zomaar kasten etc inkorten helaas. Dat heeft te maken met de garantie...
thx voor je info. ik ga zometeen even overleggen met m'n gemaakte ontwerp.
pi_86133542
maaaareh waar is de inbouwdimmer gebleven?
  maandag 6 september 2010 @ 18:06:00 #175
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86133953
Leuke ideetjes weer in de nieuwe catalogus!
pi_86134109
Hoe zit het bij IKEA en geruilde matrassen? Heb in juli een SULTAN HARESTUA gekocht, maar heb nu af en toe rugpijn. Geen idee of het gerelateerd is, maar de SULTAN HARESTUA is wel een goedkoper matras dan het matras wat ik in mijn eenpersoonsbed had.

Ik mag dit volgens mij gewoon ruilen wat ik wel wat raar vind. Wat doet IKEA met al die teruggebrachte matrassen? Kan mijn matras ook een gebruikte matras zijn?
pi_86134460
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:53 schreef Pollewoppie het volgende:
maaaareh waar is de inbouwdimmer gebleven?
Ik heb m wel gezien, in een vd kinderkamers in Delft was ie gemonteerd, en deed het ook prima!


Ik hoop eigenlijk dat ze n x een inbouw wasmachine hebben, of een vriezer, zijn wel in andere landen te koop, maar niet hier !

edit: wasmachine hebben ze wel: 50151459

vriezer: http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80166850

[ Bericht 16% gewijzigd door JohnB52 op 06-09-2010 18:31:13 ]
pi_86134992
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:10 schreef dotKoen het volgende:
Hoe zit het bij IKEA en geruilde matrassen? Heb in juli een SULTAN HARESTUA gekocht, maar heb nu af en toe rugpijn. Geen idee of het gerelateerd is, maar de SULTAN HARESTUA is wel een goedkoper matras dan het matras wat ik in mijn eenpersoonsbed had.

Ik mag dit volgens mij gewoon ruilen wat ik wel wat raar vind. Wat doet IKEA met al die teruggebrachte matrassen? Kan mijn matras ook een gebruikte matras zijn?
Je hebt 90 dagen omruilgarantie... Dus je mag je matras gewoon meenemen naar de vestiging (samen met de kassabon!), je krijgt dan een tegoedpas en kunt op de afdeling slapen een nieuwe matras uitzoeken. Deze mag je dan niet nog een keer omruilen...

Geretourneerde matrassen (uit de verpakking) gaan bij ons, mits het nog "kan" naar een goed doel (volgens mij naar weeshuizen in de Oostblok). Deze matrassen komen never nooit terug in de winkel...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_86135039
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:20 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Ik heb m wel gezien, in een vd kinderkamers in Delft was ie gemonteerd, en deed het ook prima!


Ik hoop eigenlijk dat ze n x een inbouw wasmachine hebben, of een vriezer, zijn wel in andere landen te koop, maar niet hier !

edit: wasmachine hebben ze wel: 50151459

vriezer: http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80166850


Een inbouwdimmer?! Is niks voor IKEA :?

Inbouwwasmachine verkopen we sinds februari, de inbouwvriezer zit al jaren in het assortiment...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_86136496
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:36 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Een inbouwdimmer?! Is niks voor IKEA :?

Inbouwwasmachine verkopen we sinds februari, de inbouwvriezer zit al jaren in het assortiment...
ja sorry heb hem toch echt hangen.... Met extra kapje zodat je kon kiezen tussen inbouw en opbouw... Lag altijd bij de lampjes enzo...
pi_86136658
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:14 schreef Pollewoppie het volgende:

[..]

ja sorry heb hem toch echt hangen.... Met extra kapje zodat je kon kiezen tussen inbouw en opbouw... Lag altijd bij de lampjes enzo...
Ow het zou ook best kunnen inderdaad :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_86146259
Maar die ik laat zien is toch geen inbouwvriezer, maar een losstaande?
pi_86146531
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:10 schreef dotKoen het volgende:
Hoe zit het bij IKEA en geruilde matrassen? Heb in juli een SULTAN HARESTUA gekocht, maar heb nu af en toe rugpijn. Geen idee of het gerelateerd is, maar de SULTAN HARESTUA is wel een goedkoper matras dan het matras wat ik in mijn eenpersoonsbed had.

Ik mag dit volgens mij gewoon ruilen wat ik wel wat raar vind. Wat doet IKEA met al die teruggebrachte matrassen? Kan mijn matras ook een gebruikte matras zijn?
:') nee tuurlijk niet :')

die matrassen worden of vernietigd of gaan naar goede doelen
pi_86147227
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:25 schreef JohnB52 het volgende:
Maar die ik laat zien is toch geen inbouwvriezer, maar een losstaande?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40158263
:)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 6 september 2010 @ 23:08:21 #185
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_86148667
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]


:') nee tuurlijk niet :')

die matrassen worden of vernietigd of gaan naar goede doelen
Weeshuizen etc., echt goede doelen dus O+
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_86150947
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]


:') nee tuurlijk niet :')

die matrassen worden of vernietigd of gaan naar goede doelen
Dat leek me ook al, maar aangezien jullie zo makkelijk zijn met het inruilen ... Ik zat nog te denken aan een oplossing zoals ze bij iPods doen: een nieuwe behuizing (in casu buitenkant) er om heen.

Goed, mooie service. Nu eens even kijken hoe ik dat matras, inmiddels uitgerold, naar een IKEA-vestiging krijg.
  dinsdag 7 september 2010 @ 00:48:04 #187
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_86152087
quote:
Op maandag 6 september 2010 14:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nou in dat geval was m'n eerste antwoord toch best duidelijk... Wij plannen geen keuken voor je. Het is echt de bedoeling dat je met een keukenontwerp naar de winkel komt, en dat we dan met je meekijken of je ontwerp haalbaar is. Die hoeken en koven kunnen we dan ook met je bespreken.
Maar wellicht is het wel handig een inmeetbezoek aan te vragen in dit geval?
Dan ga je toch vrolijk eerst naar een gewone keukenboer en laat je iets voor je ontwerpen. :-)
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
  dinsdag 7 september 2010 @ 00:50:12 #188
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_86152134
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:34 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je hebt 90 dagen omruilgarantie... Dus je mag je matras gewoon meenemen naar de vestiging (samen met de kassabon!), je krijgt dan een tegoedpas en kunt op de afdeling slapen een nieuwe matras uitzoeken. Deze mag je dan niet nog een keer omruilen...

Geretourneerde matrassen (uit de verpakking) gaan bij ons, mits het nog "kan" naar een goed doel (volgens mij naar weeshuizen in de Oostblok). Deze matrassen komen never nooit terug in de winkel...
je gaat toch niet beweren dat er mensen zijn die een bevlekte matras met een strakke kop komen inruilen?

Sorry, de matras beviel niet...

nee, maar als ik zo kijk uw vrouw schijnbaar wel? O-)
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_86152243
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 00:48 schreef klusfoobje het volgende:

[..]

Dan ga je toch vrolijk eerst naar een gewone keukenboer en laat je iets voor je ontwerpen. :-)
Dan laten we je die vrolijk in ons keukenplanprogramma zetten :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_86152261
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 00:50 schreef klusfoobje het volgende:

[..]

je gaat toch niet beweren dat er mensen zijn die een bevlekte matras met een strakke kop komen inruilen?

Sorry, de matras beviel niet...

nee, maar als ik zo kijk uw vrouw schijnbaar wel? O-)
Eh... :X

Ik heb 1x een matras gezien die terug gebracht was waar een walm vanaf kwam... echt goor! En we weten niet WAT er op de matras gebeurd is, maar die was echt te walgelijk voor woorden!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 7 september 2010 @ 00:58:31 #191
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_86152314
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 00:55 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dan laten we je die vrolijk in ons keukenplanprogramma zetten :)
ja, maar heb je die dan nog nodig?

Als je bij een gewone keukenoplichter bent geweest en een tekening hebt, dan weet je toch wat je allemaal moet hebben qua formaat?

Bedoel; MOET ik echt een planner hebben gebruikt als ik bij jullie een keuken wil bestellen?
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_86152588
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 00:58 schreef klusfoobje het volgende:

[..]

ja, maar heb je die dan nog nodig?

Als je bij een gewone keukenoplichter bent geweest en een tekening hebt, dan weet je toch wat je allemaal moet hebben qua formaat?

Bedoel; MOET ik echt een planner hebben gebruikt als ik bij jullie een keuken wil bestellen?
Aangezien een keukenoplichter vaak artikelen op maat laat maken en wij niet alles willen/kunnen/mogen verkopen of in het assortiment hebben helaas wel...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 7 september 2010 @ 01:22:37 #193
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_86152751
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 01:11 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Aangezien een keukenoplichter vaak artikelen op maat laat maken en wij niet alles willen/kunnen/mogen verkopen of in het assortiment hebben helaas wel...
Kastjes van 90, 100, 50 met een ladefront en een deurtje... allemaal redenen om te zeggen: "dat hebben wij helaas niet in onze collectie, maakt u eerst maar een tekening met kasten die wij wèl verkopen"...
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_86152783
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:34 schreef Bartjebart het volgende:

Dus je mag je matras gewoon meenemen naar de vestiging (samen met de kassabon!), je krijgt dan een tegoedpas en kunt op de afdeling slapen
Nice.
  dinsdag 7 september 2010 @ 01:28:16 #195
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_86152846
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 01:22 schreef Snarf het volgende:

[..]

Kastjes van 90, 100, 50 met een ladefront en een deurtje... allemaal redenen om te zeggen: "dat hebben wij helaas niet in onze collectie, maakt u eerst maar een tekening met kasten die wij wèl verkopen"...
ik mag tcoh wel zelf zeggen; graag 3 kastjes van zus en 4 kastjes van zo ??? :?
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
  dinsdag 7 september 2010 @ 01:50:03 #196
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_86153142
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 01:28 schreef klusfoobje het volgende:

[..]

ik mag tcoh wel zelf zeggen; graag 3 kastjes van zus en 4 kastjes van zo ??? :?
Om het vervolgens door ons te laten tekenen?
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_86153270
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 01:28 schreef klusfoobje het volgende:

[..]

ik mag tcoh wel zelf zeggen; graag 3 kastjes van zus en 4 kastjes van zo ??? :?
Jawel hoor, maar dan zonder tekening en zonder maatwerkblad...

Als jij gewoon in de koophulp (=folder) van FAKTUM aangeeft wat jij precies nodig hebt, wordt dat gewoon voor je in een order geboekt...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 7 september 2010 @ 02:11:32 #198
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_86153358
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 01:28 schreef klusfoobje het volgende:

[..]

ik mag tcoh wel zelf zeggen; graag 3 kastjes van zus en 4 kastjes van zo ??? :?
Wel een saaie keuken trouwens, in dat geval.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_86155333
keukenplanner inlog is kapot.. huu nu kan ik me keuken niet opslaan

edit: zou iemand kunnen bevestigen of dat hij hem/haar ook zo is?

[ Bericht 36% gewijzigd door G-NiLES op 07-09-2010 09:31:27 ]
pi_86156187
Wordt een kopie van een bon van IKEA als garantiebewijs geaccepteerd? Ik kan iets kopen van marktplaats dat nieuw is en in doos zit maar de bon kan niet meegeleverd worden omdat dat in boekhouding zit. Nu kan ik wel proberen te vragen om een kopie van de bon maar geldt dat dan bij IKEA?
pi_86157039
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:00 schreef SolidasRock het volgende:
Wordt een kopie van een bon van IKEA als garantiebewijs geaccepteerd? Ik kan iets kopen van marktplaats dat nieuw is en in doos zit maar de bon kan niet meegeleverd worden omdat dat in boekhouding zit. Nu kan ik wel proberen te vragen om een kopie van de bon maar geldt dat dan bij IKEA?
nope, originele bon is garantiebewijs
pi_86157098
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 09:19 schreef G-NiLES het volgende:
keukenplanner inlog is kapot.. huu nu kan ik me keuken niet opslaan

edit: zou iemand kunnen bevestigen of dat hij hem/haar ook zo is?

er is toch wel iemand vna jullie die even wil inloggen op ikea.nl en wil kijken of het lukt? O-)
pi_86157255
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:40 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

er is toch wel iemand vna jullie die even wil inloggen op ikea.nl en wil kijken of het lukt? O-)
ik moest iets installeren. Hoef niet zoveel programmas op mijn pc die ik niet gebruik. Sorrie. ;(

Overigens was er pasgeleden ook iemand die probs had met de planner. Dat kan je ff nalezen in dit topic. Ik geloof dat de oplossing in en uitloggen was of misschien een herstart van de pc. Kweenie meer.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2010 10:48:04 ]
pi_86157306
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:37 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]


nope, originele bon is garantiebewijs
Die originele bon houdt het geen 10 jaar uit met dat thermische papier. Na een paar jaar vervaagt alle inkt en zit je met een leeg velletje. Reden voor mij om altijd een kopie te maken.

Daarnaast voldoet een bankafschrift wettelijk ook :)

pi_86157316
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:46 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

ik moest iets installeren. Hoef niet zoveel programmas op mijn pc die ik niet gebruik. Sorrie. ;(

Overigens was er pasgeleden ook iemand die probs had met de planner. Dat kan je ff nalezen in dit topic. Ik geloof dat de oplossing in en uitloggen was of misschien een herstart van de pc. Kweenie meer.
nee je hoeft niet eens in de keukenpllanner.
ikea.nl -> rechtsboven -> inloggen

en dan je username/password. Daarna komt bij mij gelijk een foutmelding :(
pi_86158577
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:37 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]


nope, originele bon is garantiebewijs
Onzin. Een kopie wordt ook geaccepteerd omdat IKEA donders goed weet dat zijn kassabonnen het geen 10/15/25 jaar volhouden!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 7 september 2010 @ 11:40:49 #207
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_86158701
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:49 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

nee je hoeft niet eens in de keukenpllanner.
ikea.nl -> rechtsboven -> inloggen

en dan je username/password. Daarna komt bij mij gelijk een foutmelding :(
Werkt prima.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_86158830
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:36 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Onzin. Een kopie wordt ook geaccepteerd omdat IKEA donders goed weet dat zijn kassabonnen het geen 10/15/25 jaar volhouden!
ligt n beetje aan de situatie idd ook maar in beginsel is kopie gewoon geen geldig garantiebewijs
pi_86159146
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:40 schreef Snarf het volgende:

[..]

Werkt prima.
Dank voor het testen.
Ik heb een nieuwe acc aangemaakt, adres gefaket en nu werkt het hier ook wel weer.
pi_86160718
In het ikea boekje dat ik ontvangen heb staat er een hoekbank de martorp voor 140 euro. Ik kan hem alleen niet op de site vinden? Staat hij er niet op of ben ik scheel?
All good things are wild and free.
pi_86160882
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:45 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ligt n beetje aan de situatie idd ook maar in beginsel is kopie gewoon geen geldig garantiebewijs
dat is mooi balen, ik scan altijd alle garantie bonnen in, dus ook de bonnen van de ikea. was een tip van de boekhouder omdat veel bonnen na een tijdje donker/onleesbaar worden. en op de pc zoekt het veel makkelijker dan in een hele doos met bonnetjes.
pi_86161266
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 12:51 schreef tliciouz het volgende:
In het ikea boekje dat ik ontvangen heb staat er een hoekbank de martorp voor 140 euro. Ik kan hem alleen niet op de site vinden? Staat hij er niet op of ben ik scheel?
Die staat er inderdaad niet op... De artikelen die straks een catalogusaanbieding zijn, worden speciaal ingekocht voor puur deze aanbieding. Zijn ze de eerste dag gelijk uitverkocht? Dan heb je dikke pech. Hebben we ze na deze 3 dagen nog op voorraad, dan heeft IKEA dikke pech ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_86161350
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:10 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die staat er inderdaad niet op... De artikelen die straks een catalogusaanbieding zijn, worden speciaal ingekocht voor puur deze aanbieding. Zijn ze de eerste dag gelijk uitverkocht? Dan heb je dikke pech. Hebben we ze na deze 3 dagen nog op voorraad, dan heeft IKEA dikke pech ;)
Jij werkt bij de ikea zo te lezen? :D Voor die prijs kun je niet de allerbeste kwaliteit verwachten maar is het een beetje een goed bankje? :)
All good things are wild and free.
pi_86161491
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:13 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Jij werkt bij de ikea zo te lezen? :D Voor die prijs kun je niet de allerbeste kwaliteit verwachten maar is het een beetje een goed bankje? :)
Ik heb geen idee, omdat het ding pas vanaf eind september (?) uberhaubt de winkel in komt... Puur voor die aanbieding...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  FOK!fotograaf dinsdag 7 september 2010 @ 15:06:40 #215
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_86165202
Wat doet ikea eigenlijk met pakketten waar een onderdeel uit mist? Ik kreeg gister een nieuwe tafelpoot mee (want die in mijn pakket was kapot), maar de rest van dat pakket is nu onbruikbaar. Gebruiken ze dat voor de volgende die ook een poot/tafelblad wil ruilen?

Vroeg me dat opeens af :P. Hele pakket weggooien lijkt me zonde.
pi_86171509
quote:
Dat is een inbouwvriezer inderdaad, maar ik zoek een vrijstaande zoals deze:

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80166850
pi_86171748
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:06 schreef Chemiu het volgende:
Wat doet ikea eigenlijk met pakketten waar een onderdeel uit mist? Ik kreeg gister een nieuwe tafelpoot mee (want die in mijn pakket was kapot), maar de rest van dat pakket is nu onbruikbaar. Gebruiken ze dat voor de volgende die ook een poot/tafelblad wil ruilen?

Vroeg me dat opeens af :P. Hele pakket weggooien lijkt me zonde.
Zal idd bewaard worden voor volgende klanten met defekt iets, of eventueel naar koopjeshoek gaan maar daar kan een IKEA medewerker beter op antwoorden dan ik.
pi_86179179
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:31 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Dat is een inbouwvriezer inderdaad, maar ik zoek een vrijstaande zoals deze:

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80166850
Ow nja dat was voor mij totaal niet duidelijk in ieder geval...
Maar die zit niet in het assortiment van IKEA NEderland inderdaad...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  FOK!fotograaf dinsdag 7 september 2010 @ 23:34:10 #219
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_86188258
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:38 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Zal idd bewaard worden voor volgende klanten met defekt iets, of eventueel naar koopjeshoek gaan maar daar kan een IKEA medewerker beter op antwoorden dan ik.
Een tafel met 3 poten in de koopjeshoek? :P
pi_86191585
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 23:34 schreef Chemiu het volgende:

[..]

Een tafel met 3 poten in de koopjeshoek? :P
handig voor het geval je tafeltje op 1poot na kapot is;)
pi_86192141
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:38 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Zal idd bewaard worden voor volgende klanten met defekt iets, of eventueel naar koopjeshoek gaan maar daar kan een IKEA medewerker beter op antwoorden dan ik.
We kunnen 3 dingen doen met zo'n product;
1. Onderdelen bewaren, voor het geval een andere klant daar ook voor komt.
2. Kijken of we van een andere kleur nog een onderdeel hebben, deze samenvoegen tot een 'compleet' product en verkopen via de koopjeshoek... (hoevaak wel al geen samengestelde artikelen in verschillende hebben verkocht :{ )
3. Weggooien...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_86192742
quote:
Op maandag 6 september 2010 10:47 schreef Hopey het volgende:
Hi! Ik heb laatst een bredviken wastafel gehaald bij de koopjeshoek. Alleen bij de ontbrak die stoppers, waarbij je dus de afvoer kan blocken zodat het water niet wegloopt. Is er een mogelijkheid om deze ergens apart te krijgen/bestellen?
Beste Hopey, het is niet zo dat deze ontbreekt. Die 'stopper', ook wel bodemventiel genoemd, zit namelijk niet bij de wastafel inbegrepen. Het kan dus kloppen dat je deze mist. Ze komen bij IKEA met de kraan mee. Wanneer je geen kraan koopt bij IKEA dan is er een los bodemventiel verkrijgbaar. De naam van dit artikel is 'Orrevik Bodemventiel' en kost een kleine 10 euro.

Ik hoop dat je vraag zo beantwoord is.
pi_86200228
quote:
Op woensdag 8 september 2010 01:07 schreef loecje het volgende:

[..]

handig voor het geval je tafeltje op 1poot na kapot is;)
Nou, deze wastafel heeft maar 3 pootjes nodig (8>


http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50147518
  woensdag 8 september 2010 @ 23:06:59 #224
3185 Adelante
To let it go now
pi_86224949
NIEUW!:



en ook de IKEA PS MAKROS lamp komt in een kleinere variant :7



Voor meer nieuws zie persboekje oktober...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_86225970
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:06 schreef Adelante het volgende:
NIEUW!:

[ afbeelding ]

en ook de IKEA PS MAKROS lamp komt in een kleinere variant :7

[ afbeelding ]

Voor meer nieuws zie persboekje oktober...
Waar is dat te vinden dan? ;) Die staat nog niet online?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_86228921
Heb vandaag ook de koophulp in brievenbus gekregen. Moet hem nog ff doorlezen :)
pi_86231788
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:06 schreef Adelante het volgende:
NIEUW!:

[ afbeelding ]

en ook de IKEA PS MAKROS lamp komt in een kleinere variant :7

[ afbeelding ]

Voor meer nieuws zie persboekje oktober...
Oh die lamp vond ik zo leuk alleen was hij veel te groot voor hier. Maar deze past dan prima. :D
All good things are wild and free.
  donderdag 9 september 2010 @ 19:55:10 #228
3185 Adelante
To let it go now
pi_86253041
quote:
Op donderdag 9 september 2010 08:31 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Oh die lamp vond ik zo leuk alleen was hij veel te groot voor hier. Maar deze past dan prima. :D
Vriendinnetje wil nu ook de kleine variant voor op de slaapkamer :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_86253314
quote:
Op woensdag 8 september 2010 01:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

We kunnen 3 dingen doen met zo'n product;
1. Onderdelen bewaren, voor het geval een andere klant daar ook voor komt.
2. Kijken of we van een andere kleur nog een onderdeel hebben, deze samenvoegen tot een 'compleet' product en verkopen via de koopjeshoek... (hoevaak wel al geen samengestelde artikelen in verschillende hebben verkocht :{ )
3. Weggooien...
Heb jij aandelen bij IKEA, Bartus?
pi_86255085
quote:
Op donderdag 9 september 2010 20:02 schreef Stali het volgende:

[..]

Heb jij aandelen bij IKEA, Bartus?
:?

"Bartus" werkt bij IKEA, en dus weet ie dat soort dingen.
pi_86255332
quote:
Op donderdag 9 september 2010 20:42 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

:?

"Bartus" werkt bij IKEA, en dus weet ie dat soort dingen.
Ja, maar om dan midden in de nacht zo fanatiek en serviceverlenend met je werk bezig te zijn voor je loontje. De meeste mensen zouden dit in hun vrije tijd toch niet doen en daarom vind ik het opmerkelijk.
Bartus zou minstens IKEAwerknemer van het jaar moeten worden. ^O^ .
pi_86255466
quote:
Op donderdag 9 september 2010 20:48 schreef Stali het volgende:

[..]

Ja, maar om dan midden in de nacht zo fanatiek en serviceverlenend met je werk bezig te zijn voor je loontje. De meeste mensen zouden dit in hun vrije tijd toch niet doen en daarom vind ik het opmerkelijk.
Bartus zou minstens IKEAwerknemer van het jaar moeten worden. ^O^ .
O ja, dat is een goed idee. Dan kunnen we hem makkelijk vinden met die grote badge met tekst "werknemer van de maand" (of in het zweeds?) en punthoedje in IKEA Delft. :')

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2010 20:52:48 ]
pi_86256783
Hee, verkoopt Ikea geen items meer voor huisdieren? -O-
pi_86259108
quote:
Op donderdag 9 september 2010 20:02 schreef Stali het volgende:

[..]

Heb jij aandelen bij IKEA, Bartus?
Hahaha nee, maar nog 's avonds bezig met school en dan af en toe fok gebruiken als sog...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_86259118
quote:
Op donderdag 9 september 2010 20:51 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

O ja, dat is een goed idee. Dan kunnen we hem makkelijk vinden met die grote badge met tekst "werknemer van de maand" (of in het zweeds?) en punthoedje in IKEA Delft. :')
Ik werk niet in Delft -O-
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_86260627
Nou we vinden je wel als je een punthoedje en badge gaat dragen. >:)
pi_86260756
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hahaha nee, maar nog 's avonds bezig met school en dan af en toe fok gebruiken als sog...
Voor de duidelijkheid, het was absoluut geen kritiek he? Ik vond het alleen opmerkelijk.

En ik vind dat je eigenlijk minstens medewerker van de maand moet worden bij IKEA. Je post heel bedreven en eerlijk en dat in je vrije tijd.
pi_86260823
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:40 schreef Stali het volgende:

[..]

Voor de duidelijkheid, het was absoluut geen kritiek he? Ik vond het alleen opmerkelijk.

En ik vind dat je eigenlijk minstens medewerker van de maand moet worden bij IKEA. Je post heel bedreven en eerlijk en dat in je vrije tijd.
Hahah dank je :)
Zo vatte ik het ook niet op hoor ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 9 september 2010 @ 22:47:14 #239
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_86260977
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:21 schreef Natalie78 het volgende:
Hee, verkoopt Ikea geen items meer voor huisdieren? -O-
Op Kinderland hebben we nog een pluche dierenarts-koffer, maar verder komen we volgensmij niet meer nee.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  vrijdag 10 september 2010 @ 10:57:43 #240
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_86271171
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_86274890
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:57 schreef Snarf het volgende:
aaaaw O+
pi_86274961
O+

Die kat die bovenop de balken loopt :D
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  vrijdag 10 september 2010 @ 13:31:51 #243
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_86276025
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 13:01 schreef Cerbie het volgende:
O+

Die kat die bovenop de balken loopt :D
Het "grid", ook wel door ons genoemd. Daar liggen alle stekkerdozen en netwerkkabels op. Hoop dat ze de stroom uit hadden geschakeld toen Minoes er over heen liep.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_86276519
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:57 schreef Snarf het volgende:
O+ O+ O+ O+ O+

echt te leuk!


Maaaareh waar blijft mijn ikea gids nou!!!!!
pi_86276584
Ik heb de gids al ruim een week.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_86276815
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 13:45 schreef Pollewoppie het volgende:

[..]

O+ O+ O+ O+ O+

echt te leuk!


Maaaareh waar blijft mijn ikea gids nou!!!!!
Als je in de buurt van Den Haag woont kan je 1 gratis mee krijgen. Veel van mijn buren vonden de IKEA gids niet zo leuk om te ontvangen en hebben hem op de grond geflikkerd... :')
pi_86287620
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:57 schreef Snarf het volgende:
Geniaaaaal! :D

Wat een leuke reclame!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_86287664
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 13:31 schreef Snarf het volgende:

[..]

Het "grid", ook wel door ons genoemd. Daar liggen alle stekkerdozen en netwerkkabels op. Hoop dat ze de stroom uit hadden geschakeld toen Minoes er over heen liep.
Ook leuk... in het CZM en dan een kat ergens hoog in de stelling :D
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_86298036
nieuwe catalogus *O*

nordby gaderobekast leuk (23-24-25november), ook mooi prijsje, alleen jammer datie alleen in het wit is. ik ben net van al mn witte meubels af.

[ Bericht 0% gewijzigd door loecje op 11-09-2010 12:42:11 ]
pi_86307164
Heb een vraagje, over de ikea catelogus, op pagina 27, staat een leuke buro in het rood met laadjes. Msar er staat niet bij welke dat is. Heeft iemand hier informatie over? :)

Of lees ik er nu gewoon over heen?
~ Bonito La Risa ~
  zaterdag 11 september 2010 @ 10:47:52 #251
3185 Adelante
To let it go now
pi_86307326
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_86307580
Ik lees er dus gewoon over heen. Haha thx iig. Vind de micke toch leuker ;)
~ Bonito La Risa ~
pi_86308825
Ik heb de nieuwe gids *O*
pi_86310231
Klopt het dat het bestek uit de IKEA STARTBOX PLUS niet los te verkrijgen is? Volgens mij heet dat DRAGON, maar kun je alleen een hele set van 24-delen kopen ;( . Ik wil gewoon 3 vorken hebben (die op mysterieuze wijze uit mijn keukenlade zijn verdwenen :') ).
pi_86329902
Ik blijf het moeilijk vinden dat laminaat leggen. Je hoort zoveel verschillende verhalen wat je wel en niet moet doen...

Het zit zo: ik heb een oud appartement (jaren 30) met houten basisvloer. Daarover wil ik laminaat. Ik moet dus iets hebben wat TNO gekeurd 10db dempt. En iets hebben wat oneffenheden genoeg uitvlakt. Die groene platen (Niva) van ikea zouden voldoende uitvlakkend vermogen hebben. De rollen ondervloer (Activiteit BA5) genoeg verplichte geluiddemping.

Nu heb ik dus de volgende opties:
- Niva 9mm ondervloer voor het uitvlakken, daarover de BA5 geluiddemper en dan de laminaatvloer zelf.
- Vloer vlakmaken met hardboardplaten daarover de BA5 geluiddemper en dan het laminaat.
- Gewoon die BA5 uitrollen, want dat heeft voldoende uitvlakkend vermogen voor een houten ondergrond.
pi_86338309
houten vloer en houten vloer zit ook nogal verschil in. is het echt kromgetrokken hout of enkel de naden die overbrugt moeten worden.
  zondag 12 september 2010 @ 12:40:56 #257
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_86339088
Grmbl.. De mensen aan de overkant van de straat hebben de catalogus wel, maar onze kant nog niet.
Idioot gedoe.

Zijn er hier mensen met een bureau op schragen en bevalt dat?
Ik zit er nu al een tijdje mee in mijn hoofd, want het lijkt me aan de ene kant wel praktisch (met tekenen-> schuiner zetten) maar aan de andere kant ook weer niet omdat je niets echt goed kan weg zetten. Oogt het dan niet erg rommelig?
Big mouth strikes again
pi_86348836
Middag!

Ik wil een nieuw bed kopen en heb bij de Ikea al een prima ombouw en lattenbodem gevonden. Nu wil ik een bed van 1.80 bij 2.20. Ik kan alleen nergens een tweepersoons matras vinden in die maat (dus niet 2 losse matrassen). Kijk ik gewoon niet goed of heeft de Ikea die niet?

Alvast bedankt!
Ceci, n'est pas un signature
  zondag 12 september 2010 @ 17:39:20 #259
3185 Adelante
To let it go now
pi_86349091
Matrassen van 180x220 zijn niet te vervoeren en vertonen na verloop van tijd kuilen in het midden, vandaar dat er alleen 90x220 zijn. Er zijn wel dekmatrassen van 180x220 die je er over kunt leggen, zodat je geen gleuf in het midden hebt.

*ervaringsdeskundige modus*
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_86349221
Kun je eigenlijk bij de ikea losse stukjes voor een lattenbodem halen?
All good things are wild and free.
pi_86349423
Thanks Adelante. Dat wordt dus ook nog een dekmatras dan.
Ceci, n'est pas un signature
pi_86353121
IKEA Delft heeft de nieuwe kleine variant van maskros niet. :( Ze konden me ook niet vertellen wanneer ze die krijgen.
  zondag 12 september 2010 @ 19:34:02 #263
3185 Adelante
To let it go now
pi_86353203
quote:
Op zondag 12 september 2010 17:43 schreef tliciouz het volgende:
Kun je eigenlijk bij de ikea losse stukjes voor een lattenbodem halen?
Te wild geweest? :7

Soms hebben ze extra latjes bij de klantenservice, neem een kapotte mee en informeer eens.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 12 september 2010 @ 19:41:38 #264
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_86353469
pfff, zoek een nieuwe salontafel (zwartbruin/ bruinzwart) en een bijzettafel...nergens iets leuks te vinden...jammer, we hebben erg veel bruinzwart staan en zoeken zoeken een nwe salontafel, ipv een soort lack model...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_86353508
quote:
Op zondag 12 september 2010 19:32 schreef SolidasRock het volgende:
IKEA Delft heeft de nieuwe kleine variant van maskros niet. :( Ze konden me ook niet vertellen wanneer ze die krijgen.
gokje; verkrijgbaar in oktober...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_86355058
quote:
Op zondag 12 september 2010 19:34 schreef Adelante het volgende:

[..]

Te wild geweest? :7

Soms hebben ze extra latjes bij de klantenservice, neem een kapotte mee en informeer eens.
Nee deze keer kwam het gewoon van een lompe duik op het bed maken. _O-
All good things are wild and free.
pi_86370910
quote:
Op zondag 12 september 2010 20:17 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Nee deze keer kwam het gewoon van een lompe duik op het bed maken. _O-
En de vorige keer? :D
pi_86414931
Ik mis 4 schroeven in mijn oude Timrå TV-meubel (catalogus 2001 of 2002, meen ik).



In die jaren stonden nog geen bestelnummers in de gids en de handleiding heb ik natuurlijk al lang niet meer. Ben bij IKEA Delft langsgeweest, maar daar konden ze me niet helpen omdat de Timrå serie niet meer in het systeem staat. Ik zag ook geen bruikbare schroeven in de bakjes aan de muur (waarvan 75% leeg was ....) Zijn er nog andere wegen die ik kan bewandelen? Het gaat om de twee schroeven waarmee de ijzeren staven aan de bodemplaat vast zitten en de twee schroeven waarmee de houten achterplaten aan de bodemplaat zijn bevestigd.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  dinsdag 14 september 2010 @ 11:37:45 #269
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_86415354
Er is iets achter de lades van m'n Hopen nachtkastje gevallen, maar ik krijg de lades er niet uit :(
Handleiding staat niet online en origineel kwijt..
Zou ik echt de rails los moeten schroeven om de lades er uit te krijgen?? :{
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_86422251
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:37 schreef E.T. het volgende:
Er is iets achter de lades van m'n Hopen nachtkastje gevallen, maar ik krijg de lades er niet uit :(
Handleiding staat niet online en origineel kwijt..
Zou ik echt de rails los moeten schroeven om de lades er uit te krijgen?? :{
Als de lade uitgetrokken is en je tilt het front op, kn je de lade er dan niet gewoon uit halen?

Edit: ja... http://www.ikea.com/ms/de(...)/HOPEN_Kommode_6.pdf
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_86422392
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:23 schreef robdriessen het volgende:
Ik mis 4 schroeven in mijn oude Timrå TV-meubel (catalogus 2001 of 2002, meen ik).

[ afbeelding ]

In die jaren stonden nog geen bestelnummers in de gids en de handleiding heb ik natuurlijk al lang niet meer. Ben bij IKEA Delft langsgeweest, maar daar konden ze me niet helpen omdat de Timrå serie niet meer in het systeem staat. Ik zag ook geen bruikbare schroeven in de bakjes aan de muur (waarvan 75% leeg was ....) Zijn er nog andere wegen die ik kan bewandelen? Het gaat om de twee schroeven waarmee de ijzeren staven aan de bodemplaat vast zitten en de twee schroeven waarmee de houten achterplaten aan de bodemplaat zijn bevestigd.
Ik kan morgen even kijken of dit na te kijken is...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_86422454
La helemaal uittrekken en dan optillen en verder naar achteren trekken

of

onder de helemaal uitgetrokken la kijken voorin bij de front naar 2 uitstekende lipjes die je opzij moet drukken om de la los te koppelen.

Dat zijn 2 van de meest gebruikte manieren. Rails losschroeven lijkt mij stug.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  dinsdag 14 september 2010 @ 15:07:03 #273
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_86422880
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:23 schreef robdriessen het volgende:
Ik mis 4 schroeven in mijn oude Timrå TV-meubel (catalogus 2001 of 2002, meen ik).

[ afbeelding ]

In die jaren stonden nog geen bestelnummers in de gids en de handleiding heb ik natuurlijk al lang niet meer. Ben bij IKEA Delft langsgeweest, maar daar konden ze me niet helpen omdat de Timrå serie niet meer in het systeem staat. Ik zag ook geen bruikbare schroeven in de bakjes aan de muur (waarvan 75% leeg was ....) Zijn er nog andere wegen die ik kan bewandelen? Het gaat om de twee schroeven waarmee de ijzeren staven aan de bodemplaat vast zitten en de twee schroeven waarmee de houten achterplaten aan de bodemplaat zijn bevestigd.
2x 104323 en 2x 100109. Met die nummers mag je naar de klantenservice.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  dinsdag 14 september 2010 @ 15:26:23 #274
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_86423683
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:37 schreef E.T. het volgende:
Er is iets achter de lades van m'n Hopen nachtkastje gevallen, maar ik krijg de lades er niet uit :(
Handleiding staat niet online en origineel kwijt..
Zou ik echt de rails los moeten schroeven om de lades er uit te krijgen?? :{
ja, dat moet,....heb diezelfde lades pas geleden verhuisd, ze moeten los, de lades zitten vast aan de rails
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  dinsdag 14 september 2010 @ 15:35:49 #275
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_86424062
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 14:52 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Als de lade uitgetrokken is en je tilt het front op, kn je de lade er dan niet gewoon uit halen?

Edit: ja... http://www.ikea.com/ms/de(...)/HOPEN_Kommode_6.pdf
nope, de geleiders van het nachtkastje zijn anders :{
Veel smaller en zonder (zichtbare) wieltjes..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_86424883
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:35 schreef E.T. het volgende:

[..]


nope, de geleiders van het nachtkastje zijn anders :{
Veel smaller en zonder (zichtbare) wieltjes..
Dan is dit de juiste montageinstuctie:
http://www.ikea.com/ms/de(...)OPEN_Ablagetisch.pdf

Aan de binnenkant van je lade zitten 2 schroefjes, deze moet je losdraaien, dan kan de lade eruit.
En op dezelfde manier zet je de lade ook weer vast...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 14 september 2010 @ 16:35:58 #277
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_86426769
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:55 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dan is dit de juiste montageinstuctie:
http://www.ikea.com/ms/de(...)OPEN_Ablagetisch.pdf

Aan de binnenkant van je lade zitten 2 schroefjes, deze moet je losdraaien, dan kan de lade eruit.
En op dezelfde manier zet je de lade ook weer vast...
ga ik morgen uitproberen! Daar was ik zelf dus echt nooit opgekomen.
Tnx! :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_86452725
krijg ik weer een acces denied als ik inlog in de keukenplanner! kom op IKEA!! maak eerst je software goed werkend voor je het online knalt!
pi_86453034
Morgen staat er een bezoek aan Ikea gepland. Ik ga me vanmiddag verdiepen in nieuwe meubels voor de slaapkamer. Ik heb al even gekeken en vind het aanbod van bedden met van die handige lades eronder een beetje tegenvallen, of kijk ik er overheen?
pi_86453973
JEEH :D Heb m'n keuken eindelijk gekocht :)

Hoogglans wit, met TYDA handgrepen, en numerar blad met RVS front, en RVS 'tegels' tegen de muur :)

en de afzuigkap en combi waren goedkoper geworden :)
pi_86454096
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:10 schreef G-NiLES het volgende:
JEEH :D Heb m'n keuken eindelijk gekocht :)

Hoogglans wit, met TYDA handgrepen, en numerar blad met RVS front, en RVS 'tegels' tegen de muur :)

en de afzuigkap en combi waren goedkoper geworden :)

Heb je dat fornuis gekocht?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_86454806
Sorry als het al gevraagd is; maar is de dierenafdeling definitief weg?
Ik mis de poepzakjes! ;(
pi_86456620
wat is het verschil tussen deze malm ladenkast en deze (tienerkamer)malm ladenkast?

het enige verschil dat ik zie is de prijs. dat prijsverschil moet toch ergens vandaan komen?
pi_86456654
quote:
Op woensdag 15 september 2010 12:34 schreef loecje het volgende:
wat is het verschil tussen deze malm ladenkast en deze (tienerkamer)malm ladenkast?

het enige verschil dat ik zie is de prijs. dat prijsverschil moet toch ergens vandaan komen?
Kijk eens bij de productomschrijvingen.
pi_86456805
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:14 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Heb je dat fornuis gekocht?
welk?
pi_86457406
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:35 schreef Blossom86 het volgende:
Sorry als het al gevraagd is; maar is de dierenafdeling definitief weg?
Ik mis de poepzakjes! ;(
Definitief weet ik niet, neem aan van wel. Ik mis het ook. :'(
pi_86478663
Het dierenassortiment is inderdaad finito...
Alleen de kledingrollers en de haakjes zijn gebleven...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_86478683
quote:
Op woensdag 15 september 2010 12:40 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

welk?
Dat bijpassende...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_86487420
quote:
Op woensdag 15 september 2010 12:36 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Kijk eens bij de productomschrijvingen.
dus de ene heeft een houtstructuur en de andere niet.
ik vind de producten op de plaatjes op internet er precies hetzelfde uitzien.
pi_86487604
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:08 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat bijpassende...
lekker duidelijk. :')
heb wel alle apparatuur van FRAMTID, dus ik neem aan dat je dat bedoelt? ;)
  donderdag 16 september 2010 @ 09:20:38 #291
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_86488074
quote:
Op donderdag 16 september 2010 08:44 schreef loecje het volgende:

[..]

dus de ene heeft een houtstructuur en de andere niet.
ik vind de producten op de plaatjes op internet er precies hetzelfde uitzien.
Op de foto's zie je toch duidelijk dat de eerste (de gewone) een houtstructuur heeft, vooral in de 2de lade van boven te beginnen (onder de 2 smalle lades), terwijl dit bij het andere model gewoon vlak is.
  donderdag 16 september 2010 @ 09:44:33 #292
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86488631
Even een vraagje. Bij IKEA verkochten ze een tijd ondiepe vitrines (20 cm ofzo diep) die je kon ophangen. Het waren donkere kastjes met glazen legplanken. Dat waren leuke dingen maar ik kom ze op de site niet meer tegen. Weet iemand een filiaal waar ze ze nog verkopen?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 16 september 2010 @ 15:41:58 #293
3185 Adelante
To let it go now
pi_86500697
Geen idee, ken het kastje zo niet :)


De nieuwe keuken catalogus staat al we online :7



http://onlinecatalogue.ikea.com/2011/range_brochure_kitchen/NL/
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 16 september 2010 @ 16:17:35 #294
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86501927
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:41 schreef Adelante het volgende:
Geen idee, ken het kastje zo niet :)

[...]
Oké, dank je wel in elk geval.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 16 september 2010 @ 16:27:02 #295
3185 Adelante
To let it go now
pi_86502324
Misschien dat bart of frans een idee hebben?!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_86506971
quote:
Op donderdag 16 september 2010 08:54 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

lekker duidelijk. :')
heb wel alle apparatuur van FRAMTID, dus ik neem aan dat je dat bedoelt? ;)
Nou ja aangezien IKEA maar 2 gasfornuizen in het assortiment heeft leek het me toch redelijk duidelijk... http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=gasfornuis. Maar heb je zo'n vrijstaand ding of zo'n ingebouwde gaskookplaat?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_86507006
quote:
Op donderdag 16 september 2010 08:44 schreef loecje het volgende:

[..]

dus de ene heeft een houtstructuur en de andere niet.
ik vind de producten op de plaatjes op internet er precies hetzelfde uitzien.
De ene is uit het assortiment en het andere is de vervanger...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_86507065
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:41 schreef Adelante het volgende:
Geen idee, ken het kastje zo niet :)


De nieuwe keuken catalogus staat al we online :7

[ afbeelding ]

http://onlinecatalogue.ikea.com/2011/range_brochure_kitchen/NL/
Zijn alle artikelen zoals theedoeken die te zien zijn op de foto's ook te koop bij Ikea? Ik zie op pagina 85 namelijk een geweldige theedoek met cupcakes. Maar ik kan hem niet terug vinden op de Ikea site. Weet iemand of die daar te koop is?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_86507256
quote:
Op donderdag 16 september 2010 09:44 schreef Federer-fan het volgende:
Even een vraagje. Bij IKEA verkochten ze een tijd ondiepe vitrines (20 cm ofzo diep) die je kon ophangen. Het waren donkere kastjes met glazen legplanken. Dat waren leuke dingen maar ik kom ze op de site niet meer tegen. Weet iemand een filiaal waar ze ze nog verkopen?
Weet je wat de maten ervan zijn? (schatting?)...

Bedoel je deze?


Verder kun je ook in het BESTA wandrek (linkje) glazen plankjes plaatsen. Wellicht dat jouw IKEA dat zo geshowd heeft?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_86507331
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:44 schreef Cyan het volgende:

[..]

Zijn alle artikelen zoals theedoeken die te zien zijn op de foto's ook te koop bij Ikea? Ik zie op pagina 85 namelijk een geweldige theedoek met cupcakes. Maar ik kan hem niet terug vinden op de Ikea site. Weet iemand of die daar te koop is?
Volgens mij bedoel je deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90170578

Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_86507891
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:53 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij bedoel je deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90170578

[ afbeelding ]
Ja hartstikke bedankt! :*
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')