Omdat je 'm gequote hebt uit het vorige topic waarschijnlijk. Da's altijd zo als je wat quote.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:02 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
waarom doen de plaatjes bij mij het niet
I know, maar ik zat een beetje te kloten.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Aan het begin van het vorige topic heb ik al uitgelegd dat dat erg simpel te verhelpen is.
Wat is het goede antwoord?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:06 schreef ChatGirl het volgende:
Zo, zijn we weer.
Die noordpool.fm vraag had ik vandaag ook fout btw.
Die is fout.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:14 schreef ChatGirl het volgende:
Wat een rare zinsconstructie, dat ten 1e. Maar volgens mij onwaar.
Adapters in stopcontact die al dan niet opladen, gebruiken altijd stroom, toch?
quote:
Sorryquote:
tessel ziet er goed uit vandaag jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:16 schreef rubbereend het volgende:
aaaaaaah de traditionele poepgesprekken
[..]
Heb mijn antwoord maar aangepastquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:17 schreef Glacier het volgende:
Beetje rare zin, maar ik antwoordde ja..en dat klopte
Succes!quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
mensen ik ga tot half 10 ongeveer weer college volgen
fijna avond
Waarquote:
rare zinsconstructie idd, en volgens mij is het waar. Die warmteontwikkeling is gewoon energieverlies in de spoelen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:14 schreef ChatGirl het volgende:
Wat een rare zinsconstructie, dat ten 1e. Maar volgens mij waar.
Adapters in stopcontact die al dan niet opladen, gebruiken altijd stroom, toch?
Zo zit het idd. Gewoon verlies door weerstand.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
rare zinsconstructie idd, en volgens mij is het waar. Die warmteontwikkeling is gewoon energieverlies in de spoelen.
Tessel 2 weken geleden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:16 schreef rubbereend het volgende:
aaaaaaah de traditionele poepgesprekken
[..]
gaat ze zich hier nog melden?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:00 schreef -Hans- het volgende:
Annemieke Schollaardt is vanavond de producer !!!![]()
Het zou leuk zijn maar ze heeft het denk ik erg druk met de show.quote:
zozo dat wist ik nie :hihi:quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zo zit het idd. Gewoon verlies door weerstand.
Dat is toch Goeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoedenavond?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:57 schreef IedeK. het volgende:
[Gaston StarreveldMode aan]
Ggggoedeavond!
[/Gaston StarreveldMode uit]
he, volkquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:57 schreef IedeK. het volgende:
[Gaston StarreveldMode aan]
Ggggoedeavond!
[/Gaston StarreveldMode uit]
Ik had verjaardagje van mn pa. Dus na 8 uur niet meer kunnen luisteren. En na 10 vind ik er nooit zoveel meer aan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:10 schreef -Hans- het volgende:
Is het al weekend ofzo? het is hier vandaag zo rustig..![]()
request uurtje, heeft iemand nog wat aangevraagd? Ik in elk geval niet.
Gefeliciteerd met je pa.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:58 schreef JeroenV het volgende:
Ik had verjaardagje van mn pa. Dus na 8 uur niet meer kunnen luisteren. En na 10 vind ik er nooit zoveel meer aan.
Ik moet nog 1 nachtjequote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:32 schreef Kuukske het volgende:
Een goedemorgen. Weer een nieuwe werkdag![]()
Werken met de radio aan op de achtergrond is toch wel een stuk prettiger dan de doodse kantoorstilte.
Ik werk in ploegen (7/15 , 15/23 en 23/7) op een bierbrouwerij in dommelenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:37 schreef Kuukske het volgende:
Ow je werkt 's nachts enzo. Wat doe je?
Dommelschquote:
Ook jaquote:
Ga eens werken danquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:50 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Goodmurning! Net gearriveerd op kantoor![]()
Goodmurning! Net gearriveerd op de hogeschool.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:50 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Goodmurning! Net gearriveerd op kantoor![]()
Same herequote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:56 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Mijn eerste uur is nooit zo productief..!![]()
jup!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:36 schreef Kuukske het volgende:
The Dark was beter ja gisteren.
ik vind haar laatste cd wel ok!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:49 schreef Kuukske het volgende:
Aardig nummer. Hoewel ik All Good Things beter vind. De rest van Nelly vind ik maar zo zo.
Beck - Loser
yeaj! ik ben niet meer alleen .. ruby rubyquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:52 schreef Kuukske het volgende:
Ruby ruby ruby.
neee die is cool !quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:11 schreef Kuukske het volgende:
Oh mehn, dit nummer van Gwen Stefani is zo irritant
Ik snap de DR hype niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:28 schreef TIM-846 het volgende:
Dogs van Damien Rice is ook erg mooi!
Het is in elk geval eens wat anders dan de 378 britpop bandjes die 3FM daarvoor hypte.quote:
Ja klopt. Of de Fall Out Boys en My Chemical Romances van deze wereld.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Het is in elk geval eens wat anders dan de 378 britpop bandjes die 3FM daarvoor hypte.
anders ik wel.. ! ik ben ook allang blij dat het ietsie drukker is in dit topic.. anders gaat de tijd zo langzaamquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:16 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben allang blij dat Dolf weer van de radio af is.
Ik vrees dat dat enkel luisteren wordt. Bij zulke locatie-uitzendingen van een paar uurtjes is er echt zelden een cam aanwezig.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:46 schreef B.A.Trix het volgende:
Is er vanavond bij Ekstra weekend wel een cam of wordt het alleen luisteren vanaaf??
Jammerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat enkel luisteren wordt. Bij zulke locatie-uitzendingen van een paar uurtjes is er echt zelden een cam aanwezig.
Ehm NoordpoolFM ??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat enkel luisteren wordt. Bij zulke locatie-uitzendingen van een paar uurtjes is er echt zelden een cam aanwezig.
Let even op het woordje 'zelden'.quote:
Toch wel dat vrouwke he, niet die met die pleister op z'n smoel?quote:
dat was dus de laatste keer als megahitquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:18 schreef Remzz het volgende:
Snowpatrol, hele album is trouwens echt goed
VanVelzenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
wie hebben ze nou aan de lijn?
Geen idee eigenlijk, maar eerlijk gezegd heb ik ook niet al teveel van MetBart meegekregen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:21 schreef ChatGirl het volgende:
Hoi Hans!
Trouwens, was gisteravond bij MetBart Rhanna aan de telefoon? Ik zat in de auto een meende haar stem te herkennen?
ff luisteren, ken 'm niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:33 schreef ChatGirl het volgende:
Nieuwe megahit: Racoon - Close your eyes
Hm... aardig. Maar er zijn betere nummers op dit moment.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:33 schreef ChatGirl het volgende:
Nieuwe megahit: Racoon - Close your eyes
die is denk ik nu veel te oud voor een megahit. Aardige plaat van Racoon maar meer ook niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:36 schreef IedeK. het volgende:
Volgende week:
Just Jack - Starz in your eyes
ik ook niet. Ben ook niet zo'n Racoon fan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben niet zo weg van de nieuwe megahit.
Niet echt een heel bijzondere plaat als ik eerlijk ben.. Het nummer is wel aardig maar weinig verrassend, beetje eentonig. Had toch liever de andere eyes plaat als Megahit gehad, Just Jack.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben niet zo weg van de nieuwe megahit.
dat is sowieso leuker dan WT dagquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:43 schreef Againzender het volgende:
Voordeel is inderdaad dat deze plaat nog niet grijs gedraaid is. Maar 3FM is wel een aardige sponsor van Racoon aan het worden zo.
Het zal binnenkort wel weer Racoondag worden ook dan.
en een direct dagquote:
Goed bezigquote:
Ja waar blijft die foto??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:20 schreef D.Rose het volgende:
*biertje open maakt met zijn Ekstra Weekend Opener
Als het goed is valt er wel het één, en ook het ander, te lachenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:21 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik zat al bij televisiegids te kijken wat er op tv komt.. I robot komt dus denk dat het vandaag toch tv kijken wordt. Is een keer wat anders op vrijdagavond.![]()
Jup, die film ga ik ook kijken (al is SF niet echt mijn genre).quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:21 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik zat al bij televisiegids te kijken wat er op tv komt.. I robot komt dus denk dat het vandaag toch tv kijken wordt. Is een keer wat anders op vrijdagavond.![]()
Ik heb die foto ook nog nooit gezienquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die had ik allang gepost
En weer weggehaald
Haal maar weer tevoorschijn dan..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die had ik allang gepost
En weer weggehaald
Ik snap je grap niet.quote:
Heyyyy die is handig! Zo eentje moet ik me ook maar eens aanschaffen!quote:
Niet echt handig hoor, als je een flesje wil openen zit je gezicht in de wegquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:33 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Heyyyy die is handig! Zo eentje moet ik me ook maar eens aanschaffen!![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:44 schreef -Hans- het volgende:
Wow, Supergrass - Moving.. Dat blijf ik een lekker liedje vinden.![]()
slaat iedereen dat uurtje tussen 6 en 7 over?quote:
Ik wel. Heb het album van Mika geluisterd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
slaat iedereen dat uurtje tussen 6 en 7 over?
Dan eten we, en kijken the A teamquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
Dan duw je die fles toch in de mond.... simpel hoor..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Niet echt handig hoor, als je een flesje wil openen zit je gezicht in de weg
om 'm te openen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:36 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dan duw je die fles toch in de mond.... simpel hoor..![]()
Niet net zoals die reclame van Dommelsch?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
om 'm te openen?
Zo'n sterke tanden heb ik niet
haha.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
shit.. en nu??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
om 'm te openen?
Zo'n sterke tanden heb ik niet
Is dat met die draaidop?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Niet net zoals die reclame van Dommelsch?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:47 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
shit.. en nu??![]()
Ik ga even douchen en dan tv kijken, tot straks!![]()
Nee, dat is deze:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is dat met die draaidop?
In dat geval wil ik het wel proberen
Dan probeer ik 't nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, dat is deze:
Dommelsch Opgraving
Ik luisterde niet, wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:06 schreef -Hans- het volgende:
Aha ! de nieuwe plaat van de Fratellis (HENRIETTA) is eindelijk op de 3FM playlist gezet. Dus vanaf komende week zullen we de opvolger van TADADA! TADADA! TADADADADADADADA! () wat vaker gaan horen.
Oohh, Chelsea Dagger kwam weer een keer langs.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:09 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik luisterde niet, wat heb ik gemist?
Niks, -Hans- zag die waarschijnlijk gewoon op 3fm.nl staan bij de nieuwe singles. That's all.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:12 schreef JeroenV het volgende:
Maar wat zeiden ze over Henrietta?
Helemaal niets.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:12 schreef JeroenV het volgende:
Maar wat zeiden ze over Henrietta?
Zal dat zoveel schelen jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tsja... geen webcam hè? Dan krijg je dat hier al snel.
Dat zijn we over 2 topics pasquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:32 schreef IedeK. het volgende:
Ik had gedacht dat we minstens 2 topics verder waren.
Cool!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hier heb ik ook het singletje nog van liggen
Dan wordt het toch weer eens tijd om de plaat te draaien.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik 'm al 10 jaar niet meer gedraaid heb
net gedaanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan wordt het toch weer eens tijd om de plaat te draaien.
Nee dank jequote:Jumpstyle enzo op TMF (Jeckyll and Hyde)..
Die is dan wel weer tofquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:49 schreef -Hans- het volgende:
De Windowlicker op TMF, echt een freaky clip !
Het begin is zo strak met die 2 negers die elkaar de huid vol schelden, en dan de dames die veranderen in monsters!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die is dan wel weer tof
Maar heb hier geen tv-aansluiting momenteel
Hehe, zit ook net te kijken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:49 schreef -Hans- het volgende:
De Windowlicker op TMF, echt een freaky clip !
Meen je niet!? welke tracks heb je er tussen zitten dan? Ik heb hier nog de Happy Hardcore top 100, echt geweldig blijft dat.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:02 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb een soort van happy hardcore in mijn verzameling zitten
Interactive - Forever youngquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meen je niet!? welke tracks heb je er tussen zitten dan? Ik heb hier nog de Happy Hardcore top 100, echt geweldig blijft dat.![]()
No Doubt - Just a girl.![]()
Wat een muziek!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:22 schreef D.Rose het volgende:
Zoveel fouts hier
Michael Jackson is in heaven now
Vater Abraham ist tod
Is ET on XTC
De Rode Schoentjes
De stukgedanste Schoentjes
enz...
Ik zit aan de HJ Lentebokquote:
je komt net uit de nachtdienst rollen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 08:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zit aan de HJ Lentebok. Mocht net op het werk 2 flesjes meenemen om te proeven
, smaakt goed moet ik zeggen
.
Jupquote:Op zaterdag 24 maart 2007 08:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
je komt net uit de nachtdienst rollen?
Toen lag ik gelukkig al te slapen!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:40 schreef Toad het volgende:
Junglemuziek op ned3
Goedemorgen Majesteitquote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:08 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Toen lag ik gelukkig al te slapen!![]()
![]()
Is dit nou lantinga trouwensquote:
Klinkt best hetzelfde eigenlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |