Cool!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hier heb ik ook het singletje nog van liggen
Dan wordt het toch weer eens tijd om de plaat te draaien.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik 'm al 10 jaar niet meer gedraaid heb
net gedaanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan wordt het toch weer eens tijd om de plaat te draaien.
Nee dank jequote:Jumpstyle enzo op TMF (Jeckyll and Hyde)..
Die is dan wel weer tofquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:49 schreef -Hans- het volgende:
De Windowlicker op TMF, echt een freaky clip !
Het begin is zo strak met die 2 negers die elkaar de huid vol schelden, en dan de dames die veranderen in monsters!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die is dan wel weer tof
Maar heb hier geen tv-aansluiting momenteel
Hehe, zit ook net te kijken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:49 schreef -Hans- het volgende:
De Windowlicker op TMF, echt een freaky clip !
Meen je niet!? welke tracks heb je er tussen zitten dan? Ik heb hier nog de Happy Hardcore top 100, echt geweldig blijft dat.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:02 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb een soort van happy hardcore in mijn verzameling zitten
Interactive - Forever youngquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meen je niet!? welke tracks heb je er tussen zitten dan? Ik heb hier nog de Happy Hardcore top 100, echt geweldig blijft dat.![]()
No Doubt - Just a girl.![]()
Wat een muziek!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:22 schreef D.Rose het volgende:
Zoveel fouts hier
Michael Jackson is in heaven now
Vater Abraham ist tod
Is ET on XTC
De Rode Schoentjes
De stukgedanste Schoentjes
enz...
Ik zit aan de HJ Lentebokquote:
je komt net uit de nachtdienst rollen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 08:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zit aan de HJ Lentebok. Mocht net op het werk 2 flesjes meenemen om te proeven
, smaakt goed moet ik zeggen
.
Jupquote:Op zaterdag 24 maart 2007 08:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
je komt net uit de nachtdienst rollen?
Toen lag ik gelukkig al te slapen!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:40 schreef Toad het volgende:
Junglemuziek op ned3
Goedemorgen Majesteitquote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:08 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Toen lag ik gelukkig al te slapen!![]()
![]()
Is dit nou lantinga trouwensquote:
Klinkt best hetzelfde eigenlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |