VanVelzenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
wie hebben ze nou aan de lijn?
Geen idee eigenlijk, maar eerlijk gezegd heb ik ook niet al teveel van MetBart meegekregen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:21 schreef ChatGirl het volgende:
Hoi Hans!
Trouwens, was gisteravond bij MetBart Rhanna aan de telefoon? Ik zat in de auto een meende haar stem te herkennen?
ff luisteren, ken 'm niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:33 schreef ChatGirl het volgende:
Nieuwe megahit: Racoon - Close your eyes
Hm... aardig. Maar er zijn betere nummers op dit moment.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:33 schreef ChatGirl het volgende:
Nieuwe megahit: Racoon - Close your eyes
die is denk ik nu veel te oud voor een megahit. Aardige plaat van Racoon maar meer ook niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:36 schreef IedeK. het volgende:
Volgende week:
Just Jack - Starz in your eyes
ik ook niet. Ben ook niet zo'n Racoon fan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben niet zo weg van de nieuwe megahit.
Niet echt een heel bijzondere plaat als ik eerlijk ben.. Het nummer is wel aardig maar weinig verrassend, beetje eentonig. Had toch liever de andere eyes plaat als Megahit gehad, Just Jack.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben niet zo weg van de nieuwe megahit.
dat is sowieso leuker dan WT dagquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:43 schreef Againzender het volgende:
Voordeel is inderdaad dat deze plaat nog niet grijs gedraaid is. Maar 3FM is wel een aardige sponsor van Racoon aan het worden zo.
Het zal binnenkort wel weer Racoondag worden ook dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |