Omdat je 'm gequote hebt uit het vorige topic waarschijnlijk. Da's altijd zo als je wat quote.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:02 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
waarom doen de plaatjes bij mij het niet
I know, maar ik zat een beetje te kloten.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Aan het begin van het vorige topic heb ik al uitgelegd dat dat erg simpel te verhelpen is.
Wat is het goede antwoord?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:06 schreef ChatGirl het volgende:
Zo, zijn we weer.
Die noordpool.fm vraag had ik vandaag ook fout btw.
Die is fout.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:14 schreef ChatGirl het volgende:
Wat een rare zinsconstructie, dat ten 1e. Maar volgens mij onwaar.
Adapters in stopcontact die al dan niet opladen, gebruiken altijd stroom, toch?
quote:
Sorryquote:
tessel ziet er goed uit vandaag jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:16 schreef rubbereend het volgende:
aaaaaaah de traditionele poepgesprekken
[..]
Heb mijn antwoord maar aangepastquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:17 schreef Glacier het volgende:
Beetje rare zin, maar ik antwoordde ja..en dat klopte
Succes!quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
mensen ik ga tot half 10 ongeveer weer college volgen
fijna avond
Waarquote:
rare zinsconstructie idd, en volgens mij is het waar. Die warmteontwikkeling is gewoon energieverlies in de spoelen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:14 schreef ChatGirl het volgende:
Wat een rare zinsconstructie, dat ten 1e. Maar volgens mij waar.
Adapters in stopcontact die al dan niet opladen, gebruiken altijd stroom, toch?
Zo zit het idd. Gewoon verlies door weerstand.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
rare zinsconstructie idd, en volgens mij is het waar. Die warmteontwikkeling is gewoon energieverlies in de spoelen.
Tessel 2 weken geleden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:16 schreef rubbereend het volgende:
aaaaaaah de traditionele poepgesprekken
[..]
gaat ze zich hier nog melden?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:00 schreef -Hans- het volgende:
Annemieke Schollaardt is vanavond de producer !!!![]()
Het zou leuk zijn maar ze heeft het denk ik erg druk met de show.quote:
zozo dat wist ik nie :hihi:quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zo zit het idd. Gewoon verlies door weerstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |