Dans je echt niet? Of drink je altijd bier en rook je shagquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:54 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Haha! Nee dansen doe ik daar nietVolgens mij hangen daar niet echt camera's hoor?!
En anders ga ik nooit meer
Hahaha, nee ik sta stil als een hark, chickies te checken! Tuurlijk dans ik wel, iquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dans je echt niet? Of drink je altijd bier en rook je shag.
Volgens mij wel hoor, als er ruzie oid is, worden altijd de camera's nagekeken of er eventuele relschoppers tussen zitten.
Ben wel een keer in die controleruimte geweest om een enquete in te vullen, zag je ald ie camera's wel op beelden![]()
Tof, ga je dan ook helemaal los of gewoon lekker chill een dansje opvoerenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:03 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hahaha, nee ik sta stil als een hark, chickies te checken! Tuurlijk dans ik wel, idansen!
Maar.. beveiligingscamera's zijn toch net ietsje anders!
Jammerquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja daar trappen we dus niet in he
LOS!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tof, ga je dan ook helemaal los of gewoon lekker chill een dansje opvoeren?
Tuurlijk, was ook meer een dolletje tussendoor![]()
Ik ook.quote:
Te gekquote:
Nog maar 9 uur en 45 minuten voor dat het voor mij weekend is...quote:
Hahaha, nee. Ik geloof van nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Te gek!
Edit: je bent toch geen alto of wel?
Komt beide op het zelfde neer?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:11 schreef Freshthinking het volgende:
Vrijdag thuis werken en ik hoop maandag een vrije dag te kunnen nemen![]()
Was ook een stille hint van mijn kant op de vraag of ze alto was om zo het tegendeel te bewijzenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:21 schreef DaFan het volgende:
Wordt tijd voor een fatsoenlijke foto in je fobo Miss.
Hehe, als het nu een 18-jarige chick was! Maar geen Vut'ter van 60quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:25 schreef Damzkieee het volgende:
Ik denk dat Cuckoo onder de tafel vast zijn afstudeerpunten aan het regelen isHijs al zolang weg.
Maar je was er ineens welquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:28 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Hehe, als het nu een 18-jarige chick was! Maar geen Vut'ter van 60![]()
Ja, kwam toevallig net weerquote:
JE LIEGTquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:32 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ja, kwam toevallig net weer(en of je dat nu gelooft of niet, het is echt zo!
)
Is het wel sneller weekendquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:31 schreef Sok41 het volgende:
Vd, ik heb het ineens druk.. Van mij zijn jullie even af
Succesquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:31 schreef Sok41 het volgende:
Vd, ik heb het ineens druk.. Van mij zijn jullie even af
Staat wel in SC # 65 ofzo, maar wij hebben 3fmquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:39 schreef Cuckoo het volgende:
Kunnen jullie nog een beetje van muziek genieten op je werkplek dan? Zit hier naast de werkplaats, waar ze de hele dag Radio Rosita draaien (1 of andere regionale zender volgens mij). Paar van die werklieden bleren ook nog eens af en toe mee met die foute nummersEn als het me ff niet bevalt knal ik Slamfm er op via de internetstream
Radio leukt de werksituatie tenminste nog wat op en doet de tijd sneller verstrijken
![]()
Rosita zijn toch hele dag gouwe ouwe liedjes op??quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:39 schreef Cuckoo het volgende:
Kunnen jullie nog een beetje van muziek genieten op je werkplek dan? Zit hier naast de werkplaats, waar ze de hele dag Radio Rosita draaien (1 of andere regionale zender volgens mij). Paar van die werklieden bleren ook nog eens af en toe mee met die foute nummersEn als het me ff niet bevalt knal ik Slamfm er op via de internetstream
Radio leukt de werksituatie tenminste nog wat op en doet de tijd sneller verstrijken
![]()
Lekker voor de netwerkbelastingquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Rosita zijn toch hele dag gouwe ouwe liedjes op??
Jij hebt wel lef btw dat je slam fm dr op knalt via je internetstream![]()
Radio![]()
Hoezo lef?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Rosita zijn toch hele dag gouwe ouwe liedjes op??
Jij hebt wel lef btw dat je slam fm dr op knalt via je internetstream![]()
Radio![]()
Denk je dat Cuckoo daarom zorgen maakt?quote:
Grapje mnjongenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:44 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Hoezo lef?Mag toch wel radio luisteren als ik aan het werk ben. 3FM is soms trouwens knap irritant met die (soft)rock nummers de hele tijd. Maar het Slamfm bandje word na een uur ook knap vervelend
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Denk je dat Cuckoo daarom zorgen maakt?
Schei uit, Cuckoo is de man. WIE IS DE MAN?? CUCKOO is de man![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:45 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
![]()
Enne, ben dan wel in Almelo aan het werk. Dat mnjongen blijft een regelrechte belediging![]()
Radio 538 via de internetstreamquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:39 schreef Cuckoo het volgende:
![]()
Eerste dag met de fiets, daarna lopendquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:53 schreef Cuckoo het volgende:
OMG! Vanaf volgende week zal ik dat wel vaker horen als ik met de trein naar Almelo de Riet ga en door door de Riet heen moet richting afstudeerbedrijf.![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:55 schreef francis997 het volgende:
Iedereen tot volgende week , ik ga ervandoor![]()
Joeeehooeewwquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:55 schreef francis997 het volgende:
Volgende week pas weer? Fijn weekend dan maar!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:55 schreef francis997 het volgende:
Dat zei iemand hier in de middagpauze ook al. En die kerel komt nota bene ook nog uit De Riet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Eerste dag met de fiets, daarna lopend
Pauper? Mooie sjonnie zekerquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:00 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Dat zei iemand hier in de middagpauze ook al. En die kerel komt nota bene ook nog uit De Riet.![]()
Ja, hij gaat je fiets jattenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:00 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Dat zei iemand hier in de middagpauze ook al. En die kerel komt nota bene ook nog uit De Riet.![]()
Aan het spoor daar jaquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Pauper? Mooie sjonnie zeker!
Kerel zit in de zomer ook wel voor zijn huisje op een stoeltje met een kratje pils onder die stoel![]()
Jeeeuuuujquote:
En, geen alto toch?!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jeeeuuuuj! 21 lentes jong bijna!!
Had ff in je fobo gespiekt hoe je dr uit ziet, weet ik ook tegen wie ik tjet![]()
Edit: zal binnenkort ook wel ff een fototje plaatsen!
Die heeft Cuckoo welquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:07 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Heb jij niet ergens een foto van 'm dan?!
En waar blijft de jouwe??
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:07 schreef Damzkieee het volgende:
Hier vast een oude foto van Roycooooo:
[afbeelding]
Ik heb idd een 1x1 meter foto van jou boven m'n bed hangen voor de eenzame avond-uurtjesquote:
Elke avond dus.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:13 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik heb idd een 1x1 meter foto van jou boven m'n bed hangen voor de eenzame avond-uurtjes![]()
![]()
Dankje voor deze opbeurende mededelingen!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Elke avond dus.
Maar je weet dat je altijd langs mag komen he
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:18 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Dankje voor deze opbeurende mededelingen!![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:21 schreef miss-scofield het volgende:
Nadat je die foto liet zien, is Roycooooooo wel erg stil
Haha, absoluut geen alto.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:04 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
En, geen alto toch?!
Haha, ik wilde het net zeggen, en nu zie ik in de quote dat jij ook iets gaat plaatsen
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Haha, absoluut geen alto.!
Zal morgenaaf ofzo wel ff kijken, vanaaf geen tijd (denk ik)!
Damzkieee pest mij altijd een beetje![]()
Ik zat al te wachtenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[afbeelding]
Voor de liefhebbers onder ons: dit is Gijs alias Damzkieee![]()
G-icequote:Op woensdag 21 maart 2007 16:27 schreef miss-scofield het volgende:
Hehe, Gijs? Wist z'n echt naam niet
Van veel hier niet trouwens
Gaít uut Boornquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:27 schreef miss-scofield het volgende:
Hehe, Gijs? Wist z'n echt naam niet
Van veel hier niet trouwens
Ik gok op Royquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
G-ice!
Van mij weet je wel, niet zo moeilijk![]()
Jij mag nooit weer radenquote:
Gait! Hej'm wa!quote:
Nee, deze week sowieso nog met de auto. Kben nogal lui aangelegd en heb nog geen 2e fietsquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:30 schreef Damzkieee het volgende:
Cuckoo ben je met de trein?
Net te laat dusquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:33 schreef Damzkieee het volgende:
Ja op station de Riet zijn alle fietsen graties
quote:
Jo! ik ga er ook zo vandoor. Blijf nog ff braaf op m'n plek tot 16.45 uur. Tot morgen!quote:
Ben je morgen zelf vrij dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:38 schreef miss-scofield het volgende:
DoeiiiTot vrijdag! Succes morgen
Helaas niet.. moet voor m'n werk (bijbaantje) hele dag cursus volgen in Ridderkerk.. We vertrekken hier om 7.15 uur en zijn rond 18.45 uur ongeveer terugquote:
Ook geen alto zo te zienquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij mag nooit weer raden! K sta wel ergens op internet met carnaval, zal morgen wel ff linkje plaatsen
![]()
Edit: gevonden:
[afbeelding]
Ben de meest rechtse![]()
Hmm..lange dag dus! Maar als je betaald krijgt is het al een stuk draaglijkerquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:42 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Helaas niet.. moet voor m'n werk (bijbaantje) hele dag cursus volgen in Ridderkerk.. We vertrekken hier om 7.15 uur en zijn rond 18.45 uur ongeveer terugKrijg gelukkig wel betaald!!
![]()
btw, mijn weekend moet nog beginnen..eerst nog 2 daagjes schoolquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:57 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Volgende week pas weer? Fijn weekend dan maar!!
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:53 schreef Cuckoo het volgende:
@Roycoooo: heb je de plaatselijke supermarkt al geinformeerd dat je eerdaags een vrachtwagen vol aan delletjes op komt halen ivm met het Fok!GanzGrosseFrikandellenFressFest??![]()
Tietje Erbij?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:41 schreef Zosk het volgende:
tvp
Damzkieee heeft dus alquote:
Beter man, ff afwachten dus!quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:18 schreef ReMcOrE het volgende:
t*ring he, ben ik er ff niet, gelijk 4/5 pagina's gemistmaar ik was er dus ook weer, ook al gegeten enzo, dus helemaal goed
gesprek ging voor mijn gevoel goed, beetje praten over opleiding, over stage, wat ik nu doe met afstuderen, wat mijn ambities waren, waarom ik had gesolliciteerd etc.etc.(je kent dat wel) nu gaan ze alles inventariseren (ze hadden nog meer mensen voor de functie) en dan nemen ze contact op om te laten weten of ik terug mag komen voor een 2e gesprek of niet
[..]
Haha, dit keer geen kokosnoten. Ik had al genoeg aan mijn hawaise sliertenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:42 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ook geen alto zo te zienOf ligt het aan carnaval?? Waar zijn trouwens je kokosnoten?
Lol, stuur volgende keer email naar onze werkadressen, werkt wat makkelijker!quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:09 schreef Cuckoo het volgende:
Stelletje verslaafden! Zelfs ver na werktijd nog in dit topic rondhangen...Tot morgen!
Ga slapen joh malle Benniequote:Op woensdag 21 maart 2007 21:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lol, stuur volgende keer email naar onze werkadressen, werkt wat makkelijker!
K zag het toevallig en er waren nog een paar vragen aan mij gericht vandaar mijn reactie!
Tot mogguh![]()
Ben ook gebroken, bedankt voor de tipquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:33 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ga slapen joh malle Bennie
Weet je wel hoe laat het is![]()
Mogguh!quote:
heeeeeeeeeerlijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:35 schreef Sok41 het volgende:
Goedemorgen !
Niks beter dan eens goed wakker worden met onzin muziek;
Gooi je schoonmoeder uit 't raam en de ijskast er achteraan
Laat je eigen maar helemaal gaan
Gooi je schoonmoeder uit 't raam en de ijskast er achteraan
Laat die fles nou maar eventjes staan
Hmm, met giel in de morgen.. 3fm is dat geloof ikquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
heeeeeeeeeerlijk! Wat voor zender luister jij naar dan
?
Wie heeft toch die gielmobielquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:38 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Hmm, met giel in de morgen.. 3fm is dat geloof ik, staat er al zolang op dat ik t niet meer zeker weet
/Edit:
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach
Want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag jaaaah die lacht de hele dag![]()
hehe hebben wij dr ook op. Alleen dat lied van die schoonmoeder niet gehoord, denk dat wij nog niet binnen warenquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:38 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Hmm, met giel in de morgen.. 3fm is dat geloof ik, staat er al zolang op dat ik t niet meer zeker weet
/Edit:
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach
Want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag jaaaah die lacht de hele dag![]()
Lezen Damzkieee & Roycoooquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:42 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Helaas niet.. moet voor m'n werk (bijbaantje) hele dag cursus volgen in Ridderkerk.. We vertrekken hier om 7.15 uur en zijn rond 18.45 uur ongeveer terugKrijg gelukkig wel betaald!!
![]()
En jij denkt dat ik het geleuter van gisteren nog ga teruglezenquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:49 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Lezen Damzkieee & RoycoooIk verwacht vandaag een geringe bijdrage van Miss Scofield in dit topic...
Ohja, Goeiemogguh allemaal!![]()
Ik dacht dat jij tot 16.45 uur moest werken? Dan had je nog 3 minuten om die 2 regels door te lezen. Lijkt me wel mogelijk toch?...quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik het geleuter van gisteren nog ga teruglezenwe moeten ook nog werken tussendoor he
![]()
Nee, is niet mogelijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:01 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij tot 16.45 uur moest werken? Dan had je nog 3 minuten om die 2 regels door te lezen. Lijkt me wel mogelijk toch?...![]()
Zelf beter lezen joh:quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:01 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij tot 16.45 uur moest werken? Dan had je nog 3 minuten om die 2 regels door te lezen. Lijkt me wel mogelijk toch?...![]()
En dan zomervakantie al ?!quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:11 schreef DaFan het volgende:
JohoNog 2 daagjes, volgende week dagje vrij voor herkansing en een dag naar de Jaarbeurs, die week erna maar 2 dagen werken waarschijnlijk
(Stageterugkomdag
)
Nee daarna nog gewoon tot begin juli hoorquote:
En lekker bier drinken in het Grand Cafequote:Op donderdag 22 maart 2007 09:23 schreef Damzkieee het volgende:
Terugkomdagzo'n onzin is dat... Maar wel een dag vrij
Morgen is het weer zo ver... Intervisiequote:Op donderdag 22 maart 2007 09:23 schreef Damzkieee het volgende:
Terugkomdagzo'n onzin is dat... Maar wel een dag vrij
quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:25 schreef DaFan het volgende:
[..]
En lekker bier drinken in het Grand Cafe op een terras
Kneus, heb t ook over de zomer straks. Dat jij factor 1000 moet hebben met jou albino-huid kan ik niks aan doenquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:39 schreef Cuckoo het volgende:
@ Roycoooo, vergeet je zonnebrandcreme niet als je richting terras gaat!![]()
Na al die opmerkingen niet meer denk ik zoquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kneus, heb t ook over de zomer straks. Dat jij factor 1000 moet hebben met jou albino-huid kan ik niks aan doen!
Kom je nu vanaamd nog dan met Chris?
Tof, je geldt toch alleen als opvulling in t huisquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:49 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Na al die opmerkingen niet meer denk ik zo![]()
Frikandellenhapperquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:49 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Na al die opmerkingen niet meer denk ik zo![]()
Goeiemiddag, wel lekker geslapen dan?quote:
Mjaquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goeiemiddag, wel lekker geslapen dan?![]()
Telefoonwekker op 5 verschillende tijden...quote:
quote:
ook goedemorgenquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
Telefoonwekker op 5 verschillende tijden...
Om 8u10 gordijnen open gedaan, lampje aan, en toch weer keihard in slaap gevallen
Ja, als jij de juiste mee hebt gejat tenminste wel..quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Frikandellenhapper
Zaterdag weer he. Was die NHL DVD dezelfde als die jij in je PS2 had?
Hm, jij kan wel wat dicipline gebruiken !quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:58 schreef lienelien het volgende:
Telefoonwekker op 5 verschillende tijden...
Om 8u10 gordijnen open gedaan, lampje aan, en toch weer keihard in slaap gevallen
Klopt jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:00 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Hm, jij kan wel wat dicipline gebruiken !
![]()
Je moet gewoon opstaan. That's it. Klinkt makkelijker dan het is, ik weet t maar het helpt welquote:
Ja, nouja, op tijd of te laat is hier een ruim begrip, dus ik was iig niet te laat eigenlijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je was toch wel op tijd op stage toch?
Ik weet het ja, vaak doe ik dat ook gewoonquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:01 schreef DaFan het volgende:
[..]
Je moet gewoon opstaan. That's it. Klinkt makkelijker dan het is, ik weet t maar het helpt wel
dan is het toch goedquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, nouja, op tijd of te laat is hier een ruim begrip, dus ik was iig niet te laat eigenlijk![]()
Oh maar dat doe ik sowieso nooitquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan is het toch goedmaar als je eerder opstaat, kun je ook rustig ontbijten e.d.
ow, okeejquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Oh maar dat doe ik sowieso nooit![]()
Ja, nouja, het is helemaal niet erg als ik zo nu en dan na 9u30 binnen kom, maar liever niet iedere dagquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ow, okeejmaar als je toch niet 'te laat' kunt komen op stage, waarom is het dan erg dat je om 09.05 opstaat?
Ik wel, even rustig zitten en een krantje erbijquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Oh maar dat doe ik sowieso nooit![]()
Ja, of mandarijntjes en rijstewafelsquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:08 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik wel, even rustig zitten en een krantje erbij
Je hebt ook van die ransapen die in de trein gaan zitten ontbijten met hun broodje pindakaas. Echt goor, daar ga je zo van over je nek![]()
Bah! Of de 'avondeters' met hun patat. Vuile zwervers.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, of mandarijntjes en rijstewafels![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, nouja, het is helemaal niet erg als ik zo nu en dan na 9u30 binnen kom, maar liever niet iedere dag
Iehhhquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:09 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Bah! Of de 'avondeters' met hun patat. Vuile zwervers.
Dat is helemaal ranzig met hun patatje oorlog..quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:09 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Bah! Of de 'avondeters' met hun patat. Vuile zwervers.
Dat meurt zo hard.. Vooral als je zelf in de trein zit met een rammelende maagquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is helemaal ranzig met hun patatje oorlog..
daar ga je echt spontaan van over je nekquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is helemaal ranzig met hun patatje oorlog..
*knor* *knor*, komt dat Sultana beest weer uit je tas.. *knor* *knor*quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:13 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Dat meurt zo hard.. Vooral als je zelf in de trein zit met een rammelende maag![]()
Honger.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:16 schreef Sok41 het volgende:
Als ik honger(sorry, trek) dan eet ik in de trein, en het zal me jeuken wat anderen daar van vinden..
Ik zette het er maar bij voordat 1 of andere bijdehand me zou corrigeren..quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:17 schreef lienelien het volgende:
trek? Dat vind ik me toch zo'n kutwoord
dat heb ik ook, bij Center Parcs had ik er meer lol in dan hier nu, maar dat heeft ook te maken met het feit dat ik daar ook gewoon mee moest werken enzo, en echt super collega's hadquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:15 schreef MichielPH het volgende:
Het helpt ook wel of je plezier in je stage hebt. Hier moet ik rond half 9 beginnen en strompel ik meestal pas iets voor 9 binnen. Morgen moet ik werken bij m'n oude stagebedrijf, daarvoor moet ik om 7u met de bus.
En met de eerste heb ik moeite, met de laatste niet of nauwelijks.
hoe moet je dat anders noemen dan? honger is echt als je een tijdje niks hebt gegeten bijvoorbeeld, trek is gewoon zin in eten (zin in iets lekkers) daarbij hoef je niet noodzakelijk honger te hebben...quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:17 schreef lienelien het volgende:
trek? Dat vind ik me toch zo'n kutwoord
Hoezo? Honger is echt niet verkeerd oid. Trek is juist een ouderwets woord. Net alsof de keendjes in de 3e wereld landen denken 'ik heb geen trek, ik heb hongeeeerrrrrrrrrr'quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:18 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik zette het er maar bij voordat 1 of andere bijdehand me zou corrigeren..
Heb jij wel eens honger dan? Of hebben alleen negertjes met opgezette buiken dat volgens jou?quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe moet je dat anders noemen dan? honger is echt als je een tijdje niks hebt gegeten bijvoorbeeld, trek is gewoon zin in eten (zin in iets lekkers) daarbij hoef je niet noodzakelijk honger te hebben...
toch?
Die zitten meer van: " OMG kutvlieg ga van mn oog af"quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hoezo? Honger is echt niet verkeerd oid. Trek is juist een ouderwets woord. Net alsof de keendjes in de 3e wereld landen denken 'ik heb geen trek, ik heb hongeeeerrrrrrrrrr'
Maar sok had het volgens mij wel over honger hebben als in een lege maagquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe moet je dat anders noemen dan? honger is echt als je een tijdje niks hebt gegeten bijvoorbeeld, trek is gewoon zin in eten (zin in iets lekkers) daarbij hoef je niet noodzakelijk honger te hebben...
toch?
natuurlijk heb ik wel eens honger, bijvoorbeeld vlak voor de lunch (dat heeft iedereen) maar 's avonds heb ik ook wel eens trek, dan pak ik een stuk chocola... op die manier bedoel ik hetquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:21 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Heb jij wel eens honger dan? Of hebben alleen negertjes met opgezette buiken dat volgens jou?
Ik heb nog geen ontbijt op, en ik heb HONGERRRRRRRquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:21 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Heb jij wel eens honger dan? Of hebben alleen negertjes met opgezette buiken dat volgens jou?
Ik ook, heerlijk wakker wordenquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik neem ook altijd rustig de tijd om wakker te worden, te ontbijten etc.
lienelien, wat zijn 'keendjes'???quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:20 schreef lienelien het volgende:
keendjes
Jezus als ik op 10.22 nog geen ontbijt op heb dan mag je de ziekenwagen bellen, dan ga ik gestrektquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:22 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb nog geen ontbijt op, en ik heb HONGERRRRRRR![]()
Jij hebt natuurlijk weer gezegd dat alleen IK het niet zo'n goed idee vond, zodat ik alle commentaar weer op m'n bordje krijgquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik ook, heerlijk wakker worden![]()
@ Cuckoo: Chris net gesmst, hij vond je maar een lambak! Moeten we t volgende week ook ECHT gaan bespreken he
..
Mooi gesproken en dat is maar goed ook, als iedereen dezelfde mening heeft komen er ook geen leuke discussiesquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:24 schreef Sok41 het volgende:
Anyways, laten we daar geen irrelevante discussie over houden. Ieder heeft daar z'n eigen mening over
Ik ga pas rond 12u30 lunchenquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:25 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jezus als ik op 10.22 nog geen ontbijt op heb dan mag je de ziekenwagen bellen, dan ga ik gestrekt
En terecht.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:25 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk weer gezegd dat alleen IK het niet zo'n goed idee vond, zodat ik alle commentaar weer op m'n bordje krijg![]()
Jij bent er zo één die maar 2 broodjes per dag eet en dan nog een half bordje warm eten?quote:
Sultana'squote:
Mwa... nee tussen de middag eet ik 3 boterhammen en een banaan of mandarijn oid, en ik heb altijd iets van liga of sultana bijquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij bent er zo één die maar 2 broodjes per dag eet en dan nog een half bordje warm eten?
Ik heb niet gezegd dat ik het een slecht idee vond, dacht dat we het zaterdag wel konden doen maar door de drukte wordt dat idd niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:25 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk weer gezegd dat alleen IK het niet zo'n goed idee vond, zodat ik alle commentaar weer op m'n bordje krijg![]()
Wij hadden melkbiscuits en ik heb nog een pakje sultana en mini biscuit met vanillesmaakquote:
ik lunch pas om 13.30quote:
Jah, dat denk ik ook wel. Heb ik hier zodirect de systeembeheerder aan m'n bureau staan met de mededeling dat er nogal wat pornografisch materiaal in het filter is blijven stekenquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik het een slecht idee vond, dacht dat we het zaterdag wel konden doen maar door de drukte wordt dat idd niet.
PM me ff je email van t bedrijf!
quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:32 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jah, dat denk ik ook wel. Heb ik hier zodirect de systeembeheerder aan m'n bureau staan met de mededeling dat er nogal wat pornografisch materiaal in het filter is blijven steken![]()
Denk je dat ik hier pornografisch materiaal zit te bekijken met een secretaresse die op mijn beeldscherm kan kijken?quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:32 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jah, dat denk ik ook wel. Heb ik hier zodirect de systeembeheerder aan m'n bureau staan met de mededeling dat er nogal wat pornografisch materiaal in het filter is blijven steken![]()
Btw, ik krijg wel honger van al die eetgesprekken. Ff de koffieautomaat raadplegen en het Sultana-monster (wie verzint zioets) vangen
![]()
Die wil ik ook hebbenquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:33 schreef lienelien het volgende:
Die sultanabeesten gaan ze misschien produceren
op welke pagina's heb je zitten kijken dan?quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:32 schreef Cuckoo het volgende:
Heb ik hier zodirect de systeembeheerder aan m'n bureau staan met de mededeling dat er nogal wat pornografisch materiaal in het filter is blijven steken![]()
iddquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die wil ik ook hebbenen dan tijdens zo'n vergadering dat beest aan je arm laten trekken en donders hard grommen
Op de 3e dag van zn afstuderen al porno gekeken op zn werkquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op welke pagina's heb je zitten kijken dan?
begin je goedquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Op de 3e dag van zn afstuderen al porno gekeken op zn werk
Moest die van al die Almelose paupers anders werd die eruit gekicktquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
je moet je natuurlijk wel een beetje aanpassen aan de sfeer enzo binnen het bedrijfquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Moest die van al die Almelose paupers anders werd die eruit gekickt![]()
Dan moet je bij Kim Holland gaan afstuderen ofzoquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je moet je natuurlijk wel een beetje aanpassen aan de sfeer enzo binnen het bedrijf![]()
No way! Daar waag ik me niet aan. Word daarbij gelukkig ook niet erg opgewonden in een organisatie waarin erg veel mannen werkzaam zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Huh? Hoezo niet, je bent toch homoquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:47 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
No way! Daar waag ik me niet aan. Word daarbij gelukkig ook niet erg opgewonden in een organisatie waarin erg veel mannen werkzaam zijn.![]()
Normaalquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:48 schreef ReMcOrE het volgende:
was net ff muziekje aan het luisteren, kom ik toch een paar geniale titels tegen:
* noa iedere slok vink ow minder lillek, noa iedere slok vink oe bi-jna knap
* jok jok jok jok, jok an't vaazel![]()
(tukkers mogen raden wie de artiest is...)
In de categorie: heel erg matige grap van de dag!quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Huh? Hoezo niet, je bent toch homo![]()
En dan zegt Kim Holland: "Wil je een voldoende halen? Kom dan maar achter in mij ehh mei!"quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dan moet je bij Kim Holland gaan afstuderen ofzo
En de dag is nog lang, zegt wat over het niveau van de grapquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:50 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
In de categorie: heel erg matige grap van de dag!![]()
ofquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:52 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
En dan zegt Kim Holland: "Wil je een voldoende halen? Kom dan maar achter in mij ehh mei!"![]()
quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:52 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
En dan zegt Kim Holland: "Wil je een voldoende halen? Kom dan maar achter in mij ehh mei!"![]()
whahahahaquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
of
'kijk wel effe of ik nog een gaatje vrij heb'
quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
of
als echte Tukker hoef je je toch nie te schamen als je Jovink & De Voederbietels + Normaal kent?quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Schaam me eigenlijk dat ik het goed heb geraden
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
of
Nou, vind die muziek verschrikkelijk dus eigenlijk welquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als echte Tukker hoef je je toch nie te schamen als je Jovink & De Voederbietels + Normaal kent?
tijd voor de thee
Zelfs een theatershowquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:58 schreef lienelien het volgende:
Ik moest pas op stage Normaal: Ik kom altied weer terug kijken
Ja, ze hebben een film![]()
Inderdaad. Bier gooien in een theaterquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
![]()
Algehele verpaupering van het Nederlandse theater![]()
Bier drink je.. je gaat toch niet met bier gooienquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Inderdaad. Bier gooien in een theater
![]()
Bij de concerten van dat soort volk heb je ook vaak 2 soorten bier. Drinkbier en smietbier (gooibier voor de ABN NL'ers onder ons) Smietbier kost meestal de helft van gewoon bier en dient ervoor...noja lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Inderdaad. Bier gooien in een theater
![]()
Hier in het oosten is het vrij ''normaal'' op bepaalde feesten te gooien met bier! Bijvoorbeeld met pinksterenquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bier drink je.. je gaat toch niet met bier gooien![]()
![]()
Bij ons wordt er ook vaak met bier gegooid.. maar dan met het drinkbier..quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:08 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Bij de concerten van dat soort volk heb je ook vaak 2 soorten bier. Drinkbier en smietbier (gooibier voor de ABN NL'ers onder ons) Smietbier kost meestal de helft van gewoon bier en dient ervoor...noja lijkt me duidelijk![]()
En nee, ik spreek niet uit ervaring maar van horen zeggen![]()
Heb het gelukkig zelf ook nooit meegemaakt, maar het lijkt me niet echt prettig om met een nat bierhoofd verder te gaan feestenquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bij ons wordt er ook vaak met bier gegooid.. maar dan met het drinkbier... Verleden jaar werd ik gelukkig door een bekende gewaarschuwd anders had ik 20 bier over mij heen gehad..
Gelukkig was het op 10 minuten lopen van mijn huis...quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:20 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Heb het gelukkig zelf ook nooit meegemaakt, maar het lijkt me niet echt prettig om met een nat bierhoofd verder te gaan feesten![]()
Of je moet zoveel zuipen dat je niet eens meer weet dat je helemaal doorweekt bent van het bier![]()
Of je zuipt zoveel dat je 10 frikandellen en 7 kroketten eruit haalt om te gaan frituren en dan in slaap vallenquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:20 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Heb het gelukkig zelf ook nooit meegemaakt, maar het lijkt me niet echt prettig om met een nat bierhoofd verder te gaan feesten![]()
Of je moet zoveel zuipen dat je niet eens meer weet dat je helemaal doorweekt bent van het bier![]()
mooie film vind ik datquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:58 schreef lienelien het volgende:
Ik moest pas op stage Normaal: Ik kom altied weer terug kijken
Ja, ze hebben een film![]()
Da was ik nie! Da was een neger!quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Of je zuipt zoveel dat je 10 frikandellen en 7 kroketten eruit haalt om te gaan frituren en dan in slaap vallen![]()
is ook standaard bij ons, na een zomerfeest lekker frituren, of eitje bakken voor bammetje met eiquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:37 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Da was ik nie! Da was een neger!![]()
Mijn god, wat was ik toen van de planeet![]()
(nekid) pix?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:42 schreef DaFan het volgende:
In Beckum heb je zo'n hendig restaurant waar je kan klootschieten en op zo'n vogel schieten. Daar werkt best een leuk meisje
Het Wapen van Beckum?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:42 schreef DaFan het volgende:
In Beckum heb je zo'n hendig restaurant waar je kan klootschieten en op zo'n vogel schieten. Daar werkt best een leuk meisje
Idd, dat schreeuwt om foto'squote:
Mwa ik was er vorig jaarquote:
En jij gaat daar allemaal naartoe?? Damn! Zwaai maar vast naar de helft van je hersencellen ivm overmatig drankgebruikquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Het Wapen van Beckum?
trouwens, voor de tukkers hier, mijn agenda voor het komende seizoen:
Markvelde = week 19: 11, 12 en 13 mei 2007
St. Isidorushoeve = week 20: 17, 18, 19 en 20 mei 2007
Beckum = week 21: 25, 26, 27 en 28 mei 2007
Veldmaat Bruist (Haaksbergen) = week 23: 8, 9 en 10 juni 2007
Hengevelde = week 23: 8, 9 en 10 juni 2007
Hengevelde = week 24: 15, 16 en 17 juni 2007
Usselo = week 26: 29, 30 juni en 1 juli 2007
Bentelo = week 27: 5, 6, 7 en 8 juli 2007
Rietmolen = week 28: 12, 13, 14 en 15 juli 2007
Haaksbergen = week 35: 31 augustus, 1 en 2 september 2007![]()
![]()
Jezus, je bent dr maar druk mee. Ben je daar dan elke dag, niet op vakantie dus?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Het Wapen van Beckum?
trouwens, voor de tukkers hier, mijn agenda voor het komende seizoen:
*agenda*![]()
![]()
Markvelde, Usselo en de 1e keer Hengevelde zijn vaak twijfelgevallen, want ze zijn vaak niet echt leuk om heen te gaan (niet echt een topsfeertje) en ikquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:48 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
En jij gaat daar allemaal naartoe?? Damn! Zwaai maar vast naar de helft van je hersencellen ivm overmatig drankgebruik![]()
Hehe...altijd mooi die alcoholisten verhalen. Heb er zelf gelukkig geen ervaring mee...quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Markvelde, Usselo en de 1e keer Hengevelde zijn vaak twijfelgevallen, want ze zijn vaak niet echt leuk om heen te gaan (niet echt een topsfeertje) en iknergens naar, ben nog nooit sjikker geweest op zo'n feest, wel eens flink aangeschoten (laatste geval was Mmidwinterfeesten Beckum, 13 januari 2007, had mijn spijkerbroek aan beide kanten helemaal doorweekt met drek, tot aan m'n knieen
...)maar van gebrek aan celletjes heb ik geen last
quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:54 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Damzkieee: daar kun je op een vogel schieten dacht ik, zit achter dat tankstation
Wij wel met jou als alcoholistquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:53 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Hehe...altijd mooi die alcoholisten verhalen. Heb er zelf gelukkig geen ervaring mee...![]()
dat ligt tot nu toe dus niet in de planningquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:52 schreef Damzkieee het volgende:
Usselo, handig, kun je meteen door naar t crematorium
maar dat kwam ook omdat de houten bodemplaten wegzakten, dus overal dikke plassen, maar wel gewoon door blijven lopen en springen enzo, dan zit je broek heel gauw tot aan je knieën vol met drek (hij was ook echt helemaal zeik en zeik natquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:53 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Hehe...altijd mooi die alcoholisten verhalen. Heb er zelf gelukkig geen ervaring mee...![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:52 schreef Damzkieee het volgende:
Usselo, handig, kun je meteen door naar t crematorium
Dit is zeker het officiele verhaal wat je aan je ouders hebt verteldquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat ligt tot nu toe dus niet in de planning
[..]
maar dat kwam ook omdat de houten bodemplaten wegzakten, dus overal dikke plassen, maar wel gewoon door blijven lopen en springen enzo, dan zit je broek heel gauw tot aan je knieën vol met drek (hij was ook echt helemaal zeik en zeik nat)
quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:58 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Dit is zeker het officiele verhaal wat je aan je ouders hebt verteldIk werkelijkheid ben je met je dronken kop gewoon 3x de sloot ingefietst...
![]()
En ja, ik praat uit ervaring![]()
ik bleef bij m'n vriendin slapen, dus de broek werd in een emmer met water gedaan (lekker weken) toen ik zondag wakker werd, was hij al gewassen (haar moeder had hem bij de was ingegooid) dus hij was helemaal schoon... ouders weten alleen dat hij helemaal onder zat, maar voor de rest weten ze niks ;')quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:58 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Dit is zeker het officiele verhaal wat je aan je ouders hebt verteldIk werkelijkheid ben je met je dronken kop gewoon 3x de sloot ingefietst...
![]()
En ja, ik praat uit ervaring![]()
Balansje maken gewoon en dan alle activa = waarde.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:21 schreef PieterBas het volgende:
Weet iemand hier iets van af het bepalen van de waarde van een onderneming? Ik moet wat informatie zoeken over dit onderwerp.. (is voor een collega, en die heeft het nodig)
zijn een aantal mogelijkheden voor:quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:21 schreef PieterBas het volgende:
Weet iemand hier iets van af het bepalen van de waarde van een onderneming? Ik moet wat informatie zoeken over dit onderwerp.. (is voor een collega, en die heeft het nodig)
quote:
Kijk daar heb ik iets aan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zijn een aantal mogelijkheden voor:
- (verbeterde) rentabiliteitsmethode
- intrinsieke waarde methode
- waarde op basis van koers/winst-verhoudingen
- discounted cash flow methode
- liquiditeitsmethode
[..]
mijn boek ligt ook thuis, maar wist er wel een paar (de andere via mijn grote vriend Googlequote:Op donderdag 22 maart 2007 12:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kijk daar heb ik iets aan.![]()
had het zelf ook wel moeten weten, alleen mijn (bedrijfs-)economieboek ligt thuis
die zit in een paar van die methoden ook inbegrepen... goodwill betaal je bijvoorbeeld voor een uitgebreide klantenkring die dat bedrijf heeft, voor het gebruik van de naam+logo van dat bedrijf, maar meestal vooral voor de reputatie ('de naam') die het bedrijf heeft bij de klantenquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:43 schreef Cuckoo het volgende:
Hoorde laatst een verhaal over en firma die verkocht was een paar jaar geleden, en het schijnt normaal te zijn om een soort goodwill te betalen. In dit geval dus net voor de economische recessie, en er werd 3x de laatst behaalde jaaromzet betaald bovenop de "normale" verkoopprijs. Die oud-eigenaar heeft dus een beste deal geslotenHoud daar dus ook ff rekening mee...
![]()
Allebei nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:54 schreef Sok41 het volgende:
Hmm, koffie ? sigaret ?
BRB
(btw ik oef morgen maar 4 uur dus vandaar 8:10)
Ah kijk, jij hebt er meer verstand van dan mij. Maar ben dan ook een echte praatjesmaker (lees: CE'e) en geen BE'erquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die zit in een paar van die methoden ook inbegrepen... goodwill betaal je bijvoorbeeld voor een uitgebreide klantenkring die dat bedrijf heeft, voor het gebruik van de naam+logo van dat bedrijf, maar meestal vooral voor de reputatie ('de naam') die het bedrijf heeft bij de klanten
Vaak is dat gewoon grootspraakquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:02 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Trouwens net was het weer helemaal raak in de kantine. Een paar monteurs bij aan de tafel doet de sfeer goed. Sommigen moesten blijkbaar hun ei kwijt en er werd in geuren en kleuren verteld hoe de vrouwtjes gisteravond waren bewerkt.
whahahahahaquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vaak is dat gewoon grootspraak. Ik had ook een collega die in alle geuren en kleuren vertelde hoe hij te keer ging op zijn vriendin, puntje bij paaltje.. stond ie al 4 jaar droog..
![]()
Met zn rechterhand en mister one-eyed snake jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:05 schreef Roycoooooo het volgende:
@ Cuckoo: heb je je jouw activiteiten ook verteld?
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:05 schreef Roycoooooo het volgende:
@ Cuckoo: heb je je jouw activiteiten ook verteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |