quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:53 schreef Cuckoo het volgende:
@Roycoooo: heb je de plaatselijke supermarkt al geinformeerd dat je eerdaags een vrachtwagen vol aan delletjes op komt halen ivm met het Fok!GanzGrosseFrikandellenFressFest??![]()
Tietje Erbij?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:41 schreef Zosk het volgende:
tvp
Damzkieee heeft dus alquote:
Beter man, ff afwachten dus!quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:18 schreef ReMcOrE het volgende:
t*ring he, ben ik er ff niet, gelijk 4/5 pagina's gemistmaar ik was er dus ook weer, ook al gegeten enzo, dus helemaal goed
gesprek ging voor mijn gevoel goed, beetje praten over opleiding, over stage, wat ik nu doe met afstuderen, wat mijn ambities waren, waarom ik had gesolliciteerd etc.etc.(je kent dat wel) nu gaan ze alles inventariseren (ze hadden nog meer mensen voor de functie) en dan nemen ze contact op om te laten weten of ik terug mag komen voor een 2e gesprek of niet
[..]
Haha, dit keer geen kokosnoten. Ik had al genoeg aan mijn hawaise sliertenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:42 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ook geen alto zo te zienOf ligt het aan carnaval?? Waar zijn trouwens je kokosnoten?
Lol, stuur volgende keer email naar onze werkadressen, werkt wat makkelijker!quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:09 schreef Cuckoo het volgende:
Stelletje verslaafden! Zelfs ver na werktijd nog in dit topic rondhangen...Tot morgen!
Ga slapen joh malle Benniequote:Op woensdag 21 maart 2007 21:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lol, stuur volgende keer email naar onze werkadressen, werkt wat makkelijker!
K zag het toevallig en er waren nog een paar vragen aan mij gericht vandaar mijn reactie!
Tot mogguh![]()
Ben ook gebroken, bedankt voor de tipquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:33 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ga slapen joh malle Bennie
Weet je wel hoe laat het is![]()
Mogguh!quote:
heeeeeeeeeerlijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:35 schreef Sok41 het volgende:
Goedemorgen !
Niks beter dan eens goed wakker worden met onzin muziek;
Gooi je schoonmoeder uit 't raam en de ijskast er achteraan
Laat je eigen maar helemaal gaan
Gooi je schoonmoeder uit 't raam en de ijskast er achteraan
Laat die fles nou maar eventjes staan
Hmm, met giel in de morgen.. 3fm is dat geloof ikquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
heeeeeeeeeerlijk! Wat voor zender luister jij naar dan
?
Wie heeft toch die gielmobielquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:38 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Hmm, met giel in de morgen.. 3fm is dat geloof ik, staat er al zolang op dat ik t niet meer zeker weet
/Edit:
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach
Want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag jaaaah die lacht de hele dag![]()
hehe hebben wij dr ook op. Alleen dat lied van die schoonmoeder niet gehoord, denk dat wij nog niet binnen warenquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:38 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Hmm, met giel in de morgen.. 3fm is dat geloof ik, staat er al zolang op dat ik t niet meer zeker weet
/Edit:
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach
Want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag jaaaah die lacht de hele dag![]()
Lezen Damzkieee & Roycoooquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:42 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Helaas niet.. moet voor m'n werk (bijbaantje) hele dag cursus volgen in Ridderkerk.. We vertrekken hier om 7.15 uur en zijn rond 18.45 uur ongeveer terugKrijg gelukkig wel betaald!!
![]()
En jij denkt dat ik het geleuter van gisteren nog ga teruglezenquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:49 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Lezen Damzkieee & RoycoooIk verwacht vandaag een geringe bijdrage van Miss Scofield in dit topic...
Ohja, Goeiemogguh allemaal!![]()
Ik dacht dat jij tot 16.45 uur moest werken? Dan had je nog 3 minuten om die 2 regels door te lezen. Lijkt me wel mogelijk toch?...quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik het geleuter van gisteren nog ga teruglezenwe moeten ook nog werken tussendoor he
![]()
Nee, is niet mogelijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:01 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij tot 16.45 uur moest werken? Dan had je nog 3 minuten om die 2 regels door te lezen. Lijkt me wel mogelijk toch?...![]()
Zelf beter lezen joh:quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:01 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij tot 16.45 uur moest werken? Dan had je nog 3 minuten om die 2 regels door te lezen. Lijkt me wel mogelijk toch?...![]()
En dan zomervakantie al ?!quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:11 schreef DaFan het volgende:
JohoNog 2 daagjes, volgende week dagje vrij voor herkansing en een dag naar de Jaarbeurs, die week erna maar 2 dagen werken waarschijnlijk
(Stageterugkomdag
)
Nee daarna nog gewoon tot begin juli hoorquote:
En lekker bier drinken in het Grand Cafequote:Op donderdag 22 maart 2007 09:23 schreef Damzkieee het volgende:
Terugkomdagzo'n onzin is dat... Maar wel een dag vrij
Morgen is het weer zo ver... Intervisiequote:Op donderdag 22 maart 2007 09:23 schreef Damzkieee het volgende:
Terugkomdagzo'n onzin is dat... Maar wel een dag vrij
quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:25 schreef DaFan het volgende:
[..]
En lekker bier drinken in het Grand Cafe op een terras
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |