Joeeehooeewwquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:55 schreef francis997 het volgende:
Iedereen tot volgende week , ik ga ervandoor![]()
Volgende week pas weer? Fijn weekend dan maar!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:55 schreef francis997 het volgende:
Iedereen tot volgende week , ik ga ervandoor![]()
Dat zei iemand hier in de middagpauze ook al. En die kerel komt nota bene ook nog uit De Riet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Eerste dag met de fiets, daarna lopend
Pauper? Mooie sjonnie zekerquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:00 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Dat zei iemand hier in de middagpauze ook al. En die kerel komt nota bene ook nog uit De Riet.![]()
Ja, hij gaat je fiets jattenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:00 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Dat zei iemand hier in de middagpauze ook al. En die kerel komt nota bene ook nog uit De Riet.![]()
Aan het spoor daar jaquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Pauper? Mooie sjonnie zeker!
Kerel zit in de zomer ook wel voor zijn huisje op een stoeltje met een kratje pils onder die stoel![]()
Jeeeuuuujquote:
En, geen alto toch?!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jeeeuuuuj! 21 lentes jong bijna!!
Had ff in je fobo gespiekt hoe je dr uit ziet, weet ik ook tegen wie ik tjet![]()
Edit: zal binnenkort ook wel ff een fototje plaatsen!
Die heeft Cuckoo welquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:07 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Heb jij niet ergens een foto van 'm dan?!
En waar blijft de jouwe??
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:07 schreef Damzkieee het volgende:
Hier vast een oude foto van Roycooooo:
[afbeelding]
Ik heb idd een 1x1 meter foto van jou boven m'n bed hangen voor de eenzame avond-uurtjesquote:
Elke avond dus.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:13 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik heb idd een 1x1 meter foto van jou boven m'n bed hangen voor de eenzame avond-uurtjes![]()
![]()
Dankje voor deze opbeurende mededelingen!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Elke avond dus.
Maar je weet dat je altijd langs mag komen he
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:18 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Dankje voor deze opbeurende mededelingen!![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:21 schreef miss-scofield het volgende:
Nadat je die foto liet zien, is Roycooooooo wel erg stil
Haha, absoluut geen alto.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:04 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
En, geen alto toch?!
Haha, ik wilde het net zeggen, en nu zie ik in de quote dat jij ook iets gaat plaatsen
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Haha, absoluut geen alto.!
Zal morgenaaf ofzo wel ff kijken, vanaaf geen tijd (denk ik)!
Damzkieee pest mij altijd een beetje![]()
Ik zat al te wachtenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[afbeelding]
Voor de liefhebbers onder ons: dit is Gijs alias Damzkieee![]()
G-icequote:Op woensdag 21 maart 2007 16:27 schreef miss-scofield het volgende:
Hehe, Gijs? Wist z'n echt naam niet
Van veel hier niet trouwens
Gaít uut Boornquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:27 schreef miss-scofield het volgende:
Hehe, Gijs? Wist z'n echt naam niet
Van veel hier niet trouwens
Ik gok op Royquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
G-ice!
Van mij weet je wel, niet zo moeilijk![]()
Jij mag nooit weer radenquote:
Gait! Hej'm wa!quote:
Nee, deze week sowieso nog met de auto. Kben nogal lui aangelegd en heb nog geen 2e fietsquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:30 schreef Damzkieee het volgende:
Cuckoo ben je met de trein?
Net te laat dusquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:33 schreef Damzkieee het volgende:
Ja op station de Riet zijn alle fietsen graties
quote:
Jo! ik ga er ook zo vandoor. Blijf nog ff braaf op m'n plek tot 16.45 uur. Tot morgen!quote:
Ben je morgen zelf vrij dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:38 schreef miss-scofield het volgende:
DoeiiiTot vrijdag! Succes morgen
Helaas niet.. moet voor m'n werk (bijbaantje) hele dag cursus volgen in Ridderkerk.. We vertrekken hier om 7.15 uur en zijn rond 18.45 uur ongeveer terugquote:
Ook geen alto zo te zienquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij mag nooit weer raden! K sta wel ergens op internet met carnaval, zal morgen wel ff linkje plaatsen
![]()
Edit: gevonden:
[afbeelding]
Ben de meest rechtse![]()
Hmm..lange dag dus! Maar als je betaald krijgt is het al een stuk draaglijkerquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:42 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Helaas niet.. moet voor m'n werk (bijbaantje) hele dag cursus volgen in Ridderkerk.. We vertrekken hier om 7.15 uur en zijn rond 18.45 uur ongeveer terugKrijg gelukkig wel betaald!!
![]()
btw, mijn weekend moet nog beginnen..eerst nog 2 daagjes schoolquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:57 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Volgende week pas weer? Fijn weekend dan maar!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |