Kneus, heb t ook over de zomer straks. Dat jij factor 1000 moet hebben met jou albino-huid kan ik niks aan doenquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:39 schreef Cuckoo het volgende:
@ Roycoooo, vergeet je zonnebrandcreme niet als je richting terras gaat!![]()
Na al die opmerkingen niet meer denk ik zoquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kneus, heb t ook over de zomer straks. Dat jij factor 1000 moet hebben met jou albino-huid kan ik niks aan doen!
Kom je nu vanaamd nog dan met Chris?
Tof, je geldt toch alleen als opvulling in t huisquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:49 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Na al die opmerkingen niet meer denk ik zo![]()
Frikandellenhapperquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:49 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Na al die opmerkingen niet meer denk ik zo![]()
Goeiemiddag, wel lekker geslapen dan?quote:
Mjaquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goeiemiddag, wel lekker geslapen dan?![]()
Telefoonwekker op 5 verschillende tijden...quote:
quote:
ook goedemorgenquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
Telefoonwekker op 5 verschillende tijden...
Om 8u10 gordijnen open gedaan, lampje aan, en toch weer keihard in slaap gevallen
Ja, als jij de juiste mee hebt gejat tenminste wel..quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Frikandellenhapper
Zaterdag weer he. Was die NHL DVD dezelfde als die jij in je PS2 had?
Hm, jij kan wel wat dicipline gebruiken !quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:58 schreef lienelien het volgende:
Telefoonwekker op 5 verschillende tijden...
Om 8u10 gordijnen open gedaan, lampje aan, en toch weer keihard in slaap gevallen
Klopt jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:00 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Hm, jij kan wel wat dicipline gebruiken !
![]()
Je moet gewoon opstaan. That's it. Klinkt makkelijker dan het is, ik weet t maar het helpt welquote:
Ja, nouja, op tijd of te laat is hier een ruim begrip, dus ik was iig niet te laat eigenlijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je was toch wel op tijd op stage toch?
Ik weet het ja, vaak doe ik dat ook gewoonquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:01 schreef DaFan het volgende:
[..]
Je moet gewoon opstaan. That's it. Klinkt makkelijker dan het is, ik weet t maar het helpt wel
dan is het toch goedquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, nouja, op tijd of te laat is hier een ruim begrip, dus ik was iig niet te laat eigenlijk![]()
Oh maar dat doe ik sowieso nooitquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan is het toch goedmaar als je eerder opstaat, kun je ook rustig ontbijten e.d.
ow, okeejquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Oh maar dat doe ik sowieso nooit![]()
Ja, nouja, het is helemaal niet erg als ik zo nu en dan na 9u30 binnen kom, maar liever niet iedere dagquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ow, okeejmaar als je toch niet 'te laat' kunt komen op stage, waarom is het dan erg dat je om 09.05 opstaat?
Ik wel, even rustig zitten en een krantje erbijquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Oh maar dat doe ik sowieso nooit![]()
Ja, of mandarijntjes en rijstewafelsquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:08 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik wel, even rustig zitten en een krantje erbij
Je hebt ook van die ransapen die in de trein gaan zitten ontbijten met hun broodje pindakaas. Echt goor, daar ga je zo van over je nek![]()
Bah! Of de 'avondeters' met hun patat. Vuile zwervers.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, of mandarijntjes en rijstewafels![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, nouja, het is helemaal niet erg als ik zo nu en dan na 9u30 binnen kom, maar liever niet iedere dag
Iehhhquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:09 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Bah! Of de 'avondeters' met hun patat. Vuile zwervers.
Dat is helemaal ranzig met hun patatje oorlog..quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:09 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Bah! Of de 'avondeters' met hun patat. Vuile zwervers.
Dat meurt zo hard.. Vooral als je zelf in de trein zit met een rammelende maagquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is helemaal ranzig met hun patatje oorlog..
daar ga je echt spontaan van over je nekquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is helemaal ranzig met hun patatje oorlog..
*knor* *knor*, komt dat Sultana beest weer uit je tas.. *knor* *knor*quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:13 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Dat meurt zo hard.. Vooral als je zelf in de trein zit met een rammelende maag![]()
Honger.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:16 schreef Sok41 het volgende:
Als ik honger(sorry, trek) dan eet ik in de trein, en het zal me jeuken wat anderen daar van vinden..
Ik zette het er maar bij voordat 1 of andere bijdehand me zou corrigeren..quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:17 schreef lienelien het volgende:
trek? Dat vind ik me toch zo'n kutwoord
dat heb ik ook, bij Center Parcs had ik er meer lol in dan hier nu, maar dat heeft ook te maken met het feit dat ik daar ook gewoon mee moest werken enzo, en echt super collega's hadquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:15 schreef MichielPH het volgende:
Het helpt ook wel of je plezier in je stage hebt. Hier moet ik rond half 9 beginnen en strompel ik meestal pas iets voor 9 binnen. Morgen moet ik werken bij m'n oude stagebedrijf, daarvoor moet ik om 7u met de bus.
En met de eerste heb ik moeite, met de laatste niet of nauwelijks.
hoe moet je dat anders noemen dan? honger is echt als je een tijdje niks hebt gegeten bijvoorbeeld, trek is gewoon zin in eten (zin in iets lekkers) daarbij hoef je niet noodzakelijk honger te hebben...quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:17 schreef lienelien het volgende:
trek? Dat vind ik me toch zo'n kutwoord
Hoezo? Honger is echt niet verkeerd oid. Trek is juist een ouderwets woord. Net alsof de keendjes in de 3e wereld landen denken 'ik heb geen trek, ik heb hongeeeerrrrrrrrrr'quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:18 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik zette het er maar bij voordat 1 of andere bijdehand me zou corrigeren..
Heb jij wel eens honger dan? Of hebben alleen negertjes met opgezette buiken dat volgens jou?quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe moet je dat anders noemen dan? honger is echt als je een tijdje niks hebt gegeten bijvoorbeeld, trek is gewoon zin in eten (zin in iets lekkers) daarbij hoef je niet noodzakelijk honger te hebben...
toch?
Die zitten meer van: " OMG kutvlieg ga van mn oog af"quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hoezo? Honger is echt niet verkeerd oid. Trek is juist een ouderwets woord. Net alsof de keendjes in de 3e wereld landen denken 'ik heb geen trek, ik heb hongeeeerrrrrrrrrr'
Maar sok had het volgens mij wel over honger hebben als in een lege maagquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe moet je dat anders noemen dan? honger is echt als je een tijdje niks hebt gegeten bijvoorbeeld, trek is gewoon zin in eten (zin in iets lekkers) daarbij hoef je niet noodzakelijk honger te hebben...
toch?
natuurlijk heb ik wel eens honger, bijvoorbeeld vlak voor de lunch (dat heeft iedereen) maar 's avonds heb ik ook wel eens trek, dan pak ik een stuk chocola... op die manier bedoel ik hetquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:21 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Heb jij wel eens honger dan? Of hebben alleen negertjes met opgezette buiken dat volgens jou?
Ik heb nog geen ontbijt op, en ik heb HONGERRRRRRRquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:21 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Heb jij wel eens honger dan? Of hebben alleen negertjes met opgezette buiken dat volgens jou?
Ik ook, heerlijk wakker wordenquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik neem ook altijd rustig de tijd om wakker te worden, te ontbijten etc.
lienelien, wat zijn 'keendjes'???quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:20 schreef lienelien het volgende:
keendjes
Jezus als ik op 10.22 nog geen ontbijt op heb dan mag je de ziekenwagen bellen, dan ga ik gestrektquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:22 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb nog geen ontbijt op, en ik heb HONGERRRRRRR![]()
Jij hebt natuurlijk weer gezegd dat alleen IK het niet zo'n goed idee vond, zodat ik alle commentaar weer op m'n bordje krijgquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik ook, heerlijk wakker worden![]()
@ Cuckoo: Chris net gesmst, hij vond je maar een lambak! Moeten we t volgende week ook ECHT gaan bespreken he
..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |