Roycooooooo's mum knits socks in hellquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:25 schreef Roycoooooo het volgende:
Wie maakt er ff een toffe opmerking over mij zodat ik het in de ondertitel kan plaatsen??![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:28 schreef lienelien het volgende:
roycoooooo moet niet zeiken.
Ik nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:27 schreef Freshthinking het volgende:
Pfff, welke klapdeurjosti heeft hier net op de plee zitten bouten. Die lucht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
het is vouwfietsjostiquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:27 schreef Freshthinking het volgende:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:28 schreef lienelien het volgende:
roycoooooo, al was je de laatste man op aarde
ikke nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:27 schreef Freshthinking het volgende:
heb mijn post ook alweer veranderdquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:33 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nee dat was ik
Andervrouws woorden verdraaien is okay.
uhuhquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:31 schreef Damzkieee het volgende:
Zo galant is ze, die Lien.
wat niet, meisjes?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:38 schreef Roycoooooo het volgende:
Ik neem ze niet.
jou in het bijzonder niet!quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet doordeweeks, alleen in het weekend
* ReMcOrE heeft medelijdenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:41 schreef Sok41 het volgende:
Deze knaap heeft het gezien, en word moe.. 3:15 nog
Deze knaap ook, nog 3 uurquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:41 schreef Sok41 het volgende:
Ik heb ook wel behoefte om nu huiswaarts te keren, alleen kan m'n afstudeerbegeleider die zodirect langskomst dat niet echt waarderen vermoed ik zo...quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:41 schreef Sok41 het volgende:
ik zou ook wel naar huis willen, maar ja om 3 uur heb ik een gesprek met mijn praktijkopleider..dus ik moet maar ff wachten. En dan om 4 uur wel naar huis, en dan zit mijn stageweek eropquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:44 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik heb ook wel behoefte om nu huiswaarts te keren, alleen kan m'n afstudeerbegeleider die zodirect langskomst dat niet echt waarderen vermoed ik zo...![]()
je MOET vrij nemenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:47 schreef Freshthinking het volgende:
Krijg net te horen dat ik voor deze maand nog twee verplichte atv-dagen heb staan die ik op moet nemen. Het moet niet gekker worden hier
verplicht vrijquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:47 schreef Freshthinking het volgende:
Krijg net te horen dat ik voor deze maand nog twee verplichte atv-dagen heb staan die ik op moet nemen. Het moet niet gekker worden hier
jij wel weerquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:55 schreef ReMcOrE het volgende:
mensen, ik ga afsluitenik wens iedereen een prettige dag verder, ben er vanavond wel weer
Géééééék he!quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:54 schreef lienelien het volgende:
Damzkieee, waarom ben jij geek?
Succes he, laat ff weten hoe t gingquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:55 schreef ReMcOrE het volgende:
mensen, ik ga afsluitenik wens iedereen een prettige dag verder, ben er vanavond wel weer
succes, laat effe weten hoe het ging.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:55 schreef ReMcOrE het volgende:
LOL. Na-apertquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
succes, laat effe weten hoe het ging.
Wtfanders zeg je effe precies hetzelfde op hetzelfde moment.
Zitten op een meter van elkaar. Maar dit keer wisten we echt niet wat we postenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:59 schreef DaFan het volgende:
Jullie zitten op een stoeltje met de laptop he?
Nee, we zitten aan een L vormig bureau met zn 2enquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:59 schreef DaFan het volgende:
Jullie zitten op een stoeltje met de laptop he?
Maar er staat dus niet gek met meer e´s, maar juist geek met meer e´s. Je ken ook dit teken?: èquote:
Gèèèèèèèèèèèèèèkquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
Maar er staat dus niet gek met meer e´s, maar juist geek met meer e´s. Je ken ook dit teken?: è
Tofquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Juist ja. En da´s héél wat anders van géééééééééék
Lien is een beetje rebels, dus misschien dat jij de eer van de vrouwen hoog kunt houden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:06 schreef miss-scofield het volgende:
Hooiii
ZO, bijna heel topic gemistHele/halve dag school! STOM!
Lief dat jullie rekening hebben gehouden met Lienelien en mij![]()
(TT)
Hoe is het hier?
Vind ik wel. Gelukkig is dit een land waar je je mening mag uitbrengen. Dit doe ik dan ook graag: ik vind dit tofffffffffffffffffffffffffquote:
Ja maar ik verveel mequote:Op woensdag 21 maart 2007 14:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Lien is een beetje rebels, dus misschien dat jij de eer van de vrouwen hoog kunt houden.
Doe een dansje danquote:
Dat is nog vrij decent uitgedruktquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Lien is een beetje rebels, dus misschien dat jij de eer van de vrouwen hoog kunt houden.
Of maak foto's van je werkomgeving, ook spannendquote:
Ik heb mn camera niet standaard iedere dag bijquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Of maak foto's van je werkomgeving, ook spannend
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:15 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Hahah perv !
(ps, ik sta er wel achter tho)
hahahahahahahhaha. Betrapt op een spelfaut hahahahahaquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb mn camera niet standaart standaard iedere dag bij
gossiequote:Op woensdag 21 maart 2007 14:16 schreef Freshthinking het volgende:
Ze breken de Pepsi stage af!
typefoudquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
hahahahahahahhaha. Betrapt op een spelfaut hahahahaha![]()
Tnx voor de verbetering.quote:
Wie? fanatieke coca cola drinkers?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:16 schreef Freshthinking het volgende:
Ze breken de Pepsi stage af!
Nee, vakkundige slopersquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wie? fanatieke coca cola drinkers?
Niet? Kom op, gooi er een leuke anekdote uitquote:
Nou lien zou een dansjequote:Op woensdag 21 maart 2007 14:36 schreef miss-scofield het volgende:
Sorry!
Ik weet ook helemaal niet waar jullie het over hebben en ben te druk om het te lezen! Maar wilde wel ff stoer meepraten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doen, maar ze praat eroverheen![]()
Ofzo
Maar je mag gerust haar plaats innemen, we zoeken nog vrijwilligers (met camera).
Voorbeeld:
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:37 schreef Sok41 het volgende:
Hup zei me simmetje daar gaan we weer, linksom rechtsom, op en neer !
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou lien zou een dansjeMaar die heeft een leuk rokje aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doen, maar ze praat eroverheen![]()
Ofzo
Maar je mag gerust haar plaats innemen, we zoeken nog vrijwilligers (met camera).
Voorbeeld:
![]()
En helaas, ik heb geen camera![]()
I ♥ PB
Errm ik denk dat we het dan wel kunnen schudden met onze stage topicsquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:41 schreef Roycoooooo het volgende:
Wat wordt de nieuwe titul??
SC #75 Lienelien moet een dansje doen zonder kleren
métquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:41 schreef Roycoooooo het volgende:
Wat wordt de nieuwe titul??
SC #75 Lienelien moet een dansje doen zonder kleren
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:43 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Errm ik denk dat we het dan wel kunnen schudden met onze stage topics![]()
Maarrrr als hun een striptease doen, krijgen ze er ook vast wel 1 terug toch heren ?
Daar heb ik dan ook wel weer respect voorquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Haha, je wil wel gaan dansen voor de camera mét kleren?![]()
![]()
Jij maakt er meteen weer een striptease van. Ik bedoelde gewoon dansen in de blote kont dikke winterjas.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:44 schreef DaFan het volgende:
als zij* en nee.
Khoef geen striptease ook, zit hier op mn werk he
ik fabriceer wel een keer een bewegende fotoquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
![]()
Je danst toch ook een discotheek, of jij niet? Sta je ook voor een camera te dansenquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
![]()
Haha! Nee dansen doe ik daar nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Je danst toch ook een discotheek, of jij niet? Sta je ook voor een camera te dansen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |