in een ander topicquote:Op zondag 18 maart 2007 19:25 schreef -skippybal- het volgende:
Goeie op [afbeelding]
En waar zijn de tieten?
TS heeft de OP uit het vorige topis soms gequote, en daarna de [quote] en [/ quote] tags weggehaald?quote:
Iedereen is blij met die vernedering in Eindhovenquote:
Anti-climaxquote:
dat vraag ik me dus ook afquote:Op zondag 18 maart 2007 19:49 schreef Ladidadida het volgende:
Wat is dat toch altijd met tieten?
De halve wereldbevolking heeft er een paar, maar dat je nou zegt van, daar ga ik de hele dag naar kijken.. Neequote:
Er zijn heel veel mensen die je niet eens aan kunnen kijken. Die altijd een stuk lager zitten.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
De halve wereldbevolking heeft er een paar, maar dat je nou zegt van, daar ga ik de hele dag naar kijken.. Nee![]()
Haha, klopt iddquote:Op zondag 18 maart 2007 20:37 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen die je niet eens aan kunnen kijken. Die altijd een stuk lager zitten.![]()
edit
Ik begin ook weer verkouden te worden. Iedereen lijkt griep te hebben op dit moment.quote:
doe met je meequote:
vorige week zat ik gvd op het terras, nu moet ik zowat sneeuwkettingen op mijn auto leggen!quote:Op maandag 19 maart 2007 07:15 schreef santax het volgende:
er ligt echt sneeuw lol... in fucking maart... na een niet bestaande winter, ligt er sneeuw....
En pas die TT eens aan, SantaX wil ook tieten ook zien![]()
Ik ookquote:Op maandag 19 maart 2007 12:37 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
bij jou dus ook al nietik wil ook sneeuw
![]()
doe je goedquote:Op maandag 19 maart 2007 12:25 schreef maaike1987 het volgende:
hier ligt geen sneeuw![]()
Heb bijna klokje rond geslapen.. was ook zo moe
![]()
haha gewoon in bed blijven liggenquote:
hahah beginnen met rokenquote:Op maandag 19 maart 2007 15:27 schreef Ladidadida het volgende:
Nou, idd, geen animo voor tieten.
En ik rook niet eens, wat doe ik hier eigenlijk.
Nee nee nee nee neequote:Op maandag 19 maart 2007 15:36 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahah beginnen met roken![]()
En denk dat al die geile mannetjes nu andere dingen aan t doen zijn![]()
Nee, nieuwe reeksen worden slechts bij hoge uitzondering toegestaan. Dit is de nieuwste. Tevens OP gefixt.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:25 schreef Viswijfje het volgende:
voor een chat gebeurt er niet veel.. mag ik ook een eigen chat openen want dan word t vast veel gezelluger als ik t leuk aanpak!!
je bent een schatquote:Op maandag 19 maart 2007 16:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, nieuwe reeksen worden slechts bij hoge uitzondering toegestaan. Dit is de nieuwste. Tevens OP gefixt.
Gewoon de code uit de wiki pagina uit het linkje onderaan in de OP kopierenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:55 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
je bent een schatsorry weet nog steeds niet goed hoe ik dat moet doen, dat zie je nu wel
![]()
Ow bedankt me te helpen herinneren dat ik vanavond ook nog de was moet doenquote:gezellig dat je er ook weer bent lucky![]()
net de was opgevouwen en ga nu lekker peukie doen.. en dan zo toch maar eens boodschappen doen![]()
ik ben blij dat ik er van af benquote:Op maandag 19 maart 2007 17:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon de code uit de wiki pagina uit het linkje onderaan in de OP kopieren
[..]
Ow bedankt me te helpen herinneren dat ik vanavond ook nog de was moet doen
Remlof doet net een 2 maand zelf zijn was..quote:Op maandag 19 maart 2007 17:05 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik er van af ben![]()
heb je geen vrouw of vriendin of moeder die de was voor je doet
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik snap nu waarom ik niet door had dat ik hier niet meer kwam, zo leuk is t niet meer hè
Ja, waar zit je steeds!quote:Op maandag 19 maart 2007 19:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik snap nu waarom ik niet door had dat ik hier niet meer kwam, zo leuk is t niet meer hè
doe je nu ook roken dan ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Haha, ik ben er nog.
Doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:38 schreef MaJo het volgende:
Ik wil wel roken maar heb al een week keelontsteking en dat doet auwGoed moment eigenlijk om gestopt te blijven hierna maar mezelf kennende begin ik weer te roken zodra dat kan
Herkenbaarquote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:40 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Doe ik ook altijdDag 3 een keer proberen, kan niet. dag 4 dan.. of dag 5
Brol?quote:
Zit je in het netwerk?quote:
Ik ben een alcoholistquote:Zwaar drinken, het zogenoemde binge-drinken, wordt gedefinieerd als het drinken van minstens vijf glazen tijdens één drinkgelegenheid.
ken je tog niet heel opetenquote:
quote:Jouw testresultaat
Uit de test blijkt dat je alcoholgebruik best riskant is. Lees de adviezen goed door. Wellicht kunnen ze je helpen, zodat alcohol voor jou geen probleem hoeft te worden in de toekomst.
Whehe, hoezo overdreven. Na 5 glazen al een alcoholvergifitigingquote:Te veel in korte tijd kan tot alcoholvergiftiging leiden
Problematisch is het feit dat je relatief vaak per gelegenheid 5 of meer alcoholische drankjes drinkt. Levensgevaarlijke alcoholvergiftiging is slechts een van de mogelijke gevolgen.
Drinkershoekje binnenkort dan maar?quote:Risico op verslaving
Weliswaar kan het een poosje duren alvorens je van de alcohol afhankelijk bent, maar nu al ben je er aan gewend geraakt regelmatig veel alcohol te drinken. Uit die gewoonte kan uiteindelijk afhankelijkheid (verslaving) ontstaan.
Tenminste, als je je drinkgedrag niet verandert.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Netwerk?
Is er een speciaal netwerk van belgen dan?
Jah. Er was zelfs ooit bijna een revolutie door in België.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Netwerk?
Is er een speciaal netwerk van belgen dan?
Influenza is coming for you!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:10 schreef Tezz het volgende:
brr ik heb het steenkoud en krijg het maar niet warm vandaag. Op kantoor was het koud en nu kom ik thuis en hier is het ook al koud! grrrrrrr
heej daar................blij dat je je weer wat beter voelt!quote:
nee ik heb dat virus net de deur uit gezet. die hoer had het hele gezin hier al flink te pakken genomen dus....(en het was niet eens lekker kun je nagaan)quote:
quote:
ja goed zo Sebasser, TELL THEM!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:42 schreef Sebasser het volgende:
Van die mensen die van alles aan je vragen
En als je dan zo wat aan hun vraagt wat klaar kan zijn binnen 3 seconden en 3 keer klikken, en dan roepen "[13:40:10]*** says:
andere keer ok?
ben nu heel erg druk*"
What the hell, pedo.
ze komt gratis, maar ze is wel veeleisend!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:39 schreef -skippybal- het volgende:
Geil. Hoe duur is zo'n geintje voor het hele gezin?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja goed zo Sebasser, TELL THEM!
Wat een klotestreek zeg
![]()
RTL 7 is toch die RTL 5 herhaal zender?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:49 schreef Broekpaling het volgende:
Hoe verzint UPC het om rtl7 misschien te vervangen door een arabische zender.![]()
Mocht het gebeuren dan groeten wij UPC.![]()
Een beetje respect voor je Islamitische medelanders ja!! Dat verdien ze!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:49 schreef Broekpaling het volgende:
Hoe verzint UPC het om rtl7 misschien te vervangen door een arabische zender.![]()
Mocht het gebeuren dan groeten wij UPC.![]()
Vanaf nummer 15 hebben wij ruimte.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Een beetje respect voor je Islamitische medelanders ja!! Dat verdien ze!
Daar begint de zee?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vanaf nummer 15 hebben wij ruimte.![]()
Dussssss wat hebben we geleerd, wat is de moraal van dit verhaal.......????quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Diegene zit op mijn school, maar aangezien ik er nooit meer heen ga..
En hij viel mij vrij vaak lastig met van alles en nog wat tijdens mijn vrije tijd en zulks.
Like wtf, en dan vraag ik een keer wat aan hem om te doen, en dan is het altijd Jaja, komt goed. (en dan vervolgens niks meer van horen...) of dat hij het momenteel te druk heeft..
Ja, ga eens dood.
Ik ga altijd over m'n nek van witlof.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:06 schreef Tezz het volgende:
neee ik heb een leuke middag.....ben nu eten aan het koken alvast voor vanavond (wel lekker, witlof met ham en kaas uit de oven en smeuige aardappelpuree) en mag straks weer naar de kraker. Met alle waarschijnlijkheid kan ik dus vanav niet meer lopen...blegh.
Oh.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga altijd over m'n nek van witlof.![]()
klinkt lekkerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:06 schreef Tezz het volgende:
neee ik heb een leuke middag.....ben nu eten aan het koken alvast voor vanavond (wel lekker, witlof met ham en kaas uit de oven en smeuige aardappelpuree) en mag straks weer naar de kraker. Met alle waarschijnlijkheid kan ik dus vanav niet meer lopen...blegh.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh.
Bedankt voor deze zeer relevante medeling.
Oh please please please PM me ff het linkje??????quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Jeujjj, foto's van de fotoshoot staan online, en zij staat er ook heul vaak tussen.![]()
![]()
Nou dit is toch een goede tip dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:14 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
klinkt lekkerik moet nog maar na gaan denken over wat ik vanavond wil gaan eten..
En dan vrouwelijk fapsen op de hele club?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh please please please PM me ff het linkje??????
neeeeeee ik wil je gewoon graag een keer zien! En ook je lieve bijna-vriendinnetje!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dan vrouwelijk fapsen op de hele club?![]()
Ik neem dat heul vaak trouwens terug.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Jeujjj, foto's van de fotoshoot staan online, en zij staat er ook heul vaak tussen.![]()
![]()
leukquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik neem dat heul vaak trouwens terug.![]()
Ik las het mailtje even te snel.![]()
De hele meuk staat op een cd en een aantal op 't web.
Ze heeft zich vrij simpel gekleed op de foto's, bijna geen tijd enzeau, maar ze heeft een hele foto van haar leuke naar mij gestuurd.![]()
klopt als je 10 bentquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
[..]
Whehe, hoezo overdreven. Na 5 glazen al een alcoholvergifitiging![]()
[..]
Drinkershoekje binnenkort dan maar?
Wat een onzintest[afbeelding]![]()
ahhquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:45 schreef lucky_m3 het volgende:
middag trouwens
Vanmorgen 3 kwartier doorgeslapen met klote wekker schreeuwend naast mijn oor, en nog niet wakker worden hoor
kansloze kutdag, geen peuken bij me, collega die bijna niks kon door ziekte en nog drie dagen te gaan voor weekend![]()
knap klote weekje gaat het worden![]()
jawel, van die lekkere drumquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:59 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ahhzit je niet mee..
heb je geen collega's die peuken bij hebben??
sterkte tezzquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:05 schreef Tezz het volgende:
kut nog 10 minuten en ik moet weer naar de kraker. Blegh. Niet leuk.
nicotine is nicotinequote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:07 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
jawel, van die lekkere drum![]()
Maar nu ik heb gezien wat voor lekker weer mijn huisgenoten tegen kwamen, ben ik weer helemaal blij![]()
klopt, alles draait om nicotine, allen krijg ik geen 10 peuken weg van drum in 8 uur, dan heb ik echt een verrote keel.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
nicotine is nicotine
Een echte roker laat zich noch door Drum, noch door regen/wind/sneeuw/hagel tegenhouden.
ik krijg best 10 peuken Drum weg in 8 uur als ik niets anders heb hoor!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:12 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
klopt, alles draait om nicotine, allen krijg ik geen 10 peuken weg van drum in 8 uur, dan heb ik echt een verrote keel.
dus als kan rook ik liever van die groot verpakking van de aldi of c1000![]()
Nu al?quote:
Oh, en toen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:44 schreef maaike1987 het volgende:
net lekker peukie gerookt
De wat?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:05 schreef Tezz het volgende:
kut nog 10 minuten en ik moet weer naar de kraker. Blegh. Niet leuk.
quote:
Krakerstuigquote:
Of ook wel:quote:
Zozo.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:21 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Of ook wel:
chi·ro·prac·ti·cus (de ~ (m.))
1 fysiotherapeut die chiropraxie toepast => bottenkraker, kraker
Tezz heeft toch auw aan d'r rug ?! Hernia![]()
![]()
Anders ik wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:28 schreef maaike1987 het volgende:
Ik kan een massage nu wel gebruikenlast van mijn rugje
![]()
Mij wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:44 schreef BeeDee het volgende:
Ik kan dat dus echt niet...zingen en gitaarspelen tegelijk. Zeker geen complexe ritmes / melodieën![]()
Dat heel makkelijk oppikken van dingen op de gitaar heb ik ook. En ik hoef ook niet persé te kijken wat ik doe.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mij wel.![]()
Maar het gitaarspelen gaat mij angstig goed af, hoe amper te oefenen en ken 't feest al meespelen, komt waarsch door familie, iedereen deed/doet aan muziekmakerij.
Heb tijdens nummers hele gesprekken gehad die in de verste verte niet over muziek/gitaar gaan.![]()
En ik zou wel willen zingen ja, het lukt net niet, ik kan best zuiver zingen, alleen aangezien ik amper oefen ben ik nog niet zo ver.
Graag.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:10 schreef lucky_m3 het volgende:
Is t niet een idee om eens een rokershoekje massage meet te doen
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:26 schreef lucky_m3 het volgende:
zullen we het dan massage-orgie noemen![]()
en een peukje achteraf natuurlijk![]()
Hoezo problemen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:38 schreef maaike1987 het volgende:
mannenbrengen vrouwen een hoop problemen..
ben nog steeds aan het twijfelen of ik verstand thuis blijf of toch even drankje ga doen in de stad met vrienden.. zijn er nu al paar die graag willen dat ik kom..
Ik word schijtziek van dat gezeik, echt waar. Zoek de mannen eens ergens anders of stel je eisen bij !quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:38 schreef maaike1987 het volgende:
mannenbrengen vrouwen een hoop problemen..
Weltrusten Broek !quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:45 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga slapen.
Prettige nacht iedereen!
Nou het heeft niks met mij te maken hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik word schijtziek van dat gezeik, echt waar. Zoek de mannen eens ergens anders of stel je eisen bij !
OMFG !![]()
Goede reden om m links te laten liggen lijkt me.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:54 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Nou het heeft niks met mij te maken hooreen vriendin van me vind een jongen leuk.. en hij geeft haar ook veel aandacht.. afspraakjes.. nou blijkt dat hij haar niet ziet zitten omdat ze een buikje heeft
![]()
haha oke zal er voortaan over ophouden.. maar blijf zelf gewoon verstandig even uit de buurt van relatiesquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:04 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Goede reden om m links te laten liggen lijkt me.
En ik moet BeeDee ergens zeker wel gelijk geven, volgens mij zit je of echt tussen de verkeerde gasten, of heb je te hogen ijsen, maar zo maak je het jezelf nooit leuk![]()
Dus ik zou zeggen:
Ga stappen met die vriendin van je in een andere uitgaansgelegenheid, stuurdie gast die r leuk vond een sms met dat ie kansloos is en vermaak je tussen andere stappers die je niet kentIs uiteindelijk vaak erg gezellig
![]()
Goed, ik ga weer een poging tot slapen doen, huisgenoten zijn weer stil![]()
Hoezo, Apeldoorn kan je, als ik me goed herinner, redelijk uitgaanquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:08 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha oke zal er voortaan over ophouden.. maar blijf zelf gewoon verstandig even uit de buurt van relaties![]()
er is hier alleen niet veel om uit te gaan![]()
maar het probleem is dat hij haar dat niet verteld..
haha oke das waar.. maar ken eigenlijk geen mensen uit een andere stad.. en na zaterdag zit ik er ook niet op te wachten om te wachten op de eerste treinquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:13 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Hoezo, Apeldoorn kan je, als ik me goed herinner, redelijk uitgaan
Arnhem
Enschede
Utrecht
Wat mijn part Ede,afrader
Kom op je bent student, hebt OV en als je een college mist is dat geen ramp, of alles op HBO moet verplicht zijn![]()
Daarnaast ken je vast iemand die in een andere stad woont, kan je daar blijven snurken.
En dat hij het niet heeft verteld, kan m alleen maar een rode kop en ons een glimlach bezorgen![]()
![]()
Niemand is feilloos hoor ! Als iets fout gaat ligt 't vaak aan beide partijenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:54 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Nou het heeft niks met mij te maken hooreen vriendin van me vind een jongen leuk.. en hij geeft haar ook veel aandacht.. afspraakjes.. nou blijkt dat hij haar niet ziet zitten omdat ze een buikje heeft
![]()
klopt ergens wel.. maar ik geef jongens ook voorlopig geen kans meerquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:17 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Niemand is feilloos hoor ! Als iets fout gaat ligt 't vaak aan beide partijen![]()
En die jongen is blijkbaar gefixeerd op uiterlijk, foute basis, hoewel ook begrijpelijk. Maar als je dan vervolgens zoiemand nog een kans geeft of het voordeel van de twijfel, schort er iets aan je beoordelingsvermogen...twee kanten dus![]()
En weltrusten lucky !![]()
![]()
Ah, barkruk type zo te lezenquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:15 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha oke das waar.. maar ken eigenlijk geen mensen uit een andere stad.. en na zaterdag zit ik er ook niet op te wachten om te wachten op de eerste trein![]()
ben trouwens ook niet op zoek naar een nieuwe man, vermaak me zo goed in de kroeg met een drankje erbij en me vaste club vrienden. meer dan genoeg voor mij![]()
Ik dacht dat jij ging..quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:22 schreef lucky_m3 het volgende:
trusten beedee
das balenquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:23 schreef lucky_m3 het volgende:
Volgens mij zegt de wet dat je na 4 uur inspanning recht hebt op pauze, anders heb ik met mijn hemelse werkook recht op meer pauze
Da's vroeg !quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:36 schreef lucky_m3 het volgende:
ach, kan nog niet slapen, alleen staat de wekker op 0500
dus morgen gaat nog lachen worden. Ben vanmiddag helaas al een 4 uur onder zijl geweest, daarom lukt het niet echt
Ik zit ook in volcontinuediensten en ben een nachtmens...gevolg ? Ik haat ook ochtenddienstenquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:38 schreef lucky_m3 het volgende:
ben zeg maar hard toe aan nieuw werk, dit werkt echt niet
nachtdienst is goed, avond dienst is goed, maar ochtend dienst is ronduit dodelijk voor me is me nog nooit gelukt, en ik verwacht dat het me nu ook niet gaat lukken, te weinig animo om om 9 uur alle lichten uit te doen, voor iets dat me minder interesseerd
of je koopt zo,n ding voor om je peuk heen, geen rook naar buiten en jij de nicotinequote:Op woensdag 21 maart 2007 00:34 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
das balendan moet ik het toch maar houden bij stiekum een peukie roken
![]()
die van mij gaat om 7 uur..quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:36 schreef lucky_m3 het volgende:
ach, kan nog niet slapen, alleen staat de wekker op 0500
dus morgen gaat nog lachen worden. Ben vanmiddag helaas al een 4 uur onder zijl geweest, daarom lukt het niet echt
06:30 tot 14:30, 05:45 in de auto, wekker om 05:15...quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:48 schreef lucky_m3 het volgende:
ach, ochtend dienst is te doen, mits die begint om 830, maar 530 is toch wel erg vroeg
Weltrusten maaikequote:Op woensdag 21 maart 2007 00:50 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
die van mij gaat om 7 uur..
duik er nu ook lekker in![]()
proost...quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:54 schreef dvunz het volgende:
hips...burrp...peuke tijd
bier?quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
proost...
kktssschhh !!!! * * BeeDee trekt nog een biertje open
Wat je wilt....peuk dan maarquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:59 schreef dvunz het volgende:
[..]
bier?
njeu bedankt..ff voorlopig genoeg wodka op..hips
quote:Op woensdag 21 maart 2007 07:59 schreef Tezz het volgende:
<liegmodus aan>
Goedesmorgens allemaal. Wat een heerlijke dag is het toch weer, ik heb er zin in! Lekker naar het werk tot vanavond laat, heerlijk! Vroeg opstaan, geweldig!!!!!!
<liegmodus uit>
Beetje buikje mag er heus wel zijn hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:54 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
![]()
hoiquote:
Inderdaad, kut NSquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:26 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hoi![]()
Werken is weer eens saaibalen dat je je trein hebt gemist.. NS werkt ook nooit mee
![]()
Na 3 koppen sterke thee ben ik nog niet wakker![]()
Ik moet tot 1 uur werken.. en daarna misschien nog lesquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:30 schreef Broekpaling het volgende:
Dan ga ik ook maar weer eens pleite.![]()
![]()
Och ja, om 12 uur weer thuis.![]()
En dan om 5 uur gitaarles.![]()
Meteen gedaan natuurlijk..quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:36 schreef Renesite het volgende:
Een smsje is sneller dan je denkt
goed bezigquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Meteen gedaan natuurlijk..
Net als voicemail.
Dude, ga je met emo's om ofzo? Weglopen van huisquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:26 schreef Sebasser het volgende:
Whahahaha, politie net aan de deur
Of ik ene "insert naam" kende, want die was weggelopen, en er gingen woorden rond dat ie hier zou verblijven.!
Wtf, ik geef die gast alleen maar advies zo van "Ja, dat is slim" En zo van "Nee, dat is niet slim" En zo.
Best wel pro.
Mahgoe, daar zijn ze nu naar opzoek.
en die klotenaap heeft zijn mobiel uitstaan, dus ik kan hem niet op tijd waarschuwen.
Het is ook een fokker, en dat zegt al genoeg.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dude, ga je met emo's om ofzo? Weglopen van huis
Goed bezig?quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:48 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
goed bezigzou me kapot schrikken als de politie opeens voor de deur staat..
zou maar gauw ff edtit doen..quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:14 schreef Sebasser het volgende:
Ik beken hier gewoon strafbare feiten hé, dat jullie even doorhebben hoe stoer ik ben.
tijd voor peukquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:40 schreef dvunz het volgende:
[..]
zou maar gauw ff edtit doen..
anders ben je strax de sjaak..bekentenis opf fok![]()
tijd voor koffie en peuk
slap lulle ????quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:49 schreef Sebasser het volgende:
Ik drink geen koffie, en ik ben gestopt met roken.
Wat doe ik hier eigelijk
gestopt met rokenquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:49 schreef Sebasser het volgende:
Ik drink geen koffie, en ik ben gestopt met roken.
Wat doe ik hier eigelijk
quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:17 schreef dvunz het volgende:
pfff 4 bakke koffie verder en al weer tveel sigs...kom al aardig op gang sjow
quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gaat stukken sneller inderdaad, met die nieuwe vibo van je.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gaat stukken sneller inderdaad, met die nieuwe vibo van je.
Pio.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het is ook een fokker, en dat zegt al genoeg.
Deze klinkt ook heerlijk, ik hou van oude versterkerts.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |