hahah beginnen met rokenquote:Op maandag 19 maart 2007 15:27 schreef Ladidadida het volgende:
Nou, idd, geen animo voor tieten.
En ik rook niet eens, wat doe ik hier eigenlijk.
Nee nee nee nee neequote:Op maandag 19 maart 2007 15:36 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahah beginnen met roken![]()
En denk dat al die geile mannetjes nu andere dingen aan t doen zijn![]()
Nee, nieuwe reeksen worden slechts bij hoge uitzondering toegestaan. Dit is de nieuwste. Tevens OP gefixt.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:25 schreef Viswijfje het volgende:
voor een chat gebeurt er niet veel.. mag ik ook een eigen chat openen want dan word t vast veel gezelluger als ik t leuk aanpak!!
je bent een schatquote:Op maandag 19 maart 2007 16:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, nieuwe reeksen worden slechts bij hoge uitzondering toegestaan. Dit is de nieuwste. Tevens OP gefixt.
Gewoon de code uit de wiki pagina uit het linkje onderaan in de OP kopierenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:55 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
je bent een schatsorry weet nog steeds niet goed hoe ik dat moet doen, dat zie je nu wel
![]()
Ow bedankt me te helpen herinneren dat ik vanavond ook nog de was moet doenquote:gezellig dat je er ook weer bent lucky![]()
net de was opgevouwen en ga nu lekker peukie doen.. en dan zo toch maar eens boodschappen doen![]()
ik ben blij dat ik er van af benquote:Op maandag 19 maart 2007 17:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon de code uit de wiki pagina uit het linkje onderaan in de OP kopieren
[..]
Ow bedankt me te helpen herinneren dat ik vanavond ook nog de was moet doen
Remlof doet net een 2 maand zelf zijn was..quote:Op maandag 19 maart 2007 17:05 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik er van af ben![]()
heb je geen vrouw of vriendin of moeder die de was voor je doet
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik snap nu waarom ik niet door had dat ik hier niet meer kwam, zo leuk is t niet meer hè
Ja, waar zit je steeds!quote:Op maandag 19 maart 2007 19:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik snap nu waarom ik niet door had dat ik hier niet meer kwam, zo leuk is t niet meer hè
doe je nu ook roken dan ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Haha, ik ben er nog.
Doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:38 schreef MaJo het volgende:
Ik wil wel roken maar heb al een week keelontsteking en dat doet auwGoed moment eigenlijk om gestopt te blijven hierna maar mezelf kennende begin ik weer te roken zodra dat kan
Herkenbaarquote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:40 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Doe ik ook altijdDag 3 een keer proberen, kan niet. dag 4 dan.. of dag 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |