hahah beginnen met rokenquote:Op maandag 19 maart 2007 15:27 schreef Ladidadida het volgende:
Nou, idd, geen animo voor tieten.
En ik rook niet eens, wat doe ik hier eigenlijk.
Nee nee nee nee neequote:Op maandag 19 maart 2007 15:36 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahah beginnen met roken![]()
En denk dat al die geile mannetjes nu andere dingen aan t doen zijn![]()
Nee, nieuwe reeksen worden slechts bij hoge uitzondering toegestaan. Dit is de nieuwste. Tevens OP gefixt.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:25 schreef Viswijfje het volgende:
voor een chat gebeurt er niet veel.. mag ik ook een eigen chat openen want dan word t vast veel gezelluger als ik t leuk aanpak!!
je bent een schatquote:Op maandag 19 maart 2007 16:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, nieuwe reeksen worden slechts bij hoge uitzondering toegestaan. Dit is de nieuwste. Tevens OP gefixt.
Gewoon de code uit de wiki pagina uit het linkje onderaan in de OP kopierenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:55 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
je bent een schatsorry weet nog steeds niet goed hoe ik dat moet doen, dat zie je nu wel
![]()
Ow bedankt me te helpen herinneren dat ik vanavond ook nog de was moet doenquote:gezellig dat je er ook weer bent lucky![]()
net de was opgevouwen en ga nu lekker peukie doen.. en dan zo toch maar eens boodschappen doen![]()
ik ben blij dat ik er van af benquote:Op maandag 19 maart 2007 17:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon de code uit de wiki pagina uit het linkje onderaan in de OP kopieren
[..]
Ow bedankt me te helpen herinneren dat ik vanavond ook nog de was moet doen
Remlof doet net een 2 maand zelf zijn was..quote:Op maandag 19 maart 2007 17:05 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik er van af ben![]()
heb je geen vrouw of vriendin of moeder die de was voor je doet
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik snap nu waarom ik niet door had dat ik hier niet meer kwam, zo leuk is t niet meer hè
Ja, waar zit je steeds!quote:Op maandag 19 maart 2007 19:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik snap nu waarom ik niet door had dat ik hier niet meer kwam, zo leuk is t niet meer hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |