Ik neem dat heul vaak trouwens terug.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Jeujjj, foto's van de fotoshoot staan online, en zij staat er ook heul vaak tussen.![]()
![]()
leukquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik neem dat heul vaak trouwens terug.![]()
Ik las het mailtje even te snel.![]()
De hele meuk staat op een cd en een aantal op 't web.
Ze heeft zich vrij simpel gekleed op de foto's, bijna geen tijd enzeau, maar ze heeft een hele foto van haar leuke naar mij gestuurd.![]()
klopt als je 10 bentquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
[..]
Whehe, hoezo overdreven. Na 5 glazen al een alcoholvergifitiging![]()
[..]
Drinkershoekje binnenkort dan maar?
Wat een onzintest[afbeelding]![]()
ahhquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:45 schreef lucky_m3 het volgende:
middag trouwens
Vanmorgen 3 kwartier doorgeslapen met klote wekker schreeuwend naast mijn oor, en nog niet wakker worden hoor
kansloze kutdag, geen peuken bij me, collega die bijna niks kon door ziekte en nog drie dagen te gaan voor weekend![]()
knap klote weekje gaat het worden![]()
jawel, van die lekkere drumquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:59 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ahhzit je niet mee..
heb je geen collega's die peuken bij hebben??
sterkte tezzquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:05 schreef Tezz het volgende:
kut nog 10 minuten en ik moet weer naar de kraker. Blegh. Niet leuk.
nicotine is nicotinequote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:07 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
jawel, van die lekkere drum![]()
Maar nu ik heb gezien wat voor lekker weer mijn huisgenoten tegen kwamen, ben ik weer helemaal blij![]()
klopt, alles draait om nicotine, allen krijg ik geen 10 peuken weg van drum in 8 uur, dan heb ik echt een verrote keel.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
nicotine is nicotine
Een echte roker laat zich noch door Drum, noch door regen/wind/sneeuw/hagel tegenhouden.
ik krijg best 10 peuken Drum weg in 8 uur als ik niets anders heb hoor!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:12 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
klopt, alles draait om nicotine, allen krijg ik geen 10 peuken weg van drum in 8 uur, dan heb ik echt een verrote keel.
dus als kan rook ik liever van die groot verpakking van de aldi of c1000![]()
Nu al?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |