Brol?quote:
Zit je in het netwerk?quote:
Ik ben een alcoholistquote:Zwaar drinken, het zogenoemde binge-drinken, wordt gedefinieerd als het drinken van minstens vijf glazen tijdens één drinkgelegenheid.
ken je tog niet heel opetenquote:
quote:Jouw testresultaat
Uit de test blijkt dat je alcoholgebruik best riskant is. Lees de adviezen goed door. Wellicht kunnen ze je helpen, zodat alcohol voor jou geen probleem hoeft te worden in de toekomst.
Whehe, hoezo overdreven. Na 5 glazen al een alcoholvergifitigingquote:Te veel in korte tijd kan tot alcoholvergiftiging leiden
Problematisch is het feit dat je relatief vaak per gelegenheid 5 of meer alcoholische drankjes drinkt. Levensgevaarlijke alcoholvergiftiging is slechts een van de mogelijke gevolgen.
Drinkershoekje binnenkort dan maar?quote:Risico op verslaving
Weliswaar kan het een poosje duren alvorens je van de alcohol afhankelijk bent, maar nu al ben je er aan gewend geraakt regelmatig veel alcohol te drinken. Uit die gewoonte kan uiteindelijk afhankelijkheid (verslaving) ontstaan.
Tenminste, als je je drinkgedrag niet verandert.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Netwerk?
Is er een speciaal netwerk van belgen dan?
Jah. Er was zelfs ooit bijna een revolutie door in België.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Netwerk?
Is er een speciaal netwerk van belgen dan?
Influenza is coming for you!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:10 schreef Tezz het volgende:
brr ik heb het steenkoud en krijg het maar niet warm vandaag. Op kantoor was het koud en nu kom ik thuis en hier is het ook al koud! grrrrrrr
heej daar................blij dat je je weer wat beter voelt!quote:
nee ik heb dat virus net de deur uit gezet. die hoer had het hele gezin hier al flink te pakken genomen dus....(en het was niet eens lekker kun je nagaan)quote:
quote:
ja goed zo Sebasser, TELL THEM!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:42 schreef Sebasser het volgende:
Van die mensen die van alles aan je vragen
En als je dan zo wat aan hun vraagt wat klaar kan zijn binnen 3 seconden en 3 keer klikken, en dan roepen "[13:40:10]*** says:
andere keer ok?
ben nu heel erg druk*"
What the hell, pedo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |