ze komt gratis, maar ze is wel veeleisend!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:39 schreef -skippybal- het volgende:
Geil. Hoe duur is zo'n geintje voor het hele gezin?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja goed zo Sebasser, TELL THEM!
Wat een klotestreek zeg
![]()
RTL 7 is toch die RTL 5 herhaal zender?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:49 schreef Broekpaling het volgende:
Hoe verzint UPC het om rtl7 misschien te vervangen door een arabische zender.![]()
Mocht het gebeuren dan groeten wij UPC.![]()
Een beetje respect voor je Islamitische medelanders ja!! Dat verdien ze!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:49 schreef Broekpaling het volgende:
Hoe verzint UPC het om rtl7 misschien te vervangen door een arabische zender.![]()
Mocht het gebeuren dan groeten wij UPC.![]()
Vanaf nummer 15 hebben wij ruimte.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Een beetje respect voor je Islamitische medelanders ja!! Dat verdien ze!
Daar begint de zee?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vanaf nummer 15 hebben wij ruimte.![]()
Dussssss wat hebben we geleerd, wat is de moraal van dit verhaal.......????quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Diegene zit op mijn school, maar aangezien ik er nooit meer heen ga..
En hij viel mij vrij vaak lastig met van alles en nog wat tijdens mijn vrije tijd en zulks.
Like wtf, en dan vraag ik een keer wat aan hem om te doen, en dan is het altijd Jaja, komt goed. (en dan vervolgens niks meer van horen...) of dat hij het momenteel te druk heeft..
Ja, ga eens dood.
Ik ga altijd over m'n nek van witlof.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:06 schreef Tezz het volgende:
neee ik heb een leuke middag.....ben nu eten aan het koken alvast voor vanavond (wel lekker, witlof met ham en kaas uit de oven en smeuige aardappelpuree) en mag straks weer naar de kraker. Met alle waarschijnlijkheid kan ik dus vanav niet meer lopen...blegh.
Oh.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga altijd over m'n nek van witlof.![]()
klinkt lekkerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:06 schreef Tezz het volgende:
neee ik heb een leuke middag.....ben nu eten aan het koken alvast voor vanavond (wel lekker, witlof met ham en kaas uit de oven en smeuige aardappelpuree) en mag straks weer naar de kraker. Met alle waarschijnlijkheid kan ik dus vanav niet meer lopen...blegh.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh.
Bedankt voor deze zeer relevante medeling.
Oh please please please PM me ff het linkje??????quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Jeujjj, foto's van de fotoshoot staan online, en zij staat er ook heul vaak tussen.![]()
![]()
Nou dit is toch een goede tip dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:14 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
klinkt lekkerik moet nog maar na gaan denken over wat ik vanavond wil gaan eten..
En dan vrouwelijk fapsen op de hele club?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh please please please PM me ff het linkje??????
neeeeeee ik wil je gewoon graag een keer zien! En ook je lieve bijna-vriendinnetje!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dan vrouwelijk fapsen op de hele club?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |