Dat heel makkelijk oppikken van dingen op de gitaar heb ik ook. En ik hoef ook niet persé te kijken wat ik doe.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mij wel.![]()
Maar het gitaarspelen gaat mij angstig goed af, hoe amper te oefenen en ken 't feest al meespelen, komt waarsch door familie, iedereen deed/doet aan muziekmakerij.
Heb tijdens nummers hele gesprekken gehad die in de verste verte niet over muziek/gitaar gaan.![]()
En ik zou wel willen zingen ja, het lukt net niet, ik kan best zuiver zingen, alleen aangezien ik amper oefen ben ik nog niet zo ver.
Graag.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:10 schreef lucky_m3 het volgende:
Is t niet een idee om eens een rokershoekje massage meet te doen
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:26 schreef lucky_m3 het volgende:
zullen we het dan massage-orgie noemen![]()
en een peukje achteraf natuurlijk![]()
Hoezo problemen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:38 schreef maaike1987 het volgende:
mannenbrengen vrouwen een hoop problemen..
ben nog steeds aan het twijfelen of ik verstand thuis blijf of toch even drankje ga doen in de stad met vrienden.. zijn er nu al paar die graag willen dat ik kom..
Ik word schijtziek van dat gezeik, echt waar. Zoek de mannen eens ergens anders of stel je eisen bij !quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:38 schreef maaike1987 het volgende:
mannenbrengen vrouwen een hoop problemen..
Weltrusten Broek !quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:45 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga slapen.
Prettige nacht iedereen!
Nou het heeft niks met mij te maken hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik word schijtziek van dat gezeik, echt waar. Zoek de mannen eens ergens anders of stel je eisen bij !
OMFG !![]()
Goede reden om m links te laten liggen lijkt me.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:54 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Nou het heeft niks met mij te maken hooreen vriendin van me vind een jongen leuk.. en hij geeft haar ook veel aandacht.. afspraakjes.. nou blijkt dat hij haar niet ziet zitten omdat ze een buikje heeft
![]()
haha oke zal er voortaan over ophouden.. maar blijf zelf gewoon verstandig even uit de buurt van relatiesquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:04 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Goede reden om m links te laten liggen lijkt me.
En ik moet BeeDee ergens zeker wel gelijk geven, volgens mij zit je of echt tussen de verkeerde gasten, of heb je te hogen ijsen, maar zo maak je het jezelf nooit leuk![]()
Dus ik zou zeggen:
Ga stappen met die vriendin van je in een andere uitgaansgelegenheid, stuurdie gast die r leuk vond een sms met dat ie kansloos is en vermaak je tussen andere stappers die je niet kentIs uiteindelijk vaak erg gezellig
![]()
Goed, ik ga weer een poging tot slapen doen, huisgenoten zijn weer stil![]()
Hoezo, Apeldoorn kan je, als ik me goed herinner, redelijk uitgaanquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:08 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha oke zal er voortaan over ophouden.. maar blijf zelf gewoon verstandig even uit de buurt van relaties![]()
er is hier alleen niet veel om uit te gaan![]()
maar het probleem is dat hij haar dat niet verteld..
haha oke das waar.. maar ken eigenlijk geen mensen uit een andere stad.. en na zaterdag zit ik er ook niet op te wachten om te wachten op de eerste treinquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:13 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Hoezo, Apeldoorn kan je, als ik me goed herinner, redelijk uitgaan
Arnhem
Enschede
Utrecht
Wat mijn part Ede,afrader
Kom op je bent student, hebt OV en als je een college mist is dat geen ramp, of alles op HBO moet verplicht zijn![]()
Daarnaast ken je vast iemand die in een andere stad woont, kan je daar blijven snurken.
En dat hij het niet heeft verteld, kan m alleen maar een rode kop en ons een glimlach bezorgen![]()
![]()
Niemand is feilloos hoor ! Als iets fout gaat ligt 't vaak aan beide partijenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:54 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Nou het heeft niks met mij te maken hooreen vriendin van me vind een jongen leuk.. en hij geeft haar ook veel aandacht.. afspraakjes.. nou blijkt dat hij haar niet ziet zitten omdat ze een buikje heeft
![]()
klopt ergens wel.. maar ik geef jongens ook voorlopig geen kans meerquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:17 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Niemand is feilloos hoor ! Als iets fout gaat ligt 't vaak aan beide partijen![]()
En die jongen is blijkbaar gefixeerd op uiterlijk, foute basis, hoewel ook begrijpelijk. Maar als je dan vervolgens zoiemand nog een kans geeft of het voordeel van de twijfel, schort er iets aan je beoordelingsvermogen...twee kanten dus![]()
En weltrusten lucky !![]()
![]()
Ah, barkruk type zo te lezenquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:15 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha oke das waar.. maar ken eigenlijk geen mensen uit een andere stad.. en na zaterdag zit ik er ook niet op te wachten om te wachten op de eerste trein![]()
ben trouwens ook niet op zoek naar een nieuwe man, vermaak me zo goed in de kroeg met een drankje erbij en me vaste club vrienden. meer dan genoeg voor mij![]()
Ik dacht dat jij ging..quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:22 schreef lucky_m3 het volgende:
trusten beedee
das balenquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:23 schreef lucky_m3 het volgende:
Volgens mij zegt de wet dat je na 4 uur inspanning recht hebt op pauze, anders heb ik met mijn hemelse werkook recht op meer pauze
Da's vroeg !quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:36 schreef lucky_m3 het volgende:
ach, kan nog niet slapen, alleen staat de wekker op 0500
dus morgen gaat nog lachen worden. Ben vanmiddag helaas al een 4 uur onder zijl geweest, daarom lukt het niet echt
Ik zit ook in volcontinuediensten en ben een nachtmens...gevolg ? Ik haat ook ochtenddienstenquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:38 schreef lucky_m3 het volgende:
ben zeg maar hard toe aan nieuw werk, dit werkt echt niet
nachtdienst is goed, avond dienst is goed, maar ochtend dienst is ronduit dodelijk voor me is me nog nooit gelukt, en ik verwacht dat het me nu ook niet gaat lukken, te weinig animo om om 9 uur alle lichten uit te doen, voor iets dat me minder interesseerd
of je koopt zo,n ding voor om je peuk heen, geen rook naar buiten en jij de nicotinequote:Op woensdag 21 maart 2007 00:34 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
das balendan moet ik het toch maar houden bij stiekum een peukie roken
![]()
die van mij gaat om 7 uur..quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:36 schreef lucky_m3 het volgende:
ach, kan nog niet slapen, alleen staat de wekker op 0500
dus morgen gaat nog lachen worden. Ben vanmiddag helaas al een 4 uur onder zijl geweest, daarom lukt het niet echt
06:30 tot 14:30, 05:45 in de auto, wekker om 05:15...quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:48 schreef lucky_m3 het volgende:
ach, ochtend dienst is te doen, mits die begint om 830, maar 530 is toch wel erg vroeg
Weltrusten maaikequote:Op woensdag 21 maart 2007 00:50 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
die van mij gaat om 7 uur..
duik er nu ook lekker in![]()
proost...quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:54 schreef dvunz het volgende:
hips...burrp...peuke tijd
bier?quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
proost...
kktssschhh !!!! * * BeeDee trekt nog een biertje open
Wat je wilt....peuk dan maarquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:59 schreef dvunz het volgende:
[..]
bier?
njeu bedankt..ff voorlopig genoeg wodka op..hips
quote:Op woensdag 21 maart 2007 07:59 schreef Tezz het volgende:
<liegmodus aan>
Goedesmorgens allemaal. Wat een heerlijke dag is het toch weer, ik heb er zin in! Lekker naar het werk tot vanavond laat, heerlijk! Vroeg opstaan, geweldig!!!!!!
<liegmodus uit>
Beetje buikje mag er heus wel zijn hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:54 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
![]()
hoiquote:
Inderdaad, kut NSquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:26 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hoi![]()
Werken is weer eens saaibalen dat je je trein hebt gemist.. NS werkt ook nooit mee
![]()
Na 3 koppen sterke thee ben ik nog niet wakker![]()
Ik moet tot 1 uur werken.. en daarna misschien nog lesquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:30 schreef Broekpaling het volgende:
Dan ga ik ook maar weer eens pleite.![]()
![]()
Och ja, om 12 uur weer thuis.![]()
En dan om 5 uur gitaarles.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |