in een ander topicquote:Op zondag 18 maart 2007 19:25 schreef -skippybal- het volgende:
Goeie op [afbeelding]
En waar zijn de tieten?
TS heeft de OP uit het vorige topis soms gequote, en daarna de [quote] en [/ quote] tags weggehaald?quote:
Iedereen is blij met die vernedering in Eindhovenquote:
Anti-climaxquote:
dat vraag ik me dus ook afquote:Op zondag 18 maart 2007 19:49 schreef Ladidadida het volgende:
Wat is dat toch altijd met tieten?
De halve wereldbevolking heeft er een paar, maar dat je nou zegt van, daar ga ik de hele dag naar kijken.. Neequote:
Er zijn heel veel mensen die je niet eens aan kunnen kijken. Die altijd een stuk lager zitten.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
De halve wereldbevolking heeft er een paar, maar dat je nou zegt van, daar ga ik de hele dag naar kijken.. Nee![]()
Haha, klopt iddquote:Op zondag 18 maart 2007 20:37 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen die je niet eens aan kunnen kijken. Die altijd een stuk lager zitten.![]()
edit
Ik begin ook weer verkouden te worden. Iedereen lijkt griep te hebben op dit moment.quote:
doe met je meequote:
vorige week zat ik gvd op het terras, nu moet ik zowat sneeuwkettingen op mijn auto leggen!quote:Op maandag 19 maart 2007 07:15 schreef santax het volgende:
er ligt echt sneeuw lol... in fucking maart... na een niet bestaande winter, ligt er sneeuw....
En pas die TT eens aan, SantaX wil ook tieten ook zien![]()
Ik ookquote:Op maandag 19 maart 2007 12:37 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
bij jou dus ook al nietik wil ook sneeuw
![]()
doe je goedquote:Op maandag 19 maart 2007 12:25 schreef maaike1987 het volgende:
hier ligt geen sneeuw![]()
Heb bijna klokje rond geslapen.. was ook zo moe
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |