Jou laten ze tenminste nog binnenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
tussenuren.. lekker croissantjes halen bij de AH.. en dan uit principele redenen niet in de scholieren rij gaan staan. En dan de discussie aan gaan met de assistent of the assistent van de vestigingsmanager
LOL! Welke zender luister jij dan??quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:46 schreef Sok41 het volgende:
Lol, ik hoor net een wel heel wazig nummertje
Brand, brand, brand in het bordeel.
Rennen met je stijve pik want de boel staat in de fik.
Brand brand brand in het bordeel..
Waar gaat het heen lol
Tip hem in het nieuwe nummers topic in muziek!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:46 schreef Sok41 het volgende:
Waar gaat het heen lol
volgens mij best wel een oud nummer hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:46 schreef Sok41 het volgende:
Waar gaat het heen lol
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:47 schreef lienelien het volgende:
ja hoiii!
Ik heb de hele dag nog niets gedaan
Ik hoorde het op Ventrilo.. Das een praat programma, zal straks eens aan die kerel vragen hoe die heet..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
LOL! Welke zender luister jij dan??
Nee, ik ookquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:48 schreef Damzkieee het volgende:
Gaat een modje de TT nog veranderen? Of ben ik de enige die denkt dat 'wilt' 'wil' moet zijn?
Sorryquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:43 schreef DaFan het volgende:
KatanaWel volposten en dan geen nieuw topic maken.
Ah ben jij die enequote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:50 schreef Katana het volgende:
[..]
Sorry, kwam ff iets tussendoor.
Ben wel gewoon aan het werk he![]()
Hij kent ze wel, maar past ze niet toequote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:49 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
![]()
Zoveel mensen kennen de regels van 'willen' niet! Jij wel
hehe ja het is niet zo dat ik non stop kan fokken itt de meeste hierquote:
We zijn spontaan maar met 4 mensen op kantoor vandaag, dus zit gezellig met de andere stagiaire te praten. En werkstukken en tentamens uit te wisselen, want zij is 3e jaars en ik 2equote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:48 schreef Goover het volgende:
[..]
![]()
Eerst al later komen en dan ook nog geen zak uitvoeren!![]()
Gozert is geen werkwoordquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hij kent ze wel, maar past ze niet toe! Sommige mensen plakken er ook wel eens een T achter..
net zoals Willem van Hanegem: die gozert![]()
wat voor feestje? Strandfeestje achter de duinenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:52 schreef Katana het volgende:
nog 8 minuten en dan is het weekend!
Morgen leuk feestje in Den Haag, nu al zin an
gegozerd dan nog altijdquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gozert is geen werkwoord
ik gozert
hij gozert
wij hebben begozert
![]()
Heb ik het in dit geval over een werkwoord? Ik zeg dat sommige mensen achter woorden een T plakken.. Waarvan Willem van Hanegem een voorbeeld is met zijn gozertquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gozert is geen werkwoord
ik gozert
hij gozert
wij hebben begozert
![]()
Nope feestje in het Paard.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
wat voor feestje? Strandfeestje achter de duinen?
Jammer genoeg nog niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:54 schreef Katana het volgende:
[..]
Nope feestje in het Paard.
Bekend met uitgaan in Den Haag of niet?
Het is heel makkelijk hoor!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hij kent ze wel, maar past ze niet toe! Sommige mensen plakken er ook wel eens een T achter..
net zoals Willem van Hanegem: die gozert![]()
have fun @ Den Haagquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:55 schreef Katana het volgende:
Ik ga naar huis! Weekend bvieren!![]()
Tot Maandag![]()
Fokschip?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:56 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Het is heel makkelijk hoor!
Willen is een regelmatig onregelmatig werkwoord. Dat houdt in dat tegenwoordige tijd geen 't' wordt toegevoegd (dus onregelmatig) maar dat de verleden tijd wel 'zwak' (regelmatig) is en dus 'de' erachter wordt geplaats, ipv wou.
![]()
Ligt eraan wat voor feest waar is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jammer genoeg nog niet.
Kameraad zit bij de marechaussee in Den Haag. Waar we binnenkort (hoop ik) een keer gaan stappen. Aanradertje?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:56 schreef Sok41 het volgende:
Tot sinas lui, ik ga er van ginter richting mijne stamcafe voor een heftige pint met enige rookwaren erbij !
Tjooooquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:55 schreef Katana het volgende:
Ik ga naar huis! Weekend bvieren!![]()
Tot Maandag![]()
Tjoooo.. Zooo Twents hequote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:00 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ook jaMaar die heeft niks met de 't' te maken
![]()
Hou dan ook die opmerkingen voor je!!!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zo goed ben ik ook niet in Nederlands
Ik een beetje...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:54 schreef Katana het volgende:
[..]
Nope feestje in het Paard.
Bekend met uitgaan in Den Haag of niet?
Geeft niet hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zo goed ben ik ook niet in Nederlands
iddquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:58 schreef Damzkieee het volgende:
EMT Enschede Mean Time.
gecondoleerdquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:03 schreef Roycoooooo het volgende:
Ik wil even mijn teleurstelling delen met jullie: ik heb GVD voor de 3e (of 4e???) keer een toets niet gehaald![]()
![]()
..
Kutzooi![]()
mazzel / kalm an / henig anquote:
ReMcOrE's grote 'quote uit een vorig topic post'quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
idd
[..]
gecondoleerd
[..]
mazzel / kalm an / henig an![]()
goedemiddag trouwenswat gingen jullie hard in #70
heb ff flink bij moeten lezen, maar ik ben er weer
zo ook ff lunchen, vanavond werken
Is tjo Twents? Ik zeg het ook altijd en ben toch een echte noordeling.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mazzel / kalm an / henig an![]()
goedemiddag trouwenswat gingen jullie hard in #70
heb ff flink bij moeten lezen, maar ik ben er weer
zo ook ff lunchen, vanavond werken
maak daar maar 28-uurs vanquote:
niet vergeten horloge enzo uur vooruit te zetten, je komt in andere tijdzone hèquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:58 schreef DaFan het volgende:
Ha ik ben er weg van![]()
Naar Bunnik en dan naar Enschedeeeeeeee
Preciesquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet vergeten horloge enzo uur vooruit te zetten, je komt in andere tijdzone hè![]()
Naja, Twents. Ik hoor de mensen uit het Westen bijv. nooit Tjooooo zeggen. Maar altijd laters, massols o.i.d.! Meer van deze kant dan, laat ik t zo zeggenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:38 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Is tjo Twents? Ik zeg het ook altijd en ben toch een echte noordeling.
quote:
ik zit niet op stage, dus Fok! ik ook niet zoveelquote:
Lekker, zijn dr ook al wat naar huisquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
ik zit niet op stage, dus Fok! ik ook niet zoveelhoeft 17.00 ook pas te werken
40-50 uur die-hard hieroquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maak daar maar 28-uurs van
@ MichielPH: dacht dat het van oorsprong Twents was
Olee, vrijdag.. Pokernightquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:56 schreef Petrulli het volgende:
nog 2,5 uur stagelopen... dan naar mijn supermarktbaantje.. dan naar de kroeg.. vrijdagenn....
Lol, bij ons ook. We willen vragen opstellen voor een interne enquete! Eerst maandag nog mondeling ''examen''quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:21 schreef ReMcOrE het volgende:
tot nu toe is de planning om volgende week fatsoenlijke vorderingen te maken met het onderzoek
weer een herkansing?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lol, bij ons ook. We willen vragen opstellen voor een interne enquete! Eerst maandag nog mondeling ''examen''![]()
Dat gelukkig nietquote:
Zin in?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb volgende week donderdag die accreditatie
ik moet in pak, dat valt nog wel mee, maar gaat er wel officieel aan toe, ik moet ook van alles doorlezen (en dan ook niet een paar pagina's, gewoon dik boekwerkquote:
wtf is meth?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:50 schreef Sok41 het volgende:
Pff, ik check net een site uit tegen gebruik van meth.. Niet dat ik t al gebruikte maar t helpt me er nog verder vandaan..
http://www.montanameth.org/View_Ads/index.php#
Wou ik gewoon even melden
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik moet in pak, dat valt nog wel mee, maar gaat er wel officieel aan toe, ik moet ook van alles doorlezen (en dan ook niet een paar pagina's, gewoon dik boekwerk) en mag volgens mij ook niet teveel negatief zijn, en alleen maar dingen zeggen die ik zelf heb meegemaakt of wat je via iemand anders heb meegemaakt...
daarbij ben ik het laatste half jaar op stage geweest enzo, dus heb alle nieuwe ontwikkelingen gemist, mijn beeld dat ik dan geef kan dus alleen weer veranderd zijn
meth = methamphetamine (zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Metamfetamine)quote:
Ooooh, die shit.. Bah, begin dr niet aan jongens!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
meth = methamphetamine (zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Metamfetamine)
en thnx, moet nog flink wat lezen enzo, maar ben wel benieuwd wat het gaat worden, moet wel de hele dag beschikbaar zijn(en heb 06 ook moeten geven
) en dat terwijl ik woensdag ook nog sollicitatiegesprek heb
Meth is evil shit, staat ook bekend als een soort Speed.. En het sloopt je, ik dacht er nooit zo heel erg over maar na dat ik dit artikel gelezen te hebben stuur ik die zeker wel even door naar een maat van me die dat wel eens doet..quote:
Hoezo mag je niet te negatief zijn? Je moet toch gewoon eerlijk zijn, me dunkt?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik moet in pak, dat valt nog wel mee, maar gaat er wel officieel aan toe, ik moet ook van alles doorlezen (en dan ook niet een paar pagina's, gewoon dik boekwerk) en mag volgens mij ook niet teveel negatief zijn, en alleen maar dingen zeggen die ik zelf heb meegemaakt of wat je via iemand anders heb meegemaakt...
daarbij ben ik het laatste half jaar op stage geweest enzo, dus heb alle nieuwe ontwikkelingen gemist, mijn beeld dat ik dan geef kan dus alleen weer veranderd zijn
als we heel negatief zijn enzo, en de school komt dan uiteindelijk slecht uit de bus (omdat de invulling van die punten dus totaal verkeerd gaat bijvoorbeeld) dan kan de school het recht verliezen om die opleiding aan te beiden!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:59 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Hoezo mag je niet te negatief zijn? Je moet toch gewoon eerlijk zijn, me dunkt?
De waarde van jouw papiertje zakt natuurlijk ook naa nul als dat zou gebeuren, dus verstandig is het nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als we heel negatief zijn enzo, en de school komt dan uiteindelijk slecht uit de bus (omdat de invulling van die punten dus totaal verkeerd gaat bijvoorbeeld) dan kan de school het recht verliezen om die opleiding aan te beiden!
en nu niet zeggen: maakt dat wat uit, jij bent aan het eind van het jaar daar toch weg![]()
Maakt dat wat uit, jij bent aan het eind van het jaar daar toch wegquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als we heel negatief zijn enzo, en de school komt dan uiteindelijk slecht uit de bus (omdat de invulling van die punten dus totaal verkeerd gaat bijvoorbeeld) dan kan de school het recht verliezen om die opleiding aan te beiden!
en nu niet zeggen: maakt dat wat uit, jij bent aan het eind van het jaar daar toch weg![]()
ohh, crystal meth, nú snap ik 'm pas!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:58 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Meth is evil shit, staat ook bekend als een soort Speed.. En het sloopt je, ik dacht er nooit zo heel erg over maar na dat ik dit artikel gelezen te hebben stuur ik die zeker wel even door naar een maat van me die dat wel eens doet..![]()
quote:Intranet gerestylet en nieuwe klanten
Week 7, dag 5: En weer een update omtrent mijn stage in het leer bedrijf De Nieuwe Buren. Het intranet is compleet restylet. Ik heb een screenshots die hier te bekijken is. Ook hebben we weer een paar klanten erbij. Zo komt er een nieuwe, misschien gratis krant, genaamd "Dag". Spits, de momentele grootste gratis dagblad van Nederland, krijgt een echte concurrent erbij, integendeel tot De Pers. Voor Spits moeten we iets bedenken om Spits te laten winnen tegen de nieuwe krant die opgericht word door KPN en de Volkskrant. Meer info volgt.
sorry, maar:quote:
miss-scofield was toch de lerares NL?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
sorry, maar:
Intranet gerestyled en nieuwe klanten
Week 7, dag 5: En weer een update omtrent mijn stage in het leerbedrijf (leerbedrijf zonder spatie) De Nieuwe Buren. Het intranet is compleet restyled. Ik heb een screenshot (enkelvoud, dus zonder die s op het eind) die welke hier te bekijken is. Ook hebben we weer een paar klanten erbij. Zo komt er een nieuwe, misschien gratis krant, genaamd "Dag". Spits, momenteel het grootste (momentele bestaat niet, en voor een krant hoort het, en niet de) de momentele grootste gratis dagblad van Nederland, krijgt een echte concurrent erbij, integendeel in tegenstelling tot De Pers. Voor Spits moeten we iets bedenken om Spits te laten winnen tegen de nieuwe krant die opgericht word door KPN en de Volkskrant. Meer info volgt.
En in de 2e zin praat je in de ik-vorm, en in de 3e zin in de wij-vorm. Hoort niet
Graag gedaan![]()
Ja, en ik ga journaliste wordenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
miss-scofield was toch de lerares NL?
dubbel?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:19 schreef lienelien het volgende:
Oja, en ik denk dat je wil zeggen dat De Pers géén concurrent voor Spits is, maar dat wel wél een concurrent aan zit te komen? Want dan klopt je zin niet.
Er staat nu namelijk dat Spits er wel een concurrent bij zal krijgen, maar dat De Pers geen concurrent gaat krijgen.
owja, dat is waar ook, dan is hetquote:
Nee, ik leg nog even de betekenis van de zin uit zoals ´ie er nu staat. Want ik weet maar half wat ik zou moeten lezen, en volgens mij kan die zin dan ook gewoon niet kloppenquote:
Lienelien die zich erg kan ergeren aan mensen die niet zo mooi schrijvenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:20 schreef LudoSanders het volgende:
lienelien spellingcontrole.
als je er op gaat letten, dan is dat stukje idd beetje krom geschrevenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:22 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, ik leg nog even de betekenis van de zin uit zoals ´ie er nu staat. Want ik weet maar half wat ik zou moeten lezen, en volgens mij kan die zin dan ook gewoon niet kloppen
Volgens de spellingcontrole van firefox 2 is het met een t, restylet...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
sorry, maar:
Intranet gerestyled en nieuwe klanten
Week 7, dag 5: En weer een update omtrent mijn stage in het leerbedrijf (leerbedrijf zonder spatie) De Nieuwe Buren. Het intranet is compleet restyled. Ik heb een screenshot (enkelvoud, dus zonder die s op het eind) die welke hier te bekijken is. Ook hebben we weer een paar klanten erbij. Zo komt er een nieuwe, misschien gratis krant, genaamd "Dag". Spits, momenteel het grootste (momentele bestaat niet, en voor een krant hoort het, en niet de) de momentele grootste gratis dagblad van Nederland, krijgt een echte concurrent erbij, integendeel in tegenstelling tot De Pers. Voor Spits moeten we iets bedenken om Spits te laten winnen tegen de nieuwe krant die opgericht word door KPN en de Volkskrant. Meer info volgt.
En in de 2e zin praat je in de ik-vorm, en in de 3e zin in de wij-vorm. Hoort niet
Graag gedaan![]()
Ik let er altijd opquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je er op gaat letten, dan is dat stukje idd beetje krom geschreven
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:22 schreef lienelien het volgende:
[..]
Lienelien die zich erg kan ergeren aan mensen die niet zo mooi schrijven
doe maar nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Volgens de spellingcontrole van firefox 2 is het met een t, restylet...
Naja... tnx.
Ik niet, lees er altijd overheen of zie t gewoon nietquote:
Staat hoog in mijn ergenis top10, evenals al die verbasteringen van het woord sowieso.quote:
zo wie zoquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Staat hoog in mijn ergenis top10, evenals al die verbasteringen van het woord sowieso.
sowieso een ergernis iddquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
zo wie zo![]()
zowiezo![]()
sowiezo![]()
zowieso![]()
so wie so![]()
Zowwizow![]()
![]()
Niet meer?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
zo wie zo![]()
zowiezo![]()
sowiezo![]()
zowieso![]()
so wie so![]()
Zowwizow![]()
![]()
van 17.00 tot 21.00quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:33 schreef Qunix het volgende:
Gaan wij in dit topic taal bashen, of gaan we nog werken?
Sluit ik me bij aan, hier ook ff een pilsje los trekkenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:37 schreef LudoSanders het volgende:
Over 25min vind ik het tijd voor een vrijdagmiddagborrel.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:37 schreef LudoSanders het volgende:
Over 25min vind ik het tijd voor een vrijdagmiddagborrel.
join the clubquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:43 schreef octopussy het volgende:
* octopussy trekt blikje cola van de zaak open![]()
moet nog bijna 2 uur![]()
Wilt in plaats van wil,quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Staat hoog in mijn ergenis top10, evenals al die verbasteringen van het woord sowieso.
juistquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wilt in plaats van wil,
Ik hou van jouwww
Beter als mij
ja, maar je ziet het zooo vaakquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:47 schreef ReMcOrE het volgende:
dat 'dan' en 'als' + 'jij' en 'jouw' verhaal is toch echt wel
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, maar je ziet het zooo vaak
en me ipv mijn
en altijd hun gebruiken ipv hen en zij![]()
Het allerergste: mensen die vinden "slimmer als ik" te zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wilt in plaats van wil,
Ik hou van jouwww
Beter als mij
"Me" is in sommige gevallen toch correct Nederlands?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, maar je ziet het zooo vaak
en me ipv mijn
en altijd hun gebruiken ipv hen en zij![]()
Ik erger me/mij(zelf)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
"Me" is in sommige gevallen toch correct Nederlands?
Ja, maar nooit als vervanging van mijn. M'n kan wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
"Me" is in sommige gevallen toch correct Nederlands?
Dat jaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:54 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ja, maar nooit als vervanging van mijn. M'n kan wel.
Zo maar doen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:49 schreef Geqxon het volgende:
Hoop taalstudie stagiars taalstudiestagiairs hier
Wat een onzin. We kunnen het best over taalkundige juist- en onjuistheden hebben. Zal niemand slechter op wordenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:57 schreef Roycoooooo het volgende:
Jjongens/meisjes,
Als puntje bij paaltje komt zijn we allemaal mensen en zoals jullie weten maken mensen fouten!
Dus maak jullie niet zo druk en geniet (nu of over een paar uur al) van jullie wel verdiende weekend!!
Hatjseeee![]()
Mja, ehh, gisteren ging het over voetbal, soms gaat het over eten en blablbabla.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:59 schreef ReMcOrE het volgende:
@ lienelien: maar het is een stagetopic, dat zou de hoofdmoot moeten zijn. tenminste, ik denk dat Roycoooooo dat bedoeld
Er is natuurlijk een verschil tussen fouten maken en laks zijn; hun verslagen zullen niet veel beter zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:57 schreef Roycoooooo het volgende:
Jjongens/meisjes,
Als puntje bij paaltje komt zijn we allemaal mensen en zoals jullie weten maken mensen fouten!
Dus maak jullie niet zo druk en geniet (nu of over een paar uur al) van jullie wel verdiende weekend!!
Hatjseeee![]()
ik vind het prima, geef alleen aan wat Roycoooooo bedoeldquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mja, ehh, gisteren ging het over voetbal, soms gaat het over eten en blablbabla.
En taal heeft heel wat met mijn studie/stage te maken en ook met die van MissScofield.
inderdaadquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:01 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een verschil tussen fouten maken en laks zijn; hun verslagen zullen niet veel beter zijn.
Verbeter jij dan ook mensen terwijl ze praten?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
inderdaad
En ik bedoel het niet vervelend, ook al wordt dat wel vaak zo ervaren. Ik wil alleen maar helpen![]()
Vind ik niet erg om te doen als ik er tijd voor hebquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:02 schreef Qunix het volgende:
Maar lienlien............. Is dit een teken dat je stageverslagen wilt verbeteren?![]()
Vink ook altijd wel leuk werk iddquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vind ik niet erg om te doen als ik er tijd voor heb
Vroeg ik mijn eigen ook af..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:04 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Verbeter jij dan ook mensen terwijl ze praten?
Ik hou me meestal inquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:04 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Verbeter jij dan ook mensen terwijl ze praten?
Doe ik toch extraquote:
Heb ook een vriend die zo praat, sinds hij in de bouw heeft gewerkt. En dan denk je redelijk geraffineerde mensen te kennen..quote:
een accent klinkt sowieso kut, maar goed, dat zit er nu eenmaal in.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:08 schreef ReMcOrE het volgende:
ik denk dat lienelien dan haar handen vol zal hebben aan het verbeteren van mij, omdat ik ook best wel 'plat' praat![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:09 schreef Roycoooooo het volgende:
* Ik beken, ik ben schuldig aan het verbasteren van de Nederlandse taal!![]()
*meld mij alvastquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:08 schreef ReMcOrE het volgende:
ik denk dat lienelien dan haar handen vol zal hebben aan het verbeteren van mij, omdat ik ook best wel 'plat' praat![]()
Stiekem hadden we dat afgesprokenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja maar dat deed 'ie ook vast wel expres
helaas zal dat niet gaan, omdat het om een accent gaat (of een soort van 'taal') dat is niet te verbieden...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
een accent klinkt sowieso kut, maar goed, dat zit er nu eenmaal in.
Maar 'platte woorden' enzo moeten echt per direct verbannen worden![]()
Ik weet hetquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
helaas zal dat niet gaan, omdat het om een accent gaat (of een soort van 'taal') dat is niet te verbieden...
henig an! loat goan en wie sprekt mekaar vol'nde wekke wa weer!!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:11 schreef Roycoooooo het volgende:
We gaan biertjes drinken,
prettig weekend, stelletje taalverbeteraars![]()
wat zeg je?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
henig an! loat goan en wie sprekt mekaar vol'nde wekke wa weer!!!![]()
rustig aan! laat het gaan (loat goan is niet echt te vertalen in het NL) en we spreken elkaar volgende week wel weerquote:
Kijk, dat dacht ik al. In de vorm van: "Ze kust me zachtjes op m'n fallus".quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:54 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ja, maar nooit als vervanging van mijn. M'n kan wel.
Ow, tofquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vind ik niet erg om te doen als ik er tijd voor heb
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:12 schreef Blinker het volgende:
Er is maar één Stagiaires topic! : De Stagiaires!
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:12 schreef Blinker het volgende:
is dat gejat van ons?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:12 schreef Blinker het volgende:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:16 schreef Freshthinking het volgende:
opbokken, dit is het enige echte stage topic reeks.
Die is niet echt ver gekomen hå?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:12 schreef Blinker het volgende:
Kinderenquote:Op zondag 18 maart 2007 14:24 schreef Jenny_ het volgende:
Ik zoek mijn motivatie voor nog 3 maanden stage lopen (4 dagen in de week) op een bassischool in groep 5. Heeft iemand hem misschien gevonden?
Dit topicquote:Op zondag 18 maart 2007 14:24 schreef Jenny_ het volgende:
Ik zoek mijn motivatie voor nog 3 maanden stage lopen (4 dagen in de week) op een bassischool in groep 5. Heeft iemand hem misschien gevonden?
quote:Op zondag 18 maart 2007 14:24 schreef Jenny_ het volgende:
wij mochten niet meer zo hard gaan, door julliequote:Op zondag 18 maart 2007 12:43 schreef Blinker het volgende:
[..]
In ieder geval tot hier.
De Stagairs #267
owquote:Op zondag 18 maart 2007 12:43 schreef Blinker het volgende:
[..]
In ieder geval tot hier.
De Stagairs #267
Nee, want ik moest nog douchen enzoquote:Op maandag 19 maart 2007 08:21 schreef Goover het volgende:
Goedemorgen
@Petrulli, als het maar gezellig was
@lienelien, je had toch langer kunnen blijven liggen?
Mijn wekker gaat altijd een uur voordat ik de deur uit moet, dan sta ik een half uur later op (quote:Op maandag 19 maart 2007 08:24 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, want ik moest nog douchen enzo![]()
10 min douchen, 5 min lenzen haar en scheren, 10 koffie drinken en eten enzo, 5 min speling... Optimaal afgesteld om zo lang mogelijk te kunnen blijven liggenquote:Op maandag 19 maart 2007 08:29 schreef lienelien het volgende:
douchen duurt bij mij wat langer over het algemeen
quote:
Ja, daar heeft mijn zusje ook last vanquote:Mijn haar föhnen en zorgen dat het er normaal uit komt te zien duurt alleen al 15 minuten.
En dat ga ik nú dus even doen
Goedemorgen allemaal !quote:Op maandag 19 maart 2007 08:21 schreef Goover het volgende:
Goedemorgen
Mensen nog leuke/spannende/noemenswaardige dingen beleefd dit weekend?
Nee, maar het klinkt zo computernerdy, net alsof je een voorgeprogrammeerde robot bentquote:
Het is al droogquote:Ja, daar heeft mijn zusje ook last van.
Als wij nou allemaal mee blazen, miss gaat het dan sneller. *blaaaast*
Ik zie sneeuwquote:Op maandag 19 maart 2007 08:38 schreef FJD het volgende:
Waar de zon niet meer wil schijnen?Het zou hier vandaag 22 graden moeten worden
![]()
Goedemorgenquote:Op maandag 19 maart 2007 08:21 schreef Goover het volgende:
Goedemorgen
Mensen nog leuke/spannende/noemenswaardige dingen beleefd dit weekend?
Hahaha, zo erg is het niet, ik weet gewoon toevallig hoe lang ik er ongeveer over doe, het is niet zo dat ik 30sec korter mijn tanden poets omdat het dan bij elkaar precies 5 min duurd (duurd, duurde.. dan is het geen duurt toch?quote:Op maandag 19 maart 2007 08:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, maar het klinkt zo computernerdy, net alsof je een voorgeprogrammeerde robot bent
Dat rondje in de regen ken ik ook, maar dat doe ik nu niet meer, woon 1 km bij het centrum vandaan. Echt niet dat ik dan de hele regio nog ga doorfietsen! (tenzij ik het voor een leuk meisje doe natuurlijk)quote:Op maandag 19 maart 2007 08:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goedemorgen
Zaterdag wezen stappen in Delft, en dan in de stromende regen rondje Delft/Den Hoorn doen om alle meiden veilig thuis te brengen
Zit daar nog een taalregel achter? Want mijn 'prop het in de verledentijd'-trucje klopte normaal toch wel?quote:
Op zich vond ik niet echt een heel probleem.. maar als je praktisch de gehele weg tegenwind heb, kan het lang durenquote:Op maandag 19 maart 2007 08:51 schreef Goover het volgende:
[..]
Dat rondje in de regen ken ik ook, maar dat doe ik nu niet meer, woon 1 km bij het centrum vandaan. Echt niet dat ik dan de hele regio nog ga doorfietsen! (tenzij ik het voor een leuk meisje doe natuurlijk)
Hoezo is 'het duurt' verleden tijd?quote:Op maandag 19 maart 2007 08:52 schreef Goover het volgende:
[..]
Zit daar nog een taalregel achter? Want mijn 'prop het in de verledentijd'-trucje klopte normaal toch wel?
Ik weet wel dat het duurt is maar kan het even niet verklaren..quote:Op maandag 19 maart 2007 08:52 schreef Goover het volgende:
[..]
Zit daar nog een taalregel achter? Want mijn 'prop het in de verledentijd'-trucje klopte normaal toch wel?
'Duurd' bestaat niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:05 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het duurt is maar kan het even niet verklaren..
Ik dacht, duurt is in de verledentijd duurde.. dus dan is duurt met een d. Of was dat een regeltje die toch net iets anders gingquote:
4 uur ftw! Ik moet tot half 5... (ja nu komen er nog paar mensen die nog langer moeten...)quote:Op maandag 19 maart 2007 09:14 schreef thedude0 het volgende:
verdomme man, ik heb dus echt geen zin om vandaag hier tot 4 uur te zitten. goedverdegoedver ik wil naar huis.![]()
![]()
en nog honderd keer
Tis gewoon tegenwoordige tijdquote:Op maandag 19 maart 2007 09:13 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik dacht, duurt is in de verledentijd duurde.. dus dan is duurt met een d. Of was dat een regeltje die toch net iets anders ging
jaaaaaah rotknaap ! 5 uurquote:Op maandag 19 maart 2007 09:15 schreef Goover het volgende:
[..]
4 uur ftw! Ik moet tot half 5... (ja nu komen er nog paar mensen die nog langer moeten...)
jaquote:Op maandag 19 maart 2007 09:21 schreef DaFan het volgende:
[..]
Tis gewoon tegenwoordige tijd
Het = derde persoon enkelvoud = stam + t. Stam = Duur, dus Duurt. Zo lastig is het allemaal toch niet, ik neem aan dat jullie allemaal een middelbaar school diploma hebben
Ja dat heb ik gehad, maar ik heb het nooit gekund...quote:Op maandag 19 maart 2007 09:21 schreef DaFan het volgende:
[..]
Tis gewoon tegenwoordige tijd
Het = derde persoon enkelvoud = stam + t. Stam = Duur, dus Duurt. Zo lastig is het allemaal toch niet, ik neem aan dat jullie allemaal een middelbaar school diploma hebben
Heb hierdoor trouwens wel een mooie goedkope wandel GPS nuquote:Op maandag 19 maart 2007 09:26 schreef Goover het volgende:
Ik ben trouwens wel kappot, echt een zwaar weekend gehad. Lichamelijk en Emotioneel.
Eerst vrijdag gehoordt dat de winkel waarbij ik 3 jaar werk failliet is verklaard. De eigenaar is een goede vriend en voor hem is het pas erg zwaar. Ik ben zelf ook erg betrokken bij de winkel, buiten mijn gewone werkzaamheden veel geholpen met onderhoud, verven enz. Dus er zit erg veel werk van mij ook in die winkel. Dus voor mij viel het ook redelijk zwaar (plus dat ik zonder vakantiebaan mijn vakantie niet betalen kan.)
Vrijdag avond met een paar vrienden uitgezakt en was ik om een uur of 4 thuis.
Zaterdag was de laatste dag dat de winkel open was, alles voor de helft v/d prijs. We hebben de hele dag zo veel mogelijk geprobeerd te verkopen, samen met een paar andere bekende hebben we in de winkel gestaan. De baas en vaste werknemers waren er niet, want die trokken dat gewoon niet. Ik denk dat er standaard 50 klanten in de winkel waren. En ik was samen met mijn zusje de enige die nog wat van de winkel wist. Dus ik heb de hele dag heen en weer gelopen, spullen verkocht enz, heel zwaar.
Die avond toch nog tot weer een uurtje of 4 in de kroeg gezeten. Zondag was ik dus al aardig moe/dood etc. Dat voel ik nu nogsteeds wel. Nu komt ook de klap pas echt aan, van wat er aan het gebeuren is...
(expres geen namen, plaatsen of de winkel genoemdt.. wil ik graag zo houden.)
Dat is zeker klote.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:26 schreef Goover het volgende:
Ik ben trouwens wel kappot, echt een zwaar weekend gehad. Lichamelijk en Emotioneel.
Eerst vrijdag gehoordt dat de winkel waarbij ik 3 jaar werk failliet is verklaard. De eigenaar is een goede vriend en voor hem is het pas erg zwaar. Ik ben zelf ook erg betrokken bij de winkel, buiten mijn gewone werkzaamheden veel geholpen met onderhoud, verven enz. Dus er zit erg veel werk van mij ook in die winkel. Dus voor mij viel het ook redelijk zwaar (plus dat ik zonder vakantiebaan mijn vakantie niet betalen kan.)
Vrijdag avond met een paar vrienden uitgezakt en was ik om een uur of 4 thuis.
Zaterdag was de laatste dag dat de winkel open was, alles voor de helft v/d prijs. We hebben de hele dag zo veel mogelijk geprobeerd te verkopen, samen met een paar andere bekende hebben we in de winkel gestaan. De baas en vaste werknemers waren er niet, want die trokken dat gewoon niet. Ik denk dat er standaard 50 klanten in de winkel waren. En ik was samen met mijn zusje de enige die nog wat van de winkel wist. Dus ik heb de hele dag heen en weer gelopen, spullen verkocht enz, heel zwaar.
Die avond toch nog tot weer een uurtje of 4 in de kroeg gezeten. Zondag was ik dus al aardig moe/dood etc. Dat voel ik nu nogsteeds wel. Nu komt ook de klap pas echt aan, van wat er aan het gebeuren is...
(expres geen namen, plaatsen of de winkel genoemdt.. wil ik graag zo houden.)
Zijn dr nog meer?quote:Op maandag 19 maart 2007 09:30 schreef Goover het volgende:
[..]
Heb hierdoor trouwens wel een mooie goedkope wandel GPS nu
En dan doe je gekund wel weer goedquote:Op maandag 19 maart 2007 09:29 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gehad, maar ik heb het nooit gekund...![]()
Nope, uitverkocht (en de winkel is nu dicht...)quote:
Alle d's / t's, g's / ch's, ou's / au's gaan bij mij op gevoel, soms is dat gevoel goed, soms niet. Soms probeer ik er een regel bij te gebruiken, maar komt er meestal op neer dat ik de verkeerde gebruik. Voor gramatica/spelling heb ik nooit een voldoende gehaald geloof ik.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:34 schreef DaFan het volgende:
[..]
En dan doe je gekund wel weer goed
Maar vraag maar hoor mn Nederlands is vrij sterk
dat jahquote:Op maandag 19 maart 2007 09:51 schreef Sok41 het volgende:
@ Goover
kun je ook vertellen hoe dat komt dan ? Ik bedoel meestal kun je zoiets wel van verre aan zien komen en er mss nog wat aan doen..
Mijn vorige bijbaantje (mijn huidige bijbaan heb ik mijzelf even op non-actief gezet) stopte er ook zomaar mee, en ik wist ook van niks. Dan komt de klap hard aan.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:20 schreef PieterBas het volgende:
Stage SC #72 Maart roert zijn staart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:28 schreef PieterBas het volgende:
Waarom smaakte mijn sultana appel naar aarde?
Hahah, mja puur natuurquote:Op maandag 19 maart 2007 10:28 schreef PieterBas het volgende:
Waarom smaakte mijn sultana appel naar aarde?
ja dat welquote:
ik houd jullie op de hoogtequote:Op maandag 19 maart 2007 10:40 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Hier zijn het echt megavlokken![]()
Waar zit jij in Rotterdam, want in Rotterdam Noord-West zijn de vlokjes alweer heel kleinquote:Op maandag 19 maart 2007 10:49 schreef francis997 het volgende:
hallo allemaal, ik ben er weer...weer 3 daagjes stage.
En hierzo in Rotterdam zoals eerder gezegd, sneeuwt het. Als ik naast me kijk uit het raam, dan zie ik alle vlokken vallen, en het zijn geen geen kleintjes.![]()
op wat? lunch? het moment om naar huis te gaan?quote:
Wanneer wachten we nou niet om naar huis te gaanquote:Op maandag 19 maart 2007 10:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
op wat? lunch? het moment om naar huis te gaan?
gelukkig is het nu even tijd voor eenquote:Op maandag 19 maart 2007 11:01 schreef francis997 het volgende:
het wachten op de lunch is altijd saai.
Op dat mijn mondeling begintquote:Op maandag 19 maart 2007 10:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
op wat? lunch? het moment om naar huis te gaan?
Roycooooo zit nog thuis, die heeft straks ook mondeling op schoolquote:Op maandag 19 maart 2007 10:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tukkers in de huis(Roycoooooo ook aanwezig???)
dinerquote:Op maandag 19 maart 2007 11:06 schreef Sok41 het volgende:
nog een klein uurtje voor mn zo uitgebreide middag dinee ! Wat bijna elke dag hetzelfde is
P.S: Hoelang voor de quote![]()
hier sneeuwt het nu ligt, er vallen kleine vlokjes.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:18 schreef PieterBas het volgende:
en het sneeuwt weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |