Ooooh, die shit.. Bah, begin dr niet aan jongens!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
meth = methamphetamine (zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Metamfetamine)
en thnx, moet nog flink wat lezen enzo, maar ben wel benieuwd wat het gaat worden, moet wel de hele dag beschikbaar zijn(en heb 06 ook moeten geven
) en dat terwijl ik woensdag ook nog sollicitatiegesprek heb
Meth is evil shit, staat ook bekend als een soort Speed.. En het sloopt je, ik dacht er nooit zo heel erg over maar na dat ik dit artikel gelezen te hebben stuur ik die zeker wel even door naar een maat van me die dat wel eens doet..quote:
Hoezo mag je niet te negatief zijn? Je moet toch gewoon eerlijk zijn, me dunkt?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik moet in pak, dat valt nog wel mee, maar gaat er wel officieel aan toe, ik moet ook van alles doorlezen (en dan ook niet een paar pagina's, gewoon dik boekwerk) en mag volgens mij ook niet teveel negatief zijn, en alleen maar dingen zeggen die ik zelf heb meegemaakt of wat je via iemand anders heb meegemaakt...
daarbij ben ik het laatste half jaar op stage geweest enzo, dus heb alle nieuwe ontwikkelingen gemist, mijn beeld dat ik dan geef kan dus alleen weer veranderd zijn
als we heel negatief zijn enzo, en de school komt dan uiteindelijk slecht uit de bus (omdat de invulling van die punten dus totaal verkeerd gaat bijvoorbeeld) dan kan de school het recht verliezen om die opleiding aan te beiden!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:59 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Hoezo mag je niet te negatief zijn? Je moet toch gewoon eerlijk zijn, me dunkt?
De waarde van jouw papiertje zakt natuurlijk ook naa nul als dat zou gebeuren, dus verstandig is het nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als we heel negatief zijn enzo, en de school komt dan uiteindelijk slecht uit de bus (omdat de invulling van die punten dus totaal verkeerd gaat bijvoorbeeld) dan kan de school het recht verliezen om die opleiding aan te beiden!
en nu niet zeggen: maakt dat wat uit, jij bent aan het eind van het jaar daar toch weg![]()
Maakt dat wat uit, jij bent aan het eind van het jaar daar toch wegquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als we heel negatief zijn enzo, en de school komt dan uiteindelijk slecht uit de bus (omdat de invulling van die punten dus totaal verkeerd gaat bijvoorbeeld) dan kan de school het recht verliezen om die opleiding aan te beiden!
en nu niet zeggen: maakt dat wat uit, jij bent aan het eind van het jaar daar toch weg![]()
ohh, crystal meth, nú snap ik 'm pas!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:58 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Meth is evil shit, staat ook bekend als een soort Speed.. En het sloopt je, ik dacht er nooit zo heel erg over maar na dat ik dit artikel gelezen te hebben stuur ik die zeker wel even door naar een maat van me die dat wel eens doet..![]()
quote:Intranet gerestylet en nieuwe klanten
Week 7, dag 5: En weer een update omtrent mijn stage in het leer bedrijf De Nieuwe Buren. Het intranet is compleet restylet. Ik heb een screenshots die hier te bekijken is. Ook hebben we weer een paar klanten erbij. Zo komt er een nieuwe, misschien gratis krant, genaamd "Dag". Spits, de momentele grootste gratis dagblad van Nederland, krijgt een echte concurrent erbij, integendeel tot De Pers. Voor Spits moeten we iets bedenken om Spits te laten winnen tegen de nieuwe krant die opgericht word door KPN en de Volkskrant. Meer info volgt.
sorry, maar:quote:
miss-scofield was toch de lerares NL?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
sorry, maar:
Intranet gerestyled en nieuwe klanten
Week 7, dag 5: En weer een update omtrent mijn stage in het leerbedrijf (leerbedrijf zonder spatie) De Nieuwe Buren. Het intranet is compleet restyled. Ik heb een screenshot (enkelvoud, dus zonder die s op het eind) die welke hier te bekijken is. Ook hebben we weer een paar klanten erbij. Zo komt er een nieuwe, misschien gratis krant, genaamd "Dag". Spits, momenteel het grootste (momentele bestaat niet, en voor een krant hoort het, en niet de) de momentele grootste gratis dagblad van Nederland, krijgt een echte concurrent erbij, integendeel in tegenstelling tot De Pers. Voor Spits moeten we iets bedenken om Spits te laten winnen tegen de nieuwe krant die opgericht word door KPN en de Volkskrant. Meer info volgt.
En in de 2e zin praat je in de ik-vorm, en in de 3e zin in de wij-vorm. Hoort niet
Graag gedaan![]()
Ja, en ik ga journaliste wordenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
miss-scofield was toch de lerares NL?
dubbel?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:19 schreef lienelien het volgende:
Oja, en ik denk dat je wil zeggen dat De Pers géén concurrent voor Spits is, maar dat wel wél een concurrent aan zit te komen? Want dan klopt je zin niet.
Er staat nu namelijk dat Spits er wel een concurrent bij zal krijgen, maar dat De Pers geen concurrent gaat krijgen.
owja, dat is waar ook, dan is hetquote:
Nee, ik leg nog even de betekenis van de zin uit zoals ´ie er nu staat. Want ik weet maar half wat ik zou moeten lezen, en volgens mij kan die zin dan ook gewoon niet kloppenquote:
Lienelien die zich erg kan ergeren aan mensen die niet zo mooi schrijvenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:20 schreef LudoSanders het volgende:
lienelien spellingcontrole.
als je er op gaat letten, dan is dat stukje idd beetje krom geschrevenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:22 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, ik leg nog even de betekenis van de zin uit zoals ´ie er nu staat. Want ik weet maar half wat ik zou moeten lezen, en volgens mij kan die zin dan ook gewoon niet kloppen
Volgens de spellingcontrole van firefox 2 is het met een t, restylet...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
sorry, maar:
Intranet gerestyled en nieuwe klanten
Week 7, dag 5: En weer een update omtrent mijn stage in het leerbedrijf (leerbedrijf zonder spatie) De Nieuwe Buren. Het intranet is compleet restyled. Ik heb een screenshot (enkelvoud, dus zonder die s op het eind) die welke hier te bekijken is. Ook hebben we weer een paar klanten erbij. Zo komt er een nieuwe, misschien gratis krant, genaamd "Dag". Spits, momenteel het grootste (momentele bestaat niet, en voor een krant hoort het, en niet de) de momentele grootste gratis dagblad van Nederland, krijgt een echte concurrent erbij, integendeel in tegenstelling tot De Pers. Voor Spits moeten we iets bedenken om Spits te laten winnen tegen de nieuwe krant die opgericht word door KPN en de Volkskrant. Meer info volgt.
En in de 2e zin praat je in de ik-vorm, en in de 3e zin in de wij-vorm. Hoort niet
Graag gedaan![]()
Ik let er altijd opquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je er op gaat letten, dan is dat stukje idd beetje krom geschreven
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:22 schreef lienelien het volgende:
[..]
Lienelien die zich erg kan ergeren aan mensen die niet zo mooi schrijven
doe maar nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Volgens de spellingcontrole van firefox 2 is het met een t, restylet...
Naja... tnx.
Ik niet, lees er altijd overheen of zie t gewoon nietquote:
Staat hoog in mijn ergenis top10, evenals al die verbasteringen van het woord sowieso.quote:
zo wie zoquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Staat hoog in mijn ergenis top10, evenals al die verbasteringen van het woord sowieso.
sowieso een ergernis iddquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
zo wie zo![]()
zowiezo![]()
sowiezo![]()
zowieso![]()
so wie so![]()
Zowwizow![]()
![]()
Niet meer?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
zo wie zo![]()
zowiezo![]()
sowiezo![]()
zowieso![]()
so wie so![]()
Zowwizow![]()
![]()
van 17.00 tot 21.00quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:33 schreef Qunix het volgende:
Gaan wij in dit topic taal bashen, of gaan we nog werken?
Sluit ik me bij aan, hier ook ff een pilsje los trekkenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:37 schreef LudoSanders het volgende:
Over 25min vind ik het tijd voor een vrijdagmiddagborrel.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:37 schreef LudoSanders het volgende:
Over 25min vind ik het tijd voor een vrijdagmiddagborrel.
join the clubquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:43 schreef octopussy het volgende:
* octopussy trekt blikje cola van de zaak open![]()
moet nog bijna 2 uur![]()
Wilt in plaats van wil,quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Staat hoog in mijn ergenis top10, evenals al die verbasteringen van het woord sowieso.
juistquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wilt in plaats van wil,
Ik hou van jouwww
Beter als mij
ja, maar je ziet het zooo vaakquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:47 schreef ReMcOrE het volgende:
dat 'dan' en 'als' + 'jij' en 'jouw' verhaal is toch echt wel
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, maar je ziet het zooo vaak
en me ipv mijn
en altijd hun gebruiken ipv hen en zij![]()
Het allerergste: mensen die vinden "slimmer als ik" te zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wilt in plaats van wil,
Ik hou van jouwww
Beter als mij
"Me" is in sommige gevallen toch correct Nederlands?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, maar je ziet het zooo vaak
en me ipv mijn
en altijd hun gebruiken ipv hen en zij![]()
Ik erger me/mij(zelf)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
"Me" is in sommige gevallen toch correct Nederlands?
Ja, maar nooit als vervanging van mijn. M'n kan wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
"Me" is in sommige gevallen toch correct Nederlands?
Dat jaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:54 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ja, maar nooit als vervanging van mijn. M'n kan wel.
Zo maar doen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:49 schreef Geqxon het volgende:
Hoop taalstudie stagiars taalstudiestagiairs hier
Wat een onzin. We kunnen het best over taalkundige juist- en onjuistheden hebben. Zal niemand slechter op wordenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:57 schreef Roycoooooo het volgende:
Jjongens/meisjes,
Als puntje bij paaltje komt zijn we allemaal mensen en zoals jullie weten maken mensen fouten!
Dus maak jullie niet zo druk en geniet (nu of over een paar uur al) van jullie wel verdiende weekend!!
Hatjseeee![]()
Mja, ehh, gisteren ging het over voetbal, soms gaat het over eten en blablbabla.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:59 schreef ReMcOrE het volgende:
@ lienelien: maar het is een stagetopic, dat zou de hoofdmoot moeten zijn. tenminste, ik denk dat Roycoooooo dat bedoeld
Er is natuurlijk een verschil tussen fouten maken en laks zijn; hun verslagen zullen niet veel beter zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:57 schreef Roycoooooo het volgende:
Jjongens/meisjes,
Als puntje bij paaltje komt zijn we allemaal mensen en zoals jullie weten maken mensen fouten!
Dus maak jullie niet zo druk en geniet (nu of over een paar uur al) van jullie wel verdiende weekend!!
Hatjseeee![]()
ik vind het prima, geef alleen aan wat Roycoooooo bedoeldquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mja, ehh, gisteren ging het over voetbal, soms gaat het over eten en blablbabla.
En taal heeft heel wat met mijn studie/stage te maken en ook met die van MissScofield.
inderdaadquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:01 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een verschil tussen fouten maken en laks zijn; hun verslagen zullen niet veel beter zijn.
Verbeter jij dan ook mensen terwijl ze praten?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
inderdaad
En ik bedoel het niet vervelend, ook al wordt dat wel vaak zo ervaren. Ik wil alleen maar helpen![]()
Vind ik niet erg om te doen als ik er tijd voor hebquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:02 schreef Qunix het volgende:
Maar lienlien............. Is dit een teken dat je stageverslagen wilt verbeteren?![]()
Vink ook altijd wel leuk werk iddquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vind ik niet erg om te doen als ik er tijd voor heb
Vroeg ik mijn eigen ook af..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:04 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Verbeter jij dan ook mensen terwijl ze praten?
Ik hou me meestal inquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:04 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Verbeter jij dan ook mensen terwijl ze praten?
Doe ik toch extraquote:
Heb ook een vriend die zo praat, sinds hij in de bouw heeft gewerkt. En dan denk je redelijk geraffineerde mensen te kennen..quote:
een accent klinkt sowieso kut, maar goed, dat zit er nu eenmaal in.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:08 schreef ReMcOrE het volgende:
ik denk dat lienelien dan haar handen vol zal hebben aan het verbeteren van mij, omdat ik ook best wel 'plat' praat![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:09 schreef Roycoooooo het volgende:
* Ik beken, ik ben schuldig aan het verbasteren van de Nederlandse taal!![]()
*meld mij alvastquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:08 schreef ReMcOrE het volgende:
ik denk dat lienelien dan haar handen vol zal hebben aan het verbeteren van mij, omdat ik ook best wel 'plat' praat![]()
Stiekem hadden we dat afgesprokenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja maar dat deed 'ie ook vast wel expres
helaas zal dat niet gaan, omdat het om een accent gaat (of een soort van 'taal') dat is niet te verbieden...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
een accent klinkt sowieso kut, maar goed, dat zit er nu eenmaal in.
Maar 'platte woorden' enzo moeten echt per direct verbannen worden![]()
Ik weet hetquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
helaas zal dat niet gaan, omdat het om een accent gaat (of een soort van 'taal') dat is niet te verbieden...
henig an! loat goan en wie sprekt mekaar vol'nde wekke wa weer!!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:11 schreef Roycoooooo het volgende:
We gaan biertjes drinken,
prettig weekend, stelletje taalverbeteraars![]()
wat zeg je?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
henig an! loat goan en wie sprekt mekaar vol'nde wekke wa weer!!!![]()
rustig aan! laat het gaan (loat goan is niet echt te vertalen in het NL) en we spreken elkaar volgende week wel weerquote:
Kijk, dat dacht ik al. In de vorm van: "Ze kust me zachtjes op m'n fallus".quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:54 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ja, maar nooit als vervanging van mijn. M'n kan wel.
Ow, tofquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vind ik niet erg om te doen als ik er tijd voor heb
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:12 schreef Blinker het volgende:
Er is maar één Stagiaires topic! : De Stagiaires!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |