Ik een beetje...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:54 schreef Katana het volgende:
[..]
Nope feestje in het Paard.
Bekend met uitgaan in Den Haag of niet?
Geeft niet hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zo goed ben ik ook niet in Nederlands
iddquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:58 schreef Damzkieee het volgende:
EMT Enschede Mean Time.
gecondoleerdquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:03 schreef Roycoooooo het volgende:
Ik wil even mijn teleurstelling delen met jullie: ik heb GVD voor de 3e (of 4e???) keer een toets niet gehaald![]()
![]()
..
Kutzooi![]()
mazzel / kalm an / henig anquote:
ReMcOrE's grote 'quote uit een vorig topic post'quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
idd
[..]
gecondoleerd
[..]
mazzel / kalm an / henig an![]()
goedemiddag trouwenswat gingen jullie hard in #70
heb ff flink bij moeten lezen, maar ik ben er weer
zo ook ff lunchen, vanavond werken
Is tjo Twents? Ik zeg het ook altijd en ben toch een echte noordeling.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mazzel / kalm an / henig an![]()
goedemiddag trouwenswat gingen jullie hard in #70
heb ff flink bij moeten lezen, maar ik ben er weer
zo ook ff lunchen, vanavond werken
maak daar maar 28-uurs vanquote:
niet vergeten horloge enzo uur vooruit te zetten, je komt in andere tijdzone hèquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:58 schreef DaFan het volgende:
Ha ik ben er weg van![]()
Naar Bunnik en dan naar Enschedeeeeeeee
Preciesquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet vergeten horloge enzo uur vooruit te zetten, je komt in andere tijdzone hè![]()
Naja, Twents. Ik hoor de mensen uit het Westen bijv. nooit Tjooooo zeggen. Maar altijd laters, massols o.i.d.! Meer van deze kant dan, laat ik t zo zeggenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:38 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Is tjo Twents? Ik zeg het ook altijd en ben toch een echte noordeling.
quote:
ik zit niet op stage, dus Fok! ik ook niet zoveelquote:
Lekker, zijn dr ook al wat naar huisquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
ik zit niet op stage, dus Fok! ik ook niet zoveelhoeft 17.00 ook pas te werken
40-50 uur die-hard hieroquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maak daar maar 28-uurs van
@ MichielPH: dacht dat het van oorsprong Twents was
Olee, vrijdag.. Pokernightquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:56 schreef Petrulli het volgende:
nog 2,5 uur stagelopen... dan naar mijn supermarktbaantje.. dan naar de kroeg.. vrijdagenn....
Lol, bij ons ook. We willen vragen opstellen voor een interne enquete! Eerst maandag nog mondeling ''examen''quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:21 schreef ReMcOrE het volgende:
tot nu toe is de planning om volgende week fatsoenlijke vorderingen te maken met het onderzoek
weer een herkansing?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lol, bij ons ook. We willen vragen opstellen voor een interne enquete! Eerst maandag nog mondeling ''examen''![]()
Dat gelukkig nietquote:
Zin in?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb volgende week donderdag die accreditatie
ik moet in pak, dat valt nog wel mee, maar gaat er wel officieel aan toe, ik moet ook van alles doorlezen (en dan ook niet een paar pagina's, gewoon dik boekwerkquote:
wtf is meth?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:50 schreef Sok41 het volgende:
Pff, ik check net een site uit tegen gebruik van meth.. Niet dat ik t al gebruikte maar t helpt me er nog verder vandaan..
http://www.montanameth.org/View_Ads/index.php#
Wou ik gewoon even melden
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik moet in pak, dat valt nog wel mee, maar gaat er wel officieel aan toe, ik moet ook van alles doorlezen (en dan ook niet een paar pagina's, gewoon dik boekwerk) en mag volgens mij ook niet teveel negatief zijn, en alleen maar dingen zeggen die ik zelf heb meegemaakt of wat je via iemand anders heb meegemaakt...
daarbij ben ik het laatste half jaar op stage geweest enzo, dus heb alle nieuwe ontwikkelingen gemist, mijn beeld dat ik dan geef kan dus alleen weer veranderd zijn
meth = methamphetamine (zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Metamfetamine)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |