Ja, maar nooit als vervanging van mijn. M'n kan wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
"Me" is in sommige gevallen toch correct Nederlands?
Dat jaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:54 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ja, maar nooit als vervanging van mijn. M'n kan wel.
Zo maar doen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:49 schreef Geqxon het volgende:
Hoop taalstudie stagiars taalstudiestagiairs hier
Wat een onzin. We kunnen het best over taalkundige juist- en onjuistheden hebben. Zal niemand slechter op wordenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:57 schreef Roycoooooo het volgende:
Jjongens/meisjes,
Als puntje bij paaltje komt zijn we allemaal mensen en zoals jullie weten maken mensen fouten!
Dus maak jullie niet zo druk en geniet (nu of over een paar uur al) van jullie wel verdiende weekend!!
Hatjseeee![]()
Mja, ehh, gisteren ging het over voetbal, soms gaat het over eten en blablbabla.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:59 schreef ReMcOrE het volgende:
@ lienelien: maar het is een stagetopic, dat zou de hoofdmoot moeten zijn. tenminste, ik denk dat Roycoooooo dat bedoeld
Er is natuurlijk een verschil tussen fouten maken en laks zijn; hun verslagen zullen niet veel beter zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:57 schreef Roycoooooo het volgende:
Jjongens/meisjes,
Als puntje bij paaltje komt zijn we allemaal mensen en zoals jullie weten maken mensen fouten!
Dus maak jullie niet zo druk en geniet (nu of over een paar uur al) van jullie wel verdiende weekend!!
Hatjseeee![]()
ik vind het prima, geef alleen aan wat Roycoooooo bedoeldquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mja, ehh, gisteren ging het over voetbal, soms gaat het over eten en blablbabla.
En taal heeft heel wat met mijn studie/stage te maken en ook met die van MissScofield.
inderdaadquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:01 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een verschil tussen fouten maken en laks zijn; hun verslagen zullen niet veel beter zijn.
Verbeter jij dan ook mensen terwijl ze praten?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
inderdaad
En ik bedoel het niet vervelend, ook al wordt dat wel vaak zo ervaren. Ik wil alleen maar helpen![]()
Vind ik niet erg om te doen als ik er tijd voor hebquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:02 schreef Qunix het volgende:
Maar lienlien............. Is dit een teken dat je stageverslagen wilt verbeteren?![]()
Vink ook altijd wel leuk werk iddquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vind ik niet erg om te doen als ik er tijd voor heb
Vroeg ik mijn eigen ook af..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:04 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Verbeter jij dan ook mensen terwijl ze praten?
Ik hou me meestal inquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:04 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Verbeter jij dan ook mensen terwijl ze praten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |