quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:12 schreef Blinker het volgende:
Er is maar één Stagiaires topic! : De Stagiaires!
is dat gejat van ons?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:12 schreef Blinker het volgende:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:16 schreef Freshthinking het volgende:
opbokken, dit is het enige echte stage topic reeks.
Die is niet echt ver gekomen hå?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:12 schreef Blinker het volgende:
Kinderenquote:Op zondag 18 maart 2007 14:24 schreef Jenny_ het volgende:
Ik zoek mijn motivatie voor nog 3 maanden stage lopen (4 dagen in de week) op een bassischool in groep 5. Heeft iemand hem misschien gevonden?
Dit topicquote:Op zondag 18 maart 2007 14:24 schreef Jenny_ het volgende:
Ik zoek mijn motivatie voor nog 3 maanden stage lopen (4 dagen in de week) op een bassischool in groep 5. Heeft iemand hem misschien gevonden?
quote:Op zondag 18 maart 2007 14:24 schreef Jenny_ het volgende:
wij mochten niet meer zo hard gaan, door julliequote:Op zondag 18 maart 2007 12:43 schreef Blinker het volgende:
[..]
In ieder geval tot hier.
De Stagairs #267
owquote:Op zondag 18 maart 2007 12:43 schreef Blinker het volgende:
[..]
In ieder geval tot hier.
De Stagairs #267
Nee, want ik moest nog douchen enzoquote:Op maandag 19 maart 2007 08:21 schreef Goover het volgende:
Goedemorgen
@Petrulli, als het maar gezellig was
@lienelien, je had toch langer kunnen blijven liggen?
Mijn wekker gaat altijd een uur voordat ik de deur uit moet, dan sta ik een half uur later op (quote:Op maandag 19 maart 2007 08:24 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, want ik moest nog douchen enzo![]()
10 min douchen, 5 min lenzen haar en scheren, 10 koffie drinken en eten enzo, 5 min speling... Optimaal afgesteld om zo lang mogelijk te kunnen blijven liggenquote:Op maandag 19 maart 2007 08:29 schreef lienelien het volgende:
douchen duurt bij mij wat langer over het algemeen
quote:
Ja, daar heeft mijn zusje ook last vanquote:Mijn haar föhnen en zorgen dat het er normaal uit komt te zien duurt alleen al 15 minuten.
En dat ga ik nú dus even doen
Goedemorgen allemaal !quote:Op maandag 19 maart 2007 08:21 schreef Goover het volgende:
Goedemorgen
Mensen nog leuke/spannende/noemenswaardige dingen beleefd dit weekend?
Nee, maar het klinkt zo computernerdy, net alsof je een voorgeprogrammeerde robot bentquote:
Het is al droogquote:Ja, daar heeft mijn zusje ook last van.
Als wij nou allemaal mee blazen, miss gaat het dan sneller. *blaaaast*
Ik zie sneeuwquote:Op maandag 19 maart 2007 08:38 schreef FJD het volgende:
Waar de zon niet meer wil schijnen?Het zou hier vandaag 22 graden moeten worden
![]()
Goedemorgenquote:Op maandag 19 maart 2007 08:21 schreef Goover het volgende:
Goedemorgen
Mensen nog leuke/spannende/noemenswaardige dingen beleefd dit weekend?
Hahaha, zo erg is het niet, ik weet gewoon toevallig hoe lang ik er ongeveer over doe, het is niet zo dat ik 30sec korter mijn tanden poets omdat het dan bij elkaar precies 5 min duurd (duurd, duurde.. dan is het geen duurt toch?quote:Op maandag 19 maart 2007 08:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, maar het klinkt zo computernerdy, net alsof je een voorgeprogrammeerde robot bent
Dat rondje in de regen ken ik ook, maar dat doe ik nu niet meer, woon 1 km bij het centrum vandaan. Echt niet dat ik dan de hele regio nog ga doorfietsen! (tenzij ik het voor een leuk meisje doe natuurlijk)quote:Op maandag 19 maart 2007 08:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goedemorgen
Zaterdag wezen stappen in Delft, en dan in de stromende regen rondje Delft/Den Hoorn doen om alle meiden veilig thuis te brengen
Zit daar nog een taalregel achter? Want mijn 'prop het in de verledentijd'-trucje klopte normaal toch wel?quote:
Op zich vond ik niet echt een heel probleem.. maar als je praktisch de gehele weg tegenwind heb, kan het lang durenquote:Op maandag 19 maart 2007 08:51 schreef Goover het volgende:
[..]
Dat rondje in de regen ken ik ook, maar dat doe ik nu niet meer, woon 1 km bij het centrum vandaan. Echt niet dat ik dan de hele regio nog ga doorfietsen! (tenzij ik het voor een leuk meisje doe natuurlijk)
Hoezo is 'het duurt' verleden tijd?quote:Op maandag 19 maart 2007 08:52 schreef Goover het volgende:
[..]
Zit daar nog een taalregel achter? Want mijn 'prop het in de verledentijd'-trucje klopte normaal toch wel?
Ik weet wel dat het duurt is maar kan het even niet verklaren..quote:Op maandag 19 maart 2007 08:52 schreef Goover het volgende:
[..]
Zit daar nog een taalregel achter? Want mijn 'prop het in de verledentijd'-trucje klopte normaal toch wel?
'Duurd' bestaat niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:05 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het duurt is maar kan het even niet verklaren..
Ik dacht, duurt is in de verledentijd duurde.. dus dan is duurt met een d. Of was dat een regeltje die toch net iets anders gingquote:
4 uur ftw! Ik moet tot half 5... (ja nu komen er nog paar mensen die nog langer moeten...)quote:Op maandag 19 maart 2007 09:14 schreef thedude0 het volgende:
verdomme man, ik heb dus echt geen zin om vandaag hier tot 4 uur te zitten. goedverdegoedver ik wil naar huis.![]()
![]()
en nog honderd keer
Tis gewoon tegenwoordige tijdquote:Op maandag 19 maart 2007 09:13 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik dacht, duurt is in de verledentijd duurde.. dus dan is duurt met een d. Of was dat een regeltje die toch net iets anders ging
jaaaaaah rotknaap ! 5 uurquote:Op maandag 19 maart 2007 09:15 schreef Goover het volgende:
[..]
4 uur ftw! Ik moet tot half 5... (ja nu komen er nog paar mensen die nog langer moeten...)
jaquote:Op maandag 19 maart 2007 09:21 schreef DaFan het volgende:
[..]
Tis gewoon tegenwoordige tijd
Het = derde persoon enkelvoud = stam + t. Stam = Duur, dus Duurt. Zo lastig is het allemaal toch niet, ik neem aan dat jullie allemaal een middelbaar school diploma hebben
Ja dat heb ik gehad, maar ik heb het nooit gekund...quote:Op maandag 19 maart 2007 09:21 schreef DaFan het volgende:
[..]
Tis gewoon tegenwoordige tijd
Het = derde persoon enkelvoud = stam + t. Stam = Duur, dus Duurt. Zo lastig is het allemaal toch niet, ik neem aan dat jullie allemaal een middelbaar school diploma hebben
Heb hierdoor trouwens wel een mooie goedkope wandel GPS nuquote:Op maandag 19 maart 2007 09:26 schreef Goover het volgende:
Ik ben trouwens wel kappot, echt een zwaar weekend gehad. Lichamelijk en Emotioneel.
Eerst vrijdag gehoordt dat de winkel waarbij ik 3 jaar werk failliet is verklaard. De eigenaar is een goede vriend en voor hem is het pas erg zwaar. Ik ben zelf ook erg betrokken bij de winkel, buiten mijn gewone werkzaamheden veel geholpen met onderhoud, verven enz. Dus er zit erg veel werk van mij ook in die winkel. Dus voor mij viel het ook redelijk zwaar (plus dat ik zonder vakantiebaan mijn vakantie niet betalen kan.)
Vrijdag avond met een paar vrienden uitgezakt en was ik om een uur of 4 thuis.
Zaterdag was de laatste dag dat de winkel open was, alles voor de helft v/d prijs. We hebben de hele dag zo veel mogelijk geprobeerd te verkopen, samen met een paar andere bekende hebben we in de winkel gestaan. De baas en vaste werknemers waren er niet, want die trokken dat gewoon niet. Ik denk dat er standaard 50 klanten in de winkel waren. En ik was samen met mijn zusje de enige die nog wat van de winkel wist. Dus ik heb de hele dag heen en weer gelopen, spullen verkocht enz, heel zwaar.
Die avond toch nog tot weer een uurtje of 4 in de kroeg gezeten. Zondag was ik dus al aardig moe/dood etc. Dat voel ik nu nogsteeds wel. Nu komt ook de klap pas echt aan, van wat er aan het gebeuren is...
(expres geen namen, plaatsen of de winkel genoemdt.. wil ik graag zo houden.)
Dat is zeker klote.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:26 schreef Goover het volgende:
Ik ben trouwens wel kappot, echt een zwaar weekend gehad. Lichamelijk en Emotioneel.
Eerst vrijdag gehoordt dat de winkel waarbij ik 3 jaar werk failliet is verklaard. De eigenaar is een goede vriend en voor hem is het pas erg zwaar. Ik ben zelf ook erg betrokken bij de winkel, buiten mijn gewone werkzaamheden veel geholpen met onderhoud, verven enz. Dus er zit erg veel werk van mij ook in die winkel. Dus voor mij viel het ook redelijk zwaar (plus dat ik zonder vakantiebaan mijn vakantie niet betalen kan.)
Vrijdag avond met een paar vrienden uitgezakt en was ik om een uur of 4 thuis.
Zaterdag was de laatste dag dat de winkel open was, alles voor de helft v/d prijs. We hebben de hele dag zo veel mogelijk geprobeerd te verkopen, samen met een paar andere bekende hebben we in de winkel gestaan. De baas en vaste werknemers waren er niet, want die trokken dat gewoon niet. Ik denk dat er standaard 50 klanten in de winkel waren. En ik was samen met mijn zusje de enige die nog wat van de winkel wist. Dus ik heb de hele dag heen en weer gelopen, spullen verkocht enz, heel zwaar.
Die avond toch nog tot weer een uurtje of 4 in de kroeg gezeten. Zondag was ik dus al aardig moe/dood etc. Dat voel ik nu nogsteeds wel. Nu komt ook de klap pas echt aan, van wat er aan het gebeuren is...
(expres geen namen, plaatsen of de winkel genoemdt.. wil ik graag zo houden.)
Zijn dr nog meer?quote:Op maandag 19 maart 2007 09:30 schreef Goover het volgende:
[..]
Heb hierdoor trouwens wel een mooie goedkope wandel GPS nu
En dan doe je gekund wel weer goedquote:Op maandag 19 maart 2007 09:29 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gehad, maar ik heb het nooit gekund...![]()
Nope, uitverkocht (en de winkel is nu dicht...)quote:
Alle d's / t's, g's / ch's, ou's / au's gaan bij mij op gevoel, soms is dat gevoel goed, soms niet. Soms probeer ik er een regel bij te gebruiken, maar komt er meestal op neer dat ik de verkeerde gebruik. Voor gramatica/spelling heb ik nooit een voldoende gehaald geloof ik.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:34 schreef DaFan het volgende:
[..]
En dan doe je gekund wel weer goed
Maar vraag maar hoor mn Nederlands is vrij sterk
dat jahquote:Op maandag 19 maart 2007 09:51 schreef Sok41 het volgende:
@ Goover
kun je ook vertellen hoe dat komt dan ? Ik bedoel meestal kun je zoiets wel van verre aan zien komen en er mss nog wat aan doen..
Mijn vorige bijbaantje (mijn huidige bijbaan heb ik mijzelf even op non-actief gezet) stopte er ook zomaar mee, en ik wist ook van niks. Dan komt de klap hard aan.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:20 schreef PieterBas het volgende:
Stage SC #72 Maart roert zijn staart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:28 schreef PieterBas het volgende:
Waarom smaakte mijn sultana appel naar aarde?
Hahah, mja puur natuurquote:Op maandag 19 maart 2007 10:28 schreef PieterBas het volgende:
Waarom smaakte mijn sultana appel naar aarde?
ja dat welquote:
ik houd jullie op de hoogtequote:Op maandag 19 maart 2007 10:40 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Hier zijn het echt megavlokken![]()
Waar zit jij in Rotterdam, want in Rotterdam Noord-West zijn de vlokjes alweer heel kleinquote:Op maandag 19 maart 2007 10:49 schreef francis997 het volgende:
hallo allemaal, ik ben er weer...weer 3 daagjes stage.
En hierzo in Rotterdam zoals eerder gezegd, sneeuwt het. Als ik naast me kijk uit het raam, dan zie ik alle vlokken vallen, en het zijn geen geen kleintjes.![]()
op wat? lunch? het moment om naar huis te gaan?quote:
Wanneer wachten we nou niet om naar huis te gaanquote:Op maandag 19 maart 2007 10:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
op wat? lunch? het moment om naar huis te gaan?
gelukkig is het nu even tijd voor eenquote:Op maandag 19 maart 2007 11:01 schreef francis997 het volgende:
het wachten op de lunch is altijd saai.
Op dat mijn mondeling begintquote:Op maandag 19 maart 2007 10:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
op wat? lunch? het moment om naar huis te gaan?
Roycooooo zit nog thuis, die heeft straks ook mondeling op schoolquote:Op maandag 19 maart 2007 10:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tukkers in de huis(Roycoooooo ook aanwezig???)
dinerquote:Op maandag 19 maart 2007 11:06 schreef Sok41 het volgende:
nog een klein uurtje voor mn zo uitgebreide middag dinee ! Wat bijna elke dag hetzelfde is
P.S: Hoelang voor de quote![]()
hier sneeuwt het nu ligt, er vallen kleine vlokjes.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:18 schreef PieterBas het volgende:
en het sneeuwt weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |