Bij de volgende wel weerquote:
Hoe ging het?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:08 schreef Roycoooooo het volgende:
tvp
Had(den) vandaag tentamens, vandaar dat we er niet waren! Alweer klein uurtje thuis met dit heerlijke weer
!
Tot mogguh![]()
Bofkonten!quote:Op maandag 12 maart 2007 16:08 schreef Roycoooooo het volgende:
tvp
Had(den) vandaag tentamens, vandaar dat we er niet waren! Alweer klein uurtje thuis met dit heerlijke weer
!
Tot mogguh![]()
we hebben idd een hoop gespam gemist van jou en Damzkieeequote:Op maandag 12 maart 2007 16:08 schreef Roycoooooo het volgende:
tvp
!
Tot mogguh![]()
Mwaah, had er 3 dus een bofkont ben ik nu ook weer nietquote:
beetje standaard gezeik van zijn kantquote:
hoezo een oud wijf dan?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:25 schreef Roycoooooo het volgende:
@ReMcOrE: Net ff vorig topic doorgebladerd, zag dat je Jeroen kent, kerel is een kameraad van mij. Net een oud wijf die Jeroen!
bedoel je echt een racticum, of bedoel je practicum?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:25 schreef MichielPH het volgende:
Crap, kom er net achter dat ik morgen nog racticum moet inhalen en m'n begeleider is steeds in bespreking zodat ik geen vrij kan 'vragen'.
Zeuren en drammen (wel in de goede zin van de woorden hoorquote:
dat zeuren en drammen heb ik niet echt gemerkt, heb wel 2 blokken bij hem in de groep gezetenquote:Op maandag 12 maart 2007 16:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zeuren en drammen (wel in de goede zin van de woorden hoor). Zat jij ook altijd te kaarten tijdens de pauze? Deed hij altijd met zo'n groepje..
goed bekekenquote:Op maandag 12 maart 2007 16:58 schreef francis997 het volgende:
iedereeen tot morgen...heb vandaag maar ff een uurtje overgewerkt, en dan ga ik morgen weer een uurtje langer door. En dan ga ik woensdag lekker om 2 uur weg...want het blijft lekker weer.
quote:Op maandag 12 maart 2007 20:21 schreef Norro-tje het volgende:
goh wat raar dan is iedereen echt druk bezig met dingen doen en zo en bier drinken en ander nuttige dingen
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:18 schreef Twisted_Logic het volgende:
Weer nieuwe dag! En wat is het lekker weer zeg!
Het is hier dus nog geen mooi weer... alleen maar mist.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:46 schreef Damzkieee het volgende:
Goeiemorgente mooi weer voor op stage
ooh.. zo laat was ze niet thuis. En als we te veel herrie maken wordt ze vast ook niet vrolijkquote:Op maandag 12 maart 2007 22:37 schreef lienelien het volgende:
Ik ben net thuis van de awards. En het was gaaf
quote:MOrgen meer, nu teveel alcoholoische versnaperingen op
Oh ja, vanavond is Nelly Furtado. De opbouw is inmiddels al in volle gang. Liep er net langs en dacht al: wat is hier vanavond te doen. Nou, dat dusquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:12 schreef DaFan het volgende:
Wat een mist joh ik kan nog geen 30 meter het water opkijken
Vanmiddag wel lekker in mn eentje hier, beetje muziek luisteren en Fok!ken denk ik. Voor die tijd agenda voor de meeting van vrijdag maken en vanavond lekker naar Nelly Furtado
hier precies hetzelfdequote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:19 schreef Roycoooooo het volgende:
In Enske is het heerlijk weer! Zon en totaal geen mist!
Alleen jammer dat we binnen zitten![]()
Klinkt tof...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:34 schreef Sok41 het volgende:
Blehg, ik moet zometeen aan groep mensen uit gaan leggen over een nieuwe serie notebooks die we hebben..
wat moet je gaan uitleggen dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:34 schreef Sok41 het volgende:
Blehg, ik moet zometeen aan groep mensen uit gaan leggen over een nieuwe serie notebooks die we hebben..
dat doe je goed, binnen 30 seconden een chaos/crisis creërenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:41 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen
Ik was nog 30 seconden binnen en er was al chaos, crisis... en je stagebegeleiders zijn op zakenreis
Het is meer regel dan uitzondering, maar ik moest weer eens wachten tot de sleutel ... De telefoon gaat, secretaresse neemt hem op.. en zo aan de toon te horen.. zou die snel naar mij worden doorgesluist.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat moet je gaan uitleggen dan?
[..]
dat doe je goed, binnen 30 seconden een chaos/crisis creëren
Afdwingen dat je ook naar Zuid Afrika gaatquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is meer regel dan uitzondering, maar ik moest weer eens wachten tot de sleutel ... De telefoon gaat, secretaresse neemt hem op.. en zo aan de toon te horen.. zou die snel naar mij worden doorgesluist.
Aangezien ik de enige van support op kantoor ben..(Van mijn tijd ben ik 95% op support bezig, en 5% op sales). Dit was duidelijk een sales verhaal en er was iets niet geleverd ofzo.
de gehele sales afdeling zit of thuis.. of in het warme Zuid Afrika voor zakenreis.![]()
Ik zit hier met 35 mensen, en 2 keer gebak in 5 weken ofzo..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:45 schreef Jvvianen het volgende:
Whehe
In de Haarlemmermeer ook alleen maar mist........ zit bij een bedrijf met 10 maar heb al voor de 3e keer gebak in 5 weken
Best netjes
ik heb alleen nog maar een broodje bal gehadquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:52 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik zit hier met 35 mensen, en 2 keer gebak in 5 weken ofzo..
roflquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:54 schreef OxygeneFRL het volgende:
Is dit normaal op een werkvloer?
[afbeelding]
Veel bellen, en zeggen dat ze morgen terugkomen.. oh ja een long distance call Zuid Afrikaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:52 schreef ReMcOrE het volgende:
@ PieterBas: dan heb je idd gelijk een soort van chaos/crisishoe heb je het opgelost dan?
is Damzkieee ook aanwezig Roycoooooo?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:52 schreef ReMcOrE het volgende:
@ PieterBas: dan heb je idd gelijk een soort van chaos/crisishoe heb je het opgelost dan?
is Damzkieee ook aanwezig Roycoooooo?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:54 schreef OxygeneFRL het volgende:
[afbeelding]
Dat wil ik ook!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:54 schreef OxygeneFRL het volgende:
[afbeelding]
HOIquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je bent nog zo stilRoycoooooo trouwens ook wel
Hoezo?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
HOI![]()
![]()
Zit ff mijn zonden te overdenken, net naar fysio geweest. Krijg waarschijnljik spuit in de knie![]()
hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
HOI![]()
![]()
Zit ff mijn zonden te overdenken, net naar fysio geweest. Krijg waarschijnljik spuit in de knie![]()
beetje lekker maken, terwijl je nog 'hard' aan het werk bent/moet de komende wekenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:21 schreef mr_cucumber het volgende:
Mogge!
Wederom veel te mooi weer om binnen te zitten aan een suffe opdracht. Misschien moet ik de jaloezieen maar dicht doen. Daarnaast krijg ik allerlei links opgestuurd onder het mom van 'is dit niet leuk om naartoe te gaan op vakantie?' gvd..hou op
Heb ontsteking (en vocht) net onder mijn knieschijfquote:
In Rotterdam is het nog een klein beetje mistig.. klaart gelukkig opquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:17 schreef Freshthinking het volgende:
In Deventer scheen de zon, maar hier in Amsterdam is het inderdaad erg mistig.
kreeg je toen ook een "ooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:28 schreef Sok41 het volgende:
Ik moest gewoon uitleggen hoe die "dingen" werkte, ze zijn hier behoorlijk b-techisch... Moest zelfs laten zien hoe ik m aanzette.. Pff
En applaus.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kreeg je toen ook een "ooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhh" van iedereen???
Hard werken en lamballen hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je bent nog zo stilRoycoooooo trouwens ook wel
Ooooooooooooooooooooooooooooh daar is dat knopje dus voor!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:28 schreef Sok41 het volgende:
Ik moest gewoon uitleggen hoe die "dingen" werkte, ze zijn hier behoorlijk b-techisch... Moest zelfs laten zien hoe ik m aanzette.. Pff
Als er op de notebooks Vista geinstalleerd staan.. dan had ik ook nog een paar keer "wow" willen horenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kreeg je toen ook een "ooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhh" van iedereen???
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:36 schreef Sok41 het volgende:
Ik lachte toen i kdat vertelde hoe die aanging.. Toen kreeg ik commentaar; ja jij lacht erom.. Errm?
Hahquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:36 schreef Sok41 het volgende:
Ik lachte toen i kdat vertelde hoe die aanging.. Toen kreeg ik commentaar; ja jij lacht erom.. Errm?
Voor na je studie of een bijbaantje?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:36 schreef ReMcOrE het volgende:
heb je ook uitgelegd hoe Fok! en MSN werkt?
@ Damzkieee: ik ben ook druk bezig, maar niet voor scriptie, maar voor sollicitatie
Ga met de muis naar de linkerbovenhoekquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:39 schreef Teije het volgende:
[..]
Hahwat voor mensen waren dat dan? opa en oma's
![]()
Als wat?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:36 schreef ReMcOrE het volgende:
heb je ook uitgelegd hoe Fok! en MSN werkt?
@ Damzkieee: ik ben ook druk bezig, maar niet voor scriptie, maar voor sollicitatie
nu je het zegt, idd van die soort mensenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ga met de muis naar de linkerbovenhoek![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Voor na je studie of een bijbaantje?
ik kan geen goede vervolgstudie vinden hier in de buurt (op kamers is geen optie voor mezelf) daarom heb ik rondgekeken naar een mooie baan. en via via heb ik een hele mooie functie gevonden waarbij het gaat om het uitvoeren van ondersteunende werkzaamheden op de Administratie, bij een Accountants-Belastingadviseurs kantoorquote:
Nee, ik was niet zo laat thuis, maar het feestje begon al wel om 18u, dan het was toch wel een aardig avondjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:49 schreef Goover het volgende:
[..]
ooh.. zo laat was ze niet thuis. En als we te veel herrie maken wordt ze vast ook niet vrolijk
[..]
Ja, jawel dus, ik werd om 10u wakkerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:48 schreef Goover het volgende:
[..]
Het is hier dus nog geen mooi weer... alleen maar mist.
Zouden we lienelien nog wakker moeten maken, na haar avondje gister?
Aah beterquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
ik kan geen goede vervolgstudie vinden hier in de buurt (op kamers is geen optie voor mezelf) daarom heb ik rondgekeken naar een mooie baan. en via via heb ik een hele mooie functie gevonden waarbij het gaat om het uitvoeren van ondersteunende werkzaamheden op de Administratie, bij een Accountants-Belastingadviseurs kantoordaar ben ik nu even een brief voor aan het schrijven, CV is al up-to-date gemaakt
brief gaat vandaag voor 16.00 de deur uit
Daar heb ik vaak mee te maken gehad.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ga met de muis naar de linkerbovenhoek![]()
dat is niet zo, het is echt een functie om de mensen die er reeds zitten werk uit handen te nemen (het zullen dus niet gelijk ingewikkelde dingen zijn, maar gewoon kleine klusjes, wie toch veel tijden vergen voor die mensen, die al gewoon heel druk zijn) en daarbij moet je dus niet denken aan koffie halen en sorteren, maar het bijhouden van debiteuren/crediteuren-administratie etc.etc. de zus van een goede vriendin van mij werkt op die afdeling, heb haar ook gebeld dus het is wel een betrouwbare bronquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:48 schreef DaFan het volgende:
Uitvoeren van ondersteunende werkzaamheden op Administratie...klinkt als koffie halen en sorteren
wat voor opleiding ga je hierna doen dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aah beter! Ik ga nog verder studeren, nog weinig zin om te werken
!
!
Waar gaat dat ineens over?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de zus van een goede vriendin van mij werkt op die afdeling, heb haar ook gebeld dus het is wel een betrouwbare bron
Moguh!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:59 schreef ReMcOrE het volgende:
@ lienelien: bijna vergeten, maar goedemorgen![]()
wat is je 06, dan belt iedereen hier je ff als wekkerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
Moguh!
Kunnen we niet afspreken dat als ik hier om 9u45 nog niet gepost heb, jullie me dan wakker gaan maken?
Ok geef je adres maar.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
Moguh!
Kunnen we niet afspreken dat als ik hier om 9u45 nog niet gepost heb, jullie me dan wakker gaan maken?
is toch te ver weg voor mij, vandaar mijn vraag naar 06quote:
Denk iets in de Marketing of iets in die richting, weet t nog niet preciesquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:59 schreef ReMcOrE het volgende:
wat voor opleiding ga je hierna doen dan?
Same here,quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aah beter! Ik ga nog verder studeren, nog weinig zin om te werken
!
!
Kallumquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef DaFan het volgende:
Schiet s op dan Roycoooo....tis idd ergom met een paar man in een huis te wonen
Lachen, staat t nergens op internet?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:18 schreef lienelien het volgende:
Ik heb trouwens gisteren Carice van Houten en Halina Reijn mogen interviewen!
En ik moest de bloemen op het podium uitreiken, alleen Paul Verhoeven en Daniel de Boissevain hadden niet door dat ze bloemen kregen, dus die moest ik over het podium achterna rennen
Het was trouwens vanochtend te zien bij Goedemorgen Nederland, en bij RTL Boulevard ed
Oja, en paul Verhoeven gaf uiteindelijk zijn bloemen weer aan mij, dus die staan nu in mijn keuken![]()
was ik net aan het zoeken, als het goed is wel namelijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lachen, staat t nergens op internet?
Geslaagde avond dusquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:18 schreef lienelien het volgende:
Ik heb trouwens gisteren Carice van Houten en Halina Reijn mogen interviewen!
En ik moest de bloemen op het podium uitreiken, alleen Paul Verhoeven en Daniel de Boissevain hadden niet door dat ze bloemen kregen, dus die moest ik over het podium achterna rennen
Het was trouwens vanochtend te zien bij Goedemorgen Nederland, en bij RTL Boulevard ed
Oja, en paul Verhoeven gaf uiteindelijk zijn bloemen weer aan mij, dus die staan nu in mijn keuken![]()
Top, laat het ff weten als je t hebt gevonden. Ga ik ook ff kijkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
was ik net aan het zoeken, als het goed is wel namelijk
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Top, laat het ff weten als je t hebt gevonden. Ga ik ook ff kijken..
En vast wel binnenkort ook ergens op internet, ik laat het wel wetenquote:Woensdag 14 maart is de uitreiking van De Rembrandt Awards 2007 te zien bij RTL 5.
Hoooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiquote:
4:26 ?!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:34 schreef ReMcOrE het volgende:
nu toch echt begonnen met het onderzoeknog maar 4:26
Druk aan het werk natuurlijk (quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:36 schreef ReMcOrE het volgende:
whahahaRoycoooooo blijft maar posten en van Damzkieee hoor je niks
is hij druk aan het werk of is er een probleem met z'n muis?
![]()
ja, nog maar 4 minuten en 26 secondenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:37 schreef Sok41 het volgende:
[..]
4:26 ?!
Achja je hebt sierpaarden en werkpaarden![]()
![]()
haha lolquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:36 schreef ReMcOrE het volgende:
whahahaRoycoooooo blijft maar posten en van Damzkieee hoor je niks
is hij druk aan het werk of is er een probleem met z'n muis?
![]()
Ik altijd om 8:30quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:45 schreef Freshthinking het volgende:
Nu al aan 't aftellen? Dat begin ik pas na 13.00 uur te doen![]()
Geen idee, jongen zal wel andere ''zaken'' aan zijn hoofd hebben..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Roycoooooo: waarom post hij niks dan?
@ PieterBas: welke heb je gekocht dan?(linkje...)
De Acer Aspire 5680.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Roycoooooo: waarom post hij niks dan?
@ PieterBas: welke heb je gekocht dan?(linkje...)
Cool, ik heb onlangs ook een Acer Aspire gekocht.. Uit mijn hoofd de 9411 met Vista.quote:
K heb ook een Acer, geen idee welkequote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:49 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Cool, ik heb onlangs ook een Acer Aspire gekocht.. Uit mijn hoofd de 9411 met Vista.
mooi dingquote:
Nog niet..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:50 schreef Freshthinking het volgende:
Trouwens, begint bij jullie de F5-toets ook al te vervagen?
Netjes, hoeveel heb je er voor betaald ?quote:
Nee, sorry. Je bent een jongetje.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:52 schreef Jvvianen het volgende:
Effe een praktische vraag...
Bestaat er ook zoiets als automatisch nummer van figuren? En dan de tekst die dat figuurnummer bevat ook laten wijzigen steeds (dat lijkt me wel makkelijk met een verwijzing).... iig dat 1e wil ik wel weten
Voor wie het weet, een aai
je weet het lienelien, iedereen is stiekem op jou verliefdquote:
1255 inclusief 15 euro aan verzendkosten en verzendingsverzekeringquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:52 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Netjes, hoeveel heb je er voor betaald ?
edit; ik heb hier 5 inspirons 6400's naas me staan.. alleen van de zaak![]()
Slijmbalquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je weet het lienelien, iedereen is stiekem op jou verliefder is zelfs een TT aan je gewijd
dus dan krijg je veel dingen voor elkaar
ik, moet er alleen nog wat extra foto's er bij zettenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:08 schreef Sok41 het volgende:
Ding ! Etenstijd !
En wie heeft allemaal hun fotoboek aangepast om eens te gluren
ik heb er al 6 instaanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:08 schreef Sok41 het volgende:
Ik ga die van mij vanmiddag even aanpassen. In ieder geval één nieuw fotootjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:08 schreef Sok41 het volgende:
Ding ! Etenstijd !
Ik had nog voorgesteld om te te wekken...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:56 schreef lienelien het volgende:
Ik heb geen wekker, da´s m´n telefoonquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:17 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik had nog voorgesteld om te te wekken...
Misschien moet je de wekker aan de andere kant van de kamer zetten, zodat je je bed uit moet als je hem uit wil zetten. Hielp bij een vriendin van mij erg goed.
Waarschijnlijk op veel beeldmateriaal wat aan de rechter kant van het podium is opgenomen, ik stond namelijk in de linker hoek, schuin achter René (Mioch) bij de bloemen. En met het uitreiken van de bloemen dusquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:17 schreef Goover het volgende:
Ben jij trouwens ook te zien in die tv opnames?
Bij mij werkte het ook niet, dan werd ik alleen maar saggo omdat ik mijn bed meteen uit moest. Normaal snooze ik nog minstens 3 keer..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb geen wekker, da´s m´n telefoon
En als ik dat wel zou doen, dan zou ik toch wel weer even gaan liggen en in slaap vallen
lienelien wordt beroemd!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op veel beeldmateriaal wat aan de rechter kant van het podium is opgenomen, ik stond namelijk in de linker hoek, schuin achter René (Mioch) bij de bloemen. En met het uitreiken van de bloemen dus
Maar ik weet noet echt hoeveel er van zal worden uitgezonden. Dus wie weet
zal even kijken, dan praat ik ook even in die van jouquote:
nou...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:21 schreef ReMcOrE het volgende:
@ lienelien: kijkcijfers voor die uitzending op RTL 5 zijn bij voorbaat al hoog
Ik heb er geenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zal even kijken, dan praat ik ook even in die van jou
iedereen van dit topic gaat kijken hoorquote:
Cool!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
@ miss-scofield: welles, heb net een reactie gepost, ook al staat er nog geen foto in
wat moet jij de hele avond op bed met je telefoon dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:36 schreef Sok41 het volgende:
Donders jullie gaan wel rapido, misschien aan het eind van mn stage zit ook rond zoiets
~Ben gister thuis vergeten om eer fotos te plaatsen.. Had echt geen tijd, heel de avond op bed gelegen met mn telefoon![]()
180 (gemiddeld 9 per dag)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:38 schreef miss-scofield het volgende:
Ik heb binnenkort mijn 800ste post![]()
wat heb je in een paar uur allemaal te vertellen dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:40 schreef Sok41 het volgende:
@ReM
Erm, paar uur met mn mokkel aan de lijn hangen![]()
Wel.. dat ken je toch wel, beetje slap ouwehoeren, beetje fantaseren, dromen etc etcquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat heb je in een paar uur allemaal te vertellen dan?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:38 schreef miss-scofield het volgende:
Ik heb binnenkort mijn 800ste post![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:45 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Wel.. dat ken je toch wel, beetje slap ouwehoeren, beetje fantaseren, dromen etc etc
En nog geen fotoboek en meer infoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:45 schreef DaFan het volgende:
Raar he Sok je hebt je pas 3 weken geleden geregdIk al 4.5 jaar geleden.
ik ben al 4 maand en 6 dagen geregisteerd Fok!-memberquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:45 schreef DaFan het volgende:
Raar he Sok je hebt je pas 3 weken geleden geregdIk al 4.5 jaar geleden.
Is wel zo, maar als je elkaar even niet kan zien moet het maar zoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ik met de vriendin aan de telefoon hang, is het meestal met 30 minuten wel voorbij... maar irl kunnen we echt uren praten, vinden we beide ook veel fijner, omdat je dan de reactie/houding van de ander kunt zien
mijn vriendin zit nog in 6 VWO en 's avonds is ze vaak druk met werk/school/sport dus bellen wordt meestal niet watquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:49 schreef miss-scofield het volgende:
Vroeger belden mijn vriend en ik zo 3 uur achter elkaar. M'n moeder werd er gek van (ging via huistelefoon en we hadden nog geen draadloze) Nu bellen we elkaar iedere dag wel eventjes.. Maar in het echt is toch leuker, mja we zien elkaar vaak alleen in het weekend
Idem, goed te doen idd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:56 schreef Freshthinking het volgende:
Even buiten geweest. Wederom heerlijk weer!
Na die piercing zal het bellen een paar dagen wat moeilijker gaan denk ikquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:48 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Is wel zo, maar als je elkaar even niet kan zien moet het maar zo
Ze gaat vanmiddag om een tongpiercing en moest ook de zenuwen eruit lullen, (tong piercing =)
Is dat wat? Heb nog nooit met iemand gezoend die een tongpiercing heeft, lijkt me aan de ene kant wel watquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:48 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Is wel zo, maar als je elkaar even niet kan zien moet het maar zo
Ze gaat vanmiddag om een tongpiercing en moest ook de zenuwen eruit lullen, (tong piercing =)
Mja daar ben ik ook op berekend, zie r vrijdag weer.. Als t dan maar beetje weggetrokken isquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:59 schreef Goover het volgende:
[..]
Na die piercing zal het bellen een paar dagen wat moeilijker gaan denk ik
Gvd, heb ik ''nog'' wat gemist. Binnenkort ff op zoek naar iemand met zo'n gevalquote:
Ik praat altijd wel even vantevorenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:11 schreef Sok41 het volgende:
Hahah, mja tis alleen wel moeilijk te zien heh van te voren
Tuurlijk niet, ijsbrekertje: '' Zeg, heb jij een tongpiercing''quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:11 schreef Sok41 het volgende:
Hahah, mja tis alleen wel moeilijk te zien heh van te voren
quote:
Net alsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Met mijn zeehondenoogjes laat ik iedereen versteld staan![]()
!
Hahaquote:
daagquote:
lollers, heb fobo aangemaaktquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:41 schreef ReMcOrE het volgende:
word je nog druk Roycoooooo: meisje gaan versieren met die dijk van een openingszinen ook nog een FoBo maken
en wat voor 1quote:
Doeiquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en wat voor 1maar dan blijft de zoektocht naar een dame met piercing nog staan, dat is voor komend weekend
niet die dijk van een openingszin vergeten te gebruiken hèquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gelijk al reactie: Seabert
!
Zou idd een optie zijn, zal mijn oogjes het werk laten doen..
Dat zowiezo!quote:
Boes en Dommelquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat zowiezo!
Samen met Tom Sawyer, Ovide, Zoolympics...
Dommel en Semafoorquote:
zow héquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:13 schreef IdlersDream het volgende:
Mensen mensen,
Ik ben nu een aantal weken bezig met afstuderen en heb het nu wel zo'n beetje gehad met de saaiheid en de sleur. Saaie kantoorsfeer bweeehh!!
Verder heb ik totaal geen vaste invulling van dagen wat betekend dat ik 's ochtends vaak al weet dat ik me weer de hele dag de tering ga vervelen. Vreselijk vooruitzicht! Op de weg terug in de auto komt all Gilles de la tourette er ineens uit en ga ik heel hard schreeuwen van blijdschap, herkenbaar iemand...
Damn!! wat moet god mij haten wil hij me hiermee opzadelen. 1 ding is zeker; of hij haat mij of het is een teken dat ik er goed aan doe niets , NIETS met deze studie te gaan doen en hij nu dat laatste beetje twijfel bij mmij wegneemt.
Jaja, de heer is mijn herder...koffie mijn brandstof... het einde van de dag het doel!!
Amen
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:13 schreef IdlersDream het volgende:
Mensen mensen,
Ik ben nu een aantal weken bezig met afstuderen en heb het nu wel zo'n beetje gehad met de saaiheid en de sleur. Saaie kantoorsfeer bweeehh!!
Verder heb ik totaal geen vaste invulling van dagen wat betekend dat ik 's ochtends vaak al weet dat ik me weer de hele dag de tering ga vervelen. Vreselijk vooruitzicht! Op de weg terug in de auto komt all Gilles de la tourette er ineens uit en ga ik heel hard schreeuwen van blijdschap, herkenbaar iemand...
Damn!! wat moet god mij haten wil hij me hiermee opzadelen. 1 ding is zeker; of hij haat mij of het is een teken dat ik er goed aan doe niets , NIETS met deze studie te gaan doen en hij nu dat laatste beetje twijfel bij mmij wegneemt.
Jaja, de heer is mijn herder...koffie mijn brandstof... het einde van de dag het doel!!
Amen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
We kunnen er ook een maatstaf van maken.. Op de schaal van Idlersdream. Hoe kut is jouw stagequote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:20 schreef ReMcOrE het volgende:
dames/heren, bij deze wil ik niemand meer horen klagen over haar/zijn stage! Idlersdream heeft bewezen dat hij de meest k*tte stageplek heeft!
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:20 schreef ReMcOrE het volgende:
dames/heren, bij deze wil ik niemand meer horen klagen over haar/zijn stage! Idlersdream heeft bewezen dat hij de meest k*tte stageplek heeft!
AMEN!!!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:13 schreef IdlersDream het volgende:
Mensen mensen,
Amen
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:21 schreef Damzkieee het volgende:
Je mag hier trouwens je Gilles de la Tourette ook wel ventileren hoor, doe ik ook altijdwe hebben het over ventileren van Gilles de la Tourette, niet het ventileren van je dromenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Dan geef ik mijn afstudeerplekkie toch een 10quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
We kunnen er ook een maatstaf van maken.. Op de schaal van Idlersdream. Hoe kut is jouw stage![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:26 schreef Katana het volgende:
Ik val serieus bijna in slaap hier
Vanavond blood diamonds kijken op DVD.
Is dat wat?
En dan, dan is het 4 uur?quote:
Neh.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:26 schreef Katana het volgende:
Is dat wat?
Klopt, tijd om naar huis te gaan dusquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En dan, dan is het 4 uur?
Nog 150min voor mij..
Hij moet naar horen en zeggen wel een goeie film zijn. Heb m nog niet gezien!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:26 schreef Katana het volgende:
Is dat wat?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we hebben het over ventileren van Gilles de la Tourette, niet het ventileren van je dromen![]()
Nu nog een paar criteria's verzinnen;quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dan geef ik mijn afstudeerplekkie toch een 10..
Kwaliteit secretaresses.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nu nog een paar criteria's verzinnen;
Werkzaamheden
Aantal uren
Kwaliteit koffie![]()
Beter dan naar jou kop kijkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
![]()
Ik droom niet over dat soort zaken op het werk, zit tegen die kop van Roycoooo aan te kijken man
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nu nog een paar criteria's verzinnen;
Werkzaamheden
Aantal uren
Kwaliteit koffie![]()
juistquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kwaliteit secretaresses.
Kwaliteit kantine
Sorry, Nl's taal is niet echt mijn sterkste vakgebied! Laat ik aan mijn medemens over die mij verbeterenquote:
(zoals JIJ)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Sorry, Nl's taal is niet echt mijn sterkste vakgebied! Laat ik aan mijn medemens (zoals JOU) over die mij verbeteren![]()
K had t al verwijderd, had er al erg in voordat ik op t knopje invoeren had gedruktquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
(zoals JIJ)![]()
sorry, ik liet me even gaan![]()
ja, wrijf het er maar inquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:37 schreef Ikook het volgende:
Ik ga maar weer eens....ik ga in de zon zitten![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, ik ben nu eindredactie aan het doen. Ook leuk werkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
(zoals JIJ)![]()
eindredactiequote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:40 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Haha, ik ben nu eindredactie aan het doen. Ook leuk werk![]()
'The category web email is filtered'quote:
Goed zo, gewoon verbeteren die handel, leert ie vanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
(zoals JIJ)![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
'The category web email is filtered'
werkt hier nog hoorquote:
Hier werkt bijna geen enkele site, heel veel is filteredquote:
ik zit gewoon met eigen laptop op het netwerk aangesloten hier, als we wat willen doen enzo op het netwerk, hebben we een verbinding met extern bureaubladquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:50 schreef DaFan het volgende:
Dit is gewoon een prive verbinding dus niks gefilterd maar ik kan maar geen contact maken
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:54 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nou ja zeg, toon ik openlijk mijn emoties, is het weer niet goed![]()
En toch diequote:
Gmail is toch wel eerste levensbehoefte tijdens mijn afstuderen.quote:
vaakstquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:57 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Gmail is toch wel eerste levensbehoefte tijdens mijn afstuderen.
Heb zelfs een prijs in het leven geroepen 'Wie mailt mij het meest in een maand tijd'
kan toch ook meest zijn? in de zin van 'wie mailt mij de meeste foto's?' of 'wie mailt mij de meeste MB's'... maar waarschijnlijk bedoelt hij idd vaakstquote:
dit was de eerste keer geslijm van mijn kant richting haarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:59 schreef ReMcOrE het volgende:
lienelien wordt overspoeld met geslijm, denk vandaar dieelke keer...
lienelien, vertel jij hem ff dat hij bij lange na niet de enige is die slijmt?!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:02 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
dit was de eerste keer geslijm van mijn kant richting haar![]()
En vergeet Gmail chat niet. Als je geen toegang heb tot msnquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:57 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Gmail is toch wel eerste levensbehoefte tijdens mijn afstuderen.
Heb zelfs een prijs in het leven geroepen 'Wie mailt mij het meest in een maand tijd'
inderdaad, de meeste mails sturen, of het vaakste mailen is wel wat anders, ook al zeg je er uiteindelijk hetzelfde meequote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan toch ook meest zijn? in de zin van 'wie mailt mij de meeste foto's?' of 'wie mailt mij de meeste MB's'... maar waarschijnlijk bedoelt hij idd vaakst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |