Klopt, tijd om naar huis te gaan dusquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En dan, dan is het 4 uur?
Nog 150min voor mij..
Hij moet naar horen en zeggen wel een goeie film zijn. Heb m nog niet gezien!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:26 schreef Katana het volgende:
Ik val serieus bijna in slaap hier
Vanavond blood diamonds kijken op DVD.
Is dat wat?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we hebben het over ventileren van Gilles de la Tourette, niet het ventileren van je dromen![]()
Nu nog een paar criteria's verzinnen;quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dan geef ik mijn afstudeerplekkie toch een 10..
Kwaliteit secretaresses.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nu nog een paar criteria's verzinnen;
Werkzaamheden
Aantal uren
Kwaliteit koffie![]()
Beter dan naar jou kop kijkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
![]()
Ik droom niet over dat soort zaken op het werk, zit tegen die kop van Roycoooo aan te kijken man
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nu nog een paar criteria's verzinnen;
Werkzaamheden
Aantal uren
Kwaliteit koffie![]()
juistquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kwaliteit secretaresses.
Kwaliteit kantine
Sorry, Nl's taal is niet echt mijn sterkste vakgebied! Laat ik aan mijn medemens over die mij verbeterenquote:
(zoals JIJ)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Sorry, Nl's taal is niet echt mijn sterkste vakgebied! Laat ik aan mijn medemens (zoals JOU) over die mij verbeteren![]()
K had t al verwijderd, had er al erg in voordat ik op t knopje invoeren had gedruktquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
(zoals JIJ)![]()
sorry, ik liet me even gaan![]()
ja, wrijf het er maar inquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:37 schreef Ikook het volgende:
Ik ga maar weer eens....ik ga in de zon zitten![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, ik ben nu eindredactie aan het doen. Ook leuk werkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
(zoals JIJ)![]()
eindredactiequote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:40 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Haha, ik ben nu eindredactie aan het doen. Ook leuk werk![]()
'The category web email is filtered'quote:
Goed zo, gewoon verbeteren die handel, leert ie vanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
(zoals JIJ)![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
'The category web email is filtered'
werkt hier nog hoorquote:
Hier werkt bijna geen enkele site, heel veel is filteredquote:
ik zit gewoon met eigen laptop op het netwerk aangesloten hier, als we wat willen doen enzo op het netwerk, hebben we een verbinding met extern bureaubladquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:50 schreef DaFan het volgende:
Dit is gewoon een prive verbinding dus niks gefilterd maar ik kan maar geen contact maken
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:54 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nou ja zeg, toon ik openlijk mijn emoties, is het weer niet goed![]()
En toch diequote:
Gmail is toch wel eerste levensbehoefte tijdens mijn afstuderen.quote:
vaakstquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:57 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Gmail is toch wel eerste levensbehoefte tijdens mijn afstuderen.
Heb zelfs een prijs in het leven geroepen 'Wie mailt mij het meest in een maand tijd'
kan toch ook meest zijn? in de zin van 'wie mailt mij de meeste foto's?' of 'wie mailt mij de meeste MB's'... maar waarschijnlijk bedoelt hij idd vaakstquote:
dit was de eerste keer geslijm van mijn kant richting haarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:59 schreef ReMcOrE het volgende:
lienelien wordt overspoeld met geslijm, denk vandaar dieelke keer...
lienelien, vertel jij hem ff dat hij bij lange na niet de enige is die slijmt?!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:02 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
dit was de eerste keer geslijm van mijn kant richting haar![]()
En vergeet Gmail chat niet. Als je geen toegang heb tot msnquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:57 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Gmail is toch wel eerste levensbehoefte tijdens mijn afstuderen.
Heb zelfs een prijs in het leven geroepen 'Wie mailt mij het meest in een maand tijd'
inderdaad, de meeste mails sturen, of het vaakste mailen is wel wat anders, ook al zeg je er uiteindelijk hetzelfde meequote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan toch ook meest zijn? in de zin van 'wie mailt mij de meeste foto's?' of 'wie mailt mij de meeste MB's'... maar waarschijnlijk bedoelt hij idd vaakst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |