Oh ja, vanavond is Nelly Furtado. De opbouw is inmiddels al in volle gang. Liep er net langs en dacht al: wat is hier vanavond te doen. Nou, dat dusquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:12 schreef DaFan het volgende:
Wat een mist joh ik kan nog geen 30 meter het water opkijken
Vanmiddag wel lekker in mn eentje hier, beetje muziek luisteren en Fok!ken denk ik. Voor die tijd agenda voor de meeting van vrijdag maken en vanavond lekker naar Nelly Furtado
hier precies hetzelfdequote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:19 schreef Roycoooooo het volgende:
In Enske is het heerlijk weer! Zon en totaal geen mist!
Alleen jammer dat we binnen zitten![]()
Klinkt tof...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:34 schreef Sok41 het volgende:
Blehg, ik moet zometeen aan groep mensen uit gaan leggen over een nieuwe serie notebooks die we hebben..
wat moet je gaan uitleggen dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:34 schreef Sok41 het volgende:
Blehg, ik moet zometeen aan groep mensen uit gaan leggen over een nieuwe serie notebooks die we hebben..
dat doe je goed, binnen 30 seconden een chaos/crisis creërenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:41 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen
Ik was nog 30 seconden binnen en er was al chaos, crisis... en je stagebegeleiders zijn op zakenreis
Het is meer regel dan uitzondering, maar ik moest weer eens wachten tot de sleutel ... De telefoon gaat, secretaresse neemt hem op.. en zo aan de toon te horen.. zou die snel naar mij worden doorgesluist.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat moet je gaan uitleggen dan?
[..]
dat doe je goed, binnen 30 seconden een chaos/crisis creëren
Afdwingen dat je ook naar Zuid Afrika gaatquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is meer regel dan uitzondering, maar ik moest weer eens wachten tot de sleutel ... De telefoon gaat, secretaresse neemt hem op.. en zo aan de toon te horen.. zou die snel naar mij worden doorgesluist.
Aangezien ik de enige van support op kantoor ben..(Van mijn tijd ben ik 95% op support bezig, en 5% op sales). Dit was duidelijk een sales verhaal en er was iets niet geleverd ofzo.
de gehele sales afdeling zit of thuis.. of in het warme Zuid Afrika voor zakenreis.![]()
Ik zit hier met 35 mensen, en 2 keer gebak in 5 weken ofzo..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:45 schreef Jvvianen het volgende:
Whehe
In de Haarlemmermeer ook alleen maar mist........ zit bij een bedrijf met 10 maar heb al voor de 3e keer gebak in 5 weken
Best netjes
ik heb alleen nog maar een broodje bal gehadquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:52 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik zit hier met 35 mensen, en 2 keer gebak in 5 weken ofzo..
roflquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:54 schreef OxygeneFRL het volgende:
Is dit normaal op een werkvloer?
[afbeelding]
Veel bellen, en zeggen dat ze morgen terugkomen.. oh ja een long distance call Zuid Afrikaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:52 schreef ReMcOrE het volgende:
@ PieterBas: dan heb je idd gelijk een soort van chaos/crisishoe heb je het opgelost dan?
is Damzkieee ook aanwezig Roycoooooo?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:52 schreef ReMcOrE het volgende:
@ PieterBas: dan heb je idd gelijk een soort van chaos/crisishoe heb je het opgelost dan?
is Damzkieee ook aanwezig Roycoooooo?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:54 schreef OxygeneFRL het volgende:
[afbeelding]
Dat wil ik ook!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:54 schreef OxygeneFRL het volgende:
[afbeelding]
HOIquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je bent nog zo stilRoycoooooo trouwens ook wel
Hoezo?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
HOI![]()
![]()
Zit ff mijn zonden te overdenken, net naar fysio geweest. Krijg waarschijnljik spuit in de knie![]()
hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
HOI![]()
![]()
Zit ff mijn zonden te overdenken, net naar fysio geweest. Krijg waarschijnljik spuit in de knie![]()
beetje lekker maken, terwijl je nog 'hard' aan het werk bent/moet de komende wekenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:21 schreef mr_cucumber het volgende:
Mogge!
Wederom veel te mooi weer om binnen te zitten aan een suffe opdracht. Misschien moet ik de jaloezieen maar dicht doen. Daarnaast krijg ik allerlei links opgestuurd onder het mom van 'is dit niet leuk om naartoe te gaan op vakantie?' gvd..hou op
Heb ontsteking (en vocht) net onder mijn knieschijfquote:
In Rotterdam is het nog een klein beetje mistig.. klaart gelukkig opquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:17 schreef Freshthinking het volgende:
In Deventer scheen de zon, maar hier in Amsterdam is het inderdaad erg mistig.
kreeg je toen ook een "ooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:28 schreef Sok41 het volgende:
Ik moest gewoon uitleggen hoe die "dingen" werkte, ze zijn hier behoorlijk b-techisch... Moest zelfs laten zien hoe ik m aanzette.. Pff
En applaus.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kreeg je toen ook een "ooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhh" van iedereen???
Hard werken en lamballen hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je bent nog zo stilRoycoooooo trouwens ook wel
Ooooooooooooooooooooooooooooh daar is dat knopje dus voor!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:28 schreef Sok41 het volgende:
Ik moest gewoon uitleggen hoe die "dingen" werkte, ze zijn hier behoorlijk b-techisch... Moest zelfs laten zien hoe ik m aanzette.. Pff
Als er op de notebooks Vista geinstalleerd staan.. dan had ik ook nog een paar keer "wow" willen horenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kreeg je toen ook een "ooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhh" van iedereen???
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:36 schreef Sok41 het volgende:
Ik lachte toen i kdat vertelde hoe die aanging.. Toen kreeg ik commentaar; ja jij lacht erom.. Errm?
Hahquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:36 schreef Sok41 het volgende:
Ik lachte toen i kdat vertelde hoe die aanging.. Toen kreeg ik commentaar; ja jij lacht erom.. Errm?
Voor na je studie of een bijbaantje?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:36 schreef ReMcOrE het volgende:
heb je ook uitgelegd hoe Fok! en MSN werkt?
@ Damzkieee: ik ben ook druk bezig, maar niet voor scriptie, maar voor sollicitatie
Ga met de muis naar de linkerbovenhoekquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:39 schreef Teije het volgende:
[..]
Hahwat voor mensen waren dat dan? opa en oma's
![]()
Als wat?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:36 schreef ReMcOrE het volgende:
heb je ook uitgelegd hoe Fok! en MSN werkt?
@ Damzkieee: ik ben ook druk bezig, maar niet voor scriptie, maar voor sollicitatie
nu je het zegt, idd van die soort mensenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ga met de muis naar de linkerbovenhoek![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Voor na je studie of een bijbaantje?
ik kan geen goede vervolgstudie vinden hier in de buurt (op kamers is geen optie voor mezelf) daarom heb ik rondgekeken naar een mooie baan. en via via heb ik een hele mooie functie gevonden waarbij het gaat om het uitvoeren van ondersteunende werkzaamheden op de Administratie, bij een Accountants-Belastingadviseurs kantoorquote:
Nee, ik was niet zo laat thuis, maar het feestje begon al wel om 18u, dan het was toch wel een aardig avondjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:49 schreef Goover het volgende:
[..]
ooh.. zo laat was ze niet thuis. En als we te veel herrie maken wordt ze vast ook niet vrolijk
[..]
Ja, jawel dus, ik werd om 10u wakkerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:48 schreef Goover het volgende:
[..]
Het is hier dus nog geen mooi weer... alleen maar mist.
Zouden we lienelien nog wakker moeten maken, na haar avondje gister?
Aah beterquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
ik kan geen goede vervolgstudie vinden hier in de buurt (op kamers is geen optie voor mezelf) daarom heb ik rondgekeken naar een mooie baan. en via via heb ik een hele mooie functie gevonden waarbij het gaat om het uitvoeren van ondersteunende werkzaamheden op de Administratie, bij een Accountants-Belastingadviseurs kantoordaar ben ik nu even een brief voor aan het schrijven, CV is al up-to-date gemaakt
brief gaat vandaag voor 16.00 de deur uit
Daar heb ik vaak mee te maken gehad.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ga met de muis naar de linkerbovenhoek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |