dat is niet zo, het is echt een functie om de mensen die er reeds zitten werk uit handen te nemen (het zullen dus niet gelijk ingewikkelde dingen zijn, maar gewoon kleine klusjes, wie toch veel tijden vergen voor die mensen, die al gewoon heel druk zijn) en daarbij moet je dus niet denken aan koffie halen en sorteren, maar het bijhouden van debiteuren/crediteuren-administratie etc.etc. de zus van een goede vriendin van mij werkt op die afdeling, heb haar ook gebeld dus het is wel een betrouwbare bronquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:48 schreef DaFan het volgende:
Uitvoeren van ondersteunende werkzaamheden op Administratie...klinkt als koffie halen en sorteren
wat voor opleiding ga je hierna doen dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aah beter! Ik ga nog verder studeren, nog weinig zin om te werken
!
!
Waar gaat dat ineens over?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de zus van een goede vriendin van mij werkt op die afdeling, heb haar ook gebeld dus het is wel een betrouwbare bron
Moguh!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:59 schreef ReMcOrE het volgende:
@ lienelien: bijna vergeten, maar goedemorgen![]()
wat is je 06, dan belt iedereen hier je ff als wekkerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
Moguh!
Kunnen we niet afspreken dat als ik hier om 9u45 nog niet gepost heb, jullie me dan wakker gaan maken?
Ok geef je adres maar.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
Moguh!
Kunnen we niet afspreken dat als ik hier om 9u45 nog niet gepost heb, jullie me dan wakker gaan maken?
is toch te ver weg voor mij, vandaar mijn vraag naar 06quote:
Denk iets in de Marketing of iets in die richting, weet t nog niet preciesquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:59 schreef ReMcOrE het volgende:
wat voor opleiding ga je hierna doen dan?
Same here,quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aah beter! Ik ga nog verder studeren, nog weinig zin om te werken
!
!
Kallumquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef DaFan het volgende:
Schiet s op dan Roycoooo....tis idd ergom met een paar man in een huis te wonen
Lachen, staat t nergens op internet?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:18 schreef lienelien het volgende:
Ik heb trouwens gisteren Carice van Houten en Halina Reijn mogen interviewen!
En ik moest de bloemen op het podium uitreiken, alleen Paul Verhoeven en Daniel de Boissevain hadden niet door dat ze bloemen kregen, dus die moest ik over het podium achterna rennen
Het was trouwens vanochtend te zien bij Goedemorgen Nederland, en bij RTL Boulevard ed
Oja, en paul Verhoeven gaf uiteindelijk zijn bloemen weer aan mij, dus die staan nu in mijn keuken![]()
was ik net aan het zoeken, als het goed is wel namelijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lachen, staat t nergens op internet?
Geslaagde avond dusquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:18 schreef lienelien het volgende:
Ik heb trouwens gisteren Carice van Houten en Halina Reijn mogen interviewen!
En ik moest de bloemen op het podium uitreiken, alleen Paul Verhoeven en Daniel de Boissevain hadden niet door dat ze bloemen kregen, dus die moest ik over het podium achterna rennen
Het was trouwens vanochtend te zien bij Goedemorgen Nederland, en bij RTL Boulevard ed
Oja, en paul Verhoeven gaf uiteindelijk zijn bloemen weer aan mij, dus die staan nu in mijn keuken![]()
Top, laat het ff weten als je t hebt gevonden. Ga ik ook ff kijkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
was ik net aan het zoeken, als het goed is wel namelijk
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Top, laat het ff weten als je t hebt gevonden. Ga ik ook ff kijken..
En vast wel binnenkort ook ergens op internet, ik laat het wel wetenquote:Woensdag 14 maart is de uitreiking van De Rembrandt Awards 2007 te zien bij RTL 5.
Hoooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiquote:
4:26 ?!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:34 schreef ReMcOrE het volgende:
nu toch echt begonnen met het onderzoeknog maar 4:26
Druk aan het werk natuurlijk (quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:36 schreef ReMcOrE het volgende:
whahahaRoycoooooo blijft maar posten en van Damzkieee hoor je niks
is hij druk aan het werk of is er een probleem met z'n muis?
![]()
ja, nog maar 4 minuten en 26 secondenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:37 schreef Sok41 het volgende:
[..]
4:26 ?!
Achja je hebt sierpaarden en werkpaarden![]()
![]()
haha lolquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:36 schreef ReMcOrE het volgende:
whahahaRoycoooooo blijft maar posten en van Damzkieee hoor je niks
is hij druk aan het werk of is er een probleem met z'n muis?
![]()
Ik altijd om 8:30quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:45 schreef Freshthinking het volgende:
Nu al aan 't aftellen? Dat begin ik pas na 13.00 uur te doen![]()
Geen idee, jongen zal wel andere ''zaken'' aan zijn hoofd hebben..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Roycoooooo: waarom post hij niks dan?
@ PieterBas: welke heb je gekocht dan?(linkje...)
De Acer Aspire 5680.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Roycoooooo: waarom post hij niks dan?
@ PieterBas: welke heb je gekocht dan?(linkje...)
Cool, ik heb onlangs ook een Acer Aspire gekocht.. Uit mijn hoofd de 9411 met Vista.quote:
K heb ook een Acer, geen idee welkequote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:49 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Cool, ik heb onlangs ook een Acer Aspire gekocht.. Uit mijn hoofd de 9411 met Vista.
mooi dingquote:
Nog niet..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:50 schreef Freshthinking het volgende:
Trouwens, begint bij jullie de F5-toets ook al te vervagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |